En het bewijs daar voor is?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waarom draaien we dan om de zon heen?
Ben jij niet naar school gegaan, dan?quote:
Dat is een knijterharde drogreden.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ben jij niet naar school gegaan, dan?
Dus scholen liegen op dat punt?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:36 schreef t4600c het volgende:
[..]
Dat is een knijterharde drogreden.
Eerst een Argumentum ad hominem, nu een Red herring.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus scholen liegen op dat punt?
Toch sla je het uit de weg. Op school wordt dat aan onze kinderen geleerd, ga jij dat nu echt in twijfel trekken. Ik heb nog geen enkel goed argument hiertegen gezien. Kom op verbaas me.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:41 schreef t4600c het volgende:
[..]
Eerst een Argumentum ad hominem, nu een Red herring.
Ik heb het nooit over scholen gehad.
Argumentum ad populumquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Toch sla je het uit de weg. Op school wordt dat aan onze kinderen geleerd, ga jij dat nu echt in twijfel trekken. Ik heb nog geen enkel goed argument hiertegen gezien. Kom op verbaas me.
Ik dacht dat de eerste vraag van mij was...quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:47 schreef t4600c het volgende:
[..]
Argumentum ad populum
Argumentum ad populum, consensus gentium, argument van de meerderheid, of 'populistische drogreden' is een redenatie waarbij een beroep wordt gedaan op de mening van de meerderheid (of veel mensen, populariteit) om te bewijzen dat een stelling waar is. De ad populum kan gezien worden als een vorm van het beroep op autoriteit en is dan een drogreden.
Nog steeds geen antwoord gegeven op mijn eerste vraag.
En dat kan niet komen door de dynamische luchtstromen van verschillende gassen in onze atmosplane die jaarlijkse cyclussen hebben?quote:
De zon is ook erg groot en heeft meer massa. Als wij niet om de zon heendraaien vliegen we door een donkere ruimte zonder zon.quote:
Nee, verklaart de evenaar niet, en de jaartelling e.d. uiteraard.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:52 schreef t4600c het volgende:
[..]
En dat kan niet komen door de dynamische luchtstromen van verschillende gassen in onze atmosplane die jaarlijkse cyclussen hebben?
Het grappige is dat enorm veel mensen denken dat een "halve maan" komt door de schaduw van de aarde. Elke maand weer.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De zon is ook erg groot en heeft meer massa. Als wij niet om de zon heendraaien vliegen we door een donkere ruimte zonder zon.
Het leuke is dat mijn dochter van 5 dit allemaal al wel begrijpt en kan uitleggen, tot de eclipse aan toe.
Ik kom ze niet vaak tegen, jij?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:58 schreef illusions het volgende:
[..]
Het grappige is dat enorm veel mensen denken dat een "halve maan" komt door de schaduw van de aarde. Elke maand weer.
Dat waren allemaal troll-posts van mij.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, verklaart de evenaar niet, en de jaartelling e.d. uiteraard.
Maargoed, vind dit een beetje een non-discussie aangezien ik al veel posts van jou heb gezien in space-topics en je duidelijk geen FE-voorstander bent noch zwaartekracht ontkent.
Dat betekent niet dat ze er niet zijn.quote:
Ah, nu snap ik het.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 00:02 schreef t4600c het volgende:
[..]
Dat waren allemaal troll-posts van mij.
Truequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 00:06 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ze er niet zijn.
Doen we niet volgens FE. Zon is een lichtgevende schijf die rondjes draait boven de platte aarde.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar die moet je dan over de hele schijf kunnen zien aangezien niets verdwijnt in de horizon.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Doen we niet volgens FE. Zon is een lichtgevende schijf die rondjes draait boven de platte aarde.
Iets met afstand en refractie is geloof ik het antwoord. Een paar deeltjes teruglezen en je vindt genoeg info over deze bijzondere theorie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar die moet je dan over de hele schijf kunnen zien aangezien niets verdwijnt in de horizon.
Tc is aan het trollen..quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Beetje jammer als niet FE-ers ook nog eens gaan trollen, een echte FE-er wordt daar niet echt warm van lijkt mij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tc is aan het trollen..
Word weer es tijd dat een FE geloven hier weer eens komt.
Om te prediken.
.
Als mental exercise kan het wel nuttig zijn, iets bewijzen wat obvious lijkt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tc is aan het trollen..
Word weer es tijd dat een FE geloven hier weer eens komt.
Om te prediken.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |