abonnement Unibet Coolblue
pi_180894042
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Goed te doen. Ik vind het geen aanbeveling.
Ik blijf lekker passen.
Met goed te doen bedoel ik: ik heb genoten van mij mogen ze nog zo seizoen maken.
speak only if it improves the silence.
  Admin donderdag 2 augustus 2018 @ 13:13:35 #27
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_180895692
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:29 schreef Copycat het volgende:
Dat zijn van die series die veel te lang worden uitgemolken. Meestal zie je al na twee, drie seizoenen de neerwaartse spiraal inzetten. Ben dan ook gestopt met kijken naar Orange nadat seizoen drie me enorm tegenviel.
Dan laat ik het liggen, had ik met House of Cards ook. Op een gegeven moment is het wel klaar.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 13:17:14 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180895751
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 13:13 schreef yvonne het volgende:

Dan laat ik het liggen, had ik met House of Cards ook. Op een gegeven moment is het wel klaar.
Ja, enorm lang over vorig seizoen HoC gedaan. omdat het me gewoon niet meer trok. Te lang uitgesponnen. Het oorspronkelijke verhaal waarop de serie is gebaseerd is allang tot een einde gekomen en dan wordt er een nieuw blik schrijvers opengetrokken om dat succes uit te melken. Vaak resulterend in een duidelijk kwaliteitsverschil in content.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 2 augustus 2018 @ 13:36:28 #29
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_180896148
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:44 schreef Odaiba het volgende:
Gisteren The End of the F***ing World gekeken in 1 avond/nacht.

Wat een geweldige donkere komedie! Ik ben benieuwd of hier een seizoen 2 van gaat komen.
Seizoen twee komt er niet.

quote:
Netflix also has cancelled shows of its own to answer for — including ’90s teen dramedy Everything Sucks!, which got the axe in April after just one season. “I’m really passionate about the show myself,” Holland revealed. “We take the cancellation decisions as personally as anybody.” But while the series “had a passionate and good audience coming in,” Holland explained that “there were far fewer people than average who were completing the season… The audience size really just wasn’t there.”
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_180896917
Iemand top of the lake gekeken? Ik vind het beetje traag en zit nu in eps 4, twijfel beetje of ik moet stoppen of dat het nog beter wordt.
pi_180896972
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:29 schreef Copycat het volgende:
Dat zijn van die series die veel te lang worden uitgemolken. Meestal zie je al na twee, drie seizoenen de neerwaartse spiraal inzetten. Ben dan ook gestopt met kijken naar Orange nadat seizoen drie me enorm tegenviel.
Wij vonden het vorige seizoen van OITNB ook echt waardeloos en dit seizoen valt ook tegen, ik gok dat wij volgend seizoen niet meer gaan kijken.
pi_180897049
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 13:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
anybody.” But while the series “had a passionate and good audience coming in,” Holland explained that
Dat gaat over een andere serie, Everything Sucks.

Ik heb gelezen dat ze het onderzoeken samen met de schrijver. Die zou nog wel ideëen hebben en Netflix heeft aangegeven wel interesse te hebben zolang het verhaal goed is.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 14:19:42 #33
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_180897229
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:11 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Dat gaat over een andere serie, Everything Sucks.

Ik heb gelezen dat ze het onderzoeken samen met de schrijver. Die zou nog wel ideëen hebben en Netflix heeft aangegeven wel interesse te hebben zolang het verhaal goed is.
Oh, woops, verkeerd gelezen, sorry :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_180897320
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:06 schreef HyrulePrincess het volgende:
Iemand top of the lake gekeken? Ik vind het beetje traag en zit nu in eps 4, twijfel beetje of ik moet stoppen of dat het nog beter wordt.
To be honest..

Hij blijft traag. Vooral dat eerste seizoen !
Ik zou em lekker overslaan, ik heb hem afgekeken. Seizoen 2 ook.
Maar die traagheid, die blijft. Snap soms ook niet waarom ik persr af wilde kijken.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_180897387
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:23 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

To be honest..

Hij blijft traag. Vooral dat eerste seizoen !
Ik zou em lekker overslaan, ik heb hem afgekeken. Seizoen 2 ook.
Maar die traagheid, die blijft. Snap soms ook niet waarom ik persr af wilde kijken.
Thanks, dan stop ik nu. Ik ben klaar met the missing, the bridge, broadchurch en dat soort series en hoopte dat dit ook zo zou zijn maar deze gaat echt mega traag zeg, ben trouwens wel benieuwd wat er met dat meisje gebeurd is maargoed toch maar stoppen :') :D
pi_180897444
Weg met dat NetNiks. Constant verlopen licentie`s en nu geen geld meer om ze te verlengen.

Geef Ray Donovan terug!
  Moderator donderdag 2 augustus 2018 @ 17:44:18 #37
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_180901094
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:44 schreef Odaiba het volgende:
Gisteren The End of the F***ing World gekeken in 1 avond/nacht.

Wat een geweldige donkere komedie! Ik ben benieuwd of hier een seizoen 2 van gaat komen.
Die is helemaal leuk!
A child is born with no state of mind.
  Spellchecker donderdag 2 augustus 2018 @ 17:45:52 #38
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180901125
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:44 schreef Odaiba het volgende:
Gisteren The End of the F***ing World gekeken in 1 avond/nacht.

Wat een geweldige donkere komedie! Ik ben benieuwd of hier een seizoen 2 van gaat komen.
Zou ik ook wel tof vinden :Y
pi_180901836
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:09 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

Wij vonden het vorige seizoen van OITNB ook echt waardeloos en dit seizoen valt ook tegen, ik gok dat wij volgend seizoen niet meer gaan kijken.
Dat zou zonde zijn er wordt opgehint dat seizoen 7 de laatste is dan neem ik die ook nog wel mee.
speak only if it improves the silence.
pi_180901862
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 13:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dan laat ik het liggen, had ik met House of Cards ook. Op een gegeven moment is het wel klaar.
Mijn persoonlijke aanrader zou zijn om de laatste 2 afleveringen van seizoen 4 nog eens te bekijken en dan door te gaan met seizoen 6, dan ben je op de hoogte en skip je het slechte.
speak only if it improves the silence.
pi_180902903
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:28 schreef VervelendPersoon het volgende:
Weg met dat NetNiks. Constant verlopen licentie`s en nu geen geld meer om ze te verlengen.

Geef Ray Donovan terug!
Netflix wordt juist ieder jaar beter. Met elke jaar meer Netlix Originals of partnerships met andere zenders. Op film gebied is nog een hoop te verbeteren aangezien sommige Netflix Original films een grote teleurstelling zijn. Afgelopen week Extinction bijvoorbeeld, wat mij betreft verdient zo'n film het label Netflix Original niet...Stomme film.
pi_180903148
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forever Chape – 2018 AL 1:13 uur
Audio: Portuguees | Genre: Documentaire
Na de vliegtuigcrash die 71 mensen het leven kostte, probeert de Braziliaanse voetbalclub Chapecoense het team dat geschiedenis heeft geschreven, weer op te bouwen.

Regal Academy (seizoen 1) – 2016 6
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie | Acteurs: Jessica Paquet, Erica Schroeder, Alyson Leigh Rosenfeld
Rose is onverwachts ingeschreven bij de Regal Academy, waar een ouder wordende generatie van sprookjeslegenden kennis en wijsheid wil doorgeven.

Total Recall – 1990 16 1:53 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Sci-Fi, Thriller | Acteurs: Arnold Schwarzenegger, Rachel Ticotin, Sharon Stone
Nadat de loonslaaf Douglas Quaid een geheugenimplantaat heeft gekregen, ontdekt hij dat hij mogelijk als geheim agent betrokken is bij een gewelddadige opstand op Mars.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_180903282
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:17 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Dat zou zonde zijn er wordt opgehint dat seizoen 7 de laatste is dan neem ik die ook nog wel mee.
Als het de laatste is dan kijk ik hem ook nog wel maar t zou mij niets verbazen als ze dit nog verder uit gaan melken of de kijkcijfers moeten erg tegenvallen
  Moderator donderdag 2 augustus 2018 @ 22:50:43 #44
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_180907412
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:15 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Netflix wordt juist ieder jaar beter. Met elke jaar meer Netlix Originals of partnerships met andere zenders. Op film gebied is nog een hoop te verbeteren aangezien sommige Netflix Original films een grote teleurstelling zijn. Afgelopen week Extinction bijvoorbeeld, wat mij betreft verdient zo'n film het label Netflix Original niet...Stomme film.
Ik vind the Babysitter enorm slecht. Vond daar echt niets aan met al die promotie.
A child is born with no state of mind.
  Moderator donderdag 2 augustus 2018 @ 22:57:40 #45
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_180907569
Wat ik leuk vind aan OITNB zijn die achtergrondverhalen per personage, dit blijft terugkomen en het blijft mij boeien. Ook het belichten van de verschillende kanten van één situatie houdt mij dit seizoen geboeid.
De enorme tegenstellingen door de levenservaringen in de personages vind ik goed uitgewerkt, Soms wat overdreven, maar niet geheel onrealistisch.
A child is born with no state of mind.
pi_180928139
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beauty and the Beast (2017) – 2017 12 2:11 uur
Audio: Engels | Genre: Musical | Acteurs: Emma Watson, Dan Stevens, Luke Evans
Een dappere, jonge vrouw wordt gevangengezet in een betoverd kasteel waar klokken en kandelaars tot leven komen. Ze krijgt ruzie met een beestachtige, maar lieve prins.

Brij Mohan Amar Rahe aka Long Live Brij Mohan – 2018 16 1:40 uur - Netflix Original
Audio: Hindi | Genre: Comedy, Cynisch, Drama, Misdaad, Offbeat | Acteurs: Arjun Mathur, Nidhi Singh, Manav Vij
Brij Mohan zette zijn dood in scène om te ontsnappen aan zijn saaie leven. Alles leek goed te gaan, tot hij ter dood werd veroordeeld voor de moord op hemzelf.

Dinotrux - Superladers (seizoen 3) – 2017 6 - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie | Acteurs: Andrew Francis, Richard Ian Cox, Brian Drummond
Voorzien van krachten die hen sneller, sterker en wendbaarder dan ooit maken, zijn de Dinotrux terug voor nieuwe uitdagingen en ontmoetingen met nieuwe vrienden.

Fariña aka Farinia: Snow on the Atlantic (seizoen 1) – 2018 16 - Netflix Original | IMDb ★ 8,3
Audio: Spaans | Genre: Drama | Acteurs: Javier Rey, Tristán Ulloa, Antonio Durán 'Morris'
In de jaren 80 wordt een jonge visser in het Spaanse Galicië een welvarende cocaïnesmokkelaar door Latijns-Amerikaanse leveranciers toegang te verschaffen tot Europa.

I AM A KILLER (seizoen 1) – 2018 16 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Documentaire, Provocerend
In deze documentaire vertellen terdoodveroordeelde gevangenen vanuit hun eigen perspectief over de moorden die ze pleegden.

Like Father – 2018 12 1:43 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Comedy, Drama | Acteurs: Kristen Bell, Kelsey Grammer, Seth Rogen
Een reclamemanager die verslaafd is aan werk, wordt bij het altaar in de steek is gelaten. Ze gaat op huwelijksreis met haar vader, die ze jaren niet heeft gezien.

Marching Orders (seizoen 1) – 2018 AL - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Documentaire
De leden van een bekroonde showband doen hun best om hun plek te handhaven, de act niet te vergeten, hun sociale leven te onderhouden en de concurrenten in te maken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_180929174
Watchmen aan het kijken

Ben met weeds bij seizoen 5 wel minder seizoen seizoen 4
pi_180929360
The Girl On The Train is een goede film :Y)
SOONY
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 23:49:40 #49
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_180930817
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:49 schreef DKUp het volgende:
The Girl On The Train is een goede film :Y)
:Y

Zelf bezig met Happy. De tering, wat is dat vaag en over the top :D _O- wel cool :Y
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 23:51:12 #50
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_180930845
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:50 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ik vind the Babysitter enorm slecht. Vond daar echt niets aan met al die promotie.
Dat was inderdaad een tegenvaller. De trailer was cool maar deed me niks :N
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')