Natuurlijk is het soms slordig maar dat krijg je als het zo makkelijk gaat. Maar qua zoneverdediging, druk zetten en vooruit voetballen zie ik veel lichtpuntjes.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:25 schreef Max23 het volgende:
Walgelijke eerste helft. Ajax hoeft niet en Sturm Graz kan niet. Heel slordig verder wat Ajax laat zien op wat momenten na.
Als Ten Hag geen kampioen wordt heeft hij gefaald ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je kan moeilijk in de toekomst praten.
Oh gaan ze dat al doen dan? Dan hoop ik op Dancing QUeenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja.
Zal mij een zorg zijn wie dat wint. Hoop wel op ABBA
Winner takes it all.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh gaan ze dat al doen dan? Dan hoop ik op Dancing QUeen
Heb wel het gevoel dat je het tegen een betere tegenstander verdedigend erg lastig krijgt hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het soms slordig maar dat krijg je als het zo makkelijk gaat. Maar qua zoneverdediging, druk zetten en vooruit voetballen zie ik veel lichtpuntjes.
KlaasCLquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:29 schreef PSVCL het volgende:
ten hag gaat dit groepje nooit kunnen managen , of ziyech en neres moeten vertrekken zodat je Tadic de man kan maken
anders gaan er problemen komen
hehehehehequote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Basel, voorbeeld voor het Nederlands voetbal
Dat zal gerust, maar dat is ook een kwestie dat de afstemming wel beter zal gaan en de concentratie dan ook. En zal Blind gaan starten en Frenkie op het middenveldquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heb wel het gevoel dat je het tegen een betere tegenstander verdedigend erg lastig krijgt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |