Is lekker aan het ballen inderdaad. Toch weet ik niet of hij het gaat redden met zijn beperkte fysiek.quote:
genotquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Al die voorrondes volgen elkaar gelijk op.
Je kan ook genieten van Ajax hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
meh dat Ajax heeft toch wel een aardig teampje
daar ga je het met Derrick Luckassen niet tegen redden
Ik wacht nog steeds op Dolberg.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook genieten van Ajax hoor![]()
Zo kan ik ook wel genieten van een Pereiro bij PSV
En toch zullen ze niet veel slechter zijn dan een Rosenborg vorig jaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:37 schreef RamboDirk het volgende:
Dit Sturm Graz zou degraderen uit de eredivisie
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:37 schreef RamboDirk het volgende:
Dit Sturm Graz zou degraderen uit de eredivisie
Oh vandaag vind ik dat prima hoor, maar in de competitie geniet ik meer van een nederlaag van Ajax. Zie jullie toch wel als de te kloppen ploegquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook genieten van Ajax hoor![]()
Zo kan ik ook wel genieten van een Pereiro bij PSV
die komt nooit meer op hetzelfde nivoquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die komt nooit meer op hetzelfde nivo
De Jong maakt nog wel eens de fout te denken dat anderen ook zo snel kunnen denken en handelen als hijzelf.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit was mokerslecht van De Jong en Eiting
Die verdediging staat nog niet heel lekker hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh vandaag vind ik dat prima hoor, maar in de competitie geniet ik meer van een nederlaag van Ajax. Zie jullie toch wel als de te kloppen ploeg
Oh maar dat zal vast wel eens gebeuren, dit Ajax is ook niet onverslaanbaar verder. Zal nog spannend genoeg worden met PSVquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh vandaag vind ik dat prima hoor, maar in de competitie geniet ik meer van een nederlaag van Ajax. Zie jullie toch wel als de te kloppen ploeg
Doet Feyenoord niet mee? (lol)quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh maar dat zal vast wel eens gebeuren, dit Ajax is ook niet onverslaanbaar verder. Zal nog spannend genoeg worden met PSV
wit met nootjesquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
tadic is de nieuwe bilal
geloof me nou maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |