Er is geen eerste rijder bij RBR dus Max is dat ook niet. Misschien dat het wel zo is dat Daniel het wilde zijn en dat ie geīrriteerd is dat er geen eerste rijder wordt aangewezen. En dat ie minder betaald zou krijgen dan Max klinkt onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 12:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat Max zo naar voren is geschoven als eerste rijder en Daniel minder salaris zou krijgen (als dat waar is). Denk dat Max meer potentie heeft,maar als je zelf gewoon neer punten haalt zou ik frustratie bij Daniel wel begrijpen.
En zelfs dat is niet eens zeker. We zullen pas in 2019 weten of RB met de Honda motor nog steeds het derde team is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 12:02 schreef Breekfast het volgende:
Op zich is de keuze best logisch. Sportief gezien is het maar een kleine stap achteruit.
Altijd nog beter dan Verhagen, die nog steeds RB junior is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 12:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En verschoor werd niet voor niets het opleidingsprogramma uitgegooid. Laatste twee seizoenen waren echt heel slecht...
Lijkt mij net wel zeer waarschijnlijk. Max is the next big thing, Daniël niet. Daniël is wel de toffe peer die iedereen (behalve twee fokkers) heel graag voor de camera zietquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 12:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er is geen eerste rijder bij RBR dus Max is dat ook niet. Misschien dat het wel zo is dat Daniel het wilde zijn en dat ie geīrriteerd is dat er geen eerste rijder wordt aangewezen. En dat ie minder betaald zou krijgen dan Max klinkt onwaarschijnlijk.
Max heeft in 2017 een flinke verbetering in zijn salaris gekregen in ruil voor het bijtekenen. Daarmee verdient hij momenteel ergens tussen de ¤10 en ¤20 miljoen per jaar (afhankelijk van prestatie bonussen).quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 12:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er is geen eerste rijder bij RBR dus Max is dat ook niet. Misschien dat het wel zo is dat Daniel het wilde zijn en dat ie geīrriteerd is dat er geen eerste rijder wordt aangewezen. En dat ie minder betaald zou krijgen dan Max klinkt onwaarschijnlijk.
Noem dat maar klein. Red Bull wint ieder seizoen grand prixs en haalt met grote regelmaat het podium. Renault zit daar voorlopig nog niet in de buurt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 12:02 schreef Breekfast het volgende:
Op zich is de keuze best logisch. Sportief gezien is het maar een kleine stap achteruit.
3e team ben ik niet zo bang voor, de vraag is meer of de afstand naar Ferrari en Mercedes groter of kleiner wordt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 13:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En zelfs dat is niet eens zeker. We zullen pas in 2019 weten of RB met de Honda motor nog steeds het derde team is.
Ik hoop van wel, maar ik ben er niet zo zeker van...
Zou ik ook eisen als ik DRgod zou zijn. Bedoel elk seizoen haalt hij meer punten dan max. En dan zo onderbetaald worden...quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 14:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max heeft in 2017 een flinke verbetering in zijn salaris gekregen in ruil voor het bijtekenen. Daarmee verdient hij momenteel ergens tussen de ¤10 en ¤20 miljoen per jaar (afhankelijk van prestatie bonussen).
Ricciardo verdient momenteel ¤6 miljoen euro per jaar. Volgens hardnekkige geruchten zou hij een evenaring van het salaris van Verstappen als eis op tafel hebben gelegd. Daar wilde RBR niet in mee, al helemaal niet na het wegvallen van de stoeltjes bij Ferrari en Mercedes.
Daarom is RB ook kwaadquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 12:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het lijkt er idd op dat er afgelopen week iets gebeurd is. Begin deze week riep hij nog dat het nieuwe contract met RBR uiterlijk op Spa getekend zou worden.
Aan de andere kant is contractonderhandelingen met Renault aangaan op dinsdag en je ontslag indienen op donderdag wel een heel korte tijdspanne. Of het moet echt een do or die-aanbod van Renault geweest zijn: 1e rijder en 20 miljoen, onderhandelen verder niet mogelijk.
Of RIC heeft staalhard lopen liegen natuurlijk.
Mij lijkt dat DRGod een stukje realistischer in de wereld staat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 14:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zou ik ook eisen als ik DRgod zou zijn. Bedoel elk seizoen haalt hij meer punten dan max. En dan zo onderbetaald worden...
En van uitspraken in de media als "waar zou hij naar toe moeten dan" zal Ricciardo niet blij geworden zijn vermoed ik. Het zal ooit nog wel naar buiten komen vermoed ik, teveel betrokkenen die hun mond toch niet kunnen houden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 14:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Daar wilde RBR niet in mee, al helemaal niet na het wegvallen van de stoeltjes bij Ferrari en Mercedes.
Volgens de geruchten die ik ken is het 20 - 25 miljoen per jaar. Ex bonussen (die komen er nog bovenop).quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 14:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max heeft in 2017 een flinke verbetering in zijn salaris gekregen in ruil voor het bijtekenen. Daarmee verdient hij momenteel ergens tussen de ¤10 en ¤20 miljoen per jaar (afhankelijk van prestatie bonussen).
Ricciardo verdient momenteel ¤6 miljoen euro per jaar. Volgens hardnekkige geruchten zou hij een evenaring van het salaris van Verstappen als eis op tafel hebben gelegd. Daar wilde RBR niet in mee, al helemaal niet na het wegvallen van de stoeltjes bij Ferrari en Mercedes.
das erg veel voor een non-champquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens de geruchten die ik ken is het 20 - 25 miljoen per jaar. Ex bonussen (die komen er nog bovenop).
Zeker, mijn mond viel ook open.quote:
Kampioen wordt je als je En het talent EN de auto hebt. Dat geldt zowel voor RBR en Max. Dus Max tekent vanuit vertrouwen dat RBR de winnende auto kan leveren, RBR vanuit vertrouwen dat Max daarin de winnende coureur kan worden. Ooit zullen we weten of ze gelijk hadden.quote:
Wat is veel en wat zou normaal zijn?quote:
Dit weet je niet, dit zijn aannames en jij hebt een hekel aan aannamesquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
Ricciardo heeft zijn hand een beetje overgespeeld door net te doen of hij kans had bij Ferrari of Mercedes. Riskante strategie, die hij dus nu verliest. Maar aan de andere kant is er best kans dat hij volgend jaar Red Bull kan verslaan. Dus dit lijkt me voor iedereen de beste oplossing.
Hij gaat einde carričre nog even flink geld harken. Lijkt me de enige verstandige keuze als een wereldkampioenschap niet meer haalbaar is. Rij je voor vier keer het geld twee plaatsjes naar achter in de optocht, prima.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
Ricciardo heeft zijn hand een beetje overgespeeld door net te doen of hij kans had bij Ferrari of Mercedes. Riskante strategie, die hij dus nu verliest. Maar aan de andere kant is er best kans dat hij volgend jaar Red Bull kan verslaan. Dus dit lijkt me voor iedereen de beste oplossing.
Misschien, maar dan zet je als team ook wel in op het behouden van een rijder die niet tevreden is over hoe hij beloond wordt. Dat wil je ook niet, dus daarom kan ik me niet voorstellen dat ze ingezet hebben op een lager salaris dan Max. Zoals iemand hier al riep heeft ie wel meer punten binnengeharkt dan hem.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 14:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max heeft in 2017 een flinke verbetering in zijn salaris gekregen in ruil voor het bijtekenen. Daarmee verdient hij momenteel ergens tussen de ¤10 en ¤20 miljoen per jaar (afhankelijk van prestatie bonussen).
Ricciardo verdient momenteel ¤6 miljoen euro per jaar. Volgens hardnekkige geruchten zou hij een evenaring van het salaris van Verstappen als eis op tafel hebben gelegd. Daar wilde RBR niet in mee, al helemaal niet na het wegvallen van de stoeltjes bij Ferrari en Mercedes.
Mja dat praatje van Lauda klopt ook niet want er zijn in de zomer van 2017 wel degelijk gesprekken geweest tussen Verstappen en Mercedes.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hier nog even een linkje bij het praatje over het salaris van Max: http://autoweek.com/artic(...)spent-max-verstappen
Al lijkt Marko het weer een beetje tegen te spreken in de laatste alinea.
Ander linkje: https://www.bbc.com/sport/formula1/42256276
Dat was idd een leugen, zo is achteraf gebleken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:56 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Mja dat praatje van Lauda klopt ook niet want er zijn in de zomer van 2017 wel degelijk gesprekken geweest tussen Verstappen en Mercedes.
Lauda heeft wel verstand van racen, maar is ook een behoorlijke eikel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:56 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Mja dat praatje van Lauda klopt ook niet want er zijn in de zomer van 2017 wel degelijk gesprekken geweest tussen Verstappen en Mercedes.
Hulkenberg had het al zwaar genoeg met Sainz, met Ricciardo wordt het volgens mij een slagveld daar. Arme Hulkenberg, want ik mag die gozer op zich wel. Verder heb ik gemengde gevoelens over de keuze van Ricciardo. Het logische om te zeggen is: Dat Ricciardo nu nooit meer voor zijn kansen gaat. Maar aan de andere kant kan Renault al zijn geld en energie steken in hun eigen auto en hoeven ze deze kennis niet meer te delen met andere teams. Zelfde geldt ook voor RBR, met een honda motor is nog niks zeker. Of Riccardo maakt een gok, of Ricciardo is een grote zak geld aangeboden. Al kan ik me het laatste niet voorstellen, gezien die lui meer geld verdienen dan ze kunnen opmaken. Hoe dan ook deze verassing viel als een bom.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:00 schreef Nattekat het volgende:
Wat overigens ook wel interessant is, is dat we nu ein-de-lijk kunnen meemaken hoe snel de Hülk echt is. Hij heeft nog nooit een bewezen topcoureur naast zich gehad.
(ik denk namelijk niet dat het Sainz is die daar blijft)
Renault loopt al 4 jaar achter de feiten aan. Qua chassis zullen ze de Red Bull nooit baas kunnen en qua motor lijken ze al bijgehaald door Honda, terwijl de achterstand op Mercedes en Ferrari alleen maar weer groeit. Als er een team voorbij zou moeten gaan dan is dat nooit Renault imoquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 13:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En zelfs dat is niet eens zeker. We zullen pas in 2019 weten of RB met de Honda motor nog steeds het derde team is.
Ik hoop van wel, maar ik ben er niet zo zeker van...
Dat hem een enorme zak met geld is aangeboden (20 miljoen pond per jaar) is anders wel het gerucht...quote:Op zondag 5 augustus 2018 11:05 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hulkenberg had het al zwaar genoeg met Sainz, met Ricciardo wordt het volgens mij een slagveld daar. Arme Hulkenberg, want ik mag die gozer op zich wel. Verder heb ik gemengde gevoelens over de keuze van Ricciardo. Het logische om te zeggen is: Dat Ricciardo nu nooit meer voor zijn kansen gaat. Maar aan de andere kant kan Renault al zijn geld en energie steken in hun eigen auto en hoeven ze deze kennis niet meer te delen met andere teams. Zelfde geldt ook voor RBR, met een honda motor is nog niks zeker. Of Riccardo maakt een gok, of Ricciardo is een grote zak geld aangeboden. Al kan ik me het laatste niet voorstellen, gezien die lui meer geld verdienen dan ze kunnen opmaken. Hoe dan ook deze verassing viel als een bom.
Als je dat denkt, heb je de afgelopen jaren niet zo opgelet. Vettel,Max, en Sainz jr komen er vandaan en het is een bron van heerlijke info voor RB. Ze kunnen iedereen daar neerzetten,en kijken hoe het loopt, zonder dat het hoofdteam maar enig risico loopt. Waarom denk je dat Ferrari ze is na gaan doen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
TR is toch totaal niet belangrijk. Ik denk dat het aannemelijker is dat RB TR verkoopt voor het seizoen 2020 of 2021. Er zit ook nog maar weinig leven in het talentenprogramma
achterstand op Mercedes of Ferrari vind ik altijd een gevaarlijke uitspraak. want over hoeveel hebben we het. 0.5 seconde per lap is in de F1 al een mega groot verschil terwijl je het maar over een halve seconde hebt. Alleen al hoe de auto is afgesteld kan in die marge van een halve seconde al heel veel bepalen. De downforce, de banden, hoe de wind staat of hoe de bochten worden aangesneden verschilt enorm. Ook zie je in het weekend op de trainingen hoe de prestaties van de coureurs en de auto's enorm met de met de kleinste detail worden bepaald. zelf een boutje die recht staat of krom bepaalt de uitkomst van zo'n lap. Beter motor vermogen zegt veel, maar het zegt nog niet alles ( kijk maar naar de speedtrap ). Ik denk dat er momenteel meer aan de hand is bij RBR dan alleen het ontbreken van motorvermogen. Er ontbreekt nu vooral stabiliteit en vertrouwen.quote:Op zondag 5 augustus 2018 11:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Renault loopt al 4 jaar achter de feiten aan. Qua chassis zullen ze de Red Bull nooit baas kunnen en qua motor lijken ze al bijgehaald door Honda, terwijl de achterstand op Mercedes en Ferrari alleen maar weer groeit. Als er een team voorbij zou moeten gaan dan is dat nooit Renault imo
waarin ontbreekt het aan vertrouwen?quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:09 schreef MakkieR het volgende:
[..]
achterstand op Mercedes of Ferrari vind ik altijd een gevaarlijke uitspraak. want over hoeveel hebben we het. 0.5 seconde per lap is in de F1 al een mega groot verschil terwijl je het maar over een halve seconde hebt. Alleen al hoe de auto is afgesteld kan in die marge van een halve seconde al heel veel bepalen. De downforce, de banden, hoe de wind staat of hoe de bochten worden aangesneden verschilt enorm. Ook zie je in het weekend op de trainingen hoe de prestaties van de coureurs en de auto's enorm met de met de kleinste detail worden bepaald. zelf een boutje die recht staat of krom bepaalt de uitkomst van zo'n lap. Beter motor vermogen zegt veel, maar het zegt nog niet alles ( kijk maar naar de speedtrap ). Ik denk dat er momenteel meer aan de hand is bij RBR dan alleen het ontbreken van motorvermogen. Er ontbreekt nu vooral stabiliteit en vertrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar het waarschijnlijk wel stuk op gaat is volgens mij
/ Alonso accepteert nooit dat hij tweede rijder is naast Max.
/ RBR wil niet zijn gevraagde salaris betalen gezien het godsvermogen dat ze kwijt zijn aan Max komend jaar, plus dat het volgens Horner een 'tussenjaar' is.
/ Alonso zou niet echt de beste Honda ambassadeur zijn, namelijk ongeveer hetzelfde als dat Max nu naar Renault zou vertrekken
Wat denken jullie? Enige kans?
quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:25 schreef koningkerel het volgende:
Wat denken jullie dat de kans is dat Alonso naast Max gaat rijden?
Goede rijder die met Max RBR de constructeurstitel kan bezorgen, bovenop uiteraard enkele wins met veel publiciteit. Hij is niet jong meer, maar wel een spraakmakend figuur die het goed zou doen in de lollige RBR filmpjesKans lijkt me 0.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Waar het waarschijnlijk wel stuk op gaat is volgens mij
/ Alonso accepteert nooit dat hij tweede rijder is naast Max.
/ RBR wil niet zijn gevraagde salaris betalen gezien het godsvermogen dat ze kwijt zijn aan Max komend jaar, plus dat het volgens Horner een 'tussenjaar' is.
/ Alonso zou niet echt de beste Honda ambassadeur zijn, namelijk ongeveer hetzelfde als dat Max nu naar Renault zou vertrekken
Wat denken jullie? Enige kans?
1. Honda zal het niet willen na zijn getier.
2. ALO wil/eist een team dat om hem draait en een wagen die op hem gebouwd wordt. RBR gaat dat niet pikken, die hebben hun eigen plan. En dat is niet ALO nog een keer kampioen maken."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Vertrouwen aan stabiliteit van de motor, maar ook zitten in een lekkere flow waarbij beide coureurs constant de punten binnen haalt. ( hoeft niet eens een podium te zijn, zolang je de finish maar haalt ) een race zonder crashes, een race zonder strategie fouten, zonder pitstop fouten. kortom een ploeg waar het niet rommelt. Dat soort details kunnen het team ook zomaar het kampioenschap geven. Vergeet niet dat Mercedes en Ferrari dit seizoen ook niet zonder kleerscheuren het seizoen door komt. Een iets stabieler RBR had zomaar bovenaan kunnen staan ook zonder de motorvermogen. Alleen gebeurt er met RBR gewoonweg te veel ellende waardoor je onnodig veel punten verliest. ook dat knaagt denk ik aan het vertrouwen.quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarin ontbreekt het aan vertrouwen?
Jep. En dan meteen de volgende vraag, is Max niet nog veel te jong en onervaren om een geheel team op sleeptouw te nemen zogezegd?quote:Op zondag 5 augustus 2018 19:07 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Vertrouwen aan stabiliteit van de motor, maar ook zitten in een lekkere flow waarbij beide coureurs constant de punten binnen haalt. ( hoeft niet eens een podium te zijn, zolang je de finish maar haalt ) een race zonder crashes, een race zonder strategie fouten, zonder pitstop fouten. kortom een ploeg waar het niet rommelt. Dat soort details kunnen het team ook zomaar het kampioenschap geven. Vergeet niet dat Mercedes en Ferrari dit seizoen ook niet zonder kleerscheuren het seizoen door komt. Een iets stabieler RBR had zomaar bovenaan kunnen staan ook zonder de motorvermogen. Alleen gebeurt er met RBR gewoonweg te veel ellende waardoor je onnodig veel punten verliest. ook dat knaagt denk ik aan het vertrouwen.
quote:Op zondag 5 augustus 2018 18:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Daarnaast staat Alonso onder contract bij het WEC team van Toyota.
Er is geen enkel scenario denkbaar waarin dat te combineren is met een zitje bij een Honda powered F1 team.
De statistieken spreken elk circuit voor zich. Dat is zo mooi aan de F1. Op rechte stukken verliezen de Renault aangedreven auto’s tussen de 0,7 / 1,0 seconde. Red Bull maakt daar weer iets van goed in de bochten. Speedtrap zegt daarin tegen weer minder omdat de Ferrari en Mercedes gewoon veel sneller op top zitten en met meer drag kunnen rijden.quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:09 schreef MakkieR het volgende:
[..]
achterstand op Mercedes of Ferrari vind ik altijd een gevaarlijke uitspraak. want over hoeveel hebben we het. 0.5 seconde per lap is in de F1 al een mega groot verschil terwijl je het maar over een halve seconde hebt. Alleen al hoe de auto is afgesteld kan in die marge van een halve seconde al heel veel bepalen. De downforce, de banden, hoe de wind staat of hoe de bochten worden aangesneden verschilt enorm. Ook zie je in het weekend op de trainingen hoe de prestaties van de coureurs en de auto's enorm met de met de kleinste detail worden bepaald. zelf een boutje die recht staat of krom bepaalt de uitkomst van zo'n lap. Beter motor vermogen zegt veel, maar het zegt nog niet alles ( kijk maar naar de speedtrap ). Ik denk dat er momenteel meer aan de hand is bij RBR dan alleen het ontbreken van motorvermogen. Er ontbreekt nu vooral stabiliteit en vertrouwen.
En dan weten we wat precies dat we al niet wisten?quote:Op zondag 5 augustus 2018 19:41 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon even wachten op Spa en Monza, dat zijn de twee circuits waar motorvermogen alles is.
Ja, Spa sinds 2017 ook. Die wagens hebben zo veel downforce dat heel die baan bijna volgas is
Dan weten we hoe ver Honda is tov de andere teams.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan weten we wat precies dat we al niet wisten?
RBR wilde de updates voor de wagen van Max niet voor niks uitstellen tot Monza (niet Spa ivm thuiscircuit)...
Ik ben wat moe, dus wellicht wat traag van begrip. Maar hoezo weten we het dan? STR Honda was in Hongarije bv stukken beter dan Renault. En op andere circuits is dat andersom.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan weten we hoe ver Honda is tov de andere teams.
Monza en Spa zijn gewoon 100% powercircuits. Niks anders. Als Toro Rosso nu plots beter presteert tov Renault, dan weet je al genoeg over waar dat vandaan komt.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben wat moe, dus wellicht wat traag van begrip. Maar hoezo weten we het dan? STR Honda was in Hongarije bv stukken beter dan Renault. En op andere circuits is dat andersom.
Het draait niet alleen om vermogen (wat je idd op bijv Monza redelijk kan zien), maar ook om betrouwbaarheid, het chassis etc. mbt welk circuit de wagen wel en niet ligt. Zelf temperatuur spreekt een woordje mee.
Zie Merc en Ferrari. Ook die hebben "last" van de variabelen. Al hebben die idd het meeste vermogen.
nu nog niet, zo ver is Honda nog nietquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Monza en Spa zijn gewoon 100% powercircuits. Niks anders. Als Toro Rosso nu plots beter presteert tov Renault, dan weet je al genoeg over waar dat vandaan komt.
Jij hebt een glazen bol?quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nu nog niet, zo ver is Honda nog niet
Dat weet ik toch? Daarom jeb ik het over vermogen mbt die circuits.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Monza en Spa zijn gewoon 100% powercircuits. Niks anders. Als Toro Rosso nu plots beter presteert tov Renault, dan weet je al genoeg over waar dat vandaan komt.
ongeveer gelijk denk ik. zegt rb/tr ook. alleen zie ik de honda inmiddels toch echt beter presteren in topsnelheid. dat ding loopt gewoon harder dan de renault.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nu nog niet, zo ver is Honda nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |