abonnement Unibet Coolblue
pi_180885249
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 14:59 schreef Enchanter het volgende:
^O^ _O_

Hier laat hij mnooi zien hoe ziek (extreem) links is

Als linkspersoon wil ik niks met antifa te maken hebben. :N
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 1 augustus 2018 @ 22:55:13 #127
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180885292
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 21:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ik twijfel aan zijn intenties , hij doet mij , op een of andere manier,denken aan Geert Wilders. Een ''man van het volk'', felle tegenstander van het islam, hij zegt waar het op staat, neemt geen blad voor het mond en durft tegenstand te bieden aan de gevestigde/PC orde
In mijn ogen hoort dat tegenwoordig bij Free Speech. Helemaal in een land als het VK, waar de laatste jaren vrijheid steeds meer aan banden lijkt te worden gelegd.

Overigens vind ik hem vrij genuanceerd over de Islam. In geen enkel opzicht te vergelijken met Wilders.

quote:
Door zijn actie zal het land verder verdeelt raken
Sja, dan moet justitie maar niet zo teringhard falen. Waar hij tegen ageert, zoals hoe de Rotherham zaak is aangepakt, is een aantal tredes boven godverdomde schandalig. Dat die mensen nog steeds hun werk mogen uitvoeren is alleen al een grof schandaal. Ze zouden de rest van hun leven in de gevangenis moeten rotten, maar ze worden beschermd. Is dit iets dat jij normaal vindt?

quote:
- Links zal zeggen dat deze smerige racist weer achter de tralies moet . Daarnaast stond hij te filmen terwijl er overduidelijk een filmverbod was . Dus hoe je het ook wend of keert hij moet gestraft worden
Een wet tegen vrijheid, die hij onzin vindt. Links staat altijd gillend aan de kant, die moet je gewoon negeren.

quote:
- Rechts zal van mening zijn dat Tommy een held is. Eindelijk iemand die op durft te komen voor de blanke slachtoffers van verkrachting wat systematisch genegeerd is in de media . De politie wist er wel van maar ze waren bang om voor racist uitgemaakt te worden . Politieke correctheid zorgde ervoor dat het nooit naar buiten kwam . Hoe dan ook hij verdient het ook vrij gelaten te worden . Het zijn juist de moslims die voor de problemen zorgen !!!
Hij is iemand die voor ze opkomt. Een gezicht tegen de gezichtloze overheid die niet om hen geeft. Kun je hen dat kwalijk nemen?
Hij is juist niet tegen moslims. Hij is tegen de laffe overheid, tegen justitie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_180885328
quote:
13s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 22:53 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Als linkspersoon wil ik niks met antifa te maken hebben. :N
Gelukkig maar
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180885336
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 21:50 schreef Knarf het volgende:
Dit stukje in de Volkskrant lijkt mij redelijk neutraal.

https://www.volkskrant.nl(...)nderklasse~b8115fa7/

De 35-jarige activist en medeoprichter van de English Defence League (EDL) zit een celstraf van tien maanden uit wegens het belemmeren van de rechtsgang. Robinson werd eind mei gearresteerd omdat hij voor zijn Facebook Livezender bij de ingang van de rechtbank in Leeds opnamen maakte van Brits-Pakistaanse mannen die daar terechtstonden op verdenking van seksuele uitbuiting van tientallen witte, minderjarige meisjes. Om de jury’s bij vervolgprocessen niet te beïnvloeden en te voorkomen dat verdachten om die reden vrijuit gaan, had de rechter een tijdelijk publicatieverbod opgelegd voor de pers, inclusief burgerjournalisten.

Tijdens een soortgelijk proces bij de rechtbank van Canterbury had Robinson vorig jaar, als correspondent van het Canadese uiterst-rechtse Rebel Media, verdachten opgejaagd en lastiggevallen, wat indertijd resulteerde in een voorwaardelijke celstraf. Deze is nu door de rechter omgezet.

Robinsons veroordeling veroorzaakte woede, met name omdat de rechter besloot dat media ook niet mochten schrijven over zijn veroordeling. De rechter gaf geen reden voor dit publicatieverbod, dat zo een voedingsbodem werd voor argwaan en samenzweringstheorieën.
Dat laatste is ook el een beetje dom. Zeker in een wereld met internet komt dat toch wel naar buiten. En als de rechter geen argument geeft, gaan andere mensen dat wel bedenken.
ROBODEMONS..................|:(
pi_180886818
quote:
Op woensdag 1 augustus 2018 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja, poging tot in het Nederlands. Hij heeft de hypotheek dan ook niet gekregen.
Neen.
Conspiracy=samenzwering, niet 'poging tot'.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:09:43 #131
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_180890766
quote:
10s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:40 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dat is het oordeel, snuggere.
Heb je daar geen mening over dan?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_180891158
quote:
13s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 22:57 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat laatste is ook el een beetje dom. Zeker in een wereld met internet komt dat toch wel naar buiten. En als de rechter geen argument geeft, gaan andere mensen dat wel bedenken.
Dit inderdaad. Is ook dom en naar mijn idee slaat het bovendien nergens op.

Waarom het een schande zou zijn dat die Robinson is opgepakt, is mij echter niet duidelijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:36:31 #133
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180891223
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Is ook dom en naar mijn idee slaat het bovendien nergens op.

Waarom het een schande zou zijn dat die Robinson is opgepakt, is mij echter niet duidelijk.
Muh free speech!

Oftewel: hij staat voor sommigen aan de goede kant en zijn acties waren gericht tegen moslim-pedo's. Dan moet alles maar mogen, inclusief het in gevaar brengen van de eerlijke rechtsgang.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:37:55 #134
21467 franske19
Hit the deck!
pi_180891251
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Muh free speech!

Oftewel: hij staat voor sommigen aan de goede kant en zijn acties waren gericht tegen moslim-pedo's. Dan moet alles maar mogen, inclusief het in gevaar brengen van de eerlijke rechtsgang.
Het volledige verbod om media aandacht aan de zaak te mogen geven stinkt aan alle kanten. In een democratie is dat ondenkbaar.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:39:13 #135
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180891284
quote:
13s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 22:57 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat laatste is ook el een beetje dom. Zeker in een wereld met internet komt dat toch wel naar buiten. En als de rechter geen argument geeft, gaan andere mensen dat wel bedenken.
Het is gedaan om te voorkomen dat de zaak-Robinson een proxy zou worden waarmee mensen alsnog de zaak-Rotherham zouden beïnvloeden. Bijvoorbeeld doordat mensen tijdens een bespreking van de zaak-Robinson over de details van de zaak-Rotherham zouden beginnen, omdat die zijdelings daarmee verbonden zijn.
pi_180891294
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:37 schreef franske19 het volgende:

[..]

Het volledige verbod om media aandacht aan de zaak te mogen geven stinkt aan alle kanten. In een democratie is dat ondenkbaar.
Daar ben ik ook geen voorstander van.

Waarom dat Robinson zou vrijpleiten, is mij echter niet duidelijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:41:42 #137
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180891327
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:37 schreef franske19 het volgende:

[..]

Het volledige verbod om media aandacht aan de zaak te mogen geven stinkt aan alle kanten. In een democratie is dat ondenkbaar.
Nee hoor, het is een poging om te voorkomen dat toekomstige juryleden beïnvloed worden door verslaggeving over de zaak. Het lijkt me in een rechtsstaat juist extreem belangrijk dat een jury alleen op basis van feiten in de rechtszaal een beslissing neemt, en niet op basis van YouTube-filmpjes van extreemrechtse opneukertjes.
pi_180891468
[quote]0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 21:50 schreef Knarf het volgende:
Dit stukje in de Volkskrant lijkt mij redelijk neutraal.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/tommy-robinson-gezicht-van-de-ontevreden-engelse-onderklasse~b8115fa7/

De 35-jarige activist en medeoprichter van de English Defence League (EDL) zit een celstraf van tien maanden uit wegens het belemmeren van de rechtsgang. Robinson werd eind mei gearresteerd omdat hij voor zijn Facebook Livezender bij de ingang van de rechtbank in Leeds opnamen maakte van Brits-Pakistaanse mannen die daar terechtstonden op verdenking van seksuele uitbuiting van tientallen witte, minderjarige meisjes. Om de jury’s bij vervolgprocessen niet te beïnvloeden en te voorkomen dat verdachten om die reden vrijuit gaan, had de rechter een tijdelijk publicatieverbod opgelegd voor de pers, inclusief burgerjournalisten.

Tijdens een soortgelijk proces bij de rechtbank van Canterbury had Robinson vorig jaar, als correspondent van het Canadese uiterst-rechtse Rebel Media, verdachten opgejaagd en lastiggevallen, wat indertijd resulteerde in een voorwaardelijke celstraf. Deze is nu door de rechter omgezet.

Robinsons veroordeling veroorzaakte woede, met name omdat de rechter besloot dat media ook niet mochten schrijven over zijn veroordeling. De rechter gaf geen reden voor dit publicatieverbod, dat zo een voedingsbodem werd voor argwaan en samenzweringstheorieën.
[/quote]
Mij niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Weltschmerz op 02-08-2018 09:55:23 ]
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:49:41 #139
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180902419
Die kinderen. O+

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_180902460
Goed dat ie thuis is.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180902697
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:49 schreef Mani89 het volgende:
Die kinderen. O+

Wat chanant. :o
pi_180904995
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 14:59 schreef Enchanter het volgende:
^O^ _O_

Hier laat hij mnooi zien hoe ziek (extreem) links is

Meer dan irritant volk.

Ze hebben en eisen respect voor iedereen behalve diegenen die een andere mening hebben.

Daarbij lijken ze totaal op de groepen die ze het meeste haten en bestrijden.

(Maar hebben natuurlijk wel een bizarre ingegoten voorliefde voor alles wat buitenlander en (vooral) moslim is)
pi_180905594
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 14:59 schreef Enchanter het volgende:
^O^ _O_

Hier laat hij mnooi zien hoe ziek (extreem) links is

Iedereen kan toch zo'n propagandafilmpje in elkaar knutselen?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_180908537
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het is gedaan om te voorkomen dat de zaak-Robinson een proxy zou worden waarmee mensen alsnog de zaak-Rotherham zouden beïnvloeden. Bijvoorbeeld doordat mensen tijdens een bespreking van de zaak-Robinson over de details van de zaak-Rotherham zouden beginnen, omdat die zijdelings daarmee verbonden zijn.
Maar dan heb je in ieder geval een argument om het stil te houden.
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 08:56:08 #145
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_180912157
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:29 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Iedereen kan toch zo'n propagandafilmpje in elkaar knutselen?
:')
Ik ben inmiddels overleden
pi_180952862
Leek me vooral oprecht
  zondag 5 augustus 2018 @ 01:56:01 #149
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_180953751
Je ziet wel dat hij aangeslagen is.
Hoorde ik het nou goed , dat ze gewoon een moskee in de gevangenis hebben daar ? :')
Ik ben inmiddels overleden
pi_180953879
quote:
15s.gif Op zondag 5 augustus 2018 01:56 schreef Enchanter het volgende:
Je ziet wel dat hij aangeslagen is.
Hoorde ik het nou goed , dat ze gewoon een moskee in de gevangenis hebben daar ? :')
Zal wel een gebedsruimte van het een of ander zijn lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')