abonnement Unibet Coolblue
  roze donderdag 2 augustus 2018 @ 21:54:10 #1
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_180906107


Lees de OP voordat je een vraag stelt, deze is er niet voor niets!

Wat is piercen?

Piercing betekent doorboring. Met een (steriele) naald wordt de huid doorboord waarna naar wens een sieraad in de vorm van een ringetje of een staafje wordt aangebracht. Piercings worden op verschillende delen van het lichaam aangebracht en blijven niet alleen beperkt tot de huid, maar gaan soms ook door kraakbeen.

Ik wil een piercing! Wat nu?

Als je interesse hebt in stretchen, ga naar onderaan deze OP en klik op de tweede spoiler!

Ten eerste; hoe oud ben je? De meeste piercingsshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten, zoals Amsterdam, is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tatoeage of een piercing.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past, wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygiënisch werkt. Zie de laatste spoiler in deze OP voor shops waar onze users goede ervaringen mee hebben. Ga nooit alleen maar naar een goedkopere zaak omdat het een tientje in de kosten scheelt & ga ook nooit naar een juwelier. Verder, laat nooit een gaatje in je bovenoor 'schieten' als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter bij het 'schieten' van piercings omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn. Bekijk van tevoren hoe de shop te werk gaat en vergaar zelf informatie. Schat ook alvast in hoe jouw omgeving op je nieuwe piercing gaat reageren, dit is nl. niet altijd positief.

Hoeveel kost het?

De prijzen per piercingsshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat. Loop gewoon even een shop binnen.

Doet het zeer?

Iedereen is anders, dus iedereen ervaart het anders. Het spreekt voor zich dat je het altijd zult voelen. Let op! Een piercingsshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.

Hoe moet ik mijn piercing verzorgen?

Een pas aangebrachte piercing is te vergelijken met een diepe vleeswond in je huid. Het is heel belangrijk dat je je piercing goed verzorgt. Je krijgt van je piercer mondelinge en schriftelijke instructie mee hoe je dat moet doen. In de instructie moet o.a. staan hoe de piercing verzorgd moet worden en dat je bij klachten (hevige roodheid, zwellen, pussen, wondvocht) contact moet opnemen met je huisarts. De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon. Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts). Maak je sieraden regelmatig schoon.

Wat mag ik wel en wat mag ik niet?

De wond die door het piercen is ontstaan heeft tijd en zorg nodig om te genezen. Het helen van een piercingswond duurt soms lang (van 4 weken tot 1 jaar). Gedurende de genezingstijd wordt aangeraden om niet te zwemmen in zwembaden, bubbelbaden en natuurlijk open zeewater. Vermijd ook stoombaden gedurende de genezing. Bij sommige mensen ontstaat als gevolg van het aanbrengen van een piercing littekenweefsel. Bovendien kan het gebeuren dat de piercingswond lelijk geneest als het ontstoken is geweest.

Mijn piercing is ontstoken!

Bij (het aanbrengen van) een piercing kunnen complicaties ontstaan, zoals ontstekingen, allergische reacties, abcessen en vormen van littekenweefsel. Als je piercing ontstoken is, schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit! Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft er naar gekeken heeft.



Allerlei verschillende piercings incl. naam onder de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Info nodig over stretchen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder deze spoiler enkele links naar shops waar je piercingsieraden kan bestellen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shops per provincie waar users goede ervaringen mee hebben. Let op! Dit blijft natuurlijk subjectief.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door op de topictitel (TT) te klikken, kun je alle voorgaande delen vinden! *O* De OP - belangrijke veranderingen aan de OP moeten ook in de OP op de fok!wiki aangepast worden. De OP is het makkelijkst van de fok!wikipagina te kopiëren als je op de betreffende pagina even op 'bewerken' (links bovenaan) klikt.
Your beauty never ever scared me.
pi_180906276


[ Bericht 50% gewijzigd door Moustachio op 02-08-2018 22:12:10 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 augustus 2018 @ 22:04:11 #3
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_180906337
quote:
Nee ;(. Ik kan ze wel vinden voor dermals, maar daar heb ik helaas niks aan.

Het helen is bij mij trouwens perfect gegaan! Alleen de eerste dag wat bloed, tweede en derde dag wat viezig spul en sindsdien niks meer. Hoe gaat het bij jou? *O*
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  roze donderdag 2 augustus 2018 @ 22:04:37 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_180906345
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Nee ;(. Ik kan ze wel vinden voor dermals, maar daar heb ik helaas niks aan.

Het helen is bij mij trouwens perfect gegaan! Alleen de eerste dag wat bloed, tweede en derde dag wat viezig spul en sindsdien niks meer. Hoe gaat het bij jou? *O*
Ja wel lekker, heb er geen last van.
Your beauty never ever scared me.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 augustus 2018 @ 22:05:16 #5
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_180906356
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:04 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja wel lekker, heb er geen last van.
Nice! Ik was een beetje nerveus voor het helen want ik las en hoorde er zoveel slechte dingen over, maar valt me tot nog toe alleszins mee.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  roze donderdag 2 augustus 2018 @ 22:07:17 #6
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_180906403
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:05 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Nice! Ik was een beetje nerveus voor het helen want ik las en hoorde er zoveel slechte dingen over, maar valt me tot nog toe alleszins mee.
Ik besteed er gewoon zo min mogelijk aandacht aan eigenlijk. :') Vaak gaan piercings ook ontsteken enz omdat mensen er teveel mee bezig zijn.
Your beauty never ever scared me.
pi_180906719
En de shop waar je ze hebt laten zetten chipszak? Heeft die geen assortiment?
pi_180907360
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Nee ;(. Ik kan ze wel vinden voor dermals, maar daar heb ik helaas niks aan.

Het helen is bij mij trouwens perfect gegaan! Alleen de eerste dag wat bloed, tweede en derde dag wat viezig spul en sindsdien niks meer. Hoe gaat het bij jou? *O*
Etsy. :).

https://www.etsy.com/nl/l(...)6e58aba3b1:594812678

https://www.etsy.com/nl/l(...)g&ref=sr_gallery-1-5

https://www.etsy.com/nl/l(...)&ref=sr_gallery-1-11

Of Bodyartforms

https://bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=25973

https://bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=23169

[ Bericht 9% gewijzigd door Crientj op 02-08-2018 23:00:12 ]
pi_180907488


:D _O-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 3 augustus 2018 @ 19:56:46 #10
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_180926039
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 3 augustus 2018 @ 19:57:15 #11
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_180926053
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
En de shop waar je ze hebt laten zetten chipszak? Heeft die geen assortiment?
Helaas weinig. Ze zijn voornamelijk gewoon goed in piercen. Het assortiment is verder bijzaak en weinig van belang, zegmaar.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_180926114
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 19:57 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Helaas weinig. Ze zijn voornamelijk gewoon goed in piercen. Het assortiment is verder bijzaak en weinig van belang, zegmaar.
Ja dat is helaas meestal zo. Sommige zaken zijn wel wat uitgebreider.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 3 augustus 2018 @ 20:09:55 #13
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_180926322
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 19:59 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ja dat is helaas meestal zo. Sommige zaken zijn wel wat uitgebreider.
Dat zou inderdaad best kunnen. Ik kom eigenlijk bijna altijd alleen maar bij mijn 'eigen' piercer en nooit in een andere shop, :'). Ben binnenkort wel nabij Rotterdam. Wellicht eens bij QoR binnen hoppen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_180926395
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:09 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad best kunnen. Ik kom eigenlijk bijna altijd alleen maar bij mijn 'eigen' piercer en nooit in een andere shop, :'). Ben binnenkort wel nabij Rotterdam. Wellicht eens bij QoR binnen hoppen.
En anders eens alloverpiercings een mail sturen. Ze hebben het niet in het assortiment maar de klantenservice is altijd erg vriendelijk dus wellicht kunnen zij je helpen of iets bestellen. ;)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 3 augustus 2018 @ 20:17:16 #15
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_180926424
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:14 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

En anders eens alloverpiercings een mail sturen. Ze hebben het niet in het assortiment maar de klantenservice is altijd erg vriendelijk dus wellicht kunnen zij je helpen of iets bestellen. ;)
Oh, goeie tip! Thanks!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_180926804
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:17 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Oh, goeie tip! Thanks!
Graag gedaan. Niet geschoten....
pi_182161283
Dit topic weer even wat nieuw leven inblazen. Aantal jaar terug had ik een septum maar te weinig geduld met het laten genezen en er dus uiteindelijk weer uitgehaald. Maar, ik mis 'm! Iemand tips voor omgeving Eindhoven qua piercingshops?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 september 2018 @ 15:56:51 #18
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182165798
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:37 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Graag gedaan. Niet geschoten....
Helaas geen succes, ;(. Maar ik houd m'n ogen open, :).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_182259587
quote:
17s.gif Op donderdag 27 september 2018 11:38 schreef Debsterr het volgende:
Dit topic weer even wat nieuw leven inblazen. Aantal jaar terug had ik een septum maar te weinig geduld met het laten genezen en er dus uiteindelijk weer uitgehaald. Maar, ik mis 'm! Iemand tips voor omgeving Eindhoven qua piercingshops?
Ik deed even een Google, jeetje wat hebben jullie veel tattoo/piercing shops in Eindhoven :o
pi_182259612
Hier in Drachten zit sinds kort een nieuw shopje, ze piercet voornamelijk oren en gezicht. En spotgoedkoop! Heb mezelf een nieuwe Industrial gedaan voor m'n verjaardag, had nog extra korting en was maar ¤20,- kwijt O+
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 1 oktober 2018 @ 21:15:59 #21
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182261571
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:46 schreef Poes. het volgende:
Hier in Drachten zit sinds kort een nieuw shopje, ze piercet voornamelijk oren en gezicht. En spotgoedkoop! Heb mezelf een nieuwe Industrial gedaan voor m'n verjaardag, had nog extra korting en was maar ¤20,- kwijt O+
Oh! Dit is goed om te weten. Komen dus fijn over? Hoeveel kost een oorpiercing daar ongeveer? Ik denk erover om 2 x traguspiercings te laten zetten (in één oor), O+!

Edit: en hoe heet de shop, :+. Ik kom meerdere in Drachten tegen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_182261639
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 21:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Oh! Dit is goed om te weten. Komen dus fijn over? Hoeveel kost een oorpiercing daar ongeveer? Ik denk erover om 2 x traguspiercings te laten zetten (in één oor), O+!

Edit: en hoe heet de shop, :+. Ik kom meerdere in Drachten tegen.
Groovy Lifestyle 'n More. Is een boetiekje, zit tegenover de C&A. Ze piercet alleen op afspraak, omdat ze meestal alleen in de shop staat.

Oorpiercings zijn 25 euro, Industrial 30.
Op haar FB pagina staat tussen de foto's wel een prijslijst.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 oktober 2018 @ 22:05:19 #24
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182304498
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_182309577
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 22:05 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Top thanks!
You're welcome :) Koffie staat hier klaar :+

Ik moest even googelen op ''canine bites'', yikes :X

  dinsdag 9 oktober 2018 @ 07:08:29 #26
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182405531
Goedemorgen mensen,
In de OP zie ik crazy factory staan als aanbevolen webshop. Ben alleen van mening dat deze niet al te goede kwaliteit piercings verkoopt. De balletjes zijn wel altijd leuk en goedkoop in verhouding met andere webshops.

Leuk hoe piercings verslavend zijn. Ik denk er over om ergens volgend jaar na de zomer weer wat te laten zetten. Nu sinds bijna 3 jaar een tragus en ik had een navelpiercing (RIP).
pi_182405582
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 07:08 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Goedemorgen mensen,
In de OP zie ik crazy factory staan als aanbevolen webshop. Ben alleen van mening dat deze niet al te goede kwaliteit piercings verkoopt. De balletjes zijn wel altijd leuk en goedkoop in verhouding met andere webshops.

Leuk hoe piercings verslavend zijn. Ik denk er over om ergens volgend jaar na de zomer weer wat te laten zetten. Nu sinds bijna 3 jaar een tragus en ik had een navelpiercing (RIP).
Waar zat je aan te denken? :)

Nog een algemene tip; Fullcolor in Leeuwarden heeft weer de oktoberactie; heel veel piercings voor ¤20,-. Voorwaarden staan op de Facebook pagina.
Hij zet geen oorpiercings ivm acupunctuur. Iemand die daar in geloofd trouwens?
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 07:21:32 #28
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182405595
Ik dacht aan iets subtiels in mijn oor. Uniformberoep en verouderde regels omtrent piercings maar als de boel niet zichtbaar is hoor je ze er niet over.

Volgens mij is dat een fabeltje, net als dat daith piercings migraine verhelpen.
pi_182405608
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 07:21 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Ik dacht aan iets subtiels in mijn oor. Uniformberoep en verouderde regels omtrent piercings maar als de boel niet zichtbaar is hoor je ze er niet over.

Volgens mij is dat een fabeltje, net als dat daith piercings migraine verhelpen.
Een conch of helix misschien?

Ik geloof er ook niet in. Heb tien gaatjes + conch en industrial.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 07:27:03 #30
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182405619
Een helix lijkt me heeeeel tof. Ik denk dat ik voor een conch te pussy ben. Toch een dik stuk kraakbeen waar de naald doorheen moet >:). En het heel-leed van mijn tragus ben ik niet vergeten
pi_182405630
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 07:27 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Een helix lijkt me heeeeel tof. Ik denk dat ik voor een conch te pussy ben. Toch een dik stuk kraakbeen waar de naald doorheen moet >:). En het heel-leed van mijn tragus ben ik niet vergeten
Dit zijn mijn oren;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182405635
Ik heb er hier ZO veel commentaar op gehad, maar blijf erbij; schieten heelt 10x beter bij mij dan piercen.
Alle gaatjes zijn geschoten bij de juwelier, zelfs de 2 in m'n neus.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 07:30:47 #33
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182405642
Wauuwww ziet er tof uit!

Dat is zeker een gewaagde uitspraak. Maar goh, als het bij je werkt why not?
pi_182405654
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 07:30 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Wauuwww ziet er tof uit!

Dat is zeker een gewaagde uitspraak. Maar goh, als het bij je werkt why not?
Ik heb nog nooit een ontstoken gaatje gehad, alles was binnen een week klaar met genezen. Geen bloemkooloren of zelfs maar een bultje te vinden.

Conch verdraag ik maar 1.2mm in, de Industrial is 1.6mm maar daar heb ik nog steeds last van bij het slapen. Gezet in mei.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:17:19 #35
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182408006
Conch O+ Ik word er nog steeds blij van. O+

En bij mij kan je juist niets schieten, dat is vragen om een protesterend lijf, zelfs m'n oorlellen zijn gepierced. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182408124
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Conch O+ Ik word er nog steeds blij van. O+

En bij mij kan je juist niets schieten, dat is vragen om een protesterend lijf, zelfs m'n oorlellen zijn gepierced. _O-
Ik vind hem zelf ook heel mooi O+ Had er graag een ringetje in gewild, maar m'n oor vind van niet.

Toevallig nog met een vriendin over gehad dit weekend, zij had juist bultjes in haar oren bij het piercen.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:29:44 #37
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182408265
Dan zou ik eerder aan de piercer gaan twijfelen, tbh. Mijn piercings doen alleen "moeilijk" als ze dubbel hebben gezeten met slapen of iets anders debiels. (Industrial en ringetje in conch in hetzelfde oor, en da's ook nog de kant waar ik het liefst op slaap, dus eh. Niet persé goed doordacht die plaatsing. :') ) Bultjes heb ik nog nooit gehad.

Babbelen over piercings maakt wel dat m'n andere oor wat leeg aanvoelt. Misschien toch m'n helixen eens terug laten zetten. (Ooit eruitgehaald na een ijsbal tegen m'n oor. Dat was echt fantastisch.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182408374
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan zou ik eerder aan de piercer gaan twijfelen, tbh. Mijn piercings doen alleen "moeilijk" als ze dubbel hebben gezeten met slapen of iets anders debiels. (Industrial en ringetje in conch in hetzelfde oor, en da's ook nog de kant waar ik het liefst op slaap, dus eh. Niet persé goed doordacht die plaatsing. :') ) Bultjes heb ik nog nooit gehad.

Babbelen over piercings maakt wel dat m'n andere oor wat leeg aanvoelt. Misschien toch m'n helixen eens terug laten zetten. (Ooit eruitgehaald na een ijsbal tegen m'n oor. Dat was echt fantastisch.)
AUW :X

Ik wil ook nog wat oorpiercings, maar die moeten allemaal gepiercet worden en ik zit niet op die pijn te wachten.

Gezicht is nu klaar; wenkbrauw, scheve labret, 2x neus, tong.
Had ook nog 2 microdermals, eentje is uitgegroeid en de andere is zo gaan ontsteken dat de huisarts hem er uit moest snijden.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:49:21 #39
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182408633
Pijn van de ijsbal viel mee hoor, maar de middelste (het waren er drie) bleef etteren en dat was ik zat. En toen zag het er stom uit, dus de rest er ook uitgehaald. :+

Gezicht begin ik niet meer aan, mensen kijken nu al geïntimideerd als ze m'n oren toevallig zien en aangezien dat ook wel eens klanten zijn... Niet handig. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182408719
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Pijn van de ijsbal viel mee hoor, maar de middelste (het waren er drie) bleef etteren en dat was ik zat. En toen zag het er stom uit, dus de rest er ook uitgehaald. :+

Gezicht begin ik niet meer aan, mensen kijken nu al geïntimideerd als ze m'n oren toevallig zien en aangezien dat ook wel eens klanten zijn... Niet handig. :+
Foto van je oren? :7
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:23:07 #41
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182411532
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 07:27 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Een helix lijkt me heeeeel tof. Ik denk dat ik voor een conch te pussy ben. Toch een dik stuk kraakbeen waar de naald doorheen moet >:). En het heel-leed van mijn tragus ben ik niet vergeten
Wat was er zo vreselijk aan de genezing van je tragus, :o? Ik had vroeger een traguspiercing (toentertijd nog laten schieten :') ) en nooit last van gehad. Nu wil ik hem laten piercen en ben ik bang dat het ineens wel problemen gaat opleveren. Tenminste, daar hoor ik mensen vaak over.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:27:50 #42
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182411592
Ik vind een Ashley trouwens ook wel heel mooi en wil ik eigenlijk ook wel. Ik heb veel gezichtspiercings gehad maar heb nu niks meer (behalve septum maar die draag ik eigenlijk altijd naar boven. En heb ook smiley/tong). Als ik dus gewoon praat zie je niet dat ik die piercings heb, tenzij ik uitgebreid lach. Wel zou ik hem echt heel klein willen hebben.



Edit: zit mobiel dus plaatje lukt lastig.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:39:14 #43
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182411759
Heh, grappige dingen die Ashleys. Hij lijkt me wel enorm irritant. (Gebaseerd op hoe poepvervelend ik het vond om met m'n vertical labret een appel af te happen _O- )

Foto van m'n oren moet thuis even, ik had ze wel ooit, maar die zijn ook alweer achterhaald zie ik. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182412129
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 13:23 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik had vroeger een traguspiercing (toentertijd nog laten schieten :') ) en nooit last van gehad. Nu wil ik hem laten piercen en ben ik bang dat het ineens wel problemen gaat opleveren. Tenminste, daar hoor ik mensen vaak over.
Há!

Moest even googelen op de Ashley, ziet er pijnlijk uit :o
pi_182412158
Ik googelde op ''piercings gone wrong.''
Niet doen.
pi_182415923
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 07:19 schreef Poes. het volgende:

[..]

Waar zat je aan te denken? :)

Nog een algemene tip; Fullcolor in Leeuwarden heeft weer de oktoberactie; heel veel piercings voor ¤20,-. Voorwaarden staan op de Facebook pagina.
Hij zet geen oorpiercings ivm acupunctuur. Iemand die daar in geloofd trouwens?
Maar ik wil alleen maar oorpiercings.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_182415962
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:34 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Maar ik wil alleen maar oorpiercings.
Dan kom je naar Drachten, zijn ze maar 25 euro :Y
pi_182416035
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:35 schreef Poes. het volgende:

[..]

Dan kom je naar Drachten, zijn ze maar 25 euro :Y
Drachten :')

Ik ga weer naar Sneek als ik wat laat zetten. ;)
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_182416066
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:38 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Drachten :')

Ik ga weer naar Sneek als ik wat laat zetten. ;)
Haten op Drachten :{w
pi_182416083
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:40 schreef Poes. het volgende:

[..]

Haten op Drachten :{w
Refo dorp :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_182416090
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:41 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Refo dorp :')
Inmiddels hebben we een koopzondag _O-
pi_182417044
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:42 schreef Poes. het volgende:

[..]

Inmiddels hebben we een koopzondag _O-
Vooruitgang!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_182417079
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:42 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Vooruitgang!
Maar serieus, die meid van Groovy is heel leuk :Y
pi_182417097
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:44 schreef Poes. het volgende:

[..]

Maar serieus, die meid van Groovy is heel leuk :Y
Maar Drachten.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_182417126
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:45 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Maar Drachten.
Je hebt geen last van de zwarte kousen, die mogen toch alleen op zondag naar buiten.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:01:02 #56
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182417377
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:08 schreef Poes. het volgende:

[..]

Há!

Moest even googelen op de Ashley, ziet er pijnlijk uit :o
Lijkt me niet heel pijnlijk, maar ik had vroeger een Eskimo en daarna (of daarvoor :? ) ook andere lippiercings.

Maar jij hebt ook geen last van je geschoten traguspiercing?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_182417392
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:01 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Lijkt me niet heel pijnlijk, maar ik had vroeger een Eskimo en daarna (of daarvoor :? ) ook andere lippiercings.

Maar jij hebt ook geen last van je geschoten traguspiercing?
Ik was niet degene met een geschoten, of uberhaupt een tragus. Ik wil er wel een, maar kijk op tegen de pijn. Kraakbeen piercen is kut.

Lip lijkt me gevoeliger dan het vlees er om heen, ik heb een scheve labret.

Edit; dat was je zelf :D

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2018 19:03:00 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:06:51 #58
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182417459
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:02 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik was niet degene met een geschoten, of uberhaupt een tragus. Ik wil er wel een, maar kijk op tegen de pijn. Kraakbeen piercen is kut.

Lip lijkt me gevoeliger dan het vlees er om heen, ik heb een scheve labret.

Edit; dat was je zelf :D
Hahah ja dat wel maar ik las dat iemand iets had laten schieten wat normaal gepiercete moet worden maar dat het schieten een betere genezing gaf dan piercen. Ik dacht dat jij dat was, :@. Oeps, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_182417578
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:06 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hahah ja dat wel maar ik las dat iemand iets had laten schieten wat normaal gepiercete moet worden maar dat het schieten een betere genezing gaf dan piercen. Ik dacht dat jij dat was, :@. Oeps, :').
Ja, bij m'n oorgaatjes en neusgaatjes inderdaad. Binnen een week geheeld.
Conch heeft 2 jaar lang nog pijn gedaan bij het slapen, uiteindelijk een 1.2mm labret er in gedrukt en toen ging het beter. Gepiercet met 1.6mm.
Industrial heb ik sinds mei, die doet nog pijn bij het slapen, ook 1.6mm. Daar zijn helaas geen dunnere voor te krijgen.
pi_182417586
Als ze een tragus wil schieten dan sta ik morgen in de shop :Y
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:59:58 #61
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182418521
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:13 schreef Poes. het volgende:
Als ze een tragus wil schieten dan sta ik morgen in de shop :Y
Haha, ik denk dat je een tragus overal wel kan laten schieten, behalve in een piercingshop :D. Eerder bij zo'n juwelierszaakje oid. Maarja, moet je maar net willen. Ik twijfel enorm.

Piercen is, feitelijk gezien, beter (qua genezing o.a.) en hygiënischer.
Schieten is, uiteraard, goedkoper. Maar ik heb vroeger mijn tragus- én neuspiercing laten schieten: ook zonder problemen geheeld. Ik heb toen ook een helix laten schieten (dat deed je toen nog zo, :+ ) en die had wel problemen. Ik heb zoveel piercings gehad dat ik nu dit eigenlijk ook 'via de regeltjes' wil laten doen, maar iets in mij zegt 'Laat ze* schieten. Het is goedkoop en heelde vorige keer ook goed, }) "

:+.

Ik wil tragus x 2

edit; of is in kraakbeen schieten tegenwoordig verboden? Zoiets kan ik me ineens vaag herinneren.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_182425529
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 13:23 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Wat was er zo vreselijk aan de genezing van je tragus, :o? Ik had vroeger een traguspiercing (toentertijd nog laten schieten :') ) en nooit last van gehad. Nu wil ik hem laten piercen en ben ik bang dat het ineens wel problemen gaat opleveren. Tenminste, daar hoor ik mensen vaak over.
De tragus zit in mijn linkeroor en is gezet door een onervaren piercer (collega die het er bij deed) en ze had hem nog niet eerder gezet. Fout 1. En hij was gezet met een slecht materiaal van crazy factory. Hierdoor ging ik te vroeg van staafje wisselen en begon de ellende. Ein-de-lijk na 2,5 jaar was hij genezen. Aan het begin van mijn zwangerschap heeft hij even gejeukt maar dat is gelukkig over nu. Ik merk dat het enorm heeft geholpen door het staafje te verwisselen met Industrial strength en gewoon er van af te blijven. Zelfs de balletjes verwissel ik nu niet meer.
Blijft een super cute piercing O+
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 10 oktober 2018 @ 08:07:14 #63
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182425893
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 07:15 schreef VenusFlyTrap het volgende:

[..]

De tragus zit in mijn linkeroor en is gezet door een onervaren piercer (collega die het er bij deed) en ze had hem nog niet eerder gezet. Fout 1. En hij was gezet met een slecht materiaal van crazy factory. Hierdoor ging ik te vroeg van staafje wisselen en begon de ellende. Ein-de-lijk na 2,5 jaar was hij genezen. Aan het begin van mijn zwangerschap heeft hij even gejeukt maar dat is gelukkig over nu. Ik merk dat het enorm heeft geholpen door het staafje te verwisselen met Industrial strength en gewoon er van af te blijven. Zelfs de balletjes verwissel ik nu niet meer.
Blijft een super cute piercing O+
Da’s wel erg lang, ja :o! Wat een drama. Ik had hem er waarschijnlijk uitgehaald en gedacht: ‘die zet ik later wel opnieuw’, :').

Vond je het pijnlijk? Ik lees dat veel mensen het een pijnlijke piercing vinden maar toen ik hem liet schieten vond ik dat niet. Wat maak ik me ook zorgen, :'). Pijnlijker dan mn tepelpiercing zal ‘ie niet zijn.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_182426056
Het laten zetten vond ik niet pijnlijk. Qua pijn vergelijkbaar met oorbellen (heb ik laten schieten op mijn 10e en op mijn 22e). Erna voelde het even warm. De dag erna een kloppend gevoel maar geen gekke dingen. Zou het zo weer doen. Het genezen daarentegen, of een lange haar die er in vast kwam te zitten... Toen leerde ik ook dat ik maar beter met een staart in kon gaan slapen en ook vlak daarna ben ik mijn haar vast gaan dragen.
pi_182426192
Ik heb het idee dat de traguskraakbeen veel dikker is dan waar m'n conch doorheen is gegaan. Daarom alleen durf ik hem al niet te laten piercen, want fuck dat deed PIJN.
pi_182474757
Het is heel lang geleden dat ik hier heb gepost. :o

Conch lijkt me supervet, maar ik ben doodsbang voor de pijn. Vorige week m'n daith laten zetten en dat was ook wel even doorzetten, maar valt mee met genezing. Genezing is echt een bitch bij mij, alles gaat ontsteken. -_-
pi_182474782
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Het is heel lang geleden dat ik hier heb gepost. :o

Conch lijkt me supervet, maar ik ben doodsbang voor de pijn. Vorige week m'n daith laten zetten en dat was ook wel even doorzetten, maar valt mee met genezing. Genezing is echt een bitch bij mij, alles gaat ontsteken. -_-
Oh een daith lijkt me ook nog wel wat :Y
Is hij nu ontstoken dan?
pi_182474794
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:02 schreef Poes. het volgende:

[..]

Oh een daith lijkt me ook nog wel wat :Y
Is hij nu ontstoken dan?
Nee, die juist niet.
Waarschijnlijk omdat ie zo diep ligt en ik er niet aan kan frunniken.
Ik zit altijd overal aan te rommelen. :')
pi_182474822
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:02 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nee, die juist niet.
Waarschijnlijk omdat ie zo diep ligt en ik er niet aan kan frunniken.
Ik zit altijd overal aan te rommelen. :')
Haha ik ook, met m'n vieze zweterige handen.. en maar draaien en friemelen :')

Heb je een foto? :)
pi_182474930
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:04 schreef Poes. het volgende:

[..]

Haha ik ook, met m'n vieze zweterige handen.. en maar draaien en friemelen :')

Heb je een foto? :)
Haha, komt me bekend voor!

pi_182474983
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:09 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Haha, komt me bekend voor!

[ afbeelding ]
Gaaf! O+ Die andere is een Rook toch?
Dat lijkt me echt véél pijnlijker dan een conch, daar ga je maar door 1 ''laag'' kraakbeen heen hè.
pi_182475028
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:12 schreef Poes. het volgende:

[..]

Gaaf! O+ Die andere is een Rook toch?
Dat lijkt me echt véél pijnlijker dan een conch, daar ga je maar door 1 ''laag'' kraakbeen heen hè.
Nee, de bovenste is een forward helix. Ik heb ook een rook aan m'n andere kant.



Die vond ik dus veel minder pijn doen. Ik heb ook een snug gehad, maar dat was echt een bitch en wilde niet genezen.
pi_182475060
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:15 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nee, de bovenste is een forward helix. Ik heb ook een rook aan m'n andere kant.

[ afbeelding ]

Die vond ik dus veel minder pijn doen. Ik heb ook een snug gehad, maar dat was echt een bitch en wilde niet genezen.
Ik zie het verschil nu :Y

Nu begint het hier ook weer te kriebelen :') Ga eerst even kijken of er een Industrial in 1.2mm te krijgen is, dit doet me pijn }:|
pi_182475088
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:16 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik zie het verschil nu :Y

Nu begint het hier ook weer te kriebelen :') Ga eerst even kijken of er een Industrial in 1.2mm te krijgen is, dit doet me pijn }:|
Haha ja, ik heb m'n daith vorige week laten zetten en nu wil ik alweer de snug nog een keer proberen, maar dat is een slecht idee omdat ik altijd op m'n oren slaap.
En ik wil m'n 3e gaatje laten piercen (ongeveer 5 keer geprobeerd met schieten, maar dat werkt gewoon niet bij mij).

En een septum vind ik heel tof, maar dan krijg ik ruzie haha!
pi_182475104
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:18 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Haha ja, ik heb m'n daith vorige week laten zetten en nu wil ik alweer de snug nog een keer proberen, maar dat is een slecht idee omdat ik altijd op m'n oren slaap.
En ik wil m'n 3e gaatje laten piercen (ongeveer 5 keer geprobeerd met schieten, maar dat werkt gewoon niet bij mij).

En een septum vind ik heel tof, maar dan krijg ik ruzie haha!
Ja ik ben ook een zijslaper ;)
Industrials zijn er echt alleen maar in 1.6 helaas :/
pi_182475105
Oh ja, oren. Dit is mijn boeiende:




Mist alleen mijn normale hangers, want net terug van sport en geen zin om ze nu even in te doen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182475122
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Het is heel lang geleden dat ik hier heb gepost. :o

Conch lijkt me supervet, maar ik ben doodsbang voor de pijn. Vorige week m'n daith laten zetten en dat was ook wel even doorzetten, maar valt mee met genezing. Genezing is echt een bitch bij mij, alles gaat ontsteken. -_-
Ja echt, fijn dat afweersysteem.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_182475128
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, oren. Dit is mijn boeiende:


[ afbeelding ]

Mist alleen mijn normale hangers, want net terug van sport en geen zin om ze nu even in te doen. :+
Mooi man O+
Sowieso oorpiercings O+
pi_182475195
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:19 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ja echt, fijn dat afweersysteem.
Meh, echt vreselijk.
Terwijl ik met piercings op andere plekken nooit last heb gehad.
M'n neus was zo genezen en toen ik m'n lip nog had die ook.
pi_182476022
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:25 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Meh, echt vreselijk.
Terwijl ik met piercings op andere plekken nooit last heb gehad.
M'n neus was zo genezen en toen ik m'n lip nog had die ook.
De enige die niet ging ontsteken was mijn tongpiercing, de rest allemaal, zelfs mijn VCH.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_182476346
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:16 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

De enige die niet ging ontsteken was mijn tongpiercing, de rest allemaal, zelfs mijn VCH.
Wat zonde zeg..
Ik heb alleen een ontstoken microdermal gehad, zo'n 5 jaar nadat ie gezet is ;( Was ook niet meer te fixen helaas.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 13 oktober 2018 @ 07:33:04 #82
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182485899
Wat klote dat het zo snel ontsteekt bij jullie. Ik ben er wel elke nieuwe piercing weer bang voor bij het eerste rode vlekje dat ik zie, :'). Gelukkig nooit iets gaan ontsteken *afkloppen. Voor mn tragus zou ik dan wel weet bang zijn. Heb trouwens wel gehad na het wisselen van septumsieraad dat mijn neus/bovenlip opzwol!

Mini tip: ik slik altijd 2 a 3 aspirines per dag (geen ibu, paracetamol etc.) als ik het gevoel heb dat het moeilijk doet en mogelijk gaat ontsteken. Dat hielp bij mn gezwollen neus ook, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 13 oktober 2018 @ 07:34:16 #83
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182485903
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:35 schreef Poes. het volgende:

[..]

Wat zonde zeg..
Ik heb alleen een ontstoken microdermal gehad, zo'n 5 jaar nadat ie gezet is ;( Was ook niet meer te fixen helaas.
Dermals, O+! Ze groeien bij mij echt altijd uit. Kan wel janken.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 13 oktober 2018 @ 08:01:15 #84
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182486055
Ondanks bovenstaande post wil ik nu weer een dermal, :'). Ik heb ze gehad op mijn pols en in dat deukje bij je keel. En die laatste is zo prachtig dat ik hem drie keer heb laten zetten. Elke keer als ie uitgroeide nogmaals. Helaas, :'(. De laatste tijd zat ik serieus na te denken om het nog een vierde keer te proberen, :@.

Maar ik las ergens dat ze beter blijven zetten op wat vettigere plaatsen. En ik vind onder mn sleutelbeen ook wel mooi, of boven je heupbotje, maar wat ik me afvraag: je zit dan wel boven spieren die de hele dag in beweging zijn (sleutelbeen). Zal dat geen negatief effect hebben? En qua rokjes/broeken/panty’s lijkt het heupbotjes-idee wat minder florisant. En ik wil hem niet tussen/vlak boven m’n borsten.

Wat houd je dan nog over, :') :'(.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_182488007
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 08:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ondanks bovenstaande post wil ik nu weer een dermal, :'). Ik heb ze gehad op mijn pols en in dat deukje bij je keel. En die laatste is zo prachtig dat ik hem drie keer heb laten zetten. Elke keer als ie uitgroeide nogmaals. Helaas, :'(. De laatste tijd zat ik serieus na te denken om het nog een vierde keer te proberen, :@.

Maar ik las ergens dat ze beter blijven zetten op wat vettigere plaatsen. En ik vind onder mn sleutelbeen ook wel mooi, of boven je heupbotje, maar wat ik me afvraag: je zit dan wel boven spieren die de hele dag in beweging zijn (sleutelbeen). Zal dat geen negatief effect hebben? En qua rokjes/broeken/panty’s lijkt het heupbotjes-idee wat minder florisant. En ik wil hem niet tussen/vlak boven m’n borsten.

Wat houd je dan nog over, :') :'(.
Ik had hem dus ook op m'n pols, vet genoeg en weinig beweging/wrijving. Toch hield hij er het na 5 jaar opeens mee voor gezien ;(
Die tussen m'n borsten was te laag geplaatst en is nooit vastgegroeid. Die heeft de hond er toen perongeluk uitgeklauwd :+
pi_182488619
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 07:34 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dermals, O+! Ze groeien bij mij echt altijd uit. Kan wel janken.


Dit nog een idee?
pi_182532932
Hèhè, eindelijk een leuke Industrial in 1.2mm gevonden;

https://piercingmania.nl/(...)bar-met-drie-sterren

Wel de zilvere uiteraard ;)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 15 oktober 2018 @ 17:58:30 #88
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182533776
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 11:46 schreef Poes. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit nog een idee?
Meh, vind ik niet zo charmant, :{. Maar bedankt voor het meedenken, O+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_182562294
Ik heb mijn dermals nog steeds, net bovenop de pols, net boven de hand. Al 10 jaar O+
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 oktober 2018 @ 08:22:38 #90
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182564717
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:33 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb mijn dermals nog steeds, net bovenop de pols, net boven de hand. Al 10 jaar O+
O+
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_182566827
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 08:22 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

O+
Ik denk dat ze zo mooi blijven zitten omdat er relatief weinig druk achter zit. Geen bot direct eronder, weinig beweging, geen kleding oid erop. Als ik yoga doe, dan merk ik wel dat ze er last van hebben, dus daar pas ik dan de houdingen op aan.
pi_182567222
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:01 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Ik denk dat ze zo mooi blijven zitten omdat er relatief weinig druk achter zit. Geen bot direct eronder, weinig beweging, geen kleding oid erop. Als ik yoga doe, dan merk ik wel dat ze er last van hebben, dus daar pas ik dan de houdingen op aan.
Heb jij geluk O+
Ik heb er een stukje tattoo over heen laten zetten, litteken was zo lelijk :') Durf nu geen dermals meer aan.

M'n 1.2 Industrial zit er ook al in, voelt al een stuk beter. Vanavond even uittesten.
pi_182613794
Al twee nachten niet wakker geworden van de pijn ^O^
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:02:21 #94
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_182689187
Iemand ervaring met een tepelpiercing? :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_182689352
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 14:02 schreef TaMieke het volgende:
Iemand ervaring met een tepelpiercing? :@
Yup. Ik heb ze weer uitgedaan, vond ze vet irritant en in de weg zitten. En gevoeligheid is nu een stuk minder. Meer vragen? ;)
Gek? kan je dat eten?
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:14:31 #96
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_182689395
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 14:12 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Yup. Ik heb ze weer uitgedaan, vond ze vet irritant en in de weg zitten. En gevoeligheid is nu een stuk minder. Meer vragen? ;)
Nee :D
Viavia hoor ik vooral slechte verhalen. Ik wilde even checken of dat klopte. :)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_182690136
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 14:14 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Nee :D
Viavia hoor ik vooral slechte verhalen. Ik wilde even checken of dat klopte. :)
Helaas wel!
Gek? kan je dat eten?
pi_182691379
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 14:02 schreef TaMieke het volgende:
Iemand ervaring met een tepelpiercing? :@
Yes! Heb ze nu ruim twee jaar, vind ze nog steeds prachtig. Nadeel, ze blijven ontsteken en achter een stukje stof blijven hangen is heel wat gevloek. 🙈
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:48:38 #99
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_182691401
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:46 schreef Crientj het volgende:

[..]

Yes! Heb ze nu ruim twee jaar, vind ze nog steeds prachtig. Nadeel, ze blijven ontsteken en achter een stukje stof blijven hangen is heel wat gevloek. 🙈
Jikkes! Ik ben genezen :+ laat maar :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_182693090
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:48 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Jikkes! Ik ben genezen :+ laat maar :D
Haha, ja ho nou. Los daarvan, doeeenn. Heb er echt nog geen moment spijt van gehad. 💚
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:41:14 #101
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_182694168
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:02 schreef Crientj het volgende:

[..]

Haha, ja ho nou. Los daarvan, doeeenn. Heb er echt nog geen moment spijt van gehad. 💚
Hahah. Ik ga er eens rustig over nadenken. Piercingshop in de buurt zocht modellen. Piercen voor ¤10. Leek me interessant :9
Maar ik weet niet of ik continue ontstekingen zou trekken :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_182695674
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:41 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Hahah. Ik ga er eens rustig over nadenken. Piercingshop in de buurt zocht modellen. Piercen voor ¤10. Leek me interessant :9
Maar ik weet niet of ik continue ontstekingen zou trekken :@
Oeeehhh. Dat is zeker interessant! Maar ook dat is vrij persoonlijk. Dat ik er last van heb, hmm. Tsja. Wil niet zeggen trouwens dat jij dat ook zal ervaren!
pi_182696002
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:41 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Hahah. Ik ga er eens rustig over nadenken. Piercingshop in de buurt zocht modellen. Piercen voor ¤10. Leek me interessant :9
Maar ik weet niet of ik continue ontstekingen zou trekken :@
Klinkt zeker wel interessant. Alleen tepel of meer keus? :9
Gek? kan je dat eten?
pi_182696160
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:02 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Klinkt zeker wel interessant. Alleen tepel of meer keus? :9
Piercing meet *O*
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:19:59 #105
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_182696372
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:02 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Klinkt zeker wel interessant. Alleen tepel of meer keus? :9
Ook voor daith, rook en microdermals.

Is wel helemaal in Limburg :+
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_182696487
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:19 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Ook voor daith, rook en microdermals.

Is wel helemaal in Limburg :+
Verdorie :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:37:37 #107
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182696795
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:41 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Hahah. Ik ga er eens rustig over nadenken. Piercingshop in de buurt zocht modellen. Piercen voor ¤10. Leek me interessant :9
Maar ik weet niet of ik continue ontstekingen zou trekken :@
Ik heb er sinds enkele maanden eentje. Echt wel enkele jaren erover gedaan om daar moed voor te verzamelen terwijl ik al zoveel piercings heb gehad, :D.

In het begin helemaal nergens last van, nu wel wat meer maar hij (zij?) gedraagt zich nog steeds erg goed, O+. Blij mee!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_182697295
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:19 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Ook voor daith, rook en microdermals.

Is wel helemaal in Limburg :+
Ahwww. Was wel grappig geweest als je zo met een eind mensen aankwam, hoi, 20 piercings graag! _O-
Gek? kan je dat eten?
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:01:27 #109
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_182697354
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:37 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb er sinds enkele maanden eentje. Echt wel enkele jaren erover gedaan om daar moed voor te verzamelen terwijl ik al zoveel piercings heb gehad, :D.

In het begin helemaal nergens last van, nu wel wat meer maar hij (zij?) gedraagt zich nog steeds erg goed, O+. Blij mee!
Ja breng me nu niet weer aan het twijfelen!
Overhaaste beslissing is sowieso geen goed idee. Nog even over nadenken.

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:58 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Ahwww. Was wel grappig geweest als je zo met een eind mensen aankwam, hoi, 20 piercings graag! _O-
_O- dat zou tof zijn ja. hebben zij genoeg proefpersonen :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_182697386
micro dermal begint na anderhalf jaar uit te groeien mehhh :'(
pi_182697862
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:19 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Ook voor daith, rook en microdermals.

Is wel helemaal in Limburg :+
Oh dat maakt het voor mij interessant :D welke shop?
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:21:16 #112
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_182697895
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 20:19 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Oh dat maakt het voor mij interessant :D welke shop?
Vault13 in Venlo
ze hadden een berichtje geplaatst op Facebook.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_183089484
Hoe lang duurde het genezen bij degene met een daith piercing? Ik heb ‘m nu een week of 5, maar hij is nog vrij opgezwollen en er komt nog steeds rommel uit. Voordat het opgezwollen wat minder werd, ik weet dat het volledig genezen een jaar kan duren. :+
pi_183491014
Ik heb jarenlang een eskimo piercing gehad. Door de onderlip van boven naar beneden. Nu is hij er denk ik zon 3 jaar uit. Ik wil hem eigenlijk wel terug. Aan de onderkant van mijn lip zie je nog een gaatje en boven op mijn lip ook. Weten jullie of het nu helemaal is dicht gegroeid?

Ik kom vanaf de onderkant tot halverwege in mijn lip :P

[ Bericht 22% gewijzigd door bitterbal op 02-12-2018 12:16:19 ]
pi_183492459
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 11:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb jarenlang een eskimo piercing gehad. Door de onderlip van boven naar beneden. Nu is hij er denk ik zon 3 jaar uit. Ik wil hem eigenlijk wel terug. Aan de onderkant van mijn lip zie je nog een gaatje en boven op mijn lip ook. Weten jullie of het nu helemaal is dicht gegroeid?

Ik kom vanaf de onderkant tot halverwege in mijn lip :P
Als hij er vanaf de bovenkant OOK halverwege doorpast weet je genoeg :D
pi_183492495
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 13:07 schreef Poes. het volgende:

[..]

Als hij er vanaf de bovenkant OOK halverwege doorpast weet je genoeg :D
Nee dat lukt niet. :D
Ben gestopt om het zelf te proberen. Zit nu te twijfelen of ik hem dan opnieuw laat zetten maar geloof dat het gaatje ook niet meer op dezelfde plek is meer is als toen die werd gezet. Weet niet of eskimo piercings ook uitgroeien?
pi_183492510
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee dat lukt niet. :D
Ben gestopt om het zelf te proberen. Zit nu te twijfelen of ik hem dan opnieuw laat zetten maar geloof dat het gaatje ook niet meer op dezelfde plek is meer is als toen die werd gezet. Weet niet of eskimo piercings ook uitgroeien?
Geen idee.. als je hem graag terug wilt zou ik voor de zekerheid eens een piercer bezoeken, die kan snel genoeg inschatten of het een velletje is of volledige dichtgroeiïng.
pi_183492528
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 13:10 schreef Poes. het volgende:

[..]

Geen idee.. als je hem graag terug wilt zou ik voor de zekerheid eens een piercer bezoeken, die kan snel genoeg inschatten of het een velletje is of volledige dichtgroeiïng.
Ja misschien ga ik morgen als ik durf :P Weet nog dat ik het onwijs veel pijn vond doen. Maar vind het persoonlijk de mooiste piercing die er is.
pi_183492542
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 13:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja misschien ga ik morgen als ik durf :P Weet nog dat ik het onwijs veel pijn vond doen. Maar vind het persoonlijk de mooiste piercing die er is.
Als je hem er van onderen er al zo'n stuk doorkrijgt zal de pijn dit keer wel meevallen :) Succes!
pi_183492559
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 13:12 schreef Poes. het volgende:

[..]

Als je hem er van onderen er al zo'n stuk doorkrijgt zal de pijn dit keer wel meevallen :) Succes!
Oh dat is goed om te horen :P
pi_183492580


Ik zag deze surface piercing laatst bij iemand, nu wil ik hem ook O+
Gaat dus niet door het kraakbeen maar enkel door het velletje er voor.

Maar dan wel met een subtieler staafje :Y
pi_183493061


Dit, betere foto :Y
pi_183493130
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 13:37 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]

Dit, betere foto :Y
Heet blijkbaar de sideburn

https://www.queenofrings.(...)categories/sideburn/
pi_183493160
quote:
Thanks! Kerstcadeautje voor mezelf O+
pi_183499084
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee dat lukt niet. :D
Ben gestopt om het zelf te proberen. Zit nu te twijfelen of ik hem dan opnieuw laat zetten maar geloof dat het gaatje ook niet meer op dezelfde plek is meer is als toen die werd gezet. Weet niet of eskimo piercings ook uitgroeien?
Mijn eskimo kwam indertijd wel wat naar voren.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_183499976
quote:
3s.gif Op zondag 2 december 2018 18:22 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Mijn eskimo kwam indertijd wel wat naar voren.
Denk je dat die dan weer op de oude plek gezet kan worden?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 5 december 2018 @ 08:24:21 #127
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_183544473
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 13:37 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]

Dit, betere foto :Y
Dit wil(de) ik ook laten doen! Hoe beviel het?

Edit: zie nu pas dat ie niet in je tragus zit. Ik wil juist twee die daar wel doorheen gaan, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 5 december 2018 @ 08:53:17 #128
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_183544722
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk je dat die dan weer op de oude plek gezet kan worden?
Heb je het nu gedaan? :D

Mn rook blijft aan het kutten :{
Zit er "pas" 7 maanden in, maar vind het lang duren.
En ik wil iets nieuws, al heb ik geen idee wat :+
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_183545574
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 08:24 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dit wil(de) ik ook laten doen! Hoe beviel het?

Edit: zie nu pas dat ie niet in je tragus zit. Ik wil juist twee die daar wel doorheen gaan, :+.
Ik moet nog! Wacht op m'n eindejaarsbonus :+
Deze gaat door het velletje vóór je tragus, een surface piercing :Y
Omdat ik geen kraakbeen meer aandurfde immers, dit is een mooi alternatief.
pi_183552016
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 08:53 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Heb je het nu gedaan? :D

Mn rook blijft aan het kutten :{
Zit er "pas" 7 maanden in, maar vind het lang duren.
En ik wil iets nieuws, al heb ik geen idee wat :+
Nee twijfel nog steeds :P
pi_183555579
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk je dat die dan weer op de oude plek gezet kan worden?
Geen idee, vraag een piercer.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_184959516
Ik heb een conchpiercing sinds juni 2017. Na zo'n 10 maanden - dus ongeveer april 2018 - was ie prima genezen. Sinds vandaag is ie ineens wat rood en is de rand van mijn oorschelp wat dikker ter hoogte van de piercing. Bij het gaatje aan de binnenkant was er een klein drupje wondvocht (denk ik?) uitgekomen, wat gelukkig ook snel weer weg was.
Wat is dit ineens? En wat nu, hoe kan ik dit het beste behandelen?

[ Bericht 13% gewijzigd door MissJ op 11-02-2019 20:13:31 ]
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 11 februari 2019 @ 20:54:59 #133
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184961587
Waarschijnlijk gewoon wat geïrriteerd. Mijn conch (nu zo'n 10 jaar oud denk ik) is er ook gevoeliger voor dan andere piercings, af en toe prut 'ie wat, vooral als mijn weerstand wat lager is. Soms geef ik 'm dan een zoutbadje, maar meestal spoel ik 'm even extra goed als ik ga douchen.

En als je het niet vertrouwt: contact opnemen met de piercer. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 11 februari 2019 @ 21:11:33 #134
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_184962201
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 13:13 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zag deze surface piercing laatst bij iemand, nu wil ik hem ook O+
Gaat dus niet door het kraakbeen maar enkel door het velletje er voor.

Maar dan wel met een subtieler staafje :Y
Hoe langer ik hier naar kijk, hoe meer ik een lachende smiley zie, :'). Bekijk dat oor maar eens op zijn zij.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 11 februari 2019 @ 21:19:29 #135
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_184962451
Ik heb trouwens nog steeds geen dubbele tragus laten zetten, :{. Is best prijzig zo in één keer, natuurlijk. Wel vind ik een Ashley ook nog steeds mooi. En ik twijfel om weer vet 2000 te gaan en mijn twee (ja) navelpiercings opnieuw te laten zetten.

Ik wil gewoon weer iets, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_184964069
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:Waarschijnlijk gewoon wat geïrriteerd. Mijn conch (nu zo'n 10 jaar oud denk ik) is er ook gevoeliger voor dan andere piercings, af en toe prut 'ie wat, vooral als mijn weerstand wat lager is. Soms geef ik 'm dan een zoutbadje, maar meestal spoel ik 'm even extra goed als ik ga douchen.

En als je het niet vertrouwt: contact opnemen met de piercer. :Y
Ja, dat idee heb ik inmiddels ook, dat hij wat geïrriteerd is. Ga zo even zeezouten, dan komt het vast wel goed. Contact opnemen (of langsgaan) met de piercer is wat lastiger in dit geval, want heb 'm in New York laten zetten (bij Maria Tash) :D Maar goed, stel het blijkt wat heftiger te zijn of worden dan een irritatie, dan kan ik natuurlijk altijd langsgaan bij een piercer in mijn woonplaats.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_184967217
quote:
11s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hoe langer ik hier naar kijk, hoe meer ik een lachende smiley zie, :'). Bekijk dat oor maar eens op zijn zij.
What has been seen.. :D

Is zo'n surface dan niet een idee? Betaal je maar voor 1 en het lijkt alsof je er 2 hebt :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 12 februari 2019 @ 08:04:46 #138
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_184967783
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 06:37 schreef Poes. het volgende:

[..]

What has been seen.. :D

Is zo'n surface dan niet een idee? Betaal je maar voor 1 en het lijkt alsof je er 2 hebt :D
:D

True, maar groeien die niet sneller uit want surface? En heb je ook een dermal overwogen of lukt dat niet daar?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_184968419
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 08:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

:D

True, maar groeien die niet sneller uit want surface? En heb je ook een dermal overwogen of lukt dat niet daar?
Geen idee, de persoon bij wie ik hem zag had hem al jaren.
Dermals heb ik gehad, eentje is uitgegroeid en de ander is dusdanig gaan ontsteken dat hij er uitgesneden moest worden. Daar waag ik me niet meer aan ;(
  dinsdag 12 februari 2019 @ 09:17:53 #140
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184968515
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:18 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ja, dat idee heb ik inmiddels ook, dat hij wat geïrriteerd is. Ga zo even zeezouten, dan komt het vast wel goed. Contact opnemen (of langsgaan) met de piercer is wat lastiger in dit geval, want heb 'm in New York laten zetten (bij Maria Tash) :D Maar goed, stel het blijkt wat heftiger te zijn of worden dan een irritatie, dan kan ik natuurlijk altijd langsgaan bij een piercer in mijn woonplaats.
Effies heen wordt dan wel een uitdaging ja. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184978326
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Effies heen wordt dan wel een uitdaging ja. :D
Ik ga wel over ruim 3 maanden weer naar New York, maar tegen die tijd is mijn conch hopelijk allang weer normaal haha. Daarover gesproken, hij is vandaag gelukkig alweer een stuk beter dan gisteren, dus dat gaat de goede kant op :Y
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_185273609
Woei, net een bon gescoord voor 20 euro. Binnenkort m'n állerlaatste piercing (die tragus surface) laten zetten. En dan ben ik écht écht écht klaar :D

Volgende week eerst nog door de MRI, hebben jullie daar ervaring mee? Haal voor de zekerheid wel alles er uit.
pi_185280489
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 12:02 schreef Poes. het volgende:
Woei, net een bon gescoord voor 20 euro. Binnenkort m'n állerlaatste piercing (die tragus surface) laten zetten. En dan ben ik écht écht écht klaar :D

Volgende week eerst nog door de MRI, hebben jullie daar ervaring mee? Haal voor de zekerheid wel alles er uit.
Magnetic resonance imaging. Met metalen objecten in een grote magneet liggen is een vet goed idee.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_185281080
quote:
3s.gif Op woensdag 27 februari 2019 18:28 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Magnetic resonance imaging. Met metalen objecten in een grote magneet liggen is een vet goed idee.
Ja maar ze zijn heul niet magnetisch :D
Ik haal sowieso alles er uit hoor, het schijnt ook te kunnen opwarmen. Lekker een hoofd vol brandblaren *O*
  woensdag 27 februari 2019 @ 19:03:29 #145
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_185281217
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 12:02 schreef Poes. het volgende:
Binnenkort m'n állerlaatste piercing (die tragus surface) laten zetten. En dan ben ik écht écht écht klaar :D
Klinkt bijna geloofwaardig ;) hahaha
pi_185281228
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 19:03 schreef Bamboee het volgende:

[..]

Klinkt bijna geloofwaardig ;) hahaha
Dan is de ruimte ook gewoon echt op :@
  woensdag 27 februari 2019 @ 20:34:53 #147
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_185283541
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 19:04 schreef Poes. het volgende:

[..]

Dan is de ruimte ook gewoon echt op :@
hihihi. Zijn je oren dan vol of je hele lichaam? :)
pi_185283985
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:34 schreef Bamboee het volgende:

[..]

hihihi. Zijn je oren dan vol of je hele lichaam? :)
10 gaatjes in m'n oren + 2 piercings
Tong, lip, 2x neus en wenkbrauw. 17 stuks in totaal.
  woensdag 27 februari 2019 @ 21:41:28 #149
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_185285761
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:49 schreef Poes. het volgende:

[..]

10 gaatjes in m'n oren + 2 piercings
Tong, lip, 2x neus en wenkbrauw. 17 stuks in totaal.
Oke. dat telt wel als bijna vol! Ik heb ook altijd nog de drang naar meer piercings. Ze zeggen van tatoeages dat ze verslavend zijn, maar daar merk ik dan weer weinig van

Ik heb in 4 gaatjes in mijn oren laten zetten en vijf piercings (oren, neus, navel). Maar van beiden categoriën heb ik de helft weer dicht moeten laten groeien, helaas. Het duurt vaak bijna een jaar voordat een piercing rustig is bij mij.

Wanneer ga je die laatste laten zetten?
pi_185291294
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 21:41 schreef Bamboee het volgende:

[..]

Oke. dat telt wel als bijna vol! Ik heb ook altijd nog de drang naar meer piercings. Ze zeggen van tatoeages dat ze verslavend zijn, maar daar merk ik dan weer weinig van

Ik heb in 4 gaatjes in mijn oren laten zetten en vijf piercings (oren, neus, navel). Maar van beiden categoriën heb ik de helft weer dicht moeten laten groeien, helaas. Het duurt vaak bijna een jaar voordat een piercing rustig is bij mij.

Wanneer ga je die laatste laten zetten?
Wat zonde ;( Ook dat je zo slecht heelt..
Welke wil jij eventueel nog?

Bon is geldig t/m 24 mei, toevallig m'n verjaardag. Even kijken of het in die week kan, vorig jaar de Industrial gekregen voor m'n verjaardag ;)
pi_185293059
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 06:36 schreef Poes. het volgende:

[..]

Wat zonde ;( Ook dat je zo slecht heelt..
Welke wil jij eventueel nog?

Bon is geldig t/m 24 mei, toevallig m'n verjaardag. Even kijken of het in die week kan, vorig jaar de Industrial gekregen voor m'n verjaardag ;)
Hey, dan ben ik ook jarig.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_185296236
quote:
11s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:57 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Hey, dan ben ik ook jarig.
Ik heb je vorig jaar nog gefeliciteerd in een random topic :D
pi_185297706
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 13:16 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik heb je vorig jaar nog gefeliciteerd in een random topic :D
Geen idee meer, mijn geheugen werkt maar drie dagen. :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 3 maart 2019 @ 10:54:10 #154
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_185358529
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 06:36 schreef Poes. het volgende:

[..]

Wat zonde ;( Ook dat je zo slecht heelt..
Welke wil jij eventueel nog?

Bon is geldig t/m 24 mei, toevallig m'n verjaardag. Even kijken of het in die week kan, vorig jaar de Industrial gekregen voor m'n verjaardag ;)
Mijn laatste aanwinst is de navelpiercing geweest (even though I was 25 yo)
Ik word altijd leip bij het zien van sceptums en tong :9~ :9~
pi_185358546
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 10:54 schreef Bamboee het volgende:

[..]

Mijn laatste aanwinst is de navelpiercing geweest (even though I was 25 yo)
Ik word altijd leip bij het zien van sceptums en tong :9~ :9~
Nou, wat houd je tegen? :D
  zondag 3 maart 2019 @ 10:59:15 #156
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_185358602
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 10:55 schreef Poes. het volgende:

[..]

Nou, wat houd je tegen? :D
hahaha noouuuu.. Bij een tongpiercing gaan mensen vaak ook anders praten, dus die zal ik niet nemen. Eensceptum mag ik van mezelf als ik mijn neuspiercing eruit haal. Maar die ben ik nog niet zat :D
pi_185358626
quote:
10s.gif Op zondag 3 maart 2019 10:59 schreef Bamboee het volgende:

[..]

hahaha noouuuu.. Bij een tongpiercing gaan mensen vaak ook anders praten, dus die zal ik niet nemen. Eensceptum mag ik van mezelf als ik mijn neuspiercing eruit haal. Maar die ben ik nog niet zat :D
Dat heb ik nog nooit gehoord :D
Ding heelt ook heel snel, ik kon na 1 dag alweer normaal eten en praten. :Y
  zondag 3 maart 2019 @ 11:15:35 #158
277627 Seven.
We are Borg.
pi_185358961
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 13:42 schreef Poes. het volgende:

[..]

Thanks! Kerstcadeautje voor mezelf O+
Heb je dit nog gedaan uiteindelijk?
Resistance is futile.
pi_185359033
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 11:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Heb je dit nog gedaan uiteindelijk?
Ik klikte op de quote voor de context; ''Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.''
pi_185359123
Gevonden.
Nee, ik mocht niet meer omdat ik plasmadonor ging worden. Maar nu zit ik aan de medicatie en mag ik sowieso de rest van 2019 niet meer komen, nu laat ik hem binnenkort zetten :Y

Donderdag eerst door de MRI en als er daarna geen vervolgafspraken komen laat ik hem voor m'n verjaardag zetten, in mei ergens.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2019 11:23:51 ]
pi_185496427
quote:
10s.gif Op zondag 3 maart 2019 10:59 schreef Bamboee het volgende:
[..]

hahaha noouuuu.. Bij een tongpiercing gaan mensen vaak ook anders praten, dus die zal ik niet nemen. Eensceptum mag ik van mezelf als ik mijn neuspiercing eruit haal. Maar die ben ik nog niet zat :D
In mijn ervaring praten mensen niet anders met een tongpiercing hoor :).

Enne waarom het ene eruit en het andere erin. In plaats van erbij? ;)
  dinsdag 12 maart 2019 @ 00:15:39 #162
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_185553983
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 15:01 schreef MRTN33 het volgende:
[..]

In mijn ervaring praten mensen niet anders met een tongpiercing hoor :).

Enne waarom het ene eruit en het andere erin. In plaats van erbij? ;)
Niet iedereen, maar sommige mensen gaan er wat door slissen. Wellicht da tik het merk omdat ik er op gefocust ben? Haha

Waarom niet allebei? Dat vind ik te veel van het goede :) Ik heb vandaag in Edingburgh twee gaatjes in één oorlel erbij laten piercen. telt niet ècht als piercings, maar toch :P
pi_185554025
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 00:15 schreef Bamboee het volgende:
[..]

Niet iedereen, maar sommige mensen gaan er wat door slissen. Wellicht da tik het merk omdat ik er op gefocust ben? Haha

Waarom niet allebei? Dat vind ik te veel van het goede :) Ik heb vandaag in Edingburgh twee gaatjes in één oorlel erbij laten piercen. telt niet ècht als piercings, maar toch :P
Dat kan, is mij (ook bij exen) nooit zo opgevallen.

Enne, ik ben van hoe meer hoe beter, dus ga zo door! ;)
pi_185566401
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 00:15 schreef Bamboee het volgende:
[..]

Niet iedereen, maar sommige mensen gaan er wat door slissen. Wellicht da tik het merk omdat ik er op gefocust ben? Haha

Waarom niet allebei? Dat vind ik te veel van het goede :) Ik heb vandaag in Edingburgh twee gaatjes in één oorlel erbij laten piercen. telt niet ècht als piercings, maar toch :P
Tuurlijk telt dat wel :Y Piercen is piercen ;)
Oorlellen laten klikken is wat anders.
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:15:50 #165
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_185590566
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:07 schreef Poes. het volgende:
[..]

Tuurlijk telt dat wel :Y Piercen is piercen ;)
Oorlellen laten klikken is wat anders.
Ik las eerst: oorlellen laten likken _O- hahaha
pi_185591086
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:15 schreef Bamboee het volgende:
[..]

Ik las eerst: oorlellen laten likken _O- hahaha
LIF -> KPD
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:48:14 #167
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_185591175
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:43 schreef Poes. het volgende:
[..]

LIF -> KPD
pi_186289669


*O*
  donderdag 18 april 2019 @ 19:45:07 #170
277627 Seven.
We are Borg.
pi_186297976
Oh, je hebt het gedaan!

Mooi _O_
Resistance is futile.
pi_186298067
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 19:45 schreef Seven. het volgende:
Oh, je hebt het gedaan!

Mooi _O_
Jaaa O+
Een stuk pijnlijker dan verwacht, maar zodra hij er in zat ook niks meer van gevoeld. Kan hem moeiteloos heen en weer wippen.
pi_186324879
Bizar.. geen pijn, zwelling, korstjes of andere normale dingen. :o
  zaterdag 20 april 2019 @ 12:41:41 #173
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_186326091
Ik ga de mijne verliezen in het ziekenhuis. Het eerste dat ze vroegen voor mijn mri was of ik een piercing.

Die van mij krijg ik nadien niet meer in.

Bizar want in het UZA ben ik met piercing geopereerd, weliswaar afgeplakt.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zaterdag 20 april 2019 @ 13:09:32 #174
277627 Seven.
We are Borg.
pi_186326349
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2019 12:41 schreef sararaats het volgende:
Ik ga de mijne verliezen in het ziekenhuis. Het eerste dat ze vroegen voor mijn mri was of ik een piercing.

Die van mij krijg ik nadien niet meer in.

Bizar want in het UZA ben ik met piercing geopereerd, weliswaar afgeplakt.
Je weet dat MRI's sterk magnetisch zijn en dat die je piercings zonder veel moeite uit je lijf rukken?
Resistance is futile.
pi_186326729
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2019 12:41 schreef sararaats het volgende:
Ik ga de mijne verliezen in het ziekenhuis. Het eerste dat ze vroegen voor mijn mri was of ik een piercing.

Die van mij krijg ik nadien niet meer in.

Bizar want in het UZA ben ik met piercing geopereerd, weliswaar afgeplakt.
Een operatie is ook wel wat anders dan een MRI. Ik heb alles er uitgehaald, ga echt geen risico's nemen :N
Wat voor één heb je dan?
Verder wat Seven. zegt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 13:09 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je weet dat MRI's sterk magnetisch zijn en dat die je piercings zonder veel moeite uit je lijf rukken?
  zaterdag 20 april 2019 @ 13:57:27 #176
277627 Seven.
We are Borg.
pi_186327015
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 10:37 schreef Poes. het volgende:
Bizar.. geen pijn, zwelling, korstjes of andere normale dingen. :o
Dat is wel chill, geneest het bij iedereen zo snel?
Resistance is futile.
pi_186327392
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 13:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat is wel chill, geneest het bij iedereen zo snel?
Geen idee, ik bloedde ook niet. Ze had al extra doekjes bij de hand omdat ik vorig jaar bij m'n Industrial niet kon stoppen :')

Kan er ook gewoon op slapen, dat is wel fijn.
  zaterdag 20 april 2019 @ 20:50:29 #178
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_186334066
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 13:38 schreef Poes. het volgende:

[..]

Een operatie is ook wel wat anders dan een MRI. Ik heb alles er uitgehaald, ga echt geen risico's nemen :N
Wat voor één heb je dan?
Verder wat Seven. zegt.
[..]

Wenkbrauwpiercing
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_186334074
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2019 20:50 schreef sararaats het volgende:

[..]

Wenkbrauwpiercing
En waarom zou die er niet meer in kunnen??
  zaterdag 20 april 2019 @ 20:53:11 #180
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_186334141
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 20:50 schreef Poes. het volgende:

[..]

En waarom zou die er niet meer in kunnen??
Twee bolletjes en een plastieken 'buisje'

Ik heb die al 10 jaar.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_186334170
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2019 20:53 schreef sararaats het volgende:

[..]

Twee bolletjes en een plastieken 'buisje'

Ik heb die al 10 jaar.
Als hij er uit kan kan hij er ook weer in. Wat doe je weer vreselijk dramatisch om niks. :|W
  zaterdag 20 april 2019 @ 20:59:43 #182
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_186334345
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 20:54 schreef Poes. het volgende:

[..]

Als hij er uit kan kan hij er ook weer in. Wat doe je weer vreselijk dramatisch om niks. :|W
Als ze de piercing doorknippen niet nee.

Misschien laat ik ze wel uit, vermoed dat mijn hoofdpijn deels door de piercing komt. Iets met magnetisch veld.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_186334382
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2019 20:59 schreef sararaats het volgende:

[..]

Als ze de piercing doorknippen niet nee.

Misschien laat ik ze wel uit, vermoed dat mijn hoofdpijn deels door de piercing komt. Iets met magnetisch veld.
Wat? Je kunt hem er thuis toch gewoon uithalen?
Praat ik tegen een kleuter?
  zaterdag 20 april 2019 @ 21:02:52 #184
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_186334451
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 21:00 schreef Poes. het volgende:

[..]

Wat? Je kunt hem er thuis toch gewoon uithalen?
Praat ik tegen een kleuter?
Nog nooit geprobeerd :@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_186334475
Als het staafje al plastic is, plastic bolletjes erop doen?

Als ze al erg lang zitten, groeien piercings meestal ook niet zo heel erg snel meer dicht denk ik.. al heb ik geen ervaring met eentje in de wenkbrauw.

Ik kreeg voor een operatie ooit wel te horen dat alles eruit moest, zaten niet in de buurt van waar ze moesten opereren. Even nagevraagd maar plastic spul mocht toen wel :Y
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_186334479
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2019 21:02 schreef sararaats het volgende:

[..]

Nog nooit geprobeerd :@
Haal dat ding er uit, ga door de MRI, pruts hem er weer in.
Ik heb dat een paar weken terug met 17 (!!) piercings gedaan.
  zaterdag 20 april 2019 @ 21:53:42 #187
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_186335476
Kreeg ze niet los maar doorgeknipt.

Ze zat in de weg.

:@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_186335632
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2019 21:53 schreef sararaats het volgende:
Kreeg ze niet los maar doorgeknipt.

Ze zat in de weg.

:@
:|W
pi_186803693
Weet iemand nog een goede piercer in Amsterdam?
  maandag 13 mei 2019 @ 11:19:39 #190
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_186803840
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 11:10 schreef linebear het volgende:
Weet iemand nog een goede piercer in Amsterdam?
Dare2Wear/Classic Ink&Mods. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 13 mei 2019 @ 12:01:30 #191
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_186804841
Zou het mogelijk zijn een rook om te buigen naar zoiets?

Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_186809660
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 12:01 schreef TaMieke het volgende:
Zou het mogelijk zijn een rook om te buigen naar zoiets?

[ afbeelding ]
Auw :X Dan slaap je nooit weer.
Het LIJKT wel heel mooi O+
  maandag 13 mei 2019 @ 16:59:31 #193
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_186809799
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 16:52 schreef Poes. het volgende:

[..]

Auw :X Dan slaap je nooit weer.
Het LIJKT wel heel mooi O+
Hoezo denk je dat? :D

Ik wilde zoiets eigenlijk al op het moment toen ik voor de rook ging. Maar toen zei de piercer dat dat niet ging en zoiets alleen was voor de foto.
Leek me toen al heel sterk.

Nu beetje spijt van die rook, dit lijkt me gewoon veel vetter/mooier.
Misschien toch (nog) maar eens (ergens anders) informeren.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_186809849
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 16:59 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Hoezo denk je dat? :D

Ik wilde zoiets eigenlijk al op het moment toen ik voor de rook ging. Maar toen zei de piercer dat dat niet ging en zoiets alleen was voor de foto.
Leek me toen al heel sterk.

Nu beetje spijt van die rook, dit lijkt me gewoon veel vetter/mooier.
Misschien toch (nog) maar eens (ergens anders) informeren.
Ja dan zou ik even een second opinion vragen.
Maar zó veel gepierced kraakbeen, dat móet toch wel pijn doen? :'(
  maandag 13 mei 2019 @ 17:12:33 #195
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_186810105
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 17:01 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ja dan zou ik even een second opinion vragen.
Maar zó veel gepierced kraakbeen, dat móet toch wel pijn doen? :'(
Een industriel is in principe toch dezelfde hoeveelheid gepierced kraakbeen? Of mis ik iets? :@

Ik wil gewoon iets nieuws :X
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_186813908
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 17:12 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Een industriel is in principe toch dezelfde hoeveelheid gepierced kraakbeen? Of mis ik iets? :@

Ik wil gewoon iets nieuws :X
Ja en dat is ook KUT slapen _O-
Ik ben klaar met kraakbeen piercen, vind het wel prima nu :Y
  maandag 13 mei 2019 @ 20:06:42 #197
277627 Seven.
We are Borg.
pi_186814305
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 12:01 schreef TaMieke het volgende:
Zou het mogelijk zijn een rook om te buigen naar zoiets?

[ afbeelding ]
Volgens mij heet dit een radial!

Edit, dat is het dus niet..!
Edit 2: orbital dus :+
Resistance is futile.
  maandag 13 mei 2019 @ 20:11:47 #198
277627 Seven.
We are Borg.
pi_186814462
Ik denk dat het kan. Mogelijk wel een ander sieraad nodig?

Resistance is futile.
pi_186815617
Durf je het aan Miek? :D
  maandag 13 mei 2019 @ 23:00:41 #200
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_186820640
Hahaha jawel hoor. :D
Vind t steeds vetter worden.

Ben blij dat ik t niet zelf hoef te doen.
Vind t altijd wel knap dat die piercers het allemaal zo snel gedaan krijgen terwijl ik 5minuten loop te prutsen op 1 balletje :+
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 13 mei 2019 @ 23:54:15 #201
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_186821767
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 19:51 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ja en dat is ook KUT slapen _O-
Ik ben klaar met kraakbeen piercen, vind het wel prima nu :Y
Neuh, ik slaap altijd op mijn industrial en conch-kant. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_186824731
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 23:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Neuh, ik slaap altijd op mijn industrial en conch-kant. :+
Ben je met 1.6 of 1.2 geprikt?
Ik beide 1.6 en verdraag er alleen een 1.2mm sieraad in. o|O

TaMieke, maak je wel even een foto voor ons? O+
  dinsdag 14 mei 2019 @ 09:40:28 #203
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_186825353
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 08:57 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ben je met 1.6 of 1.2 geprikt?
Ik beide 1.6 en verdraag er alleen een 1.2mm sieraad in. o|O

TaMieke, maak je wel even een foto voor ons? O+
1.6 beiden. Ik heb er alleen last van als m'n ringetjes niet goed liggen, maar da's een kwestie van ze naar beneden leggen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 14 mei 2019 @ 09:43:28 #204
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_186825393
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 08:57 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ben je met 1.6 of 1.2 geprikt?
Ik beide 1.6 en verdraag er alleen een 1.2mm sieraad in. o|O

TaMieke, maak je wel even een foto voor ons? O+
Ja doe ik :D
Heb andere piercer berichtje gestuurd. Als ik daar niets van hoor moet ik opzoek naar een andere. Duurt nog wel even denk ik. :@

Ik kan trouwens ook gewoon slapen op mn conch. Denk wel dat t een 1.2 is
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_186981634
Stomme vraag wellicht: ik ben fan van het stretchen van mijn piercings (in oren, zit nu op 6mm & 4mm). Mijn geliefde is minder geduldig en wil meteen met 3mm laten piercen/punchen. Is dat aan te raden en heeft iemand een idee voor een shop die dat doet in Den Bosch (of ongeving)?
Mon 'en!
pi_187058548
quote:
11s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:57 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Hey, dan ben ik ook jarig.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 13:16 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik heb je vorig jaar nog gefeliciteerd in een random topic :D
Poging 2;

Gefeliciteerd met onze verjaardag! *O*
  vrijdag 24 mei 2019 @ 08:05:27 #207
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_187058996
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 06:42 schreef Poes. het volgende:

[..]


[..]

Poging 2;

Gefeliciteerd met onze verjaardag! *O*
Jij ook! *O* *G* *O*
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 24 mei 2019 @ 08:14:09 #208
277627 Seven.
We are Borg.
pi_187059051
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 06:42 schreef Poes. het volgende:

[..]


[..]

Poging 2;

Gefeliciteerd met onze verjaardag! *O*
Allebei gefeliciteerd met jullie verjaardag! *O*
Resistance is futile.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 08:14:48 #209
277627 Seven.
We are Borg.
pi_187059057
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 08:05 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Jij ook! *O* *G* *O*
Edit: dit ging niet helemaal zoals ik het wilde :+
Resistance is futile.
pi_187059611
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 08:05 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Jij ook! *O* *G* *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 08:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

Allebei gefeliciteerd met jullie verjaardag! *O*
Thank youuu O+ *O*
pi_187059807
Ik heb een, beetje domme, meedenk-vraag. Ik ben me bewust van het 'bij twijfel niet doen'-principe maar ik wil het graag...

Ik heb +- 10 jaar geleden een neuspiercing gehad die ik er door infectie helaas uit heb moeten halen. Snel dichtgegroeid en daardoor nooit meer één in gehad. De laatste tijd begint het weer te kriebelen en wil ik er graag weer één laten zetten. Niets bijzonders of opvallends overigens, gewoon een knopje met een steentje erin.
Alleen... ik heb een kantoorbaan, op de financiële administratie van een commercieel bedrijf. Iedereen loopt er gewoon casual (incl de enkele kapotte-knieën spijkerbroek) bij. Ik zie misschien eens per twee maanden vluchtig een klant, en dat zijn dan altijd particulieren. Persoonlijk zie ik daarom geen probleem met een knopje in mijn neus op kantoor. Aan de andere kant zal ik één van de weinigen, zo niet de enige, in het bedrijf zijn met een piercing in het gezicht. Daaruit leid ik af dat het management er niet zo op zit te wachten. Daarentegen staat nergens letterlijk beschreven dat het niet mag. Ook heb ik een collega met een tattoo rond haar enkel die zij zonder problemen laat zien met warme dagen (hoewel zij daar natuurlijk ook commentaar op kan hebben gehad).
Ik kan het natuurlijk checken bij de HR manager, echter is dat zo'n kletskous dat mijn collega's wsl eerder op de hoogte zijn van mijn plannen dan dat ik een antwoord terug heb.

Dit zijn mijn overdenkingen tot nu toe :@ meningen/ervaringen? :)
pi_187059902
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 09:36 schreef Geenidee.nl het volgende:
Ik heb een, beetje domme, meedenk-vraag. Ik ben me bewust van het 'bij twijfel niet doen'-principe maar ik wil het graag...

Ik heb +- 10 jaar geleden een neuspiercing gehad die ik er door infectie helaas uit heb moeten halen. Snel dichtgegroeid en daardoor nooit meer één in gehad. De laatste tijd begint het weer te kriebelen en wil ik er graag weer één laten zetten. Niets bijzonders of opvallends overigens, gewoon een knopje met een steentje erin.
Alleen... ik heb een kantoorbaan, op de financiële administratie van een commercieel bedrijf. Iedereen loopt er gewoon casual (incl de enkele kapotte-knieën spijkerbroek) bij. Ik zie misschien eens per twee maanden vluchtig een klant, en dat zijn dan altijd particulieren. Persoonlijk zie ik daarom geen probleem met een knopje in mijn neus op kantoor. Aan de andere kant zal ik één van de weinigen, zo niet de enige, in het bedrijf zijn met een piercing in het gezicht. Daaruit leid ik af dat het management er niet zo op zit te wachten. Daarentegen staat nergens letterlijk beschreven dat het niet mag. Ook heb ik een collega met een tattoo rond haar enkel die zij zonder problemen laat zien met warme dagen (hoewel zij daar natuurlijk ook commentaar op kan hebben gehad).
Ik kan het natuurlijk checken bij de HR manager, echter is dat zo'n kletskous dat mijn collega's wsl eerder op de hoogte zijn van mijn plannen dan dat ik een antwoord terug heb.

Dit zijn mijn overdenkingen tot nu toe :@ meningen/ervaringen? :)
Gewoon even checken bij je leidinggevende :Y Zó spannend is een piercing anno 2019 niet meer ;)
pi_187060036
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 09:44 schreef Poes. het volgende:

[..]

Gewoon even checken bij je leidinggevende :Y Zó spannend is een piercing anno 2019 niet meer ;)
Nee vind ik ook niet, maar je blijft altijd mensen houden die niet verder kunnen kijken dan dat knopje in je neus...
pi_187060040
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 09:53 schreef Geenidee.nl het volgende:

[..]

Nee vind ik ook niet, maar je blijft altijd mensen houden die niet verder kunnen kijken dan dat knopje in je neus...
Laat ze kijken ;) Je weet zelf wat je waard bent.
pi_187060079
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 09:54 schreef Poes. het volgende:

[..]

Laat ze kijken ;) Je weet zelf wat je waard bent.
Ik bedoel het ook meer in de professionele sfeer :D
pi_187060097
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 09:57 schreef Geenidee.nl het volgende:

[..]

Ik bedoel het ook meer in de professionele sfeer :D
Ach die paar keer per jaar dat je een klant ziet :D
pi_187060298
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 09:58 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ach die paar keer per jaar dat je een klant ziet :D
Ik relativeer het ook heel simpel hoor. Maar misschien run ik daarom ook geen bedrijf O-) heb de vraag inmiddels uitgezet bij leidinggevende (nu al spijt van eigenlijk :P )
pi_187061152
@Geenidee.nl Ik heb met een zichtbare septumpiercing voor de klas gestaan. Is afhankelijk van de bedrijfscultuur, denk ik. :Y
Mon 'en!
  vrijdag 24 mei 2019 @ 11:20:44 #219
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187061280
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 10:13 schreef Geenidee.nl het volgende:

[..]

Ik relativeer het ook heel simpel hoor. Maar misschien run ik daarom ook geen bedrijf O-) heb de vraag inmiddels uitgezet bij leidinggevende (nu al spijt van eigenlijk :P )
Neuh, verstandig juist. In een ideale wereld zou het niet uit moeten maken, maar liever even extra checken als je twijfels hebt. :Y

Persoonlijk zou ik niet echt moeite hebben met een neusknopje (vanuit m'n aansturende rol dan, zou het ook lastig kunnen verkopen met m'n volhangende oor), helemaal bij minimaal (visueel) klantcontact. Maar technisch bedrijf, die zijn vaak wat makkelijker. (Zolang het maar veilig is ivm machines bedienen).
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 24 mei 2019 @ 11:22:23 #220
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187061310
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 09:54 schreef Poes. het volgende:

[..]

Laat ze kijken ;) Je weet zelf wat je waard bent.
Het zou wel jammer zijn als je door een stom knopje bepaalde kansen mis gaat lopen. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187061434
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het zou wel jammer zijn als je door een stom knopje bepaalde kansen mis gaat lopen. :D
Ik ben een stereotype werkloze, dus boeie :+
pi_187061969
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 11:12 schreef bloempjuh het volgende:
@:geenidee.nl Ik heb met een zichtbare septumpiercing voor de klas gestaan. Is afhankelijk van de bedrijfscultuur, denk ik. :Y
Ja daarom vind ik het lastig inschatten. Het ene ding wordt makkelijk geaccepteerd dan het andere. En aangezien het onderwerp piercings nog nooit voorbij is gekomen weet ik totaal niet hoe erop gereageerd zal worden.
pi_187062027
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Neuh, verstandig juist. In een ideale wereld zou het niet uit moeten maken, maar liever even extra checken als je twijfels hebt. :Y

Persoonlijk zou ik niet echt moeite hebben met een neusknopje (vanuit m'n aansturende rol dan, zou het ook lastig kunnen verkopen met m'n volhangende oor), helemaal bij minimaal (visueel) klantcontact. Maar technisch bedrijf, die zijn vaak wat makkelijker. (Zolang het maar veilig is ivm machines bedienen).
In een ideale wereld kan ik inderdaad alles zelf bepalen en maakt het niemand wat uit wat ik doe. Helaas is dat niet zo :'( Het is maar net wat je zelf zegt, ik zou mezelf voor mijn kop slaan als ik daardoor een grote kans misloop.

Ik heb zo'n hekel aan wachten op antwoord! Ik wil graag vandaag nog langs de shop maar dat zal er wel niet in zitten...
  vrijdag 24 mei 2019 @ 12:06:18 #224
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187062115
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 12:00 schreef Geenidee.nl het volgende:

[..]

In een ideale wereld kan ik inderdaad alles zelf bepalen en maakt het niemand wat uit wat ik doe. Helaas is dat niet zo :'( Het is maar net wat je zelf zegt, ik zou mezelf voor mijn kop slaan als ik daardoor een grote kans misloop.

Ik heb zo'n hekel aan wachten op antwoord! Ik wil graag vandaag nog langs de shop maar dat zal er wel niet in zitten...
Niet iemand aanwezig die dat wel zou weten waar je even langs kan lopen ook?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187062145
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Niet iemand aanwezig die dat wel zou weten waar je even langs kan lopen ook?
Vandaag ben ik vrij (ook daarom wil ik dus vandaag kunnen gaan), dus ik heb leidinggevende even per mail benaderd ;)
  vrijdag 24 mei 2019 @ 12:10:43 #226
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187062181
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 12:08 schreef Geenidee.nl het volgende:

[..]

Vandaag ben ik vrij (ook daarom wil ik dus vandaag kunnen gaan), dus ik heb leidinggevende even per mail benaderd ;)
Ah ja, dan is het wat vervelend langslopen. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187062243
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ah ja, dan is het wat vervelend langslopen. _O-
I know :D

Ik ben zo slecht in wachten op dingen die ik graag wil ;(
pi_187062399
Wel goed om te vragen, je weet het toch maar nooit. Ik kreeg na een sollicitatie voor archiefwerk bij een groothandel als feedback dat ze door mijn haar heen nog net hadden kunnen zien dat ik knopjes in mijn oren had op een andere plek dan de oorlel (tragus..) en dat kon toch echt niet. Tja -O-

De rest had ik uit gehaald, maar die piepkleine knopjes liet ik toch liever zitten.

Zou ook een keer via een uitzendbureau ergens gaan solliciteren en toen waarschuwden ze al dat alles behalve een heel basic knopje in de oorlel not done was. Klantenservice bij een bank, via telefoon en mail. Maar je zat wel ergens waar je gezien kon worden als er iemand langs kwam op kantoor..
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 24 mei 2019 @ 12:29:22 #229
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187062464
Mja, bij schoonmaakwerk als bijbaantje was het ook not done om iets van piercings te hebben. Stel je voor, een subtiele helix. :')

M'n ervaring is wel dat als je lastiger te vervangen bent, je met een stuk meer wegkomt. Zie ook de stereotype IT-nerd met bandshirt. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187062497
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 12:24 schreef VixenFromHell het volgende:
Wel goed om te vragen, je weet het toch maar nooit. Ik kreeg na een sollicitatie voor archiefwerk bij een groothandel als feedback dat ze door mijn haar heen nog net hadden kunnen zien dat ik knopjes in mijn oren had op een andere plek dan de oorlel (tragus..) en dat kon toch echt niet. Tja -O-

De rest had ik uit gehaald, maar die piepkleine knopjes liet ik toch liever zitten.

Zou ook een keer via een uitzendbureau ergens gaan solliciteren en toen waarschuwden ze al dat alles behalve een heel basic knopje in de oorlel not done was. Klantenservice bij een bank, via telefoon en mail. Maar je zat wel ergens waar je gezien kon worden als er iemand langs kwam op kantoor..
Ja precies, ik had geen piercings bij mijn sollicitatie (zelfs geen oorbellen in - heb twee gaatjes in elk oor), het is ook niet besproken voordat ik op gesprek kwam (of erna) dus ik heb geen idee hoe of wat. Dat het totaal niet genoemd is zag ik als een teken dat het ze weinig uitmaakt. Maar wat jij zegt, je hebt er altijd oude lullen ( :P ) bijlopen die alles buiten oorbellen ordinair vinden. Je weet het vantevoren niet altijd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, bij schoonmaakwerk als bijbaantje was het ook not done om iets van piercings te hebben. Stel je voor, een subtiele helix. :')

M'n ervaring is wel dat als je lastiger te vervangen bent, je met een stuk meer wegkomt. Zie ook de stereotype IT-nerd met bandshirt. _O-
Haha ik heb wel wat leverage, maar misschien niet genoeg als een piercing écht not done is :N
  vrijdag 24 mei 2019 @ 12:41:38 #231
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187062614
Voor m'n sollicitaties ging in ieder geval m'n industrial altijd uit hoor, en inderdaad subtieler spul/niets in de oorlellen. De metaalhandel kan wel wachten tot ik binnen ben. :D

In m'n gezicht heb ik al jaren niets meer, dus da's makkelijk. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 24 mei 2019 @ 13:12:18 #232
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_187063082
Ik heb bij mijn laatste sollicitatie alles er gewoon in gehouden en werd gewoon aangenomen. Ook tatoeages zijn geen issue.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 24 mei 2019 @ 16:09:58 #233
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_187065536
Mijn piercing veroorzaakte een magnetisch veld waardoor ik hoofdpijn kreeg.

Ze is weg sinds 21 april
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 17:23:39 #234
277627 Seven.
We are Borg.
pi_187066978
Ik ben Operations Manager, 12 man rapporteert rechtstreeks aan mij, ik heb een budget van tussen 10 en 20 miljoen. Ik geef regelmatig rondleidingen aan klanten.

Ik heb een forward helix, gewone helix en dubbele oorbellen. En in de zomer is er wel een stukje tattoo te zien. Dus het ligt er maar net aan bij welk bedrijf je werkt of solliciteert.
Resistance is futile.
pi_187067185
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor m'n sollicitaties ging in ieder geval m'n industrial altijd uit hoor, en inderdaad subtieler spul/niets in de oorlellen. De metaalhandel kan wel wachten tot ik binnen ben. :D

In m'n gezicht heb ik al jaren niets meer, dus da's makkelijk. :P
Een industrial lijkt me trouwens ook wel wat. Hoe vond je het wennen aan zo'n ding in je oor? Ik heb het idee dat je constant je haar eruit aan het plukken bent :D
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 17:23 schreef Seven. het volgende:
Ik ben Operations Manager, 12 man rapporteert rechtstreeks aan mij, ik heb een budget van tussen 10 en 20 miljoen. Ik geef regelmatig rondleidingen aan klanten.

Ik heb een forward helix, gewone helix en dubbele oorbellen. En in de zomer is er wel een stukje tattoo te zien. Dus het ligt er maar net aan bij welk bedrijf je werkt of solliciteert.
Ik moet wel zeggen dat ik persoonlijk het gevoel heb dat piercings in oren, en dan met name de piercings die jij hebt, niet zo snel aso of ordinair worden gevonden als piercings in het gezicht. Ik vind zelf dat er veel verschil zit tussen een ringetje door je wenkbrauw of een knopje in je neus (in de professionele werksfeer), maar het lijkt alsof het allemaal over één kam gescheerd wordt. Jammer eigenlijk (sowieso jammer dat piercings laten zetten nog zo'n 'taboe'onderwerp is dat ik hier aan jullie kom vragen om meningen :P )
  vrijdag 24 mei 2019 @ 17:55:56 #236
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_187067412
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 17:41 schreef Geenidee.nl het volgende:

[..]

Een industrial lijkt me trouwens ook wel wat. Hoe vond je het wennen aan zo'n ding in je oor? Ik heb het idee dat je constant je haar eruit aan het plukken bent :D

Ik heb krullen die overal in vasthaken, dus dat is wel een ding bij een industrial. :') Ik weet niet hoe dat zit met stijl haar. Met mijn helix en conch heb ik er minder last van, maar daar zitten ringetjes in.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 24 mei 2019 @ 18:07:18 #237
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187067539
Valt me mee hoeveel haar er aan industrial gaat hangen, mijn bcr's van helixen bleef meer achter hangen. Ook soort van krulhaar hier, overigens. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187068200
Iemand ervaring met tragus opnieuw piercen? Overweeg 'm opnieuw, toentertijd alles eruit gehaald omdat ik het beu was. Heb nooit issues gehad met heling van piercings, en is er al jaren uit nu.
Vraag me af wat beter heelt, oude gaatje (vrijwel helemaal dicht) opnieuw piercen of andere kant? Geeen idee hoe littekenweefsel werkt met kraakbeen :)
  vrijdag 24 mei 2019 @ 19:12:43 #239
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187068498
Tragus niet, maar mijn industrial (issie weer :')) is wel een tweede keer gedaan, dat was zo gepiept dankzij het ontbreken van kraakbeen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187068504
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 19:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Tragus niet, maar mijn industrial (issie weer :')) is wel een tweede keer gedaan, dat was zo gepiept dankzij het ontbreken van kraakbeen. :+
Industrials O+
De mijne ging dus wél door hetzelfde (dichtgegroeide) gaatje, was wel pijnlijk ja.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 22:17:50 #241
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187071615
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 19:13 schreef Poes. het volgende:

[..]

Industrials O+
De mijne ging dus wél door hetzelfde (dichtgegroeide) gaatje, was wel pijnlijk ja.
Oh, de mijne ook. Sterker nog, één van de twee was nooit compleet dichtgegroeid, dus die is gestretched (dat was wel even slikken :')). Andere gat was wel dicht, maar alleen wat littekenweefsel dus, dat deed vergeleken met kraakbeen nul pijn. :D

Edit: met "de tweede" doel ik op de helft van de noodzakelijke gaatjes, ik ben vooralsnog niet zo suf om een tweede keer spijt te krijgen van hem eruit gehaald te hebben. :+ (Plus dat ik twijfel of daar meer dan een stukje huid voor terug gaat komen ondertussen.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187116677
Overweeg een PA te nemen :)
pi_187117076
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 16:08 schreef linebear het volgende:
Overweeg een PA te nemen :)
Auw :X
pi_187118210
Ik wilde mijn industrial heel graag, heb hem al jaren maar nu al een paar maanden niet meer in. Gaat steeds zeer doen met slapen -O- Ook vervelend met een koptelefoon op. Moet zeggen dat ik hem ook niet zo erg mis. Neuspiercing tijdje terug ook uit gedaan, die vond ik niet zo leuk meer ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 29 mei 2019 @ 15:15:44 #245
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_187152662
Had laatst al een mail gestuurd naar wat piercingshops voor mn rook-forward helix piercing. Vandaag toch maar even langs geweest.

Piercer had zoiets nog nooit gezet maar was zeer enthousiast. Ze ging wel nog even overleggen en meer informatie zoeken. Ergens volgende week neemt ze contact met me op. *O*
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_187153733
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 15:15 schreef TaMieke het volgende:
Had laatst al een mail gestuurd naar wat piercingshops voor mn rook-forward helix piercing. Vandaag toch maar even langs geweest.

Piercer had zoiets nog nooit gezet maar was zeer enthousiast. Ze ging wel nog even overleggen en meer informatie zoeken. Ergens volgende week neemt ze contact met me op. *O*
Leuk *O* keep us posted!
pi_187251430
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 16:08 schreef linebear het volgende:
Overweeg een PA te nemen :)
Zondag laten zetten.... Pfff pijnlijk, vooral de ring erin zetten. Maar nu amper last :)
pi_187251462
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 07:53 schreef linebear het volgende:

[..]

Zondag laten zetten.... Pfff pijnlijk, vooral de ring erin zetten. Maar nu amper last :)
Bohh stoer hoor :D
Lijkt me echt één van de meest pijnlijke piercings.
pi_187251615
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 07:57 schreef Poes. het volgende:

[..]

Bohh stoer hoor :D
Lijkt me echt één van de meest pijnlijke piercings.
De naald viel best mee. Meer het gefriemel met de ring erin steken.
Nu helemaal geen last meer van. Dat was met mijn tepels ooit wel anders....
pi_187251956
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 12:34 schreef bloempjuh het volgende:
Stomme vraag wellicht: ik ben fan van het stretchen van mijn piercings (in oren, zit nu op 6mm & 4mm). Mijn geliefde is minder geduldig en wil meteen met 3mm laten piercen/punchen. Is dat aan te raden en heeft iemand een idee voor een shop die dat doet in Den Bosch (of omgeving)?
Iemand een idee? Partner wil het nu mij laten doen, maar ik kan dus écht niet tegen bloed en ranzigheid.
Mon 'en!
pi_187252027
Als hij het laat doen, niet door jou! Laten we daarmee beginnen. Verder geen aanraders. Heeft hij al gaatjes? Van 1mm ben je zo op 3, ook met stretchen...
Gek? kan je dat eten?
pi_187252164
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 08:17 schreef linebear het volgende:

[..]

De naald viel best mee. Meer het gefriemel met de ring erin steken.
Nu helemaal geen last meer van. Dat was met mijn tepels ooit wel anders....
Een PA gaat dóór de eikel toch?
Tepels zijn hier ook een no-go :N Vind het wel mooi, maar no way dat ik er een naald bij in de buurt laat komen :D
pi_187252308
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 09:06 schreef quickstepster het volgende:
Als hij het laat doen, niet door jou! Laten we daarmee beginnen. Verder geen aanraders. Heeft hij al gaatjes? Van 1mm ben je zo op 3, ook met stretchen...
Hij heeft oude gaatjes, die bijna volledig zijn dichtgegroeid. Hij wil daar juist vanaf, want de oude gaatjes zitten scheef.
Mon 'en!
  dinsdag 4 juni 2019 @ 10:38:40 #254
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187252932
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 09:34 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Hij heeft oude gaatjes, die bijna volledig zijn dichtgegroeid. Hij wil daar juist vanaf, want de oude gaatjes zitten scheef.
Ik zou toch echt op zoek gaan naar een goede piercer, desnoods wat meer uit de richting, en daar advies vragen. Oorlellen met een dermal punch is volgens teh internetz niet het beste idee, dus dan kom je al op andere manieren uit. (Een van de resultaten die ik erover vond: https://www.urbanbodyjewe(...)g-vs-dermal-punching)

Absoluut niet zelf gaan doen!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187253118
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 09:21 schreef Poes. het volgende:

[..]

Een PA gaat dóór de eikel toch?
Tepels zijn hier ook een no-go :N Vind het wel mooi, maar no way dat ik er een naald bij in de buurt laat komen :D
Ja gaat aan de onderkant van de eikel en dan door pisbuis.

Ooit tepelpiercings gehad. Wilden niet goed genezen. Dus maar uitgehaald uiteindelijk
pi_187253179
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 10:52 schreef linebear het volgende:

[..]

Ja gaat aan de onderkant van de eikel en dan door pisbuis.

Ooit tepelpiercings gehad. Wilden niet goed genezen. Dus maar uitgehaald uiteindelijk
Ik doe het je niet na :D
Kan gelukkig ook niet :+
pi_187256075
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 10:56 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik doe het je niet na :D
Kan gelukkig ook niet :+
na dat de ring er goed in zijn, geen centje pijn meer hoor :)
pi_187256693
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:36 schreef linebear het volgende:

[..]

na dat de ring er goed in zijn, geen centje pijn meer hoor :)
Totdat je een keer blijft hangen :D :X
pi_187257054
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:16 schreef Poes. het volgende:

[..]

Totdat je een keer blijft hangen :D :X
Droomde al dat de katten er mee gingen spelen ;)
pi_187257063
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:42 schreef linebear het volgende:

[..]

Droomde al dat de katten er mee gingen spelen ;)
:D :X :o :r :N :o :D
  dinsdag 4 juni 2019 @ 17:54:10 #261
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_187259083
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 07:57 schreef Poes. het volgende:

[..]

Bohh stoer hoor :D
Lijkt me echt één van de meest pijnlijke piercings.
Het schijnt heel erg mee te vallen, het is maar een klein stukje penis waar je doorgaat.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_187259101
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:54 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Het schijnt heel erg mee te vallen, het is maar een klein stukje penis waar je doorgaat.
Ja maar de eikel.. het meest gevoelige deel van het mannelijk lichaam :X
Nope nope nope :N
  dinsdag 4 juni 2019 @ 17:55:32 #263
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_187259111
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:36 schreef linebear het volgende:

[..]

na dat de ring er goed in zijn, geen centje pijn meer hoor :)
Gebruik een condoom de komende maand(en). Vaginaal vocht brandt in nieuwe piercings.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 4 juni 2019 @ 17:55:54 #264
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_187259118
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:54 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ja maar de eikel.. het meest gevoelige deel van het mannelijk lichaam :X
Nope nope nope :N
Tepels zijn gevoeliger.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_187268966
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:55 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Gebruik een condoom de komende maand(en). Vaginaal vocht brandt in nieuwe piercings.
blij dat mijn vriend geen vaginaal vocht heeft hahaha
pi_187269135
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 08:12 schreef linebear het volgende:

[..]

blij dat mijn vriend geen vaginaal vocht heeft hahaha
_O-
pi_187269314
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 08:12 schreef linebear het volgende:

[..]

blij dat mijn vriend geen vaginaal vocht heeft hahaha
Moest lachen haha!

Ik heb vch ook amper last van gehad..
  woensdag 5 juni 2019 @ 16:54:47 #268
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_187275027
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 08:12 schreef linebear het volgende:

[..]

blij dat mijn vriend geen vaginaal vocht heeft hahaha
Oeps, heteronormativiteit. Alsnog, condooms, maar dan om andere redenen.
quote:
6s.gif Op woensdag 5 juni 2019 09:00 schreef aapieannie het volgende:

[..]

Moest lachen haha!

Ik heb vch ook amper last van gehad..
Jij bent gewend aan je eigen zuurgraad.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_187276824
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:


Jij bent gewend aan je eigen zuurgraad.
Ja daar heb je ook weer gelijk in..
pi_187277131
Kan een tongpiercing bij mannen nog ?
Ik was hier...
  woensdag 5 juni 2019 @ 19:17:09 #271
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_187277308
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 19:07 schreef Nismo91 het volgende:
Kan een tongpiercing bij mannen nog ?
Boeit dat?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_187277602
quote:
17s.gif Op woensdag 5 juni 2019 19:17 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Boeit dat?
Nee niet bepaald, maar kan je zo een ding redelijk verbergen ? Ivm mijn werk kom ik veel bij klanten. Die van mijn vrouw zie je niet als je er niet heel erg goed op let.
Ik was hier...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 5 juni 2019 @ 20:13:51 #273
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_187278402
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 19:07 schreef Nismo91 het volgende:
Kan een tongpiercing bij mannen nog ?
Deze vraag stel ik mezelf nu al twee jaar over een navelpiercing (bij vrouwen).

Ik had er twee en bij tijd en wijle mis ik ze maar ik wil me niet tokkies gonna tok voelen, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_187279250
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2019 20:13 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Deze vraag stel ik mezelf nu al twee jaar over een navelpiercing (bij vrouwen).

Ik had er twee en bij tijd en wijle mis ik ze maar ik wil me niet tokkies gonna tok voelen, :').
Mijn vrouw heeft die van haar nog steeds, super sexy haha, en qua tokkies gonna tok is het maar net zoals je zelf in het leven staat :P

Als je de woorden tokkies gonna tok gebruikt dan kun je in mijn ogen geen tokkie zijn *)
Ik was hier...
  donderdag 6 juni 2019 @ 12:40:53 #275
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187287630
Want van één stuk metaal transformeert je complete uitstraling van keurig netjes naar tuig van de richel?

Realistisch gezien zijn niet alle (gezichts)piercings even handig om te nemen ivm werk, maar dingen die je normaliter niet/amper ziet?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 7 juli 2019 @ 19:28:38 #276
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_187801418
Ik zou nog even terugkomen op mn piercing verhaal. Ben een keer bij een shop geweest, de piercer daar was enthousiast maar ging onderzoek doen. Ze zou contact met me opnemen. Ondertussen zelf 2x terug gebeld, geen reactie. Dan niet -O-

Vandaag bij andere shop geweest. Daar 2 helixen laten zetten, zodat daar straks een ringetje in kan. slechte foto, mn koe is duidelijker zie ik nu :{


zoiets moet het dus worden
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_187802152
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 19:28 schreef TaMieke het volgende:
Ik zou nog even terugkomen op mn piercing verhaal. Ben een keer bij een shop geweest, de piercer daar was enthousiast maar ging onderzoek doen. Ze zou contact met me opnemen. Ondertussen zelf 2x terug gebeld, geen reactie. Dan niet -O-

Vandaag bij andere shop geweest. Daar 2 helixen laten zetten, zodat daar straks een ringetje in kan. slechte foto, mn koe is duidelijker zie ik nu :{
[ afbeelding ]

zoiets moet het dus worden
[ afbeelding ]

Awesome O+

Was dit een ''second best'' of wil je die andere alsnog laten zetten?
  zondag 7 juli 2019 @ 20:41:04 #278
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_187802630
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 20:10 schreef Poes. het volgende:

[..]

Awesome O+

Was dit een ''second best'' of wil je die andere alsnog laten zetten?
Wel een beetje second best maar evengoed gaaf.
Die andere blijkt “onmogelijk” te zijn.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_187802807
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 20:41 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Wel een beetje second best maar evengoed gaaf.
Die andere blijkt “onmogelijk” te zijn.
Jammer.. maar vind dit idee ook heel gaaf!
  donderdag 25 juli 2019 @ 14:54:44 #280
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_188113458
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 19:28 schreef TaMieke het volgende:
Ik zou nog even terugkomen op mn piercing verhaal. Ben een keer bij een shop geweest, de piercer daar was enthousiast maar ging onderzoek doen. Ze zou contact met me opnemen. Ondertussen zelf 2x terug gebeld, geen reactie. Dan niet -O-

Vandaag bij andere shop geweest. Daar 2 helixen laten zetten, zodat daar straks een ringetje in kan. slechte foto, mn koe is duidelijker zie ik nu :{
[ afbeelding ]

zoiets moet het dus worden
[ afbeelding ]

Heul vet!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 25 juli 2019 @ 15:03:40 #281
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_188113641
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 17:23 schreef Seven. het volgende:
Ik ben Operations Manager, 12 man rapporteert rechtstreeks aan mij, ik heb een budget van tussen 10 en 20 miljoen. Ik geef regelmatig rondleidingen aan klanten.

Ik heb een forward helix, gewone helix en dubbele oorbellen. En in de zomer is er wel een stukje tattoo te zien. Dus het ligt er maar net aan bij welk bedrijf je werkt of solliciteert.
Inderdaad. Ik heb in totaal 10 piercings, waarvan 8 in mijn oren en 4 stuks tunnels. Tijdens sollicitaties kan ik ze goed verbergen met mijn haar. Maar meestal reageren mensen, als ze ze al ontdekken met: wat een mooie oorbellen.

Zelfs bij mijn werk bij een bank was het niet echt een probleem, al is dat voor baliemedewerkers waarschijnlijk wel anders.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_188472589
Tis al even geleden dat ik vroeg naar ervaring met opnieuw piercen, maar het bleek niet nodig te zijn. Een gewone oorbel ging er prima doorheen toen ik m'n tragus wat bewoog, dat lukte eerder dus niet. Met behulp van een piercer en wat druk :+ zit ie er weer in. Blij mee! Merk wel dat het kraakbeen wat plaats moest maken, dus headset even voorzichtig in doen, maar verder gelukkig totaal geen last van.
pi_199592255
Superkick

Ik heb een neuspiercing, maar die zit me iets te laag. Ik zou liever het gaatje iets hoger hebben, zodat ringetjes mooi aansluiten en niet te ver onder mijn neus hangen. Heeft iemand ervaring met het piercen van een nieuw gaatje heel dicht bij het oude?

(Ik ga langs de piercer zodra die weer open zijn…)
  dinsdag 1 juni 2021 @ 11:32:18 #284
53151 T42
Pinball Wizard
pi_199704121
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 19:07 schreef Nismo91 het volgende:
Kan een tongpiercing bij mannen nog ?
Heb er 2 ja kan en navel als man staat nog op lijstje
  dinsdag 1 juni 2021 @ 11:35:08 #285
53151 T42
Pinball Wizard
pi_199704154
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 10:52 schreef linebear het volgende:

[..]

Ja gaat aan de onderkant van de eikel en dan door pisbuis.

Ooit tepelpiercings gehad. Wilden niet goed genezen. Dus maar uitgehaald uiteindelijk
Pa stelt niks voor. Tepels zijn erger idd. Heb wel een piercing dwars door eikel die was wel stukje erger dan tepels. Zou ik ook geen 2e keer doen
  dinsdag 1 juni 2021 @ 12:12:33 #286
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_199704604
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 08:08 schreef Roomsnoes het volgende:
Superkick

Ik heb een neuspiercing, maar die zit me iets te laag. Ik zou liever het gaatje iets hoger hebben, zodat ringetjes mooi aansluiten en niet te ver onder mijn neus hangen. Heeft iemand ervaring met het piercen van een nieuw gaatje heel dicht bij het oude?

(Ik ga langs de piercer zodra die weer open zijn…)
Mijn septum is opnieuw gepierced en is hoger dan de oude (al heel lang dichtgegroeid) geplaatst. Vervolgens was de piercer niet tevreden en heeft 'ie letterlijk 10 minuten na de eerste naald, er een nieuwe doorheen geduwd. Goeie piercer kan hier prima mee omgaan! Ik heb een zeer fijne ervaring gehad bij @ThePerfectlySinful (werkt in Hoorn en Eindhoven).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_200905564
*Kick*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200906754
Thanks for the kick!

Wij waren eergister in een tattooshop voor m’n man. Ter plekke begon het te kriebelen en heb ik na jaren weer twee piercings laten piercen.
Een tragus en een conch. Super blij mee. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_200906879
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:38 schreef arvensis het volgende:
Thanks for the kick!

Wij waren eergister in een tattooshop voor m’n man. Ter plekke begon het te kriebelen en heb ik na jaren weer twee piercings laten piercen.
Een tragus en een conch. Super blij mee. O+
Cool O+
Hoe was de pijn? Ik vond die met m'n conch NIET te doen.. :X Maar nu wil ik ook nog een tragus...
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200907069
Hier gister eentje in neusvleugel laten zetten. Dat stelde niks voor, helemaal vergeleken met wat piercings die ik vroeger had. Tragus vond ik ook vrijwel pijnloos, voor zover ik me herinner.
pi_200907988
@Declan-Harp

De tragus viel me mee, de conch was even een bitch. Niet zo zeer het piercen, maar het plaatsen van het sieraad zelf. :Y)
Protège moi de mes désirs.
pi_200914405
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 13:14 schreef arvensis het volgende:
@:declan-harp

De tragus viel me mee, de conch was even een bitch. Niet zo zeer het piercen, maar het plaatsen van het sieraad zelf. :Y)
Ik heb er jaren niet op kunnen liggen.. 1.2mm er in gefrut en nu is alles goed O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200916269
Grappig hoe verschillend de ervaringen zijn. :D Ik slaap al jaren prima op mijn 1.6 conch en industrial-kant.

Die laatste was ook de kutste om te zetten in mijn beleving, dat eerste gat was normaal vervelend, maar dan moet er nog een. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200919665
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Grappig hoe verschillend de ervaringen zijn. :D Ik slaap al jaren prima op mijn 1.6 conch en industrial-kant.

Die laatste was ook de kutste om te zetten in mijn beleving, dat eerste gat was normaal vervelend, maar dan moet er nog een. :')
Ik heb delicate kraakbeentjes :@
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200926480
Ik heb niet veel problemen met de conch, maar de tragus is nog wel te gevoelig om op te liggen/aan te raken.
Protège moi de mes désirs.
  maandag 26 september 2022 @ 11:31:29 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_206106848
Wow, oud topic.

Aanstaande donderdag ga ik, na jaren willen en nooit durven om 'wat moet een ander wel niet denken', een neuspiercing laten zetten. *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_206107146
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 11:31 schreef Troel het volgende:
Wow, oud topic.

Aanstaande donderdag ga ik, na jaren willen en nooit durven om 'wat moet een ander wel niet denken', een neuspiercing laten zetten. *O*
Neuspiercings zijn mooi O+ Veel plezier!

Ik heb toch nog mijn tragus O+ Ben nu écht klaar hoor ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 16:33:43 #298
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_206165598
Ik ben op zoek naar een piercingshop in en rond Rotterdam. Ik kom alleen uit bij Queen of Rings, Empire Ink of Dutch Ink. Laatste 2 doen mij aan van... Ok, volgende, maar ik kan er naast zitten. Een stad verder vind ik ook helemaal niet erg, als de hygiëne maar ok is.. :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:07:58 #299
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206166680
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 16:33 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik ben op zoek naar een piercingshop in en rond Rotterdam. Ik kom alleen uit bij Queen of Rings, Empire Ink of Dutch Ink. Laatste 2 doen mij aan van... Ok, volgende, maar ik kan er naast zitten. Een stad verder vind ik ook helemaal niet erg, als de hygiëne maar ok is.. :)
Qua piercers kan ik Classic Glamour ook aanraden, is wel alleen op afspraak.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 20:41:06 #300
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_206168667
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 18:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Qua piercers kan ik Classic Glamour ook aanraden, is wel alleen op afspraak.
Is Sharon niet een hele bekende naam in deze wereld, er gaat nml wel een belletje rinkelen. Verder ziet dit er al heel anders uit, 2 consulten, eerst een eventuele check én op afspraak, dat doet al prima aan :) Dank je, ik ga me ff verder inlezen.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:01:27 #301
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206168958
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 20:41 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Is Sharon niet een hele bekende naam in deze wereld, er gaat nml wel een belletje rinkelen. Verder ziet dit er al heel anders uit, 2 consulten, eerst een eventuele check én op afspraak, dat doet al prima aan :) Dank je, ik ga me ff verder inlezen.
Jazeker! Dare2Wear en Classic Ink & Mods zijn ook haar (oa) shops. :Y Zelf altijd goede ervaringen met die shops gehad en ik verwacht met deze minimaal dezelfde kwaliteit.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')