quote:
Op donderdag 2 augustus 2018 06:58 schreef vencodark het volgende:Wat eet jij dan, DG? Ik heb ook altijd last van vermoeidheid terwijl ik wel goed slaap.
Ik ben nogal een zoetekauw en denk dat die suikers ook niet helpen.

Ik eet voornamelijk onbewerkt en vers eten. Dus geen pakjes en zakjes enzo, we maken alles zelf. En ik eet nu heel veel groenten, geen vlees en vis en amper zuivel. Nu zijn we hier al jaren op en af mee bezig en ben ik gewend om zo te eten. Die omslag had ik nu niet kunnen maken met R.
Voor mij maakt het echt een enorm verschil om gezond te eten, in alles. Ik voel me dan zo positief, fit en helder in mijn hoofd. Het lukt niet altijd hoor, want soms hebben we zin in snel en gemakkelijk. Maar dan merk ik het de volgende dag wel
Wat leuk, die ballenbaan Nolita! Ik houd het in gedachten voor onze kleine
quote:
Op donderdag 2 augustus 2018 08:57 schreef exode het volgende:DG, B heeft het echt lang gehad, bij hem was het zijn manier van alles verwerken. Hij doet het nu met 4,5 jaar nog steeds maar dan zingend of kletsend in bed, op de wc etc.
Hij huilde nooit lang, maar inderdaad ook iets van 15 minuten.
quote:
Op donderdag 2 augustus 2018 10:48 schreef elliebell het volgende:En bedankt voor de energie tips. Ik zoek niet echt naar een quick fix hoor, weet wel dat het niet zo werkt. Dus meer slapen, gezonder eten en wat maar bewegen toch maar wat meer een prioriteit maken. Ijzer zit al wel in m'n multivitamine, zou genoeg moeten zijn denk ik? Heb ook wel het gevoel dat zelfs als ik langer slaap, ik toch niet helemaal uitgerust wakker word, omdat die slaap wel meerdere malen onderbroken wordt per nacht. Normaal trek ik het ook wel prima, maar had op de een of andere manier een dipje deze week. Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen denk ik maar

Nou ja, kan me voorstellen dat je een tip wilt hebben waar je meteen mee aan de slag kan gaan

. Mijn tip kost tijd en energie. Ik herken je situatie wel met de gebroken nachten. Had ook niet het idee dat ik uitgerust kon zijn ook al sliep ik 3x vier uur. Had liever ‘s nachts 1x 5 uur slaap dan 2x vier ofzo. Hopelijk gaat het volgende week beter!
quote:
Op donderdag 2 augustus 2018 11:25 schreef Schanu het volgende:Dorothy, ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt om met R naar Engeland te gaan! Maar jullie zijn bij familie dus dat maakt het denk ik wel makkelijker en voor R misschien ook wat stabieler. Wel lekker vooruitzicht om op vakantie te gaan!
En dat huilen door prikkels is denk ik heel normaal hoor. J is bijna 21 maanden en heeft hier ook nog last van.
Fijn om te horen. Ik ben dan altijd bang dat ik toch teveel heb gedaan. Maar wil hem ook weer niet wereldvreemd opvoeden.
quote:
Herkenbaar... ik heb na ruim drie maanden nog steeds moeite om bij de juiste bushalte uit te stappen en met de juiste ov chipkaart uit te checken. Of afspraken god te plannen en na te komen. En vooruit kijken kan ik ook nog steeds niet. Gelukkig hoef ik nog niet terug naar werk, want ik denk dat ze niet veel aan mij hebben
Hier is het voedingsschema helemaal aan gort sinds het zo heet werd. R. ging in ene heel anders weer drinken, werd heel rusteloos overdag. Natuurlijk door het warme weer. Gister was wel een hele vreemde dag. Naar ons idee had hij heel veel gedronken overdag. Voordat hij in slaap valt rond 21.00 uur komt hij nog een keer. De volgende voeding is dan om 6.15 uur. Maar dat gebeurde gister niet. Dus zijn laatste voeding was om 19.15 uur en om 7.30 uur werd hij pas wakker.
Ik ga het vandaag maar eens goed bijhouden en anders maar om 21.00 uur wakker maken?