Nee, maar elke andere naam ligt lastig. Die gebruikte afkorting begint inmiddels zo lang te worden dat er steeds minder mensen zijn die 'm nog kunnen onthouden. En non-cisgenderheteropride bekt niet alleen voor geen meter, het is ook vrij negatief.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar het is toch niet de bedoeling dat het een hetero-feestje wordt?
Gewoon Pride, klaar, kan iedereen onder vallenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, maar elke andere naam ligt lastig. Die gebruikte afkorting begint inmiddels zo lang te worden dat er steeds minder mensen zijn die 'm nog kunnen onthouden. En non-cisgenderheteropride bekt niet alleen voor geen meter, het is ook vrij negatief.
Nazi Pride ook?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gewoon Pride, klaar, kan iedereen onder vallen
Ho, nee. Witte hetero's niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Black Pride tevens.quote:
Ja, dat mag dan weer wel. Maar die zijn vaak erg boos, dus dat valt wel wat uit de toon bij dat roze, blije gedoe.quote:
Hm. Die gaan geen leuke tijd tegemoet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ze zich daar prettig voelen tussen de marokkaanse homo en de turkse homo boot
Pffft, ik ben wit, hetero en trots, waar is mijn boot!?!?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ho, nee. Witte hetero's niet.
Ja, kan wel, maar ik denk niet dat ze het erg op prijs stellen als je daar met je white pride-vlag op een boot gaat staan.
Des te beterquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Die gaan geen leuke tijd tegemoet.
Waarschijnlijk bij de buren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Pffft, ik ben wit, hetero en trots, waar is mijn boot!?!?
Oh, je bent voor de zwarte dildo gegaan? Goede keuze!quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:22 schreef mr.JamesBond het volgende:
Bedankt voor de tips in het vorige deel. Ik houd jullie op de hoogte
Serieus, mischien is een Kindle wat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:22 schreef mr.JamesBond het volgende:
Bedankt voor de tips in het vorige deel. Ik houd jullie op de hoogte
Incels zijn boos en zuur. Die gaan echt niet blij doen op een bootje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:35 schreef remlof het volgende:
Is er ook een incelpride? Of zo'n bootje vol puisterige rukkertjes op de gewone pride?
Ze mogen ook wel boos kijken als ze dat liever doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Incels zijn boos en zuur. Die gaan echt niet blij doen op een bootje.
Het is dat je een ban hebt in INC, anders kon je daar eens proberen om de incelgemeenschap trots te maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze mogen ook wel boos kijken als ze dat liever doen.
[ afbeelding ]
Ik haal even m’n White Pride-vlag uit de kast.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Deze zou het daar wel goed doen denk ik:quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het is dat je een ban hebt in INC, anders kon je daar eens proberen om de incelgemeenschap trots te maken.
Wees blij. Dan moet 't wel een hele slechte zijn geweest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:47 schreef Friek_ het volgende:
Helaas, mijn grap werd alweer gekaapt door een stel onrendabele users.
Je mag geen nazi zeggen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze zou het daar wel goed doen denk ik:
[ afbeelding ]
Waar komt die rare term "Avondland" toch vandaan? Uit Rusland of zo? Van daaruit gezien ligt Europa immers daar waar de zon ondergaat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mag ook niet in beeld. Je moet zeggen: mensen die streden voor het Avondland.
Fenicië blijkbaar (nu Libanon/Syrië).quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar komt die rare term "Avondland" toch vandaan? Uit Rusland of zo? Van daaruit gezien ligt Europa immers daar waar de zon ondergaat.
Boek van Spengler.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar komt die rare term "Avondland" toch vandaan? Uit Rusland of zo? Van daaruit gezien ligt Europa immers daar waar de zon ondergaat.
Oh ja, de doemdenker die zelfs door de Nazi's te negatief geacht werdquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Boek van Spengler.
Die is er tegenwoordig ook in de Nederlandse vertaling, mocht je daar interesse in hebben.
Als je alleen maar vrolijke boekjes wilt lezen kan je het bij de Donald Duck houden. De ondergang van onze cultuur is niks om je vrolijk over te maken, dus is een serieus, lijvig intellectueel werk de gepaste vorm om daar over te schrijven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, de doemdenker die zelfs door de Nazi's te negatief geacht werd
En nee, dank je. Lees nog liever Das Kapital. Dat is vrolijker.
Cultuur zal niet vergaan zolang er mensen zijn. Het zal wel transformeren, maar dat is een natuurlijk proces en het is zinloos om je daar tegen te verzetten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als je alleen maar vrolijke boekjes wilt lezen kan je het bij de Donald Duck houden. De ondergang van onze cultuur is niks om je vrolijk over te maken, dus is een serieus, lijvig intellectueel werk de gepaste vorm om daar over te schrijven.
Als men maar met de fikken van mijn cultuur afblijven doet, de rest zoekt het zich maar uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als je alleen maar vrolijke boekjes wilt lezen kan je het bij de Donald Duck houden. De ondergang van onze cultuur is niks om je vrolijk over te maken, dus is een serieus, lijvig intellectueel werk de gepaste vorm om daar over te schrijven.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik ben voor een revolutie. Topless is ook prima.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik zag net in de supermarkt mannen lopen zonder shirt of slippers/schoenen en ik vroeg me af of vrouwen dat ook mogen... weten jullie dat toevallig? Je ziet het nooit, maar zou een vrouw mogen winkelen in haar bh en een kleine korte broek? Of wordt dat toch als onzedelijk gedrag gezien?
Van mij mag het. Mits esthetisch verantwoord.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik zag net in de supermarkt mannen lopen zonder shirt of slippers/schoenen en ik vroeg me af of vrouwen dat ook mogen... weten jullie dat toevallig? Je ziet het nooit, maar zou een vrouw mogen winkelen in haar bh en een kleine korte broek? Of wordt dat toch als onzedelijk gedrag gezien?
No shirt, no shoes, no service. Dat zou mijn motto zijn, ik erger mij aan al die oksels en ontblote bovenlijven in een winkel waar ook levensmiddelen liggen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Alle soorten borsten ook van 80 jarigen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ben voor een revolutie. Topless is ook prima.
Sowieso een verwaarloosd vakgebied, de esthetische antropologie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Van mij mag het. Mits esthetisch verantwoord.
Het lijkt me best zinvol om je te verzetten als je denkt dat de cultuur de verkeerde kant op verandert. Als de nazicultuur steeds verder oprukt dan wil je dat lijkt mij ook niet zomaar laten gebeuren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Cultuur zal niet vergaan zolang er mensen zijn. Het zal wel transformeren, maar dat is een natuurlijk proces en het is zinloos om je daar tegen te verzetten.
Dat gebeurt dus in NWS. En in mijn poging me daartegen te verzetten werd ik geband.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:10 schreef Takadanobaba het volgende:
[..]
Het lijkt me best zinvol om je te verzetten als je denkt dat de cultuur de verkeerde kant op verandert. Als de nazicultuur steeds verder oprukt dan wil je dat lijkt mij ook niet zomaar laten gebeuren.
Dan handelde je dus niet naar de stelling die je net plaatste.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus in NWS. En in mijn poging me daartegen te verzetten werd ik geband.
Lees m'n daaropvolgende post ook even. Cultuur veranderd geleidelijk en onder invloed van de machthebbers. Je verzetten tegen cultuur is nogal zinloos, je kan je dan beter tegen de macht hebbers verzetten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:14 schreef Takadanobaba het volgende:
[..]
Dan handelde je dus niet naar de stelling die je net plaatste.
Mee eens, sowieso hoef je mensen wat mij betreft niet onnodig lastig te vallen met een halfnaakt lichaam in winkels of het ov.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
No shirt, no shoes, no service. Dat zou mijn motto zijn, ik erger mij aan al die oksels en ontblote bovenlijven in een winkel waar ook levensmiddelen liggen.
Zedelijkheid ter zijde, vrouwen mogen dat ook gewoon, maar doen dat niet. Dat zal voornamelijk met geile mannen te maken hebben. Maar ik ben het er wel mee eens, doe gewoon iets meer kleding aan. Luchtig =/= naakt. Dat geldt vooral voor mannen.
Jammer dat er maar dat meen ik stond, dan nam ik de daarop volgende posten een stuk serieuser, het komt zoals het komt, what will be will be.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees m'n daaropvolgende post ook even. Cultuur veranderd geleidelijk en onder invloed van de machthebbers. Je verzetten tegen cultuur is nogal zinloos, je kan je dan beter tegen de macht hebbers verzetten.
Nee. Als 'vind ik niet leuk om te zien' reden wordt om iets te weigeren of zelfs te verbieden, dan wordt het heel stil op straat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Dank voor de antwoorden.
[..]
Mee eens, sowieso hoef je mensen wat mij betreft niet onnodig lastig te vallen met een halfnaakt lichaam in winkels of het ov.
Politically imprudent. Zaten er nog zoveel nazi's in Italië dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:19 schreef remlof het volgende:
In Germany, a law enacted in 1949 against Nazi apologism, which banned Hitler salutes and other public rituals, facilitated the suppression of Third Reich symbols. Italy underwent no comparable program of reëducation. Ridding Italy of thousands of Fascist memorials would have been impractical, and politically imprudent, for the Allied forces whose priority was to stabilize the volatile country and limit the power of its growing Communist Party. After the war, the Allied Control Commission’s bulletins and reports instead recommended that only the most obvious and “unaesthetic” monuments and decorations, like busts of Mussolini, be destroyed; the rest could be moved to museums, or simply be covered up with cloth and plywood.
De kerk misschien, toon berouw en U zonden zullen U vergeven worden/zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Politically imprudent. Zaten er nog zoveel nazi's in Italië dan?
Door middel van de politiek zou je je dus kunnen verzetten? Cultuur verandert natuurlijk ook wel bottom-up trouwens, machthebbers hebben wel invloed, maar geen absolute invloed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees m'n daaropvolgende post ook even. Cultuur veranderd geleidelijk en onder invloed van de machthebbers. Je verzetten tegen cultuur is nogal zinloos, je kan je dan beter tegen de macht hebbers verzetten.
Wil je mijn foto even weghalen dankjewel ik zit hier anoniem.quote:
Ludachrist Lukasid.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wil je mijn foto even weghalen dankjewel ik zit hier anoniem.
Het is wel wat meer dan 'vind ik niet leuk om te zien', winkels en ov zijn toch plaatsen waar mensen in een kleine ruimte dicht op elkaar staan/zitten en met dit weer zijn er heel wat mensen klam en zweterig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee. Als 'vind ik niet leuk om te zien' reden wordt om iets te weigeren of zelfs te verbieden, dan wordt het heel stil op straat.
Gericht tegen de blanke man doet het momenteel goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:39 schreef Jigzoz het volgende:
Ik wil overigens ooit eens de bedenker zijn van een succesvolle complottheorie. Ik weet al dat je complottheorie aan een aantal eisen moet voldoen:
- uiteindelijk hebben de joden het gedaan (maar voor joden moet je een synoniem hebben);
- er zijn op allerlei publieke plaatsen aanwijzingen voor;
- de complottheorie is niet controleerbaar;
- er zijn politici en zakenmensen bij betrokken;
- er is samenhang met minstens een paar andere complottheorieën;
Vergeet ik nog wat?
Jan met de pet is het slachtoffer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:39 schreef Jigzoz het volgende:
Ik wil overigens ooit eens de bedenker zijn van een succesvolle complottheorie. Ik weet al dat je complottheorie aan een aantal eisen moet voldoen:
- uiteindelijk hebben de joden het gedaan (maar voor joden moet je een synoniem hebben);
Vergeet ik nog wat?
Als dan zullen er zijn geweest wat hun zin wouden doordrijven, maar lees vooral als.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:39 schreef Jigzoz het volgende:
Vergeet ik nog wat?
Nah, wordt het gewoon weer de zoveelste versie van die omvolkings- en cultuurmarxisme-onzin.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Gericht tegen de blanke man doet het momenteel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |