?quote:
TS heeft het over zilvervliesjes. Ik vraag me af of hij zilvervisjes bedoelt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:16 schreef NoXia het volgende:
[..]
?
OT: Zilvervisjes kunnen juist ook in schone huizen komen wonen al denk ik dat je vieze buurman wel de hoofdschuldige is.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:18 schreef LurkJeRot het volgende:
Je bent geinspreerd door dat topic in klb neem ik aan?
Ja die jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
TS heeft het over zilvervliesjes. Ik vraag me af of hij zilvervisjes bedoelt.
Wat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:19 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
dan verzonnen topic, slotje, slechte lemming, take your pick.
Bemoei je er niet mee waar ik topics over maakquote:
Ik zou als ik jou was je eigen bek maar houden want voor je het weet heb je een bakkes vol zilvervliesjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:20 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Wat?
Wat is dat nou weer voor domme opmerking, dus omdat ik het woord zilvervisje in een ander topic zie en ik daardoor opeens bedenk dat ik hier ook nog een topic over moest maken is het verzonnen en slecht? Hou je bek gewoon.
Ik las het woord zilvervisjes en bedacht me dat ik hier nog over moest schrijven maar dat mag niet volgens LurkJeRot mag het onderwerp zilvervisje maar 1x per dag besproken worden op dit forum.quote:
Quota zijn belangrijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:22 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik las het woord zilvervisjes en bedacht me dat ik hier nog over moest schrijven maar dat mag niet volgens LurkJeRot mag het onderwerp zilvervisje maar 1x per dag besproken worden op dit forum.
Ga je mij nou een beetje in de hissyfit tussen jou en LJR trekken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:22 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik las het woord zilvervisjes en bedacht me dat ik hier nog over moest schrijven maar dat mag niet volgens LurkJeRot mag het onderwerp zilvervisje maar 1x per dag besproken worden op dit forum.
JONGUH EDELMETAAL ROEST HELEGAAR NIET DAAROM IS HET EDELMETAAL!quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga je mij nou een beetje in de hissyfit tussen jou en LJR trekken?
Daar pas ik voor, hoor. Zilvervisjes, goudvisjes, kan mij roesten.
Waar komen ze dan vandaan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:27 schreef Postbus100 het volgende:
Ik zag gisteren nog een zilvervisje lopen over de vloer van een toilet in een nieuw ziekenhuis (nog geen 5 jaar oud). En zelfs de schoonmaker was net langs geweest. Dus ja, die beestjes hebben niet zoveel te maken met hoe schoon /vies het is.
Geen idee, dat vraag ik me ook altijd af. In mijn oude huis had ik er niet zo'n last van, bij mijn ouders wel meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:30 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Waar komen ze dan vandaan?
Moet ik vergif halen? Waar kan ik dit dan het beste spuiten?
Raid of HG zilvervisjes-spray.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:30 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Hoe kan u zilvervisjes voorkomen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:30 schreef SuperNeger het volgende:
En waar spuit ik dit dan? T liefst bij t nest zodat ze het mee naar binnen dragen en de rest ook om zeep helpen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:32 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Raid of HG zilvervisjes-spray.
Tegen de buurman als ik het zo leesquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:33 schreef Kaizen_ het volgende:
Omdat zilvervisjes vooral 's nachts actief zijn, is het vaak moeilijk om een plaag tijdig op het spoor te zijn. Het is daarom belangrijk om onmiddellijk contact op te nemen met een professionele ongediertebestrijdingsfirma wanneer u een zilvervisje spot.
Daar hebben we niet genoeg spray voor ben ik bang.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:35 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Tegen de buurman als ik het zo lees
Verder komen ze voornamelijk op rauwe pistoletjes af, dus zorg dat deze altijd goed verwarmt zijn d.m.v. een ovenquote:
Kan je geen emmertje inkopen en dan eenmalig bij hem inbreken? Vervolgens de deur op een kier zetten, het emmertje zonder deksel er bovenop en wachten tot hij binnenloopt. Voila!quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:35 schreef SuperNeger het volgende:
Daar hebben we niet genoeg spray voor ben ik bang.
Misschien beter Rob Geus bellen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:37 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Kan je geen emmertje inkopen en dan eenmalig bij hem inbreken? Vervolgens de deur op een kier zetten, het emmertje zonder deksel er bovenop en wachten tot hij binnenloopt. Voila!
Keihard koken die troep. Zal ze leren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:29 schreef houdjemond het volgende:
Die verdomde rijstkorrels ook altijd
Hier niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:16 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Nee. Die zitten ook bij schone mensen. Schone mensen poetsen ook niet achter plinten waar ze zich meestal ophouden.
matige lemmingquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:20 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Wat?
Wat is dat nou weer voor domme opmerking, dus omdat ik het woord zilvervisje in een ander topic zie en ik daardoor opeens bedenk dat ik hier ook nog een topic over moest maken is het verzonnen en slecht? Hou je bek gewoon.
Wat is datquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:37 schreef Hanschje het volgende:
Lijmplankjes zijn het enige dat helpt
Zijn van die kartonnetjes die ingesmeerd zijn met lijm en een lokstof om die beesten te lokken. Ik zou gewoon die hg spray kopen, werkte hier goed.quote:
En waar spuit je dat dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 07:52 schreef T-D het volgende:
[..]
Zijn van die kartonnetjes die ingesmeerd zijn met lijm en een lokstof om die beesten te lokken. Ik zou gewoon die hg spray kopen, werkte hier goed.
Ik zag er net weer 1 tijdens het ei bakkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 08:23 schreef T-D het volgende:
[..]
De plinten doe ik en soms ook de muren. Moet wel om de zoveel tijd herhaald worden.
Als vlees bij je ei doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 08:24 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik zag er net weer 1 tijdens het ei bakken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |