abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:52:15 #51
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_180912922
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:54 schreef halfway het volgende:
Nou dat praat Famke wel even recht.
Volgens het programma van Johan Derksen was Femke een type van veel praten, weinig neuken.
Ik hoop niet dat ze dat principe doorzet in haar burgemeestersfunctie. Veel praten, weinig doen. Geheel in de geest van Job Cohen. By the way, hoe staan mijn aandelen Pickwick tegenwoordig?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_180912948
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Volgens het programma van Johan Derksen was Femke een type van veel praten, weinig neuken.
Ik hoop niet dat ze dat principe doorzet in haar burgemeestersfunctie. Veel praten, weinig doen. Geheel in de geest van Job Cohen. By the way, hoe staan mijn aandelen Pickwick tegenwoordig?
Nee Johan Derksen is een en al intelligentie en daadkracht.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:55:24 #53
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_180912965
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
Meteen opdoeken is zeker geen optie?
Opdoeken is wel een leuke woordspeling, gezien de vrouwelijke klederdracht daar.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_180913086
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:08 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Van Aartsen ook niet. Moet ik eerlijk bekennen. Maar haar dossier is pijnlijk. Haar eerste stap is een misstap.
Dat lijkt me wat prematuur. Misschien moet je ook eens eerlijk bekennen dat de VVD al vele jaren treuzelt en traineert met het onderzoeken van de geldstromen uit oliestaten. Het lijkt wel alsof ze iets met oliemaatschappijen hebben.

Als we massaal links de schuld blijven geven van de rechtse problemen omdat het zo lekker wegblaat dan hoef je natuurlijk geen oplossing te verwachten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_180913157
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Opdoeken is wel een leuke woordspeling, gezien de vrouwelijke klederdracht daar.
Dijenkletser. Zanger Rinus weet daar wel een hitje van te maken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_180913254
Ze hebben anders wel een prima score op Google reviews, dus dat dan weer wel.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:19:40 #57
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_180913327
Nog even wachten op de link tussen die hut en de Elatikgroep + gemeente (beleid) en het corruptie / infiltratie / 5e colonne feest is compleet en bewezen(!).

Kunnen ze allemaal achter de tralies en kan dat haatpaleis dicht.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_180913670
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Volgens het programma van Johan Derksen was Femke een type van veel praten, weinig neuken.
Ik hoop niet dat ze dat principe doorzet in haar burgemeestersfunctie. Veel praten, weinig doen. Geheel in de geest van Job Cohen. By the way, hoe staan mijn aandelen Pickwick tegenwoordig?
In dat geval is Femke een beetje zoals Johan zelf.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:45:27 #59
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_180913769
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dijenkletser. Zanger Rinus weet daar wel een hitje van te maken.
Bij jou heb ik altijd het gevoel dat je je als moslim zelfs aangevallen voelt bij het aan de kaak stellen van evidente enstige misstanden die met uitwassen in de islam te maken hebben, zoals deze. Waarom toch?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:52:48 #60
74056 crew  ToT
pi_180913924
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Bij jou heb ik altijd het gevoel dat je je als moslim zelfs aangevallen voelt bij het aan de kaak stellen van evidente enstige misstanden die met uitwassen in de islam te maken hebben, zoals deze. Waarom toch?
Lever je kritiek op 1 moslim, dan is er altijd een grote groep die zich persoonlijk aangevallen voelt of die vindt dat ze die ander direct moeten verdedigen zonder dat ze de achtergrond weten en of hij daadwerkelijk nou iets gedaan heeft of niet. Tegenover de kufar is iedere moslim altijd onschuldig, volgens dit soort hyena's.
Niet iedere moslim is natuurlijk zo, maar als je al ziet dat die ene dader doodleuk in Molenbeek kon rondlopen zonder dat iemand er iets over zei tegenover de politie.........
pi_180913967
Moskee bood onderdak aan IS-gangers

IS-ganger? Bij dat woord denk ik aan iemand die is uitgereisd naar Syrië, met IS heeft gevochten, en is teruggekeerd naar Nederland.......

en NIET aan een Nederlandse bekeerling die alleen via Facebook zijn liefde voor IS kenbaar maakt en weleens in die moskee komt?

Dus om welke IS-gangers gaat het eigenlijk waar die moskee onderdak aan bood?

Geen eentje waarschijnlijk.

Sensationeel komkommertijdnieuws.

*O*
pi_180914073
IS-gangers welkom in El Tawheed-moskee

Dat blijkt uit een foto van een ’jihadclub’ in de moskee en informatie van politiebronnen. De informatie was bekend bij justitie. Toch is de moskee nooit gesloten.

Het fotomateriaal laat zien dat zeker vier aankomende IS-strijders, terroristen en ronselaars welkom waren in de moskee. Mogelijk kregen ze onderricht en bereidden ze er hun plannen voor.

De El Tawheed, sinds jaar en dag berucht als extremistisch bolwerk, is nog steeds een bron van zorg vanwege radicalisering. Nederlandse agenten zijn er niet welkom, Marokkaanse wel. Politie en gemeente blijken de informatie over El Tawheed niet goed op een rijtje te hebben. Vanwege de dreiging van salafisme moest er zelfs een speciaal plan van aanpak komen.

https://www.telegraaf.nl/(...)in-el-tawheed-moskee


Op de groepsfoto in de El Tawheed-moskee, gepost op de website 4chan.org, identificeren politiebronnen vier zware jongens in extremistische kringen. Het zijn, rond een El Tawheed-bestuurder: Baraa Ibrahim Ahmad (linksboven), Keith Rienksma (linksonder), Omar Hmimi (rechtsboven) en Abderrazak A. O. (rechtsonder).

Lees hieronder het hele verhaal van de geradicaliseerde terroristen, ronselaars en IS-gangers die welkom waren in de moskee, onder wie Syriëganger Omar Hmimi, IS-propagandist Keith Rienksma en Baraa Ibrahim Ahmad, ’te agressief voor vechtsport’:
https://www.telegraaf.nl/(...)hte-moskee-ongemoeid
[Alleen te lezen door in te loggen]
´
pi_180914118
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:54 schreef Shaggy_2000 het volgende:
Moskee bood onderdak aan IS-gangers

IS-ganger? Bij dat woord denk ik aan iemand die is uitgereisd naar Syrië, met IS heeft gevochten, en is teruggekeerd naar Nederland.......

en NIET aan een Nederlandse bekeerling die alleen via Facebook zijn liefde voor IS kenbaar maakt en weleens in die moskee komt?

Dus om welke IS-gangers gaat het eigenlijk waar die moskee onderdak aan bood?

Geen eentje waarschijnlijk.

Sensationeel komkommertijdnieuws.

*O*
Jihadi gespot
´
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:02:25 #64
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_180914155
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:58 schreef Kim-Holland het volgende:
IS-gangers welkom in El Tawheed-moskee

.... Nederlandse agenten zijn er niet welkom, Marokkaanse wel. ....
Het moet toch niet veel gekker meer worden.
Je zou toch de volgende keer mét huiszoekingsbevel gewoon een aantal hoogblonde Friese agenten met speklapjes op hun politiepet binnen laten stappen?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_180914222
In ander nieuws: Water blijkt na uitvoerig onderzoek toch echt nat te zijn.

Waarom is dit nieuws? Oh wat vreemd, een moskee die al jaren bekend staat als een fakking haathut bied onderdak aan IS-gangers, geeft ruimte aan radicalen en ander salafistisch tuig. Goh. Dit had niemand zien aankomen lijkt me?
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_180914294
Niets dat niet met een paar planken van de Gamma definitief gefixed kan worden. Lijkt me dat deze moskee dicht moet.
pi_180914510
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:05 schreef Harlon het volgende:
bla bla

Waarom is dit nieuws? Oh wat vreemd, een moskee die al jaren bekend staat als een fakking haathut bied onderdak aan IS-gangers, geeft ruimte aan radicalen en ander salafistisch tuig. Goh. Dit had niemand zien aankomen lijkt me?
Natuurlijk wel, maar er mag niet over gesproken worden zonder bewijs of bron.
Gelukkig is het nu wel bewezen dat er wel degelijk jihadi's rondlopen in NL.
Niet dat het eerder niet het geval was, maar dat werd/wordt dan als 'verward persoon' gepresenteerd aan het [domme] volk.
´
pi_180915148
Waarom is deze moskee nog open en wordt deze niet direct gesloten? Of gaan we eerst kopjes thee drinken?
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:54:45 #69
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_180915233
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:14 schreef havanagila het volgende:
Daarom ook gewoon af en toe je lokale moskee binnenlopen. Massaal. Respectvol uiteraard. Maar toch. Men weet dat er geen buitenstaanders komen. En dus vrijhaven.
Euforisch geklets weer. Jullie hebben geen weet wat er in moskeeën gebeurt. Al jullie info komt van de tendentieuze media wiens doel geen waarheidsvinding is maar scoren. Ik hoor een hoop onzin. Ik kom zelf in moskeeën, al die zgn. IS strijders opereren onder de horizon, geen enkele moskee die ze faciliteert. Dat zou zelfmoord zijn.

Jason.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_180915535
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Bij jou heb ik altijd het gevoel dat je je als moslim zelfs aangevallen voelt bij het aan de kaak stellen van evidente enstige misstanden die met uitwassen in de islam te maken hebben, zoals deze. Waarom toch?
Geen idee waarom je dat idee hebt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_180915594
De wegkijkers zijn zoals gewoonlijk weer eens geschokt. :') :X

Politiek geschokt: ’Sluit El Tawheed-moskee nu’
https://www.telegraaf.nl/(...)el-tawheed-moskee-nu
´
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:11:56 #72
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180915637
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:10 schreef Kim-Holland het volgende:
De wegkijkers zijn zoals gewoonlijk weer eens geschokt. :') :X

Politiek geschokt: ’Sluit El Tawheed-moskee nu’
https://www.telegraaf.nl/(...)el-tawheed-moskee-nu
Als ze zeggen: goh wat een verrassing, krijg je Blokachtige ophef.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_180915748
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik kom zelf in moskeeën, al die zgn. IS strijders opereren onder de horizon, geen enkele moskee die ze faciliteert.
Want alle moskeeën zijn hetzelfde? En imams, zijn die ook allemaal precies hetzelfde? Waarom zou er geen zwarte schaap tussen kunnen zitten die terroristen helpt, in Amsterdam Oud-West bijvoorbeeld?
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:28:02 #74
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_180916006
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:54 schreef Shaggy_2000 het volgende:
Moskee bood onderdak aan IS-gangers

IS-ganger? Bij dat woord denk ik aan iemand die is uitgereisd naar Syrië, met IS heeft gevochten, en is teruggekeerd naar Nederland.......

en NIET aan een Nederlandse bekeerling die alleen via Facebook zijn liefde voor IS kenbaar maakt en weleens in die moskee komt?

Dus om welke IS-gangers gaat het eigenlijk waar die moskee onderdak aan bood?

Geen eentje waarschijnlijk.

Sensationeel komkommertijdnieuws.

*O*
Lees je het bericht niet eens? Omar Hmimi en Baraa Ibrahim Ahmad zijn/waren bij IS in Syrië. En dat zal dan wel het topje van de ijsberg zijn.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:36:51 #75
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_180916145
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:
geen enkele moskee die ze faciliteert. Dat zou zelfmoord zijn.
Dit zou mooier klinken:
Geen enkele moskee die ze faciliteert. Van dergelijk fundamentalisme is men namelijk niet gediend.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:39:41 #76
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_180916205
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee Johan Derksen is een en al intelligentie en daadkracht.
Heeft het in ieder geval een stuk verder geschopt dan jou. En dat ondanks zijn beperkte intelligentie en daadkracht _O-
"Hoka Hey!"
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:40:27 #77
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_180916218
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:36 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Dit zou mooier klinken:
Geen enkele moskee die ze faciliteert. Van dergelijk fundamentalisme is men namelijk niet gediend.
:Y

BSB zet het nu net neer alsof de moskeen dat eigenlijk wèl graag zouden faciliteren.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:45:16 #78
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_180916325
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:28 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Lees je het bericht niet eens? Omar Hmimi en Baraa Ibrahim Ahmad zijn/waren bij IS in Syrië. En dat zal dan wel het topje van de ijsberg zijn.
Lekker niet ingaan op wat er staat en de onderbuik laten spreken, dat waar islamcritici hier altijd van beticht worden. De andere zijde bedient zich ook vrolijk van die praktijken, zoals je kunt zien.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:46:55 #79
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_180916365
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:15 schreef Drxx het volgende:

[..]

Want alle moskeeën zijn hetzelfde? En imams, zijn die ook allemaal precies hetzelfde? Waarom zou er geen zwarte schaap tussen kunnen zitten die terroristen helpt, in Amsterdam Oud-West bijvoorbeeld?
Molenbeek anyone?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_180916680
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Molenbeek anyone?
Ja das flauw. :{w

Al die andere wijken waar de islam zeer aanwezig is, wijken in Den Haag, Parijs, Luton, Sydney, Malmo, Berlijn, enz dat het in die wijken een broeinest is van criminaliteit en/of salafisme enz is louter toeval. Dit heeft allemaal niets met die anti westerse religie te maken, of de aanhangers daarvan die totaal anders tegen begrippen zoals eer, respect en de rechtvaardiging van geweld aan kijken dan ons westerlingen.

Dat dat zo is, komt vooral de intolerante en xenofobe houding van de westerlingen zelf, die continu er in blijven falen om deze aanhangers hun zin te geven, en mee te gaan in de grote verschillen in cultuur.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_180916782
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:39 schreef matspontius het volgende:

[..]

Heeft het in ieder geval een stuk verder geschopt dan jou. En dat ondanks zijn beperkte intelligentie en daadkracht _O-
Dat zegt natuurlijk wat over zijn fans.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:05:42 #82
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_180916802
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat zegt natuurlijk wat over zijn fans.
Heb jij fans?
"Hoka Hey!"
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:07:53 #83
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_180916849
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:01 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ja das flauw. :{w

Al die andere wijken waar de islam zeer aanwezig is, wijken in Den Haag, Parijs, Luton, Sydney, Malmo, Berlijn, enz dat het in die wijken een broeinest is van criminaliteit en/of salafisme enz is louter toeval. Dit heeft allemaal niets met die anti westerse religie te maken, of de aanhangers daarvan die totaal anders tegen begrippen zoals eer, respect en de rechtvaardiging van geweld aan kijken dan ons westerlingen.

Dat dat zo is, komt vooral de intolerante en xenofobe houding van de westerlingen zelf, die continu er in blijven falen om deze aanhangers hun zin te geven, en mee te gaan in de grote verschillen in cultuur.
Ook grappig dat de moslims in dit topic hun afkeur niet laten blijken, maar liever een beetje trollen of roepen dat moskeeën een broedplaats zijn van vrede.
Bedankt Hans.
pi_180916871
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:01 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ja das flauw. :{w

Al die andere wijken waar de islam zeer aanwezig is, wijken in Den Haag, Parijs, Luton, Sydney, Malmo, Berlijn, enz dat het in die wijken een broeinest is van criminaliteit en/of salafisme enz is louter toeval. Dit heeft allemaal niets met die anti westerse religie te maken, of de aanhangers daarvan die totaal anders tegen begrippen zoals eer, respect en de rechtvaardiging van geweld aan kijken dan ons westerlingen.

Dat dat zo is, komt vooral de intolerante en xenofobe houding van de westerlingen zelf, die continu er in blijven falen om deze aanhangers hun zin te geven, en mee te gaan in de grote verschillen in cultuur.
Altijd in achterstandswijken - gek eigenlijk - dat zaken als criminaliteit, rellen en ordeverstoringen of andere vormen van ontwrichtingen voornamelijk in achterstandswijken gebeuren. Overal ter wereld. Zelfs waar geen moslims aanwezig zijn. Wat gek zeg, heel vreemd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_180916887
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:05 schreef matspontius het volgende:

[..]

Heb jij fans?
Zekersteweten. En ik ken ze ook nog eens. Dat kan Johannetje niet zeggen.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:10:27 #86
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_180916917
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zekersteweten. En ik ken ze ook nog eens. Dat kan Johannetje niet zeggen.
En wie zijn die fans dan en hoeveel?
"Hoka Hey!"
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:12:27 #87
74056 crew  ToT
pi_180916977
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:01 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ja das flauw. :{w

Al die andere wijken waar de islam zeer aanwezig is, wijken in Den Haag, Parijs, Luton, Sydney, Malmo, Berlijn, enz dat het in die wijken een broeinest is van criminaliteit en/of salafisme enz is louter toeval. Dit heeft allemaal niets met die anti westerse religie te maken, of de aanhangers daarvan die totaal anders tegen begrippen zoals eer, respect en de rechtvaardiging van geweld aan kijken dan ons westerlingen.

Dat dat zo is, komt vooral de intolerante en xenofobe houding van de westerlingen zelf, die continu er in blijven falen om deze aanhangers hun zin te geven, en mee te gaan in de grote verschillen in cultuur.
Dus zolang we maar voor hen bukken, vinden ze ons lief! :Y
pi_180916996
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Het moet toch niet veel gekker meer worden.
Je zou toch de volgende keer mét huiszoekingsbevel gewoon een aantal hoogblonde Friese agenten met speklapjes op hun politiepet binnen laten stappen?
Het is geen buitenlandse ambassade, gewoon regelmatig een inval doen, maar dat zou niet meer nodig moeten zijn, die ballentent moet dicht en het bestuur of hoe het ook heet uitzetten.
pi_180917002
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:07 schreef bascross het volgende:

[..]

Ook grappig dat de moslims in dit topic hun afkeur niet laten blijken, maar liever een beetje trollen of roepen dat moskeeën een broedplaats zijn van vrede.
Waarom zouden moslims hun afkeur moeten laten blijken. Doe jij dat ook altijd op elk moment als een 'soortgenoot' iets doet wat niet door de beugel kan. Voel jij je dan dusdanig verantwoordelijk voor die onbekende dat je dan inlogt op Fok! om vervolgens alleen maar afkeuringen daarover uit te spreken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_180917023
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:10 schreef matspontius het volgende:

[..]

En wie zijn die fans dan en hoeveel?
Gaat je heulemaal niks aan. Of meet je daaraan af of iemand een grote leuter heeft of niet? Of hebben mensen met veel fans altijd gelijk?
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:16:44 #91
455560 Logic91
Always stay rational
pi_180917093
Wat is dat toch met deze religie? De islam heeft volgens mij een serieuze identiteitscrisis. Het kan de aansluiting met de 21ste eeuw maar moeilijk vinden. Dit resulteert in literalistische en dogmatische interpretaties waaronder het salafisme. Men wil liever terug naar de vroege middeleeuwen dan de religie zodanig te hervormen dat de archaïsche denkbeelden niet meer leidend zijn.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:16:59 #92
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_180917105
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Gaat je heulemaal niks aan. Of meet je daaraan af of iemand een grote leuter heeft of niet? Of hebben mensen met veel fans altijd gelijk?
Kortom, je lult naar wat. dat hadden we nou helemaal niet verwacht. Afgeven op iemand die vele malen meer succes in zijn leven heeft dan jij en vervolgens nog een potje gaan liegen ook ..... triest
"Hoka Hey!"
pi_180917114
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:12 schreef ToT het volgende:

[..]

Dus zolang we maar voor hen bukken, vinden ze ons lief! :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

Bij jou heb ik altijd het gevoel dat je je als moslim zelfs aangevallen voelt bij het aan de kaak stellen van evidente enstige misstanden die met uitwassen in de islam te maken hebben, zoals deze. Waarom toch?
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:52 schreef ToT het volgende:

[..]

Lever je kritiek op 1 moslim, dan is er altijd een grote groep die zich persoonlijk aangevallen voelt of die vindt dat ze die ander direct moeten verdedigen zonder dat ze de achtergrond weten en of hij daadwerkelijk nou iets gedaan heeft of niet. Tegenover de kufar is iedere moslim altijd onschuldig, volgens dit soort hyena's.
Niet iedere moslim is natuurlijk zo, maar als je al ziet dat die ene dader doodleuk in Molenbeek kon rondlopen zonder dat iemand er iets over zei tegenover de politie.........
:R :W :W
Allah Al Watan Al Malik
pi_180917147
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:16 schreef matspontius het volgende:

[..]

Kortom, je lult naar wat. dat hadden we nou helemaal niet verwacht. Afgeven op iemand die vele malen meer succes in zijn leven heeft dan jij en vervolgens nog een potje gaan liegen ook ..... triest
Geef maar antwoord op mijn vraag, dan mag je verder bij Johan op schoot uithuilen. :'( :'( :'(
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:19:30 #95
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_180917162
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Geef maar antwoord op mijn vraag, dan mag je verder bij Johan op schoot uithuilen. :'( :'( :'(
Had je aan mij een vraag gesteld dan?
"Hoka Hey!"
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:19:58 #96
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_180917177
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom zouden moslims hun afkeur moeten laten blijken. Doe jij dat ook altijd op elk moment als een 'soortgenoot' iets doet wat niet door de beugel kan. Voel jij je dan dusdanig verantwoordelijk voor die onbekende dat je dan inlogt op Fok! om vervolgens alleen maar afkeuringen daarover uit te spreken.
Je had best kunnen roepen dat ze deze moskee moeten sluiten, zoals ieder normaal mens, maar blijkbaar vind jij het wel prima wat al die hansworsten doen uit naam van jouw geloof. Wees er blij mee.
Bedankt Hans.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:20:37 #97
74056 crew  ToT
pi_180917199
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

[..]

[..]

:R :W :W
:* O+ Neuken?
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:21:10 #98
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_180917219
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:20 schreef ToT het volgende:

[..]

:* O+ Neuken?
Maar dan wel halal _O-
"Hoka Hey!"
pi_180917227
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:19 schreef bascross het volgende:

[..]

Je had best kunnen roepen dat ze deze moskee moeten sluiten, zoals ieder normaal mens, maar blijkbaar vind jij het wel prima wat al die hansworsten doen uit naam van jouw geloof. Wees er blij mee.
Elk normaal mens vindt het niet normaal wat daar aan de hand is. Of moeten we nu allemaal open deuren gaan intrappen. Leuk man. Gaan we allemaal hetzelfde posten. Anders wordt bascross boos en/of teleurgesteld en dat kan ie weer met een stokje moslims slaan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_180917248
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:19 schreef matspontius het volgende:

[..]

Had je aan mij een vraag gesteld dan?
Meerdere zelfs. Zie je, Johan tast je intelligentie aan.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')