SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Lambo of Rekt
Niet te hard, niet te snelquote:
Ja dat zekerquote:
Ik ga vaker op dit stukje harde schijf rondstruinen. Me like muchlyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 00:07 schreef Charlotte3 het volgende:
Mooie tanden! Die is vast altijd op tijd voor haar tandartsafspraakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 00:08 schreef EggsTC het volgende:
sick hoor... zeker stoned is dit sick... 3D muziek.
Ik zie welgeteld één tandje, ga zo kapot hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 00:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mooie tanden! Die is vast altijd op tijd voor haar tandartsafspraak
Haar gebit ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 00:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik zie welgeteld één tandje, ga zo kapot hier
Zet je de bubblecam ook aan? Achter je shampooflesjequote:Op vrijdag 3 augustus 2018 00:24 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]![]()
Ik ga even naar boven, badderen.
Ik had een heerlijke checklist waarmee ik al die dingen kon afvangen, maar ik heb geen idee meer waar ik die hebquote:
Dat vind ik nou ookquote:
In your dreams.. blub blubquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 00:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zet je de bubblecam ook aan? Achter je shampooflesje
Dealquote:
quote:
Hij gaat goed, hij gaat beterrrrrquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 00:57 schreef knokkels het volgende:
was ik weer, misschien even opnieuw inloggen
Die werden dan weer feilloos in elkaar gemixt, en dat doe ik weer niet. Durf ik nog wel aan met hardcore, maar niet met trancequote:Op vrijdag 3 augustus 2018 01:10 schreef Charlotte3 het volgende:
Dit zijn betere oldies dan eerder op den avond
Ja dat mixen welquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 01:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die werden dan weer feilloos in elkaar gemixt, en dat doe ik weer niet. Durf ik nog wel aan met hardcore, maar niet met trance
Ik heb heel veel heel fijne muziek, alleen het lukt me niet meer uit mijn hoofd de leuke eruit te pakken. Deed ik vroeger instinctief. Nu doe ik het met Last.FMquote:
Ik heb een vaag vermoeden dat die extra spookdevices die in mijn netwerk hangen er iets mee te maken hebben op zich.quote:
quote:
Symph & DDM komen morgen langs, dan moet er koffie zijn. En thee. Dus waterkoker gehaald, en bij thee en koffie hoort koekquote:
Dat vinnik nou ookquote:
quote:
Misschien was jij het welquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 02:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee dat was ervoor, ik zet hem net pas weer aan.
Truste speksquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 02:11 schreef EggsTC het volgende:
Lekker knoks, ik ga nokkie , bedanktvoor draaien.
Jongûh, nog 8 minutenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 02:11 schreef EggsTC het volgende:
Lekker knoks, ik ga nokkie , bedanktvoor draaien.
Rrrrrrrrrrawwwwwwwwwwwrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 02:13 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Heb ik nu een knokkels prive show?
Alstuwelbeleefdquote:
Goedemorgen livelink.quote:
Ja, dat gaat wel lukken, denk ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 06:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Gaat het lukken om deze dag goed door te komen?
Lekker vooruitzicht... een weekje bijkomen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 06:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat gaat wel lukken, denk ik.
Ik heb vannacht wel goed geslapen, maar de moeheid zit er nog wel in. Dat moet volgende week goed gaan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |