meerdere jaren zelfs, wauw, volhouder gespot.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zeker, er is een klein groepje die dat denkt. Ik heb meerdere jaren achtereen meegeholpen in de bouw, dan heb je het over een groep van in totaal zo'n 40 a 50 mensen. De mensen die niet 10x per dag hun beroep zaten te vervloeken waren op een hand te tellen.
Eindbaas gespot.quote:
Ik heb ook een kantoorbaan, maar als ik langer dan een uur achter mijn pc zit moet ik toch echt even iets anders gaan doen. Geen enkele baas kan en zal van je verwachten dat je 8 uur lang niet achter je bureau vandaan komt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 08:27 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Je schrikt er denk ik van voor hoeveel mensen dit dus wel geldt.
Als ik een uitje als beachvolleybal voorstel beginnen mensen al te klagen dat het te vermoeiend is (en dat is niet 1 persoon maar 50% van de mensen). Verder komt iedereen met de auto/scooter. Ook mensen die op 5 minuten fietsen wonen.
Volgens mij is luiheid/tekort aan beweging een groeiend probleem
x
Weer heerlijk de slaaf gespeeld vandaag. Beetje administratie bijwerken, tussendoor nog twee uurtjes aan een opdracht besteden waar je een dag voor declareert. Prima werkdag zoquote:
Doe je toch iets fout. Als jij daadwerkelijk het geld krijgt dat wordt gefactureerd voor die 8 uurtjes werk en er 2 uur voor gewerkt hebt, dan is het prima. Andersom naai je jezelf.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:12 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Weer heerlijk de slaaf gespeeld vandaag. Beetje administratie bijwerken, tussendoor nog twee uurtjes aan een opdracht besteden waar je een dag voor declareert. Prima werkdag zo
Ehh ja, ik heb gewoon een contract voor 40 uur per week.quote:Op zondag 5 augustus 2018 02:16 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Doe je toch iets fout. Als jij daadwerkelijk het geld krijgt dat wordt gefactureerd voor die 8 uurtjes werk en er 2 uur voor gewerkt hebt, dan is het prima. Andersom naai je jezelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |