Floradix? Vond 't niet te nassen maar het werkte wel. Oorzaak van de vermoeidheid was toen lage bloeddruk; weet niet of het ook werkt bij echt slaaptekort... Kan het altijd even proberen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, nog even aankijken.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 19:33 schreef LadyS het volgende:
Wat denken jullie? Gewoon nog even aankijken (hij gaat pas sinds 1 juli, dus feitelijk pas 4x geweest + 4 x wennen)
Floradix claimt zelf dat het helpt tegen vermoeidheid maar dat impliceert dat er maar 1 oorzaak is voor vermoeidheid - was het maar zo simpel. Tegen slaaptekort helpt meer slaap. Maar ja...quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:07 schreef Baran09 het volgende:
Floradix? Vond 't niet te nassen maar het werkte wel. Oorzaak van de vermoeidheid was toen lage bloeddruk; weet niet of het ook werkt bij echt slaaptekort... Kan het altijd even proberen.
Als ik in de ochtend iets snoep (koek, chocola, hagelslag, snoep) dan ben ik de hele dag echt EXTREEM moe. En dan niet 1 koekje, dat gaat prima gelukkig, maar daar kan ik het zo slecht bij houden haha. Ik kan heel slecht tegen suiker. Erg handig, ben ook echt een zoetekauw.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 06:58 schreef vencodark het volgende:
Wat eet jij dan, DG? Ik heb ook altijd last van vermoeidheid terwijl ik wel goed slaap.
Ik ben nogal een zoetekauw en denk dat die suikers ook niet helpen.
Ik ontbijt altijd zoet. Glas yogho, boterhammen met hagelslag enzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 07:05 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Als ik in de ochtend iets snoep (koek, chocola, hagelslag, snoep) dan ben ik de hele dag echt EXTREEM moe. En dan niet 1 koekje, dat gaat prima gelukkig, maar daar kan ik het zo slecht bij houden haha. Ik kan heel slecht tegen suiker. Erg handig, ben ook echt een zoetekauw.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:15 schreef Aure het volgende:
Schanu, J. ligt inderdaad in een soort hangmat (Hangloose baby). Hij vindt het vaak wel fijn daar in!
Lastig LadyS, ik zou het denk ik nog een maandje aankijken. Is er een alternatief als het zo moeizaam blijft gaan?
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:35 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Lastig LadyS. Ik denk toch ook wat langer wennen misschien. Vier keer is nog niet zo vaak, zeker met steeds een week ertussen. Hopelijk wordt het snel beter.![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:03 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ja, nog even aankijken.
Hier werd het beter toen hij 2 dagen ging, maar ik weet niet of het anders ook beter was geworden omdat ze natuurlijk ook gewoon ouder worden en daarmee telkens alles verandert en ze meer wennen. Maar 2 dagen was hier ook de opzet (alleen eerst geen plek).
Sterkte, het is niet leuk zo he?
Dank allen!quote:Op donderdag 2 augustus 2018 04:33 schreef DorothyGale het volgende:
Wat naar LadyS, dat M. zo verdrietig is op het kdv. Ik heb er geen ervaring mee, maar 4 dagen lijken mij sowieso nog te kort om echt een conclusie te trekken?
floradix bestaat ook in capsules tegenwoordigquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:07 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Floradix? Vond 't niet te nassen maar het werkte wel. Oorzaak van de vermoeidheid was toen lage bloeddruk; weet niet of het ook werkt bij echt slaaptekort... Kan het altijd even proberen.
Zou zomaar kunnen. Yogho en hagelslag is al een heel verschil met water, ham en een banaan natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 08:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ontbijt altijd zoet. Glas yogho, boterhammen met hagelslag enzo.![]()
Zojuist glas water en boterham met ham en 1 met banaan. Zou dat al verschil maken? Is wel natuurlijke suiker.
Dat deed en doet Z ook nog weleens wanneer ze bij mijn ouders of schoonouders is geweest. Niet eens dramatisch huilen maar wel een soort huilen en gelijk bij mij willen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 10:02 schreef Nanuke het volgende:
Er wordt hier ook nog wel eens gehuild bij ophalen. Ik interpreteer dat altijd als 'wat fijn dat je er bent', maar ik denk dat het vooral te maken heeft met een zekere (onbewuste) spanning die dan wegvalt. Die kleintjes krijgen natuurlijk ook veel prikkels binnen en hebben nog maar weinig mogelijkheden om die anders te verwerken dan door te huilen.
Ja, andere wereld maar daar mis je niks aan hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:45 schreef rena het volgende:
Oh jongens, ik zag net op fb weer een filmpje van een red bull drinkende en rokende zwangere dame langskomen, en te veel mensen daaronder waren het aan verdedigen“Ja, maar hij is kerngezond nu”. Leef ik nou echt in zo’n andere wereld?
Doet me denken aan dit:quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:45 schreef rena het volgende:
Oh jongens, ik zag net op fb weer een filmpje van een red bull drinkende en rokende zwangere dame langskomen, en te veel mensen daaronder waren het aan verdedigen“Ja, maar hij is kerngezond nu”. Leef ik nou echt in zo’n andere wereld?
Geloof het niet heel erg gelukkig. Hij drinkt over het algemeen al wat matig en dat was de afgelopen week wel iets erger, maar dat kan ook compleet wat anders zijn. Verder blij als altijdquote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:59 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Doorkomend tandje bij Ellie! Heeft hij er last van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Oh ik krijg daar zo’n buikpijn van he. Ik was ook een keer op een feestje in België, en dat was ver voor mijn man/rammelende eierstokdagenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 13:01 schreef LadyS het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit:
Ik stond -jaaaren geleden- op het schoolplein en hoorde een groepje moeders met elkaar praten. Een van de dames was zwanger en had het over de schimmel die maar in de badkamer bleef (huurwoningen) en de woningbouw had haar geadviseerd om schimmelvreter o.i.d. te gebruiken. Zij zegt: "Nou, ik ga écht niet met die rotzooi aan de gang nu ik zwanger ben, dat kan noooit goed zijn voor de kleine" Vervolgens gooit ze haar sigaret weg die ze net lekker heeft staan roken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |