mooie zomer, maar die droogte isquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:39 schreef quirina het volgende:
Heerlijk stranddagje![]()
![]()
Morgen weer![]()
Dat de regen nog maar lang weg mag blijven![]()
Maar de blaadjes aan de bomen zijn wel lelik![]()
Maar ja het is weer lekker warm yay
moet ik mijn winterjas weer afstoffen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:13 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
GFS is gek geworden... wacht ff tot de herfst ofzo
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:13 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dat ik verwacht dat dit uitkomt.
Schaatsen uit het vet halen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
moet ik mijn winterjas weer afstoffen?
Zomerstorm...ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:13 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dat ik verwacht dat dit uitkomt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:19 schreef Greys het volgende:
Komende nacht wordt weer zo'n vieze heteMet 23 gr om middernacht. Bweh. Het ging weer zo goed de laatste tijd!
ja hoor, we blijven bezig..quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:25 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Oh... helemaal aan het eind van de run (+384h, lekker onbetrouwbaar nog) is de warmte terug.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:25 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Oh... helemaal aan het eind van de run (+384h, lekker onbetrouwbaar nog) is de warmte terug.
Wat een vreselijk nummerquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:39 schreef quirina het volgende:
Het is een lange hete zomer, net als in 1975 waar je als man wel met je ballen moest spelen.
Nog ff een paar dagen doorzetten heb ik begrepenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:58 schreef Wereldgozer het volgende:
28 graden nu binnen, de grap is er inmiddels echt wel een beetje af
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:58 schreef Wereldgozer het volgende:
28 graden nu binnen, de grap is er inmiddels echt wel een beetje af
komt goed schatjequote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:04 schreef Greys het volgende:
Ik heb m'n best echt gedaan de laatste maanden en er af en toe zelfs van genoten maar ik geef grif toe dat ik aftel de komende dagen. Al komt er maar een dag of drie koel met veel regen en daarna gewoon weer zomerweer ben ik al gelukkig. Ik ben al dat geknisper buiten gewoon zat op het gras en het wordt allemaal erg eentonig zo al maanden. Zou ook leuk zijn als m'n honden overdag gewoon weer eens flink kunnen racen zonder in een hittestuip te raken.
Maar eerst zien dan geloven
Meest absurde zomer ooitquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:10 schreef aloa het volgende:
EC laat nu ook storm zienvoor 10 augustus.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |