abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180907892
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja maar er is meer dan alleen Tinder
^O^
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 2 augustus 2018 @ 23:17:38 #202
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180907894
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je komt ze genoeg tegen. Maar waarschijnlijk valt het al op als 1% het in het profiel heeft staan daar niet van.
Enige eisen die ik tegenkom zijn dat ze niet op zoek zijn naar enkel en alleen iemand die even hun gaatjes wil vullen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180907904
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:17 schreef Dven het volgende:

[..]

Enige eisen die ik tegenkom zijn dat ze niet op zoek zijn naar enkel en alleen iemand die even hun gaatjes wil vullen.
Dat is mooi
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180907907
pi_180907919
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uiteraard, maarja, echt, de meest matige vrouwen qua uiterlijk hebben op een tinder bijvoorbeeld zo 100+ matches, zonder profieltekst, het is wél gigantisch scheef verdeelt.

En op basis van foto's moet je eens proberen een model als profielfoto neer te zetten, zie je het verschil.

Je maakt het jezelf wel een tandje moeilijk hoor op Tinder als man als je niet hele goede foto's hebt met een goeie bakkus erop.
Ik geloof er niets van dat lelijke mormels zonder profieltekst 100+ matches hebben. En als dat wel zo is, dan zegt dat vooral iets over hoe idioot weinig kritisch die mannen zijn.
pi_180907927
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je komt ze genoeg tegen. Maar waarschijnlijk valt het al op als 1% het in het profiel heeft staan daar niet van.
Opzich is er niks op tegen eisenlijsten alleen zijn ze vaak totaal niet haalbaar of rendabel.
pi_180907937
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van dat lelijke mormels zonder profieltekst 100+ matches hebben. En als dat wel zo is, dan zegt dat vooral iets over hoe idioot weinig kritisch die mannen zijn.
Ik denk dat er gewoon blind geswiped wordt, en terecht ook, als het niet zoveel oplevert moet je er niet teveel tijd aan verspillen.

Maarja dan is Tinder al heel snel überhaupt kansloos dus kun je het maar beter verwijderen ook.
pi_180907940
quote:
19s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:19 schreef kiffer het volgende:

[..]

Opzich is er niks op tegen eisenlijsten alleen zijn ze vaak totaal niet haalbaar of rendabel.
De mensen die zich er totaal niet in herkennen stoppen uit zichzelf al direct als ze zoiets zien. Dus dat scheelt voor die meiden weer moeite. Zeer rendabel
pi_180907958
Sommige mensen hebben succes op datingsites (en waar dan ook) en anderen niet. Kunnen we lang gaan praten over tinder en dat die meiden bitches zijn als ze de verkeerde kant op swipen als jouw leuke gezicht langskomt en dat ze teveel eisen stellen maar ja. Dat hoort gewoon bij het leven van sommige mensen en daar moet je mee om leren gaan
pi_180907971
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:21 schreef momentius het volgende:
Sommige mensen hebben succes op datingsites (en waar dan ook) en anderen niet. Kunnen we lang gaan praten over tinder en dat die meiden bitches zijn als ze de verkeerde kant op swipen als jouw leuke gezicht langskomt en dat ze teveel eisen stellen maar ja. Dat hoort gewoon bij het leven van sommige mensen en daar moet je mee om leren gaan
Gewoon uitgaan mensen aanspreken, werkt prima.
pi_180907973
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jajoh maar ook op een positieve manier gek hoor. Maar ook genoeg op een negatieve manier. Al die eisenlijstjes die je inderdaad op Tinder tegenkomt, flikker toch op.
Ik had best een heel erg uitgebreid eisenlijstje, zo uitgebreid dat zelfs mijn vriendinnen me voor gek verklaarde, ik vond hem zelf zelfs onrealistisch (was ook een beetje de bedoeling, want had eigenlijk helemaal geen zin in een nieuwe relatie..) En toen ik mijn huidige vriend tegen en hij voldeed aan iedere eis op mijn lijstje _O-
pi_180907978
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik denk dat er gewoon blind geswiped wordt, en terecht ook, als het niet zoveel oplevert moet je er niet teveel tijd aan verspillen.

Maarja dan is Tinder al heel snel überhaupt kansloos dus kun je het maar beter verwijderen ook.
Ieder voor zich. Maar ik wijs vrijwel alles af. Wat moet je met sub par matches?

Het levert mij ruim voldoende op. Niet alleen mij overigens.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 23:23:11 #213
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_180907983
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kan best zo zijn. Veel kerels liken alles en als het matcht gaan ze eens kijken
pi_180907984
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gewoon uitgaan mensen aanspreken, werkt prima.
Hij is getrouwd en heeft 2 kinderen.. :')
pi_180907993
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:23 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hij is getrouwd en heeft 2 kinderen.. :')
Wie is getrouwd? Was ook niet als advies naar mij bedoeld toch van hem?
pi_180907999
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:22 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik had best een heel erg uitgebreid eisenlijstje, zo uitgebreid dat zelfs mijn vriendinnen me voor gek verklaarde, ik vond hem zelf zelfs onrealistisch (was ook een beetje de bedoeling, want had eigenlijk helemaal geen zin in een nieuwe relatie..) En toen ik mijn huidige vriend tegen en hij voldeed aan iedere eis op mijn lijstje _O-
Voldeed je er zelf ook aan?
pi_180908007
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Kan best zo zijn. Veel kerels liken alles en als het matcht gaan ze eens kijken
Dat zullen vast de toppers zijn. ;)
pi_180908008
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ieder voor zich. Maar ik wijs vrijwel alles af. Wat moet je met sub par matches?

Het levert mij ruim voldoende op. Niet alleen mij overigens.
Denk dat je dan een goede kop heb en goede foto's en een prima tekstje eventueel ook nog.

Natuurlijk werkt het als je bij de 10% aantrekkelijkste profielen zit.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 23:25:07 #219
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_180908015
Mja hoeveel mensen houden zich nu echt aan eisenlijstjes als het er op aankomt :')
pi_180908025
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:22 schreef madam-april het volgende:

[..]

Naja als het een beetje leuk en melig verwoord is dan heb ik er niks tegen, maar de zuurheid en oppervlakkigheid straalt van die eisenlijstjes af die ik in mijn hoofd heb zitten, en inderdaad, dat is procentueel echt heel marginaal maar ze vallen wel op.
pi_180908039
Ik ben Momentius,

Zoek een dame die licht glijdt,
Van zede liever niet licht,
Warm hart, maakt mijn hart warm

Zoiets als tekst doet het geweldig
pi_180908060
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk dat je dan een goede kop heb en goede foto's en een prima tekstje eventueel ook nog.

Natuurlijk werkt het als je bij de 10% aantrekkelijkste profielen zit.
Ja, op zich klopt dat wel. Ik heb aandacht besteed aan mijn profiel.

Maar zo werkt het met uitgaan ook. Als je je niet goed presenteert, onverzorgd bent, geen tekst hebt, dan zijn vrouwen heel snel klaar met je.

En andersom ook!
pi_180908061
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:20 schreef momentius het volgende:
otaal niet in herkennen stoppen uit zichzelf al direct als ze zoiets zien. Dus dat scheelt voor die me
je bedoelt dat ze op hun 35 met een paar katten thuis wonen rendabel ?
pi_180908078
quote:
19s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:28 schreef kiffer het volgende:

[..]

je bedoelt dat ze op hun 35 met een paar katten thuis wonen rendabel ?
Ja het gaat toch over tinder onnie
pi_180908105
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, op zich klopt dat wel. Ik heb aandacht besteed aan mijn profiel.

Maar zo werkt het met uitgaan ook. Als je je niet goed presenteert, onverzorgd bent, geen tekst hebt, dan zijn vrouwen heel snel klaar met je.

En andersom ook!
Mja, mja,

Bij vrouwen werkt een selfie al, bij mannen heeft het wel nut om wat betere foto's te hebben met activiteiten en weet ik veel wat. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')