Wat is deze? Je broker kan blijkbaar selectief aandelen verkopen als ze dat goed uitkomtquote:• In accordance with our obligations as a broker, large Market Orders may be split into smaller orders, which will be traded over time. This is designed to reduce the impact of these large orders on the market, including the impact your order has on the market price.
Uhm, dat is altijd zo. Je order wordt bijna altijd in delen gedaan, of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:30 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Wat is deze? Je broker kan blijkbaar selectief aandelen verkopen als ze dat goed uitkomt
Het wordt hoogtijd dat alle aandelen ook eens op een blockchain gaan.
Dit is 2017? Mis ik iets waardoor deze kinderkleurplaat relevant zou moeten zijn voor dit jaar?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:14 schreef iloveshitcoins het volgende:
[ afbeelding ]
laat de boel maar klappen. goedkope coins voor ieder.
Ik had een market order gedaan en blijkbaar krijg je nu deze waarschuwingen per mail toegestuurd.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 06:22 schreef illusions het volgende:
[..]
Uhm, dat is altijd zo. Je order wordt bijna altijd in delen gedaan, of bedoel je dat niet?
Hoe bedoel je dit?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 10:34 schreef Aventuras het volgende:
Maar ik interpreteer dit als dat ze een algoritme hebben die dus bepaald of een market order echt uitgevoerd kan worden.
een market order is gewoon de coins/aandelen opkopen die op dat moment in het orderboek staan toch ?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 10:34 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Ik had een market order gedaan en blijkbaar krijg je nu deze waarschuwingen per mail toegestuurd.
Wat ik denk dat ze hiermee bedoelen is dat als je 100 mil aan bitcoin dumpt op een bitcoin exchange deze market order net zo lang door gaat tot hij helemaal gevuld is (desnoods tot 1 cent).
Maar ik interpreteer dit als dat ze een algoritme hebben die dus bepaald of een market order echt uitgevoerd kan worden. Zo niet dan gaat die algoritme zelf bepalen wanneer wat verkocht kan worden tegen welke koers. Misschien beter voor iedereen maar dat is toch niet echt het idee van een market order?
Exact ditquote:Op donderdag 2 augustus 2018 11:21 schreef Predator38 het volgende:
[..]
een market order is gewoon de coins/aandelen opkopen die op dat moment in het orderboek staan toch ?
en als jij bijvoorbeeld 10000 aandelen wilt en er worden er maar 5000 aangeboden tegen 1 euro, en de andere voor 1.05 word je order opgesplitst.
volgens mij zit er geen "algoritme""achter verder
Dat dacht ik ook. Maar: "large Market Orders may be split into smaller orders, which will be traded over time."quote:Op donderdag 2 augustus 2018 11:21 schreef Predator38 het volgende:
[..]
een market order is gewoon de coins/aandelen opkopen die op dat moment in het orderboek staan toch ?
en als jij bijvoorbeeld 10000 aandelen wilt en er worden er maar 5000 aangeboden tegen 1 euro, en de andere voor 1.05 word je order opgesplitst, net zolang totdat jij de 5000 aandelen hebt.
volgens mij zit er geen "algoritme""achter verder
Over time is relatief natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 11:31 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar: "large Market Orders may be split into smaller orders, which will be traded over time."
Hoe verklaar je dat dan? Een market order in mijn ogen is direct en niet gesplits over een tijdje toch?
als jij met 1 hele grote order het complete orderboek leeg koopt moet dat eerst weer gevuld wordenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 11:31 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar: "large Market Orders may be split into smaller orders, which will be traded over time."
Hoe verklaar je dat dan? Een market order in mijn ogen is direct en niet gesplits over een tijdje toch?
gewoon 2018, maar geeft niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 10:20 schreef DeMuur het volgende:
[..]
Dit is 2017? Mis ik iets waardoor deze kinderkleurplaat relevant zou moeten zijn voor dit jaar?
Zelfs CZ is het gezeik van Edje beutwitter:Crypto_Ed_NL twitterde op donderdag 02-08-2018 om 11:53:14Sometimes people ask me if I ever got an answer from Binance about the weird volume profiles where I asked for an explanation. I guess the openness they promote has its limits. And no, never said anything negative about my favourite exchange, just asked for an explanation. https://t.co/GZ4lhSJVxw reageer retweet
Tis echt een aparte vent.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 14:50 schreef Rossdale het volgende:
Zelfs CZ is het gezeik van Edje beutwitter:Crypto_Ed_NL twitterde op donderdag 02-08-2018 om 11:53:14Sometimes people ask me if I ever got an answer from Binance about the weird volume profiles where I asked for an explanation. I guess the openness they promote has its limits. And no, never said anything negative about my favourite exchange, just asked for an explanation. https://t.co/GZ4lhSJVxw reageer retweet
Precies. Ik heb bijna nooit orders die in 1 keer worden gefilled. Lijkt me vrij normaal allemaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 11:44 schreef Predator38 het volgende:
[..]
als jij met 1 hele grote order het complete orderboek leeg koopt moet dat eerst weer gevuld worden
Naar wie moet ik vragen? Politie, brandweer of Ambulance?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 15:33 schreef metallicelmo het volgende:
Bel maar weer 112, je portfolio gaat doodbloeden, ik voel het aan m'n water
Volgende week maar weer ff.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wou ff delta openen, maar wacht er maar even mee
Grote speler gespot.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:05 schreef illusions het volgende:
Ik heb bijna nooit orders die in 1 keer worden gefilled
Hier nog 1... HODL till rekt.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:34 schreef DSVM het volgende:
Zó dan, na een paar maandjes mijn huidige stand van zaken nagekeken. Ik denk dat ik nog iets van 250 euro over heb van de 2000 euro die ik erin heb gestoken. HODL tot de 0 !
Die altcoins gaan met de dag slechter.
Dit vind ik wel spijtig om te horen, ben ook bang dat veel mensen veel geld verloren hebben met crypto afgelopen 9 maanden.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:34 schreef DSVM het volgende:
Ik denk dat ik nog iets van 250 euro over heb van de 2000 euro die ik erin heb gestoken.
Half januari toen Bitcoin rond de 13.500 stond. En begin februari nog 1000 extra erin gestoken toen Bitcoin op 7200 stond.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hier nog 1... HODL till rekt.
Wanneer heb je dat erin gestoken?
Maar je hebt het niet in Bitcoin gestoken toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:38 schreef DSVM het volgende:
[..]
Half januari toen Bitcoin rond de 13.500 stond. En begin februari nog 1000 extra erin gestoken toen Bitcoin op 7200 stond.
Nee, niet in Bitcoin. Was meer om aan te geven in welke periodequote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:40 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Maar je hebt het niet in Bitcoin gestoken toch?Anders heb je iets fout gedaan dat je maar 1/8 over hebt met die prijzen.
Ah op die fiets. Welke coins wel, mits je dat wil delen?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:41 schreef DSVM het volgende:
[..]
Nee, niet in Bitcoin. Was meer om aan te geven in welke periode
Het overgrote deel in Waves, Wagerr en Oyster. Verder nog kleinere (gokjes) in Cappasity, Darcrus,Oceanlab,etc.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:42 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Welke coins wel, mits je dat wil delen?
Jij dacht WAVES maand komt eraan, tijd om even mee te liften?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:46 schreef DSVM het volgende:
[..]
Het overgrote deel in Waves, Wagerr en Oyster. Verder nog kleinere (gokjes) in Cappasity, Darcrus,Oceanlab,etc.
Vooral Oyster doet me tot nu toe de das om.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:55 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Heb ik goed nieuws voor je, 2019 wordt WAVES JAAR![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn baken is vechain 12$ eoy. Anders was dit wel een verloren jaartje geweest hoor.
Zeker zeker. Vergeet ook niet wat Universa in te slaanquote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:09 schreef WanyeKest het volgende:
Iemand enig idee wat er aan de gang is met Waves? Kan nergens iets van slecht nieuws oid vinden.. heb op de weg naar beneden al wat aankoopjes gedaan, wordt nu wel tijd om flink in te gaan kopen..
Dat is natuurlijk een goed overkomelijk verlies. Een klein maandsalaris. Dat verdien je zo weer terug. Maar wat van die user die voor meer dan vijf ton aan crypto had? Dat was een unieke kans om dat al jong te hebben en die kans komt nooit meer terug. Stel je voor om op je 25-ste al een mooi huis hypotheekvrij te hebben!quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:34 schreef DSVM het volgende:
Zó dan, na een paar maandjes mijn huidige stand van zaken nagekeken. Ik denk dat ik nog iets van 250 euro over heb van de 2000 euro die ik erin heb gestoken. HODL tot de 0 !
41e in mijn geval, maar ik klaag nietquote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een goed overkomelijk verlies. Een klein maandsalaris. Dat verdien je zo weer terug. Maar wat van die user die voor meer dan vijf ton aan crypto had? Dat was een unieke kans om dat al jong te hebben en die kans komt nooit meer terug. Stel je voor om op je 25-ste al een mooi huis hypotheekvrij te hebben!
41 is het nieuwe 25 omdat je gemiddeld langer leeftquote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
41e in mijn geval, maar ik klaag niet
Het is nooit te laat om terug te gaan naar bitcoin he.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:46 schreef DSVM het volgende:
[..]
Het overgrote deel in Waves, Wagerr en Oyster. Verder nog kleinere (gokjes) in Cappasity, Darcrus,Oceanlab,etc.
Vooral Oyster doet me tot nu toe de das om.
Je bent te vroeg, volgende maand wordt Wavesmaand!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:09 schreef WanyeKest het volgende:
Iemand enig idee wat er aan de gang is met Waves? Kan nergens iets van slecht nieuws oid vinden.. heb op de weg naar beneden al wat aankoopjes gedaan, wordt nu wel tijd om flink in te gaan kopen..
¤3800 -> ¤1187quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:34 schreef DSVM het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:38 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Oef. HODL dan maar, of je verlies pakken?
daarom nooit op de top kopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:34 schreef DSVM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, want er gaat een bel als hij weer naar beneden gaatquote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:56 schreef iloveshitcoins het volgende:
[..]
daarom nooit op de top kopen.
de theorie is makkelijker dan de praktijk. heb er ook ervaring meequote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Inderdaad, want er gaat een bel als hij weer naar beneden gaat
Maar ik snap je punt, nooit op ath kopen.
Bwah valt tegen. Ik heb hem ooit op ATH van 50 gezien. Op een ATH van 100. Op een ATH van 1000!!! Beter had je wel op elke ATH gekocht, ik helaas niet lol.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Inderdaad, want er gaat een bel als hij weer naar beneden gaat
Maar ik snap je punt, nooit op ath kopen.
Dat als ze het biertje gebracht heeft je broek open ritst en die 30 cm naar binnen slurpt, het liefst samen met dr lekkerste vriendin.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:00 schreef sig000 het volgende:
Mijn vrouw is bier aan het halen, wat wil een man nog meer.
Ik hodl al vanaf januari, en daar kwamen/komen steeds meer hodls bij door slechte tradesquote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:38 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Oef. HODL dan maar, of je verlies pakken?
Piet, stuur me ff 1btc voor een vet node.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:00 schreef sig000 het volgende:
Mijn vrouw is bier aan het halen, wat wil een man nog meer.
Nieuwe ATH hoef ik niet perse te zien dit jaar, denk dat ik met 12-15K alweer aardig uit de modder ben..quote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:14 schreef iloveshitcoins het volgende:
https://medium.com/@tuurd(...)in-2018-97e6a7a385f7
Tuur
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 14:50 schreef Rossdale het volgende:
Coke en hoerenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 22:56 schreef SugeLucky het volgende:
Je moet die glimmende dukaten gewoon een tijdje op je chest laten liggen.
TA, maar desondanks, JAAAAHAHAHAJA WAVESMAAND INCOMING!!!?!!!!!!!!!twitter:go4Altcoins twitterde op donderdag 02-08-2018 om 21:25:12$waves @wavesplatform @sasha35625 https://t.co/e0FqB7WeAXbuying target reached, look at the chart one candle of me was below the buying zone. All time low RSI reached on the 1w From now on long this hidden gem! This was the absolute bottom in my opinion.best wishes reageer retweet
Je hebt mn belofte gelezen he?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 23:15 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Zeker.
Coke en hoeren will never die!
Was dat het stukje dat je je penis er af zou snijden en bakken, of haal ik je met iemand door de war?quote:
Nee, je haalt me door de war met iemand.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 23:17 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Was dat het stukje dat je je penis er af zou snijden en bakken, of haal ik je met iemand door de war?
Oh dat klinkt prima.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 23:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, je haalt me door de war met iemand.
Mijn belofte was, dat als VET 14USD EOY hit, dat je de eerste kilo coke van mij krijgt, met je coke en hoeren.
Dan gooi ik er ook een kilootje tegenaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 23:19 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Oh dat klinkt prima.
Als VET 14ct aan het eind van het jaar is, krijg je je eerste kilo hoeren van mij.
Hou het maar bij bier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 00:03 schreef revpolen het volgende:
Kan ik alweer veilig kijken? Of zal ik het naar bij me Tsjechische biertjes houden..
zit je in autistic dog ja?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 01:38 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Die heb ik net ergens anders ook gezien
Ik hoop dat de prijs laag blijft, meer tijd om te kopen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 01:52 schreef EggsTC het volgende:
En nog rekter dan dat... het is gewoon ultimate rektness.
Rekter dan dit gaan we t niet krijgen. Nog ff en ik moet gaan betalen om te hodlen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 01:53 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik hoop dat de prijs laag blijft, meer tijd om te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |