Hier nog 1... HODL till rekt.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:34 schreef DSVM het volgende:
Zó dan, na een paar maandjes mijn huidige stand van zaken nagekeken. Ik denk dat ik nog iets van 250 euro over heb van de 2000 euro die ik erin heb gestoken. HODL tot de 0 !
Die altcoins gaan met de dag slechter.
Dit vind ik wel spijtig om te horen, ben ook bang dat veel mensen veel geld verloren hebben met crypto afgelopen 9 maanden.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:34 schreef DSVM het volgende:
Ik denk dat ik nog iets van 250 euro over heb van de 2000 euro die ik erin heb gestoken.
Half januari toen Bitcoin rond de 13.500 stond. En begin februari nog 1000 extra erin gestoken toen Bitcoin op 7200 stond.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hier nog 1... HODL till rekt.
Wanneer heb je dat erin gestoken?
Maar je hebt het niet in Bitcoin gestoken toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:38 schreef DSVM het volgende:
[..]
Half januari toen Bitcoin rond de 13.500 stond. En begin februari nog 1000 extra erin gestoken toen Bitcoin op 7200 stond.
Nee, niet in Bitcoin. Was meer om aan te geven in welke periodequote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:40 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Maar je hebt het niet in Bitcoin gestoken toch?Anders heb je iets fout gedaan dat je maar 1/8 over hebt met die prijzen.
Ah op die fiets. Welke coins wel, mits je dat wil delen?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:41 schreef DSVM het volgende:
[..]
Nee, niet in Bitcoin. Was meer om aan te geven in welke periode
Het overgrote deel in Waves, Wagerr en Oyster. Verder nog kleinere (gokjes) in Cappasity, Darcrus,Oceanlab,etc.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:42 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Welke coins wel, mits je dat wil delen?
Jij dacht WAVES maand komt eraan, tijd om even mee te liften?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:46 schreef DSVM het volgende:
[..]
Het overgrote deel in Waves, Wagerr en Oyster. Verder nog kleinere (gokjes) in Cappasity, Darcrus,Oceanlab,etc.
Vooral Oyster doet me tot nu toe de das om.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:55 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Heb ik goed nieuws voor je, 2019 wordt WAVES JAAR![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn baken is vechain 12$ eoy. Anders was dit wel een verloren jaartje geweest hoor.
Zeker zeker. Vergeet ook niet wat Universa in te slaanquote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:09 schreef WanyeKest het volgende:
Iemand enig idee wat er aan de gang is met Waves? Kan nergens iets van slecht nieuws oid vinden.. heb op de weg naar beneden al wat aankoopjes gedaan, wordt nu wel tijd om flink in te gaan kopen..
Dat is natuurlijk een goed overkomelijk verlies. Een klein maandsalaris. Dat verdien je zo weer terug. Maar wat van die user die voor meer dan vijf ton aan crypto had? Dat was een unieke kans om dat al jong te hebben en die kans komt nooit meer terug. Stel je voor om op je 25-ste al een mooi huis hypotheekvrij te hebben!quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:34 schreef DSVM het volgende:
Zó dan, na een paar maandjes mijn huidige stand van zaken nagekeken. Ik denk dat ik nog iets van 250 euro over heb van de 2000 euro die ik erin heb gestoken. HODL tot de 0 !
Die altcoins gaan met de dag slechter.
41e in mijn geval, maar ik klaag nietquote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een goed overkomelijk verlies. Een klein maandsalaris. Dat verdien je zo weer terug. Maar wat van die user die voor meer dan vijf ton aan crypto had? Dat was een unieke kans om dat al jong te hebben en die kans komt nooit meer terug. Stel je voor om op je 25-ste al een mooi huis hypotheekvrij te hebben!
41 is het nieuwe 25 omdat je gemiddeld langer leeftquote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
41e in mijn geval, maar ik klaag niet
Het is nooit te laat om terug te gaan naar bitcoin he.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:46 schreef DSVM het volgende:
[..]
Het overgrote deel in Waves, Wagerr en Oyster. Verder nog kleinere (gokjes) in Cappasity, Darcrus,Oceanlab,etc.
Vooral Oyster doet me tot nu toe de das om.
Je bent te vroeg, volgende maand wordt Wavesmaand!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:09 schreef WanyeKest het volgende:
Iemand enig idee wat er aan de gang is met Waves? Kan nergens iets van slecht nieuws oid vinden.. heb op de weg naar beneden al wat aankoopjes gedaan, wordt nu wel tijd om flink in te gaan kopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |