abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 21:56:17 #26
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_181263903
Binnenkort verhuis ik weer van de Bijlmer naar de rook onder Rotterdam om enkele maanden later te emigreren. :D
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_181303981
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 21:56 schreef G-Pier het volgende:
Binnenkort verhuis ik weer van de Bijlmer naar de rook onder Rotterdam om enkele maanden later te emigreren. :D
Je zal er ongetwijfeld op vooruit gaan. Slechter dan de Bijlmer kan je het niet treffen.
pi_181398802
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_181399635
quote:
Als ze alle toeristen maar in Amsterdam houden.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 15:42:49 #30
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_181400275
quote:
Wat een kansloze petitie van die gast. Die Eerdmans is ook een clown.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_181403729
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:17 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Als ze alle toeristen maar in Amsterdam houden.
Dat dus. Laten we maar beetje verborgen blijven op de kaart. Lekker in de luwte als de underdog. Past beter bij ons.
pi_181404328
Precies, al meer dan genoeg van dat Amstrificatie hier in de stad.
pi_181451750
quote:
Binnen vijf jaar van een faillissement naar een nieuwe zaak die in 2019 officieel wordt geopend. De Rotterdamse boekhandel Donner geeft niet op. Vijf werknemers organiseerden in 2014 een crowdfunding om de zaak overeind te houden. Over ruim een week bereiken de redders een mijlpaal.
https://www.rijnmond.nl/n(...)rdam-gaat-bijna-open

Geweldig toch, dit? Donner _O_ Zo fijn dat het na de doorstart goed gaat.
pi_181452516
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 21:56 schreef G-Pier het volgende:
Binnenkort verhuis ik weer van de Bijlmer naar de rook onder Rotterdam om enkele maanden later te emigreren. :D
Waar ga je naar emigreren? 020?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:06:14 #35
173997 Redcoon
Verdomd heet!
pi_181454041
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:44 schreef Tem het volgende:

[..]

https://www.rijnmond.nl/n(...)rdam-gaat-bijna-open

Geweldig toch, dit? Donner _O_ Zo fijn dat het na de doorstart goed gaat.
Tip!

In de cafetaria van Donner serveert men, behalve op zondag, Holtkamp (Maassluis) tompoucen, erg lekker!

Je kan er ook veel leuke boeken kopen, schijnt. ;-)
pi_181454069
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:06 schreef Redcoon het volgende:

[..]

Tip!

In de cafetaria van Donner serveert men, behalve op zondag, Holtkamp (Maassluis) tompoucen, erg lekker!
Oeh, die zijn zeker erg lekker. Ik ken het vanuit mijn jeugd :9
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:00:13 #37
479587 GTW
Power Moves Only
pi_181458808
quote:
Please don't. Als het net zo erg als Amsterdam wordt, wordt het vreselijk om in Rotterdam te lopen. Overvolle straten met toeristen, van die typische toeristenzaakjes vol met prullaria en algehele viesheid zal omhoog gaan.

Niet vergeten dat de huizenprijzen ook sneller zullen stijgen dan een katholieke priester op een kinderspeelplaats.
"No one else takes me seriously, so why should I?"
pi_181482400
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 16:54 schreef Tem het volgende:

[..]

Is het haring en bierfeest nog? Daar bij de visbank?
Jup.

Heeft nog een aantal jaar het Logger Festival geheten maar heet nu sinds dit jaar weer als vanouds Haring en Bier feest.
It Is Better To Be Hated For What You Are, Than To Be Loved For What You Are Not.
pi_181482577
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 10:24 schreef Tem het volgende:

[..]

Deze topper, Andre Pronk.

[ afbeelding ]
Jezus Christus je zal dat maar in de kroeg tegen komen........ -O-

Maargoed, ik woon dan wel in Vlaardingen, wil nog niet zeggen dat ik er in m'n vrije tijd in de horecagelegenheden doorbreng. (tenzij er iets interessants speelt in de Kroepoekfabriek dan)
It Is Better To Be Hated For What You Are, Than To Be Loved For What You Are Not.
pi_181482632
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 10:24 schreef Tem het volgende:

[..]

Deze topper, Andre Pronk.

[ afbeelding ]
Anky Van Grunsven woont hier dan wel niet, maar dat paard heeft ze hier dus wel blijkbaar neergepleurd..... :')
It Is Better To Be Hated For What You Are, Than To Be Loved For What You Are Not.
  zondag 26 augustus 2018 @ 22:21:40 #41
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_181484912
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 21:12 schreef Lord-Lexz0r het volgende:

[..]

Jezus Christus je zal dat maar in de kroeg tegen komen........ -O-

Maargoed, ik woon dan wel in Vlaardingen, wil nog niet zeggen dat ik er in m'n vrije tijd in de horecagelegenheden doorbreng. (tenzij er iets interessants speelt in de Kroepoekfabriek dan)
Ik vind de horeca (en dan vooral de kroegen) hier eigenlijk steeds beter geworden de laatste jaren :D

Een goede vriend van me woont vlak bij de Markthal, dus regelmatig gaan een andere goede vriend (die ook in Vlaardingen woont) en ik daar een drankje doen, maar in Rotterdam kan je na 1:00 - 1:30 eigenlijk alleen nog maar naar clubs en niet naar kroegen. Clubs zijn wij niet meer zo van nu we de 30 naderen, dus regelmatig pakken die Vlaardingse vriend en ik na de kroeg in Rotterdam de Bobbus (geniaal dat dat bestaat overigens) tot Liesveldviaduct om nog even een paar uurtjes in de Irish Pub te hangen :D

Het enige wat ik nog niet echt gevonden heb is een fatsoenlijke lunchroom. Ik eindig in mijn zoektocht daarnaar eigenlijk altijd bij de Hofnar (wat overigens prima eten is).
pi_181489609
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:21 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik vind de horeca (en dan vooral de kroegen) hier eigenlijk steeds beter geworden de laatste jaren :D

Een goede vriend van me woont vlak bij de Markthal, dus regelmatig gaan een andere goede vriend (die ook in Vlaardingen woont) en ik daar een drankje doen, maar in Rotterdam kan je na 1:00 - 1:30 eigenlijk alleen nog maar naar clubs en niet naar kroegen. Clubs zijn wij niet meer zo van nu we de 30 naderen, dus regelmatig pakken die Vlaardingse vriend en ik na de kroeg in Rotterdam de Bobbus (geniaal dat dat bestaat overigens) tot Liesveldviaduct om nog even een paar uurtjes in de Irish Pub te hangen :D

Het enige wat ik nog niet echt gevonden heb is een fatsoenlijke lunchroom. Ik eindig in mijn zoektocht daarnaar eigenlijk altijd bij de Hofnar (wat overigens prima eten is).
De Irish Pub is zeker goed te doen.
Ik ging vroeger hier in de buurt vaak naar het Stappertje in Schiedam, ben zelf absoluut niet van de clubs en dat soort shit.
Nogmaals de Kroepoekfabriek is ook een leuke tent mits er leuke concerten zijn.

Qua lunchrooms, tja idd de Hofnar is een hele goede, vroeger had je er ook een bij het Liesveld wat ook een goede was, een oude schoolvriendin van me werkte daar dus ik was daar bijna meubilair. :D
Die tent is toen een tijdje overgenomen door Delifrance, oude personeel (waaronder die vriendin) moesten weg en de kwaliteit pleurde naar beneden, zaak is ook na de overname na nog geen 4 jaar dicht gegaan.
En je hebt op het Liesveld zelf ook nog Ka en De Bolle, maar die vind ik hoogstens meh.
It Is Better To Be Hated For What You Are, Than To Be Loved For What You Are Not.
pi_182011059
Waar lunch/bruchen jullie graag in Rotterdam?

Was laatst naar Cafe Engels bij Centraal Station, maar vond de club sandwich daar een beetje tegenvallen, omdat ze bij de cafe in de bieb bij blaak lekkerdere op de kaart hadden.

En plekken om lekker te dineren?
Nosce te ipsum.
pi_182011773
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 19:03 schreef AlexanderC het volgende:
Waar lunch/bruchen jullie graag in Rotterdam?

Was laatst naar Cafe Engels bij Centraal Station, maar vond de club sandwich daar een beetje tegenvallen, omdat ze bij de cafe in de bieb bij blaak lekkerdere op de kaart hadden.

En plekken om lekker te dineren?
Er is zoveel keus en voor elke smaak wel iets... voor zowel lunch als diner in de stad kom ik graag bij plekken als The Harvest (groentebowls, achter Centraal), Gamasot (Koreaans eetcafé), Eefje (eenvoudige dagmenu's), Sapporo (noodle soup), Pannini (Italiaanse broodjes), Sugo (pizzastukken) of natuurlijk een eigen lunch samenstellen in de Fenix Food Factory.
pi_182012866
Ik vind Encore wel een leuke tent en lekker ook. Zit in de Posthoornstraat en is een Amerikaans restaurant.
pi_182012979
Voor lunch, takumi of hinoki (ramen _O_), anne en max, juffrouw
van zanten (redelijk mainstream broodjes, sapjes ect), en boguette O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_182018031
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind Encore wel een leuke tent en lekker ook. Zit in de Posthoornstraat en is een Amerikaans restaurant.
ooh. Ik wil hier al een tijdje heen.
Nosce te ipsum.
  Admin donderdag 20 september 2018 @ 08:37:26 #48
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_182020797
Takumi heeft goede ramen. :9 Hinoki moet ik nog checken.

Encore is een leuke semi-Amerikaanse grilltent, ook wel leuk voor af en toe.

Lunch kun je goed halen bij Guliano. En ik heb pas geluncht bij Rolphs Deli, dat was ook wel lekker. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_182054141
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_182056031
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:21 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik vind de horeca (en dan vooral de kroegen) hier eigenlijk steeds beter geworden de laatste jaren :D

Een goede vriend van me woont vlak bij de Markthal, dus regelmatig gaan een andere goede vriend (die ook in Vlaardingen woont) en ik daar een drankje doen, maar in Rotterdam kan je na 1:00 - 1:30 eigenlijk alleen nog maar naar clubs en niet naar kroegen. Clubs zijn wij niet meer zo van nu we de 30 naderen, dus regelmatig pakken die Vlaardingse vriend en ik na de kroeg in Rotterdam de Bobbus (geniaal dat dat bestaat overigens) tot Liesveldviaduct om nog even een paar uurtjes in de Irish Pub te hangen :D

Het enige wat ik nog niet echt gevonden heb is een fatsoenlijke lunchroom. Ik eindig in mijn zoektocht daarnaar eigenlijk altijd bij de Hofnar (wat overigens prima eten is).
Op de Witte de With heb je genoeg. Anders aan de Nieuwe Binnenweg vlakbij Eendrachtsplein wel. Of desnoods de Ierse pub(s) in Rotterdam zelf. En ik kom nooit op bij Oude Haven maar ik kan me niet voorstellen dat het daar in het weekend al vroeg dicht gaat.
What Would Goku Do
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')