Vooral omdat domlinks precies dezelfde reactie gaf bij de bedreigingen van dibi 2 maanden terug.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:45 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind de boete onterecht maar de boosheid van domrechts is wel weer heel mooi!
In tegenstelling tot hypocriete jankerds zoals jij verdedig ik zowel het recht van Dibi, Wiere/inga als deze DJ Michael om grappen te maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vooral omdat domlinks precies dezelfde reactie gaf bij de bedreigingen van dibi 2 maanden terug.
Kom toch eens uit die slachtofferrol manquote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:34 schreef Red_85 het volgende:
De nsb is dus werkelijk terug.
Alleen nu komt het van links.
Smerig achterbaks tuig.
Qftquote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan lees je opeens van die kliek hier 'dit is niet zo bedoeld blablabla', nu staan ze te schreeuwen dat het aloemaal verdiend is.
Wat. Een. Volk.
Grapjes zijn voor iedereen!quote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In tegenstelling tot hypocriete jankerds zoals jij verdedig ik zowel het recht van Dibi, Wiere/inga als deze DJ Michael om grappen te maken.
Onmogelijk dat jij dit vindt, want je voldoet nu niet aan het stereotype wat de rechtse FOK!kers van je hebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:11 schreef KoosVogels het volgende:
Komt op mij over als een debiele straf.
Tsja, ik schijn ook al extreem-links te zijn, om de een of andere reden.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:13 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Onmogelijk dat jij dit vindt, want je voldoet nu niet aan het stereotype wat de rechtse FOK!kers van je hebben.
Exact. Dit gaat toch nergens meer over.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:20 schreef Hexagon het volgende:
Tamelijk triest dat ons openbaar ministerie zich met dit soort nonsens gaat bezighouden.
De reactie zou moeten zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Exact. Dit gaat toch nergens meer over.
Vind je nou echt dat het normaal moet worden om bij ieder akkefietje er meteen maar justitie bij te gaan halen?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:32 schreef Ringo het volgende:
Ik vind 200 euro nog erg laag. Er zijn mensen minder makkelijk weggekomen met zulke intens beledigende “grappen”.
Ik zou van jou als politicus wel verwachten dat je weet dat het OM zich al met dit soort zaken bezighoudt.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:20 schreef Hexagon het volgende:
Tamelijk triest dat ons openbaar ministerie zich met dit soort nonsens gaat bezighouden.
Nee, voor de gemeentepolitiek is het niet zo relevant namelijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zou van jou als politicus wel verwachten dat je weet dat het OM zich al met dit soort zaken bezighoudt.
Boetes van 360 euro voor racistische grappen:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ies-op-oranje-selfie
Als het een illegaal akkefietje is...quote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vind je nou echt dat het normaal moet worden om bij ieder akkefietje er meteen maar justitie bij te gaan halen?
Ach, het mag wel bij de algemene kennis horen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, voor de gemeentepolitiek is het niet zo relevant namelijk.
En lafjes anoniem allerlei serieus bedoelde racistische bagger op het internet posten vind ik wel van een andere orde dan een grap maken die niet iedereen kan waarderen
De justitie is je beste kameraad, heb ik van mʼn vader geleerd.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:34 schreef Hexagon het volgende:
Vind je nou echt dat het normaal moet worden om bij ieder akkefietje er meteen maar justitie bij te gaan halen?
Ik vind justitie toch echt iets voor situaties waar het niet anders kan. Er ijn van die dingen die burgers eerst zelf moeten proberen op te lossen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:38 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Als het een illegaal akkefietje is...
Persoonlijk ben ik tegen snitchen, maar of dat nou een boodschap is die justitie moet uitdragen...
Als je hem een paar stompen op zijn blije bek geeft komen ze ook, dus dan kunnen ze maar beter ook komen voor de aanleiding van die stompen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind justitie toch echt iets voor situaties waar het niet anders kan. Er ijn van die dingen die burgers eerst zelf moeten proberen op te lossen.
Ik heb wel wat beters te doen, ik ging als raadslid niet over die wetgeving.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ach, het mag wel bij de algemene kennis horen.
Dan is een grap maken naar een gekleurde vriend nog altijd iets heel anders dan veilig achter je schermpje zomaar allerlei humorloze racistische zooi posten naar mensen die jou niet kennenquote:Deze mensen hadden trouwens hun naam er gewoon bijgezet. Het was op facebook.
Wel vreemd dat beledigende bagger helemaal niet tot boetes leidt.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen, ik ging als raadslid niet over die wetgeving.
[..]
Dan is een grap maken naar een gekleurde vriend nog altijd iets heel anders dan veilig achter je schermpje zomaar allerlei humorloze racistische zooi posten naar mensen die jou niet kennen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |