Op een gegeven moment stort die serie helemaal in. Ben zelf volgens mij gestopt bij S5 of 6. Jammer wel want ik vond het echt tof.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:41 schreef Vinture het volgende:
Watchmen aan het kijken
Ben met weeds bij seizoen 5 wel minder seizoen seizoen 4
Ja deze is echt bizar. Maar ik vind Happy ook leuk, veel leuker dan ik had verwacht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 23:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zelf bezig met Happy. De tering, wat is dat vaag en over the top![]()
wel cool
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barbra Streisand: Timeless: Live in Concert – 2001 AL 2:07 uur
Audio: Engels | Genre: Feelgood, Muziek & musicals | Acteurs: Barbra Streisand, Lauren Frost, Shirley MacLaine
Maar weinig artiesten hebben de mythische status van Barbra Streisand bereikt. In deze show op oudejaarsavond 1999 geeft ze een nieuwe draai aan haar tijdloze hits.
Bring It On: Fight to the Finish – 2009 AL 1:42 uur
Audio: Engels | Genre: Comedy | Acteurs: Christina Milian, Cody Longo, Rachele Brooke Smith
Nadat haar moeder opnieuw is getrouwd, gaat Lina in het rijke Malibu wonen, waar ze de taak op zich neemt om het cheerleadingteam weer nieuw leven in te blazen.
Bring It On: In It to Win It – 2007 6 1:30 uur
Audio: Engels | Genre: Comedy | Acteurs: Ashley Benson, Michael Copon, Cassandra Scerbo
Carson wil ervoor zorgen dat haar team wint en gaat het gevecht aan met haar rivale wanneer ze allebei achter dezelfde jongen aan zitten.
Fast Times at Ridgemont High – 1982 12 1:29 uur | IMDb ★ 7,2
Audio: Engels | Genre: Comedy | Acteurs: Sean Penn, Jennifer Jason Leigh, Judge Reinhold
Deze coming-of-age-klassieker uit de jaren 80 van schrijver Cameron Crowe volgt een jaar lang de ups en downs van een groep middelbare scholieren.
Fighting – 2009 12 1:45 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Thriller | Acteurs: Channing Tatum, Terrence Howard, Luis Guzmán
Het leven van een straatverkoper in New York verandert drastisch wanneer hij Harvey Boarden ontmoet: een doorwinterde coach van straatvechters.
Flavors of Youth: International Version – 2018 9 1:14 uur - Netflix Original | IMDb ★ 7,6
Audio: Engels, Japans | Genre: Anime, Romantisch | Acteurs: Taito Ban, Mariya Ise, Minako Kotobuki
Herinneringen aan een dampende kom noedels, een verwelkende schoonheid op zoek naar zichzelf en een bitterzoete eerste liefde: drie verhalen over het stadsleven in China.
Hot Fuzz – 2007 16 2:00 uur | IMDb ★ 7,9
Audio: Engels | Genre: Actie, Comedy, Misdaad | Acteurs: Simon Pegg, Nick Frost, Jim Broadbent
Een politieman uit Londen moet onderzoek verrichten in een schijnbaar saai plaatsje dat plotseling wakker wordt geschud door een aantal macabere 'ongelukken'.
Kingdom, The – 2007 16 1:50 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Misdaad, Thriller | Acteurs: Jamie Foxx, Chris Cooper, Jennifer Garner
Een geheim FBI-team reist naar Riyad, Saoedi-Arabië, om een gevaarlijke Al-Qaeda-terrorist te onderzoeken die een bomaanslag op Amerikanen wil plegen.
Pianist, The – 2002 12 2:29 uur | IMDb ★ 8,5
Audio: Engels | Genre: Biografisch drama | Acteurs: Adrien Brody, Thomas Kretschmann, Frank Finlay
De beroemde Poolse pianist Wladyslaw Szpilman tracht tijdens de Tweede Wereldoorlog de nazitirannie te overleven in dit drama dat is gebaseerd op zijn memoires.
PK – 2014 9 2:25 uur | IMDb ★ 8,2
Audio: Hindi | Genre: Comedy, Drama, Romantisch | Acteurs: Aamir Khan, Anuskha Sharma, Sanjay Dutt
Na het succes van 3 Idiots werkt Aamir Khan opnieuw samen met Rajkumar Hirani. Hij speelt de rol van een alcoholist in deze politieke satire over corruptie in India.
Pride & Prejudice – 2005 AL 2:06 uur | IMDb ★ 7,8
Audio: Engels | Genre: Drama, Romantisch | Acteurs: Keira Knightley, Matthew Macfadyen, Brenda Blethyn
In Jane Austens verhaal uit de 19e eeuw hoopt mevrouw Bennet haar dochters uit te huwelijken aan rijke heren, inclusief de arrogante Darcy.
Primal Secrets aka Trick of the Eye – 1994 9 1:28 uur
Audio: Engels | Genre: Drama, Mysterie | Acteurs: Ellen Burstyn, Meg Tilly, Paxton Whitehead
Faith Crowell schildert trompe-l'oeils. Hem wordt gevraagd een muurschildering te maken in de balzaal van een rijke socialite die een duister verleden blijkt te hebben.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
dat geldt voor elke film of serie die ik kijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 12:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wie kijkt Netflix het liefst ook alleen als het donker is, overdag vind ik het lichte omgevingslicht inbreuk doen op de sfeer.
Niet specifiek Netflix, maar series en films in het algemeen welquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 12:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wie kijkt Netflix het liefst ook alleen als het donker is, overdag vind ik het lichte omgevingslicht inbreuk doen op de sfeer.
Het werd steeds vreemder eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 13:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Seizoen 1 was heel goed en het tweede seizoen was een stuk minder.
Was aan eerst met 3% begonnen maar bij de 2 aflevering maar mee gestopt saaiquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 13:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Seizoen 1 was heel goed en het tweede seizoen was een stuk minder.
Heel die Will en Eleven overkill en al die geforceerde relaties.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 13:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het werd steeds vreemder eigenlijk.
Ja alleen jammer dat ze het boek tot in detail hebben nagemaakt. Heb het boek 2 weken geleden uit. En heb hem gelijk gekeken zodra de film op netflix stond.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 13:11 schreef amp25 het volgende:
[..]
Was aan eerst met 3% begonnen maar bij de 2 aflevering maar mee gestopt saai
Dat is toch de bedoelingquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 13:48 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat ze het boek tot in detail hebben nagemaakt. Heb het boek 2 weken geleden uit. En heb hem gelijk gekeken zodra de film op netflix stond.
Kon elk detail van de film voorspellen, beetje jammer.
Wat had je dan verwacht van de film? Dat lijkt me juist de bedoeling van een boekverfilming. (Men klaagt juist vaker dat de film totaal niet op een boek lijkt).quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 13:48 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat ze het boek tot in detail hebben nagemaakt. Heb het boek 2 weken geleden uit. En heb hem gelijk gekeken zodra de film op netflix stond.
Kon elk detail van de film voorspellen, beetje jammer.
The 100.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:24 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ook op zoek naar een nieuwe serie. Wie heeft er tips?
Wat ik tof vind:
House of Cards, OITNB, The Unbreakable Kimmy Schmidt, Glow, Orphan Black, Ozark, Narcos, Sherlock, Peaky Blinders, Stranger Things, The Good wife.
O.a. Americans, The Crown, Crazy ex girlfriend, The Sinner heb ik al een aantal afleveringen bekeken maar boeien me onvoldoende. Mindhunter en nog een paar andere series met potentie heb ik al afgerond.
Welke must-see-serie heb ik over het hoofd gezien?
Check. Mag in het lijstje The Americans. Of wordt deze serie beter na een paar afleveringen?quote:
The 100 begint als een tienerserie maar wordt daarna wel heel tof. Hoeveel afleveringen heb je gezien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Check. Mag in het lijstje The Americans. Of wordt deze serie beter na een paar afleveringen?
• Als je Kimmy Schmidt niet gestoord genoeg vond kun je het Koreaanse "The Sound of Your Heart" proberen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:24 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ook op zoek naar een nieuwe serie. Wie heeft er tips?
Wat ik tof vind:
House of Cards, OITNB, The Unbreakable Kimmy Schmidt, Glow, Orphan Black, Ozark, Narcos, Sherlock, Peaky Blinders, Stranger Things, The Good wife.
O.a. Americans, The Crown, Crazy ex girlfriend, The Sinner heb ik al een aantal afleveringen bekeken maar boeien me onvoldoende. Mindhunter en nog een paar andere series met potentie heb ik al afgerond.
Welke must-see-serie heb ik over het hoofd gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |