Tekst uit Engelse interview.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:30 schreef daNpy het volgende:
Misschien is wraak niet de juiste vertaling?
Revenge betekent ook wraak, maar in een mildere vorm als vengeance. Meer revanche dus, inderdaad.quote:“We had a triple header to try to get one [win], and now this double header and at least up until today it hasn’t really turned around, or I’ve got any revenge so to speak. So, it’s a good time for the break,” he said
Blijkbaar reed Ricciardo er wel mee in Hongarije. Dus dat gaat niet op.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is wel ultiem kortzichtig en simpel geredeneerd als Horner aangeeft dat het niet past in de auto.
Dat klopt. Maar nogmaals, er zijn twee partijen hier. En Red Bull heeft meer motorproblemen dan de andere Renault-teams. Dat kan uiteraard toeval zijn maar dit gedoe geeft wel al aan dat Red Bull behoorlijk zijn eigen weg gaat.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Renault aan het begin van het seizoen een MGU-K had moeten leveren die minimaal een half seizoen mee gaat. Daar hebben ze gefaald, RBR wordt dan in een positie gedrukt om een goed moment uit te zoeken om hem wel in te zetten. Helaas pakt het verkeerd uit.
Dat hij niet zou passen geloof ik ook niet helemaal, ga er vanuit dat de afmeting en bevestiging al ruim met de ontwikkeling van de auto wordt besproken.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Blijkbaar reed Ricciardo er wel mee in Hongarije. Dus dat gaat niet op.
Ik wil je graag geloven, maar heb jij daar ook cijfers van?quote:Op maandag 30 juli 2018 18:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar nogmaals, er zijn twee partijen hier. En Red Bull heeft meer motorproblemen dan de andere Renault-teams. Dat kan uiteraard toeval zijn maar dit gedoe geeft wel al aan dat Red Bull behoorlijk zijn eigen weg gaat.
Renault kan moeilijk rekening houden met de afmetingen van alle drie (was vier) auto’s lijkt mequote:Op maandag 30 juli 2018 18:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat hij niet zou passen geloof ik ook niet helemaal, ga er vanuit dat de afmeting en bevestiging al ruim met de ontwikkeling van de auto wordt besproken.
Opdat wij niet vergeten?quote:Op maandag 30 juli 2018 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil gewoon naar aanleiding daarvan zijn andere kant ook even belichten
Die wordt nog wel eens vergeten/niet gezien
Zoals ric op Max laatst?quote:Op maandag 30 juli 2018 18:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is dan ook een stuk interessanter dan een coureur die een brake check uitvoert
Als je deze tabel bekijkt valt het verschil mee. https://maxf1.net/en/2018-f1-power-unit-elements-usage/quote:Op maandag 30 juli 2018 18:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik wil je graag geloven, maar heb jij daar ook cijfers van?
Klopt.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is dan ook een stuk interessanter dan een coureur die een brake check uitvoert
Dus de hypothetische situatie die je al de hele dag loopt te beweren is gewoon onzin?quote:Op maandag 30 juli 2018 18:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je deze tabel bekijkt valt het verschil mee. https://maxf1.net/en/2018-f1-power-unit-elements-usage/
Maar het Renault team heeft dus wel een extra MGU-K al genomen met die upgrade.
Bron?quote:Op maandag 30 juli 2018 18:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Blijkbaar reed Ricciardo er wel mee in Hongarije. Dus dat gaat niet op.
En misschien weten ze daarom wel dat de voordelen niet opwegen tegen de nadelen. Waarom zouden ze anders de oude nog gebruiken?quote:Op maandag 30 juli 2018 18:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Blijkbaar reed Ricciardo er wel mee in Hongarije. Dus dat gaat niet op.
... omdat dat dus een gridstraf oplevert. Wel even opletten he.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En misschien weten ze daarom wel dat de voordelen niet opwegen tegen de nadelen. Waarom zouden ze anders de oude nog gebruiken?
Dat zie iemand nogal stellig hier. Geen idee meer wie.quote:
Neen. Red Bull heeft 31 components gebruikt, Renault zelf 29 (met dus een upgrade) en McLaren 28.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus de hypothetische situatie die je al de hele dag loopt te beweren is gewoon onzin?
Ah ik zie nu de cijfers van 2017, Renault heeft het daar een stuk beter voor elkaar dan TR en RB.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je deze tabel bekijkt valt het verschil mee. https://maxf1.net/en/2018-f1-power-unit-elements-usage/
Maar het Renault team heeft dus wel een extra MGU-K al genomen met die upgrade.
Heel veel maakt het niet uit natuurlijk en het lijkt me duidelijk dat de relatie tussen Renault en Red Bull op z'n zachtst gezegd nogal bekoeld is.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah ik zie nu de cijfers van 2017, Renault heeft het daar een stuk beter voor elkaar dan TR en RB.
Net zo veel als Red Bull en Renault samen, gok ik.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Neen. Red Bull heeft 31 components gebruikt, Renault zelf 29 (met dus een upgrade) en McLaren 28.
Ferrari doet het een klein beetje beter maar Mercedes is nog steeds de betrouwbaarste.
Honda... laten we het er maar niet over hebben.
Iig het voorkomen v gridstraffenquote:Op maandag 30 juli 2018 18:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En misschien weten ze daarom wel dat de voordelen niet opwegen tegen de nadelen. Waarom zouden ze anders de oude nog gebruiken?
Gridstraffen, hadden ze op Monza willen doen omdat ze daar toch kansloos zijn. Toch?quote:Op maandag 30 juli 2018 18:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En misschien weten ze daarom wel dat de voordelen niet opwegen tegen de nadelen. Waarom zouden ze anders de oude nog gebruiken?
Thanks, kan de video helaas nu niet afspelen, ik probeer het straks weer.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
https://m.youtube.com/wat(...)inpjlTRDPpzE4OqM5wws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk, die zit gewoon wat te trollenquote:Op maandag 30 juli 2018 18:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus de hypothetische situatie die je al de hele dag loopt te beweren is gewoon onzin?
En wat is nu de bron van de wetenschap dat Max niet uit was gevallen met een nieuwe mgu? Hoe kon hij dan laatst winnen met die oude mgu? Dat is schier onmogelijk geweest als ik jou moet geloven.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Neen. Red Bull heeft 31 components gebruikt, Renault zelf 29 (met dus een upgrade) en McLaren 28.
Dat is ook wel een beetje vertekend beeld nu. Een aantal keer stonden die toch al achteraan, en hebben er toen een hele nieuwe unit ingelepeld. Die onderdelen waren lang niet allemaal noodzakelijke wissels.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Net zo veel als Red Bull en Renault samen, gok ik.
Als dat niet verbetert volgend jaar, dan ben ik wel benieuwd naar de uitspraken bij Red Bull.
quote:Op maandag 30 juli 2018 19:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Thanks, kan de video helaas nu niet afspelen, ik probeer het straks weer.
De foutmelding:Knippen en plakken van youtroep werkt niet zo makkelijk mobiel (want apps en shit ).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Voor zover ik weet klopt dat niet.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zie iemand nogal stellig hier. Geen idee meer wie.
Eh, ok.quote:Op maandag 30 juli 2018 19:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
En wat is nu de bron van de wetenschap dat Max niet uit was gevallen met een nieuwe mgu? Hoe kon hij dan laatst winnen met die oude mgu? Dat is schier onmogelijk geweest als ik jou moet geloven.
Voor Max. RIC moest noodgedwongen eerder.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:59 schreef Klummie het volgende:
[..]
Gridstraffen, hadden ze op Monza willen doen omdat ze daar toch kansloos zijn. Toch?
Dat lijkt me geen reden voor optimisme.quote:Op maandag 30 juli 2018 19:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje vertekend beeld nu. Een aantal keer stonden die toch al achteraan, en hebben er toen een hele nieuwe unit ingelepeld. Die onderdelen waren lang niet allemaal noodzakelijke wissels.
MGU-K. Want er is ook nog een MGU-Hquote:Op maandag 30 juli 2018 19:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
En wat is nu de bron van de wetenschap dat Max niet uit was gevallen met een nieuwe mgu? Hoe kon hij dan laatst winnen met die oude mgu? Dat is schier onmogelijk geweest als ik jou moet geloven.
Ik dacht het ook niet maar goed, men bracht het in als argument.quote:Op maandag 30 juli 2018 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet klopt dat niet.
Ricciardo nam in Hockenheim penalties voor een nieuw hybride pakket Mgu-K ES en CE. Terwijl het de bedoeling was om een complete powerunit te wisselen.quote:
Dat klopt, maar nieuwe MGU-K is m.i. nwe 2016-spec.quote:Op maandag 30 juli 2018 19:11 schreef Fer het volgende:
[..]
Ricciardo nam in Hockenheim penalties voor een nieuw hybride pakket Mgu-K ES en CE. Terwijl het de bedoeling was om een complete powerunit te wisselen.
Maar toen begrepen ze het in Viry zogenaamd niet. Je suis un bagette, je ne comprends pas.
Bij versnellingsbakken is dat iig wel zo meen ik.quote:Op maandag 30 juli 2018 19:11 schreef mikieu het volgende:
Als je stilvalt in een race moet je gewoon vrij zijn alles te wisselen de volgende race.
Er staat dat hij de motor reed, waarmee hij Monaco won, daarvan was de K al halverwege de race gesneuveld.quote:Op maandag 30 juli 2018 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar nieuwe MGU-K is m.i. nwe 2016-spec.
Hier nog een artikel erover, laatste alinea doet me nadenken (met een moe hoofd dus wellicht lees ik er iets in wat er niet staat)
https://www.autosport.com(...)gine-spec-in-hungary
Vroeger was het toch allemaal een stuk eenvoudiger.quote:Op maandag 30 juli 2018 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar nieuwe MGU-K is m.i. nwe 2016-spec.
Hier nog een artikel erover, laatste alinea doet me nadenken (met een moe hoofd dus wellicht lees ik er iets in wat er niet staat)
https://www.autosport.com(...)gine-spec-in-hungary
Die was verkeerd gemonteerd en nog bruikbaar danwel verkeerd gemonteerd en gerepareerd.quote:Op maandag 30 juli 2018 19:24 schreef Fer het volgende:
[..]
Er staat dat hij de motor reed, waarmee hij Monaco won, daarvan was de K al halverwege de race gesneuveld.
quote:Op maandag 30 juli 2018 19:35 schreef CrashO het volgende:
Zomerstop counter, telt af tot FP1
[ afbeelding ]
Zoemgod, kan je deze er in de OP bij hangen?
Nog:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juli 2018 19:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nog: [ afbeelding ]KappeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Renault-teambaas Cyril Abiteboul adviseert Red Bull Racing om voor 2019 te kiezen voor de Renault-motor. "Red Bull kan op korte termijn de wereldtitel winnen met Renault", laat hij aan Sky Sports weten.
Ik geloof totaal niet in onwil zelfs. Ze kunnen gewoon niet meekomen met Ferrari en Mercedes. Eigen Renault team klopt ook nog niet bepaald op de deur bij de top 3.quote:Op maandag 30 juli 2018 22:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Toch heeft Red Bull races gewonnen met Renault. En een enkele kampioenschap. Ben er niet van overtuigd dat er onwil is.
Een enkel kampioenschap? 4 ofzo?quote:Op maandag 30 juli 2018 22:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Toch heeft Red Bull races gewonnen met Renault. En een enkele kampioenschap. Ben er niet van overtuigd dat er onwil is.
Dat tandarts Plooij zich er zo in laat meezuigen... Negatieve energie
Dat was een ander tijdperk.quote:Op maandag 30 juli 2018 22:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Een enkel kampioenschap? 4 ofzo?
Ja, klopt. Maar dan is het nog niet 'een enkel kampioenschap'. Renault was met RBR gewoon een succescombinatie.quote:Op maandag 30 juli 2018 22:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was een ander tijdperk.
Nu nemen ze het met een brommobiel op tegen sportauto's. Dan heb je weinig kans om te winnen.
^Dit dus, overduidelijk geen "wraak" in de Nederlandse zin van het woord.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:40 schreef opgebaarde het volgende:
Hij zegt ook nog “so to speak”. Veel meer kunnen woorden niet verdraaid worden
Enge, enge man die Plooij.quote:Op maandag 30 juli 2018 19:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Plooij![]()
https://www.gpblog.com/nl(...)nf-in-hongarije.html
het niveau van en de reacties op die website zit op dezelfde hoogte als F1Todayquote:Op maandag 30 juli 2018 19:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Plooij![]()
https://www.gpblog.com/nl(...)nf-in-hongarije.html
Couldn’t agree more...quote:Op dinsdag 31 juli 2018 06:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Enge, enge man die Plooij.
Alles voor de bühne.
Die comments ook, wat een raspaupers tussen al die 'fans' toch, simpel volk.quote:Op maandag 30 juli 2018 19:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Plooij![]()
https://www.gpblog.com/nl(...)nf-in-hongarije.html
Renault had ook een erg goede V10 net als Honda (maar die hadden geen goede auto).quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:19 schreef Rossdale het volgende:
Al dat gezeik op Renault en dat ze geen motoren kunnen bouwen
Ze kunnen een kneitergoede V8 in elkaar schroeven, maar de V6 met al zijn electronische rommel er op krijgen ze niet voor elkaar. Net zoals bij de roadcars de electronische rommel er altijd mee op houdt.
Dan zijn er wat auto's die toevallig stilvallen een paar ronden voor het einde als punten niet meer haalbaar zijnquote:Op maandag 30 juli 2018 19:11 schreef mikieu het volgende:
Als je stilvalt in een race moet je gewoon vrij zijn alles te wisselen de volgende race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |