abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 07:03:02 #51
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_180933957
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:41 schreef Vinture het volgende:
Watchmen aan het kijken

Ben met weeds bij seizoen 5 wel minder seizoen seizoen 4
Op een gegeven moment stort die serie helemaal in. Ben zelf volgens mij gestopt bij S5 of 6. Jammer wel want ik vond het echt tof.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 09:05:27 #52
8369 speknek
Another day another slay
pi_180934748
Beauty and the Beast nu al? Die film moet echt megabomba geweest zijn, jammer dat Disney gestopt is enige andere goede film van ze van de laatste vier jaar erop te zetten. Waarschijnlijk gaan de beloofde Coco, Last Jedi en anderen op 31 december erop en er dan gelijk weer af.

[ Bericht 23% gewijzigd door speknek op 04-08-2018 09:13:26 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:24:35 #53
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_180936959
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:49 schreef Timo20 het volgende:

[..]

:Y

Zelf bezig met Happy. De tering, wat is dat vaag en over the top :D _O- wel cool :Y
Ja deze is echt bizar. Maar ik vind Happy ook leuk, veel leuker dan ik had verwacht.
A child is born with no state of mind.
pi_180937794
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barbra Streisand: Timeless: Live in Concert – 2001 AL 2:07 uur
Audio: Engels | Genre: Feelgood, Muziek & musicals | Acteurs: Barbra Streisand, Lauren Frost, Shirley MacLaine
Maar weinig artiesten hebben de mythische status van Barbra Streisand bereikt. In deze show op oudejaarsavond 1999 geeft ze een nieuwe draai aan haar tijdloze hits.

Bring It On: Fight to the Finish – 2009 AL 1:42 uur
Audio: Engels | Genre: Comedy | Acteurs: Christina Milian, Cody Longo, Rachele Brooke Smith
Nadat haar moeder opnieuw is getrouwd, gaat Lina in het rijke Malibu wonen, waar ze de taak op zich neemt om het cheerleadingteam weer nieuw leven in te blazen.

Bring It On: In It to Win It – 2007 6 1:30 uur
Audio: Engels | Genre: Comedy | Acteurs: Ashley Benson, Michael Copon, Cassandra Scerbo
Carson wil ervoor zorgen dat haar team wint en gaat het gevecht aan met haar rivale wanneer ze allebei achter dezelfde jongen aan zitten.

Fast Times at Ridgemont High – 1982 12 1:29 uur | IMDb ★ 7,2
Audio: Engels | Genre: Comedy | Acteurs: Sean Penn, Jennifer Jason Leigh, Judge Reinhold
Deze coming-of-age-klassieker uit de jaren 80 van schrijver Cameron Crowe volgt een jaar lang de ups en downs van een groep middelbare scholieren.

Fighting – 2009 12 1:45 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Thriller | Acteurs: Channing Tatum, Terrence Howard, Luis Guzmán
Het leven van een straatverkoper in New York verandert drastisch wanneer hij Harvey Boarden ontmoet: een doorwinterde coach van straatvechters.

Flavors of Youth: International Version – 2018 9 1:14 uur - Netflix Original | IMDb ★ 7,6
Audio: Engels, Japans | Genre: Anime, Romantisch | Acteurs: Taito Ban, Mariya Ise, Minako Kotobuki
Herinneringen aan een dampende kom noedels, een verwelkende schoonheid op zoek naar zichzelf en een bitterzoete eerste liefde: drie verhalen over het stadsleven in China.

Hot Fuzz – 2007 16 2:00 uur | IMDb ★ 7,9
Audio: Engels | Genre: Actie, Comedy, Misdaad | Acteurs: Simon Pegg, Nick Frost, Jim Broadbent
Een politieman uit Londen moet onderzoek verrichten in een schijnbaar saai plaatsje dat plotseling wakker wordt geschud door een aantal macabere 'ongelukken'.

Kingdom, The – 2007 16 1:50 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Misdaad, Thriller | Acteurs: Jamie Foxx, Chris Cooper, Jennifer Garner
Een geheim FBI-team reist naar Riyad, Saoedi-Arabië, om een gevaarlijke Al-Qaeda-terrorist te onderzoeken die een bomaanslag op Amerikanen wil plegen.

Pianist, The – 2002 12 2:29 uur | IMDb ★ 8,5
Audio: Engels | Genre: Biografisch drama | Acteurs: Adrien Brody, Thomas Kretschmann, Frank Finlay
De beroemde Poolse pianist Wladyslaw Szpilman tracht tijdens de Tweede Wereldoorlog de nazitirannie te overleven in dit drama dat is gebaseerd op zijn memoires.

PK – 2014 9 2:25 uur | IMDb ★ 8,2
Audio: Hindi | Genre: Comedy, Drama, Romantisch | Acteurs: Aamir Khan, Anuskha Sharma, Sanjay Dutt
Na het succes van 3 Idiots werkt Aamir Khan opnieuw samen met Rajkumar Hirani. Hij speelt de rol van een alcoholist in deze politieke satire over corruptie in India.

Pride & Prejudice – 2005 AL 2:06 uur | IMDb ★ 7,8
Audio: Engels | Genre: Drama, Romantisch | Acteurs: Keira Knightley, Matthew Macfadyen, Brenda Blethyn
In Jane Austens verhaal uit de 19e eeuw hoopt mevrouw Bennet haar dochters uit te huwelijken aan rijke heren, inclusief de arrogante Darcy.

Primal Secrets aka Trick of the Eye – 1994 9 1:28 uur
Audio: Engels | Genre: Drama, Mysterie | Acteurs: Ellen Burstyn, Meg Tilly, Paxton Whitehead
Faith Crowell schildert trompe-l'oeils. Hem wordt gevraagd een muurschildering te maken in de balzaal van een rijke socialite die een duister verleden blijkt te hebben.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:18:42 #55
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_180937940
Wie kijkt Netflix het liefst ook alleen als het donker is, overdag vind ik het lichte omgevingslicht inbreuk doen op de sfeer.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_180938415
Heb ik zoon helemaal blij gemaakt dat platvoet op netflix stond, is het de Engelstalige versie :( beetje jammer wel, gezien de doelgroep. En jammer dat ze niet met deel 1 zijn begonnen.
pi_180938550
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 12:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wie kijkt Netflix het liefst ook alleen als het donker is, overdag vind ik het lichte omgevingslicht inbreuk doen op de sfeer.
dat geldt voor elke film of serie die ik kijk
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:57:58 #58
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180938565
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 12:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Niet specifiek Netflix, maar series en films in het algemeen wel :P

Alleen bij comedies ofzo boeit het me niet echt, maar dingen die ik meer 'serieus' wil kijken, kijk ik het liefst in een zo donker mogelijke omgeving :Y

Deels vanwege de sfeer, deels vanwege de kwaliteit van het beeld: als er teveel omgevingslicht is vind ik het lastiger om vooral in donkere scenes te zien wat er gebeurt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_180938627
Begonnen aan stranger things
  Spellchecker zaterdag 4 augustus 2018 @ 13:02:18 #60
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180938637
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 13:01 schreef amp25 het volgende:
Wij zijn afgehaakt ... was iets TE voorspelbaar op een gegeven moment ...
pi_180938650
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 13:01 schreef amp25 het volgende:
Seizoen 1 was heel goed en het tweede seizoen was een stuk minder.
SOONY
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 augustus 2018 @ 13:09:20 #62
284411 crew  heywoodu
pi_180938753
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 13:03 schreef DKUp het volgende:

[..]

Het werd steeds vreemder eigenlijk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_180938784
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 13:03 schreef DKUp het volgende:

[..]

Was aan eerst met 3% begonnen maar bij de 2 aflevering maar mee gestopt saai
pi_180938953
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 13:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het werd steeds vreemder eigenlijk.
Heel die Will en Eleven overkill en al die geforceerde relaties.
SOONY
pi_180939350
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:49 schreef DKUp het volgende:
The Girl On The Train is een goede film :Y)
Ja alleen jammer dat ze het boek tot in detail hebben nagemaakt. Heb het boek 2 weken geleden uit. En heb hem gelijk gekeken zodra de film op netflix stond.
Kon elk detail van de film voorspellen, beetje jammer.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 augustus 2018 @ 13:50:16 #66
284411 crew  heywoodu
pi_180939387
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 13:11 schreef amp25 het volgende:

[..]

Was aan eerst met 3% begonnen maar bij de 2 aflevering maar mee gestopt saai
:{

3% _O_
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:32:24 #67
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_180946359
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 13:48 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Ja alleen jammer dat ze het boek tot in detail hebben nagemaakt. Heb het boek 2 weken geleden uit. En heb hem gelijk gekeken zodra de film op netflix stond.
Dat is toch de bedoeling
pi_180946874
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 13:48 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Wat had je dan verwacht van de film? Dat lijkt me juist de bedoeling van een boekverfilming. (Men klaagt juist vaker dat de film totaal niet op een boek lijkt).
pi_180949398
Ja dat is toch de bedoeling dat het zoals het boek is
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 22:06:43 #70
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_180949544
Is het een keer zoals het boek...

Trolletje?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 22:24:03 #71
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_180949875
Ben ook op zoek naar een nieuwe serie. Wie heeft er tips?

Wat ik tof vind:
House of Cards, OITNB, The Unbreakable Kimmy Schmidt, Glow, Orphan Black, Ozark, Narcos, Sherlock, Peaky Blinders, Stranger Things, The Good wife.

O.a. Americans, The Crown, Crazy ex girlfriend, The Sinner heb ik al een aantal afleveringen bekeken maar boeien me onvoldoende. Mindhunter en nog een paar andere series met potentie heb ik al afgerond.

Welke must-see-serie heb ik over het hoofd gezien?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 22:26:37 #72
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_180949915
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 22:24 schreef Tinkepink het volgende:

Wat ik tof vind:
House of Cards, OITNB, The Unbreakable Kimmy Schmidt, Glow, Orphan Black, Ozark, Narcos, Sherlock, Peaky Blinders, Stranger Things, The Good wife.

O.a. Americans, The Crown, Crazy ex girlfriend, The Sinner heb ik al een aantal afleveringen bekeken maar boeien me onvoldoende. Mindhunter en nog een paar andere series met potentie heb ik al afgerond.

The 100.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 22:28:36 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_180949961
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

The 100.
Check. Mag in het lijstje The Americans. Of wordt deze serie beter na een paar afleveringen?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 22:31:00 #74
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_180950007
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 22:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Check. Mag in het lijstje The Americans. Of wordt deze serie beter na een paar afleveringen?
The 100 begint als een tienerserie maar wordt daarna wel heel tof. Hoeveel afleveringen heb je gezien.

En waarom vond je The Americans niet tof? Ik ben nu bezig met S5 en geniet nog steeds.
pi_180950100
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 22:24 schreef Tinkepink het volgende:

Wat ik tof vind:

• Als je Kimmy Schmidt niet gestoord genoeg vond kun je het Koreaanse "The Sound of Your Heart" proberen.
• Designated Survivor
• Good Girls
• Dark
• Godless
• El Chapo
• Riverdale
• La Casa de Papel
• Client List
• Mr. Sunshine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')