TV-Twoquote:
mwa. wel iets meer dan een paar knaken.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lol
Zegt de man die slechts een paar knaken in crypto heeft zitten
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:58 schreef Tourniquet het volgende:
Leuke buywall op Bitfinex. Bijna 18200 BTC.![]()
[ afbeelding ]
Dat is $140M.![]()
Bonus binnenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:58 schreef Tourniquet het volgende:
Leuke buywall op Bitfinex. Bijna 18200 BTC.![]()
[ afbeelding ]
Dat is $140M.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:19 schreef Aventuras het volgende:
Kim Kardashian in bitcoin, moooooooooooon
[ afbeelding ]Nice hoeveel bitcoin om van haar services gebruik te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij maar 1 btc.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 20:17 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nice hoeveel bitcoin om van haar services gebruik te maken.
Prima toch? Iedereen terug in bitcoin en dan moon!quote:Op dinsdag 31 juli 2018 20:45 schreef metallicelmo het volgende:
Ik hoop alleen niet dat we dit blijven houden. Lekkere rally naar 8500 en dan gewoon weer terug naar 7500. Elke keer dat er een flinke drop is dan bloeden de alts dood. Stijgt BTC weer, groeien ze niet mee. Weer een drop, weer altcoin bloedbad.
Altseason is coming.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 20:45 schreef metallicelmo het volgende:
Ik hoop alleen niet dat we dit blijven houden. Lekkere rally naar 8500 en dan gewoon weer terug naar 7500. Elke keer dat er een flinke drop is dan bloeden de alts dood. Stijgt BTC weer, groeien ze niet mee. Weer een drop, weer altcoin bloedbad.
twitter:Ripple twitterde op dinsdag 31-07-2018 om 18:03:06We're thrilled to announce @BillClinton as keynote speaker for this year’s #SwellbyRipple. For more details: https://t.co/KYQgI4YrWv https://t.co/XSo46T2s3d reageer retweet
Die man is gewoon in te huren om speeches te geven he. Niet bijzonderder dan dat je van Barneveld inhuurt om een dartclinic te geven voor je personeelsfeestjequote:Op dinsdag 31 juli 2018 22:34 schreef Gehrman het volgende:
twitter:Ripple twitterde op dinsdag 31-07-2018 om 18:03:06We're thrilled to announce @BillClinton as keynote speaker for this year’s #SwellbyRipple. For more details: https://t.co/KYQgI4YrWv https://t.co/XSo46T2s3d reageer retweet
Nee hoor. Dit is een echte samenwerking.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 22:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die man is gewoon in te huren om speeches te geven he. Niet bijzonderder dan dat je van Barneveld inhuurt om een dartclinic te geven voor je personeelsfeestje
Ja, met de clintonfoundation, die gaan alle haiti scandal monehz in ripple steken.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 22:53 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit is een echte samenwerking.
Zoiets heb ik inderdaad gelezen.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 22:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, met de clintonfoundation, die gaan alle haiti scandal monehz in ripple steken.
Ik zou ook liever van Barneveld inhuren dan Clinton.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 22:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die man is gewoon in te huren om speeches te geven he. Niet bijzonderder dan dat je van Barneveld inhuurt om een dartclinic te geven voor je personeelsfeestje
Dan beter van gerwen, als ripple speaker.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 22:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik zou ook liever van Barneveld inhuren dan Clinton.
Ja, jij gaat ff 80 btc withdrawen zometeenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:01 schreef leolinedance het volgende:
Sow die level 2 verificatie op Binance is echt in 5 minuten geregeld
Wat een slet is het ook.quote:
Dat zou wel baas zijn hoor hequote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Universa heeft Putin als woordvoerder, hoe cool is dat
Wacht maar op HitBTC. Mensen krijgen geen kans. Heb shit klaar staan.quote:
Ja als je VET om 2:00 ziet dippen weet je hoe het komtquote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, jij gaat ff 80 btc withdrawen zometeen
Ja ja ... pumpen jijquote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:05 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Wacht maar op HitBTC. Mensen krijgen geen kans. Heb shit klaar staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |