Deelnemersquote:De succesvolle kennisquiz is weer iedere werkdag om 20:30 uur te zien op Nederland 2. Onder leiding van presentator Philip Freriks en het kritisch oog van eenmansjury Maarten van Rossem gaan dagelijks 3 prominente Nederlanders de strijd aan in de vragenarena. Op vrijdag 1 september is de finale en weten we wie deze zomer De slimste mens is geworden!
quote:3FM-dj Domien Verschuuren, 'Braboneger' Steven Brunswijk en Margriet-columniste Marjan van den Berg zijn de eerste drie kandidaten van het zomerseizoen van De Slimste. En er doen meer BN'ers mee.
Andere kandidaten in dit tiende seizoen zijn de werkzoekende Jochem van Gelder, kluchtkoning Jon van Eerd, AD tv-recensent Angela de Jong, Esquire-baas Arno Kantelberg, rapper Brainpower, Dokter Deen-acteur Jelle de Jong en ex-Oranje voetbalster Daphne Koster.
Philip en Maarten
Iets minder bekende deelnemers dit seizoen zijn zangeres en pianiste Karsu Dönmez, nieuwslezeres Hannelore Zwitserlood en CPNB-directeur Eppo van Nispen. Wie nog meer langskomen bij Philip Freriks en Maarten van Rossem horen we later.
Waar je n wortel in kunt schieten jaquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:58 schreef KennyPowers het volgende:
Die kop van Roelof na een antwoord
Net een vis of zo
Overigens is dit geen all time Slimste Mens -record. In belgië heeft iemand weleens 600+ gehaald (Gilles van Bouwel naar ik meen)quote:
Maar dan moeten je tegenstanders ook wel weinig weten denk ikquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Overigens is dit geen all time Slimste Mens -record. In belgië heeft iemand weleens 600+ gehaald (Davy Gilis naar ik meen)
Hoop ik ook. Ik kende haar niet zo voor gisteren, maar iets aan haar irriteert me heel ergquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zo is Ploumen ook in Limburg terechtgekomen
Nee joh.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ken jij dan echt allesOok dit zegt mij niets lol
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ton Elias en Roelof de Vries OMG, ze moeten 4 stoelen neerzetten
Ditquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Helaas. Verschrikkelijk mens met haar kutaccentquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:08 schreef NoCigar het volgende:
Wel weggegeven op het laatst. zijn we nog niet van die zelfingenomen ploumen af.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:05 schreef Aestivate het volgende:
Gast zit teveel op de verkeerde social media.
Ik sta soms werkelijk verbaast.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]![]()
dat denk ik ook, geen hoogvlieger.
Roelof veegt met al zijn tegenstanders de vloer aan, maar toegegeven: die zijn tot nog toe ongekend stom. Die boektitels niet even opnoemen, maar zitten kwekken [met die irritante schorre stem] over: "verfilmd, 20e eeuwse Nederlandse literatuur, ik heb ze allemaal gelezen..." Zo ergerniswekkend stupide, dat maak je maar zelden mee.![]()
![]()
Ja , je hebt van Ploumen en hoe-heet-die-ook-alweer het idee dat ze nog nooit een uitzending hebben bekeken. Het minste dat je kan doen als je uitgenodigd wordt en "ja" zegt, is eens even een paar oude afleveringen bekijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:02 schreef Rianne84 het volgende:
Je merkt gewoon duidelijk welke kandidaten het programma kennen. Anne fleur zei toen ook dat ze een avond oude afleveringen had gekeken. En Roelof is ook thuis in quizspelletjes.
Ploumen deed het eergisteren toch behoorlijk goed?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja , je hebt van Ploumen en hoe-heet-die-ook-alweer het idee dat ze nog nooit een uitzending hebben bekeken. Het minste dat je kan doen als je uitgenodigd wordt en "ja" zegt, is eens even een paar oude afleveringen bekijken.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Per persoon.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hij zei niet dat hij de wijn verkoopt. Alles eigen gebruik.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hij importeert wijn. En proeft er per fles ook meteen n kaasje bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |