abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 mei 2019 @ 23:54:15 #201
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_186821767
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 19:51 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ja en dat is ook KUT slapen _O-
Ik ben klaar met kraakbeen piercen, vind het wel prima nu :Y
Neuh, ik slaap altijd op mijn industrial en conch-kant. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_186824731
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 23:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Neuh, ik slaap altijd op mijn industrial en conch-kant. :+
Ben je met 1.6 of 1.2 geprikt?
Ik beide 1.6 en verdraag er alleen een 1.2mm sieraad in. o|O

TaMieke, maak je wel even een foto voor ons? O+
  dinsdag 14 mei 2019 @ 09:40:28 #203
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_186825353
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 08:57 schreef Poes. het volgende:

[..]

1.6 beiden. Ik heb er alleen last van als m'n ringetjes niet goed liggen, maar da's een kwestie van ze naar beneden leggen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 14 mei 2019 @ 09:43:28 #204
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_186825393
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 08:57 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ja doe ik :D
Heb andere piercer berichtje gestuurd. Als ik daar niets van hoor moet ik opzoek naar een andere. Duurt nog wel even denk ik. :@

Ik kan trouwens ook gewoon slapen op mn conch. Denk wel dat t een 1.2 is
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_186981634
Stomme vraag wellicht: ik ben fan van het stretchen van mijn piercings (in oren, zit nu op 6mm & 4mm). Mijn geliefde is minder geduldig en wil meteen met 3mm laten piercen/punchen. Is dat aan te raden en heeft iemand een idee voor een shop die dat doet in Den Bosch (of ongeving)?
Mon 'en!
pi_187058548
quote:
11s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:57 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Hey, dan ben ik ook jarig.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 13:16 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik heb je vorig jaar nog gefeliciteerd in een random topic :D
Poging 2;

Gefeliciteerd met onze verjaardag! *O*
  vrijdag 24 mei 2019 @ 08:05:27 #207
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_187058996
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 06:42 schreef Poes. het volgende:

[..]

[..]

Poging 2;

Jij ook! *O* *G* *O*
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 24 mei 2019 @ 08:14:09 #208
277627 Seven.
We are Borg.
pi_187059051
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 06:42 schreef Poes. het volgende:

[..]

[..]

Poging 2;

Allebei gefeliciteerd met jullie verjaardag! *O*
Resistance is futile.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 08:14:48 #209
277627 Seven.
We are Borg.
pi_187059057
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 08:05 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Jij ook! *O* *G* *O*
Edit: dit ging niet helemaal zoals ik het wilde :+
Resistance is futile.
pi_187059611
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 08:05 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Jij ook! *O* *G* *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 08:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

Allebei gefeliciteerd met jullie verjaardag! *O*
Thank youuu O+ *O*
pi_187059807
Ik heb een, beetje domme, meedenk-vraag. Ik ben me bewust van het 'bij twijfel niet doen'-principe maar ik wil het graag...

Ik heb +- 10 jaar geleden een neuspiercing gehad die ik er door infectie helaas uit heb moeten halen. Snel dichtgegroeid en daardoor nooit meer één in gehad. De laatste tijd begint het weer te kriebelen en wil ik er graag weer één laten zetten. Niets bijzonders of opvallends overigens, gewoon een knopje met een steentje erin.
Alleen... ik heb een kantoorbaan, op de financiële administratie van een commercieel bedrijf. Iedereen loopt er gewoon casual (incl de enkele kapotte-knieën spijkerbroek) bij. Ik zie misschien eens per twee maanden vluchtig een klant, en dat zijn dan altijd particulieren. Persoonlijk zie ik daarom geen probleem met een knopje in mijn neus op kantoor. Aan de andere kant zal ik één van de weinigen, zo niet de enige, in het bedrijf zijn met een piercing in het gezicht. Daaruit leid ik af dat het management er niet zo op zit te wachten. Daarentegen staat nergens letterlijk beschreven dat het niet mag. Ook heb ik een collega met een tattoo rond haar enkel die zij zonder problemen laat zien met warme dagen (hoewel zij daar natuurlijk ook commentaar op kan hebben gehad).
Ik kan het natuurlijk checken bij de HR manager, echter is dat zo'n kletskous dat mijn collega's wsl eerder op de hoogte zijn van mijn plannen dan dat ik een antwoord terug heb.

Dit zijn mijn overdenkingen tot nu toe :@ meningen/ervaringen? :)
pi_187059902
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 09:36 schreef Geenidee.nl het volgende:
Ik heb een, beetje domme, meedenk-vraag. Ik ben me bewust van het 'bij twijfel niet doen'-principe maar ik wil het graag...

Ik heb +- 10 jaar geleden een neuspiercing gehad die ik er door infectie helaas uit heb moeten halen. Snel dichtgegroeid en daardoor nooit meer één in gehad. De laatste tijd begint het weer te kriebelen en wil ik er graag weer één laten zetten. Niets bijzonders of opvallends overigens, gewoon een knopje met een steentje erin.
Alleen... ik heb een kantoorbaan, op de financiële administratie van een commercieel bedrijf. Iedereen loopt er gewoon casual (incl de enkele kapotte-knieën spijkerbroek) bij. Ik zie misschien eens per twee maanden vluchtig een klant, en dat zijn dan altijd particulieren. Persoonlijk zie ik daarom geen probleem met een knopje in mijn neus op kantoor. Aan de andere kant zal ik één van de weinigen, zo niet de enige, in het bedrijf zijn met een piercing in het gezicht. Daaruit leid ik af dat het management er niet zo op zit te wachten. Daarentegen staat nergens letterlijk beschreven dat het niet mag. Ook heb ik een collega met een tattoo rond haar enkel die zij zonder problemen laat zien met warme dagen (hoewel zij daar natuurlijk ook commentaar op kan hebben gehad).
Ik kan het natuurlijk checken bij de HR manager, echter is dat zo'n kletskous dat mijn collega's wsl eerder op de hoogte zijn van mijn plannen dan dat ik een antwoord terug heb.

Dit zijn mijn overdenkingen tot nu toe :@ meningen/ervaringen? :)
Gewoon even checken bij je leidinggevende :Y Zó spannend is een piercing anno 2019 niet meer ;)
pi_187060036
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 09:44 schreef Poes. het volgende:

[..]

Gewoon even checken bij je leidinggevende :Y Zó spannend is een piercing anno 2019 niet meer ;)
Nee vind ik ook niet, maar je blijft altijd mensen houden die niet verder kunnen kijken dan dat knopje in je neus...
pi_187060040
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 09:53 schreef Geenidee.nl het volgende:

[..]

Nee vind ik ook niet, maar je blijft altijd mensen houden die niet verder kunnen kijken dan dat knopje in je neus...
Laat ze kijken ;) Je weet zelf wat je waard bent.
pi_187060079
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 09:54 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik bedoel het ook meer in de professionele sfeer :D
pi_187060097
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 09:57 schreef Geenidee.nl het volgende:

[..]

Ik bedoel het ook meer in de professionele sfeer :D
Ach die paar keer per jaar dat je een klant ziet :D
pi_187060298
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 09:58 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ach die paar keer per jaar dat je een klant ziet :D
Ik relativeer het ook heel simpel hoor. Maar misschien run ik daarom ook geen bedrijf O-) heb de vraag inmiddels uitgezet bij leidinggevende (nu al spijt van eigenlijk :P )
pi_187061152
@Geenidee.nl Ik heb met een zichtbare septumpiercing voor de klas gestaan. Is afhankelijk van de bedrijfscultuur, denk ik. :Y
Mon 'en!
  vrijdag 24 mei 2019 @ 11:20:44 #219
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_187061280
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 10:13 schreef Geenidee.nl het volgende:

[..]

Ik relativeer het ook heel simpel hoor. Maar misschien run ik daarom ook geen bedrijf O-) heb de vraag inmiddels uitgezet bij leidinggevende (nu al spijt van eigenlijk :P )
Neuh, verstandig juist. In een ideale wereld zou het niet uit moeten maken, maar liever even extra checken als je twijfels hebt. :Y

Persoonlijk zou ik niet echt moeite hebben met een neusknopje (vanuit m'n aansturende rol dan, zou het ook lastig kunnen verkopen met m'n volhangende oor), helemaal bij minimaal (visueel) klantcontact. Maar technisch bedrijf, die zijn vaak wat makkelijker. (Zolang het maar veilig is ivm machines bedienen).
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 24 mei 2019 @ 11:22:23 #220
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_187061310
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 09:54 schreef Poes. het volgende:

[..]

Het zou wel jammer zijn als je door een stom knopje bepaalde kansen mis gaat lopen. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_187061434
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het zou wel jammer zijn als je door een stom knopje bepaalde kansen mis gaat lopen. :D
Ik ben een stereotype werkloze, dus boeie :+
pi_187061969
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 11:12 schreef bloempjuh het volgende:
@:geenidee.nl Ik heb met een zichtbare septumpiercing voor de klas gestaan. Is afhankelijk van de bedrijfscultuur, denk ik. :Y
Ja daarom vind ik het lastig inschatten. Het ene ding wordt makkelijk geaccepteerd dan het andere. En aangezien het onderwerp piercings nog nooit voorbij is gekomen weet ik totaal niet hoe erop gereageerd zal worden.
pi_187062027
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Neuh, verstandig juist. In een ideale wereld zou het niet uit moeten maken, maar liever even extra checken als je twijfels hebt. :Y

Persoonlijk zou ik niet echt moeite hebben met een neusknopje (vanuit m'n aansturende rol dan, zou het ook lastig kunnen verkopen met m'n volhangende oor), helemaal bij minimaal (visueel) klantcontact. Maar technisch bedrijf, die zijn vaak wat makkelijker. (Zolang het maar veilig is ivm machines bedienen).
In een ideale wereld kan ik inderdaad alles zelf bepalen en maakt het niemand wat uit wat ik doe. Helaas is dat niet zo :'( Het is maar net wat je zelf zegt, ik zou mezelf voor mijn kop slaan als ik daardoor een grote kans misloop.

Ik heb zo'n hekel aan wachten op antwoord! Ik wil graag vandaag nog langs de shop maar dat zal er wel niet in zitten...
  vrijdag 24 mei 2019 @ 12:06:18 #224
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_187062115
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 12:00 schreef Geenidee.nl het volgende:

[..]

In een ideale wereld kan ik inderdaad alles zelf bepalen en maakt het niemand wat uit wat ik doe. Helaas is dat niet zo :'( Het is maar net wat je zelf zegt, ik zou mezelf voor mijn kop slaan als ik daardoor een grote kans misloop.

Ik heb zo'n hekel aan wachten op antwoord! Ik wil graag vandaag nog langs de shop maar dat zal er wel niet in zitten...
Niet iemand aanwezig die dat wel zou weten waar je even langs kan lopen ook?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_187062145
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Niet iemand aanwezig die dat wel zou weten waar je even langs kan lopen ook?
Vandaag ben ik vrij (ook daarom wil ik dus vandaag kunnen gaan), dus ik heb leidinggevende even per mail benaderd ;)
  vrijdag 24 mei 2019 @ 12:10:43 #226
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_187062181
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 12:08 schreef Geenidee.nl het volgende:

[..]

Vandaag ben ik vrij (ook daarom wil ik dus vandaag kunnen gaan), dus ik heb leidinggevende even per mail benaderd ;)
Ah ja, dan is het wat vervelend langslopen. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_187062243
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ah ja, dan is het wat vervelend langslopen. _O-
I know :D

Ik ben zo slecht in wachten op dingen die ik graag wil ;(
pi_187062399
Wel goed om te vragen, je weet het toch maar nooit. Ik kreeg na een sollicitatie voor archiefwerk bij een groothandel als feedback dat ze door mijn haar heen nog net hadden kunnen zien dat ik knopjes in mijn oren had op een andere plek dan de oorlel (tragus..) en dat kon toch echt niet. Tja -O-

De rest had ik uit gehaald, maar die piepkleine knopjes liet ik toch liever zitten.

Zou ook een keer via een uitzendbureau ergens gaan solliciteren en toen waarschuwden ze al dat alles behalve een heel basic knopje in de oorlel not done was. Klantenservice bij een bank, via telefoon en mail. Maar je zat wel ergens waar je gezien kon worden als er iemand langs kwam op kantoor..
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 24 mei 2019 @ 12:29:22 #229
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_187062464
Mja, bij schoonmaakwerk als bijbaantje was het ook not done om iets van piercings te hebben. Stel je voor, een subtiele helix. :')

M'n ervaring is wel dat als je lastiger te vervangen bent, je met een stuk meer wegkomt. Zie ook de stereotype IT-nerd met bandshirt. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_187062497
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 12:24 schreef VixenFromHell het volgende:
Wel goed om te vragen, je weet het toch maar nooit. Ik kreeg na een sollicitatie voor archiefwerk bij een groothandel als feedback dat ze door mijn haar heen nog net hadden kunnen zien dat ik knopjes in mijn oren had op een andere plek dan de oorlel (tragus..) en dat kon toch echt niet. Tja -O-

De rest had ik uit gehaald, maar die piepkleine knopjes liet ik toch liever zitten.

Zou ook een keer via een uitzendbureau ergens gaan solliciteren en toen waarschuwden ze al dat alles behalve een heel basic knopje in de oorlel not done was. Klantenservice bij een bank, via telefoon en mail. Maar je zat wel ergens waar je gezien kon worden als er iemand langs kwam op kantoor..
Ja precies, ik had geen piercings bij mijn sollicitatie (zelfs geen oorbellen in - heb twee gaatjes in elk oor), het is ook niet besproken voordat ik op gesprek kwam (of erna) dus ik heb geen idee hoe of wat. Dat het totaal niet genoemd is zag ik als een teken dat het ze weinig uitmaakt. Maar wat jij zegt, je hebt er altijd oude lullen ( :P ) bijlopen die alles buiten oorbellen ordinair vinden. Je weet het vantevoren niet altijd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, bij schoonmaakwerk als bijbaantje was het ook not done om iets van piercings te hebben. Stel je voor, een subtiele helix. :')

M'n ervaring is wel dat als je lastiger te vervangen bent, je met een stuk meer wegkomt. Zie ook de stereotype IT-nerd met bandshirt. _O-
Haha ik heb wel wat leverage, maar misschien niet genoeg als een piercing écht not done is :N
  vrijdag 24 mei 2019 @ 12:41:38 #231
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_187062614
Voor m'n sollicitaties ging in ieder geval m'n industrial altijd uit hoor, en inderdaad subtieler spul/niets in de oorlellen. De metaalhandel kan wel wachten tot ik binnen ben. :D

In m'n gezicht heb ik al jaren niets meer, dus da's makkelijk. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 24 mei 2019 @ 13:12:18 #232
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_187063082
Ik heb bij mijn laatste sollicitatie alles er gewoon in gehouden en werd gewoon aangenomen. Ook tatoeages zijn geen issue.
pi_187065536
Mijn piercing veroorzaakte een magnetisch veld waardoor ik hoofdpijn kreeg.

Ze is weg sinds 21 april
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  vrijdag 24 mei 2019 @ 17:23:39 #234
277627 Seven.
We are Borg.
pi_187066978
Ik ben Operations Manager, 12 man rapporteert rechtstreeks aan mij, ik heb een budget van tussen 10 en 20 miljoen. Ik geef regelmatig rondleidingen aan klanten.

Ik heb een forward helix, gewone helix en dubbele oorbellen. En in de zomer is er wel een stukje tattoo te zien. Dus het ligt er maar net aan bij welk bedrijf je werkt of solliciteert.
Resistance is futile.
pi_187067185
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor m'n sollicitaties ging in ieder geval m'n industrial altijd uit hoor, en inderdaad subtieler spul/niets in de oorlellen. De metaalhandel kan wel wachten tot ik binnen ben. :D

In m'n gezicht heb ik al jaren niets meer, dus da's makkelijk. :P
Een industrial lijkt me trouwens ook wel wat. Hoe vond je het wennen aan zo'n ding in je oor? Ik heb het idee dat je constant je haar eruit aan het plukken bent :D
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 17:23 schreef Seven. het volgende:
Ik ben Operations Manager, 12 man rapporteert rechtstreeks aan mij, ik heb een budget van tussen 10 en 20 miljoen. Ik geef regelmatig rondleidingen aan klanten.

Ik heb een forward helix, gewone helix en dubbele oorbellen. En in de zomer is er wel een stukje tattoo te zien. Dus het ligt er maar net aan bij welk bedrijf je werkt of solliciteert.
Ik moet wel zeggen dat ik persoonlijk het gevoel heb dat piercings in oren, en dan met name de piercings die jij hebt, niet zo snel aso of ordinair worden gevonden als piercings in het gezicht. Ik vind zelf dat er veel verschil zit tussen een ringetje door je wenkbrauw of een knopje in je neus (in de professionele werksfeer), maar het lijkt alsof het allemaal over één kam gescheerd wordt. Jammer eigenlijk (sowieso jammer dat piercings laten zetten nog zo'n 'taboe'onderwerp is dat ik hier aan jullie kom vragen om meningen :P )
  vrijdag 24 mei 2019 @ 17:55:56 #236
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_187067412
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 17:41 schreef Geenidee.nl het volgende:

[..]

Een industrial lijkt me trouwens ook wel wat. Hoe vond je het wennen aan zo'n ding in je oor? Ik heb het idee dat je constant je haar eruit aan het plukken bent :D

Ik heb krullen die overal in vasthaken, dus dat is wel een ding bij een industrial. :') Ik weet niet hoe dat zit met stijl haar. Met mijn helix en conch heb ik er minder last van, maar daar zitten ringetjes in.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 18:07:18 #237
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_187067539
Valt me mee hoeveel haar er aan industrial gaat hangen, mijn bcr's van helixen bleef meer achter hangen. Ook soort van krulhaar hier, overigens. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_187068200
Iemand ervaring met tragus opnieuw piercen? Overweeg 'm opnieuw, toentertijd alles eruit gehaald omdat ik het beu was. Heb nooit issues gehad met heling van piercings, en is er al jaren uit nu.
Vraag me af wat beter heelt, oude gaatje (vrijwel helemaal dicht) opnieuw piercen of andere kant? Geeen idee hoe littekenweefsel werkt met kraakbeen :)
  vrijdag 24 mei 2019 @ 19:12:43 #239
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_187068498
Tragus niet, maar mijn industrial (issie weer :')) is wel een tweede keer gedaan, dat was zo gepiept dankzij het ontbreken van kraakbeen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_187068504
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 19:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Tragus niet, maar mijn industrial (issie weer :')) is wel een tweede keer gedaan, dat was zo gepiept dankzij het ontbreken van kraakbeen. :+
Industrials O+
De mijne ging dus wél door hetzelfde (dichtgegroeide) gaatje, was wel pijnlijk ja.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 22:17:50 #241
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_187071615
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 19:13 schreef Poes. het volgende:

[..]

Industrials O+
De mijne ging dus wél door hetzelfde (dichtgegroeide) gaatje, was wel pijnlijk ja.
Oh, de mijne ook. Sterker nog, één van de twee was nooit compleet dichtgegroeid, dus die is gestretched (dat was wel even slikken :')). Andere gat was wel dicht, maar alleen wat littekenweefsel dus, dat deed vergeleken met kraakbeen nul pijn. :D

Edit: met "de tweede" doel ik op de helft van de noodzakelijke gaatjes, ik ben vooralsnog niet zo suf om een tweede keer spijt te krijgen van hem eruit gehaald te hebben. :+ (Plus dat ik twijfel of daar meer dan een stukje huid voor terug gaat komen ondertussen.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_187116677
Overweeg een PA te nemen :)
pi_187117076
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 16:08 schreef linebear het volgende:
Auw :X
pi_187118210
Ik wilde mijn industrial heel graag, heb hem al jaren maar nu al een paar maanden niet meer in. Gaat steeds zeer doen met slapen -O- Ook vervelend met een koptelefoon op. Moet zeggen dat ik hem ook niet zo erg mis. Neuspiercing tijdje terug ook uit gedaan, die vond ik niet zo leuk meer ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 29 mei 2019 @ 15:15:44 #245
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_187152662
Had laatst al een mail gestuurd naar wat piercingshops voor mn rook-forward helix piercing. Vandaag toch maar even langs geweest.

Piercer had zoiets nog nooit gezet maar was zeer enthousiast. Ze ging wel nog even overleggen en meer informatie zoeken. Ergens volgende week neemt ze contact met me op. *O*
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_187153733
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 15:15 schreef TaMieke het volgende:
Had laatst al een mail gestuurd naar wat piercingshops voor mn rook-forward helix piercing. Vandaag toch maar even langs geweest.

Piercer had zoiets nog nooit gezet maar was zeer enthousiast. Ze ging wel nog even overleggen en meer informatie zoeken. Ergens volgende week neemt ze contact met me op. *O*
Leuk *O* keep us posted!
pi_187251430
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 16:08 schreef linebear het volgende:
Zondag laten zetten.... Pfff pijnlijk, vooral de ring erin zetten. Maar nu amper last :)
pi_187251462
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 07:53 schreef linebear het volgende:

[..]

Zondag laten zetten.... Pfff pijnlijk, vooral de ring erin zetten. Maar nu amper last :)
Bohh stoer hoor :D
Lijkt me echt één van de meest pijnlijke piercings.
pi_187251615
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 07:57 schreef Poes. het volgende:

[..]

Bohh stoer hoor :D
Lijkt me echt één van de meest pijnlijke piercings.
De naald viel best mee. Meer het gefriemel met de ring erin steken.
Nu helemaal geen last meer van. Dat was met mijn tepels ooit wel anders....
pi_187251956
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 12:34 schreef bloempjuh het volgende:
Stomme vraag wellicht: ik ben fan van het stretchen van mijn piercings (in oren, zit nu op 6mm & 4mm). Mijn geliefde is minder geduldig en wil meteen met 3mm laten piercen/punchen. Is dat aan te raden en heeft iemand een idee voor een shop die dat doet in Den Bosch (of omgeving)?
Iemand een idee? Partner wil het nu mij laten doen, maar ik kan dus écht niet tegen bloed en ranzigheid.
Mon 'en!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')