Ah ze heeft zelfs al een condoom op dr hoofd; kan er zo induiken.quote:
Poeh ja, da's idd donker.quote:Op maandag 30 juli 2018 13:12 schreef Bluezz het volgende:
Coniferen bij buren:
[ afbeelding ]
Onze gigaboom in de tuin ziet er ook steeds beroerder uit.
quote:Op maandag 30 juli 2018 13:16 schreef Bluezz het volgende:
ik en mobiel uploaden is nog steeds geen succes.
Momento.
Misschien een optie voor ons ookquote:Op maandag 30 juli 2018 13:17 schreef freecell het volgende:
[..]
LS: geen idee wat het kostte, het is woningbouwDus dan moet je het eerst daar aanvragen, dan er 16x achteraan zitten en dan regelen zij de rest
Da’s ook zo enormquote:Op maandag 30 juli 2018 13:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Misschien een optie voor ons ook
Ga toch eens mailen met ze.
In de herkansing, vanaf het balkon genomen het rijtje van de buren, die sowieso in tha wildernis leven qua tuin, zitten er ook nooit in, zoon (54)woont in bij moeder(in de 80), hij is ervoor geholpen:
[ afbeelding ]
Het scheelt wel heel erg. Ik wist dat het zon in de tuin ging schelen, eind van de middag.quote:Op maandag 30 juli 2018 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijn hemel Freecell, wat een joekel, die heb je niet zomaar om. Nu binnen een zonnebril op?
Nee, die willen natuurlijk niks.quote:Op maandag 30 juli 2018 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s ook zo enormWillen de buren ze wel kwijt?
Een miljoen jaar geleden hadden wij thuis ook zo’n boom in de tuun van de (altijd dronken) buurman. Als het waaide kwamen de takken in mijn slaapkamer raam. Maar hij hield van zijn boom, het was zijn contact met het levenquote:Op maandag 30 juli 2018 13:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, die willen natuurlijk niks.
Zelfs niet toen wij ook zo'n rij hadden (waar nu het blauwe bankje tegen aan staat) weg laten halen en een schutting geplaatst hebben wilden ze niet meewerken. "moeder wil het niet" zei zoon.
Dus hebben ze ook helaas niet meebetaald... wij kregen er heel veel licht door terug en enkele meters tuin!
Joh, waarom? Hoe is t met je mond?quote:Op maandag 30 juli 2018 13:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik ging (voorzichtig) sporten. Volgens mij heb ik nog nooit zo hard gezweet.
Omdat ik merk dat ik sport/beweging nodig heb. Ik voel me echt meer ruk als ik het niet doe.quote:Op maandag 30 juli 2018 13:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Joh, waarom? Hoe is t met je mond?
Nu even eruit, moet medicatie ophalen, maar oh wat zie ik er tegenop. Tot later
Wij hadden een bomenman voor de tuin van mijn moeder, tuinen allemaal aangelegd in de jaren 70. Hij zei dat tuinen vaak worden ontworpen/ingericht met het idee dat mensen na 20\25 jaar wel eens de hele tuin weer op de schop nemen. Dus vaak kwamen die bomen er niet in met het idee dat ze er 40 jaar later nog zouden staan.quote:Op maandag 30 juli 2018 13:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, die willen natuurlijk niks.
Zelfs niet toen wij ook zo'n rij hadden (waar nu het blauwe bankje tegen aan staat) weg laten halen en een schutting geplaatst hebben wilden ze niet meewerken. "moeder wil het niet" zei zoon.
Dus hebben ze ook helaas niet meebetaald... wij kregen er heel veel licht door terug en enkele meters tuin!
Maar mss is de wbv een optie voor onze eigen boom.
Wie dat bedacht heeft ooit in de jaren 70 om een Himalayaceder in een tuin te plaatsen?
Vast en schattig boompje ooit, maar nu
Zo klinkt het als een tropisch land.quote:
Valt denk ik best mee, ik zou me eerder afvragen, kan ik daar de auto in de parkeergarage/schaduw zetten zodat het een klein beetje te doen is om er weer in te stappenquote:
3 tuinen verderop staat een conifeer die nog hoger is en dichtbegroeider. Die hele tuin is laatst nog best redelijk opgeknapt door een kinT van de stokoude bewoners maar die hebben ze laten staanquote:Op maandag 30 juli 2018 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Fijn dat de bomen weg zijn, FCEn jeetje, Bluezz, die zijn ook gigantisch bij de buren
Leuk in een bos of park of zo, maar toch niet in een achtertuintje
Mijn ouders hadden ook zo'n joekel voor het huis. Die heeft mijn vader zelf verwijderd
(incl de stronk er met de auto uittrekken
)
In mijn vorige huis had ik een kastanje in de tuinIk vond het ge-wel-dig. Zodra ik de tuin achter in liep, was ik thuis
Net alsof ik een soort bos in liep. Hij staat er nog steeds, de boom.
Gezien de naam Fantast zou ik daar maar niet op vertrouwen.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op de keukenafdeling weet je het:
https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20103016/
Hij is echt beduidend minder dik vandaag.quote:Op maandag 30 juli 2018 13:55 schreef AnneX het volgende:
Lonaa...heb je nou nog eens gebeld met kaakmans over de opgezette lymfeklier? met uitstralende verschijnselen.
Die van mij ook. Hehe. Goede grap.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij is echt beduidend minder dik vandaag.Dus ik heb het met 1 dag uitgessteld. Indien morgen niet over, ga ik bellen.
Jij schreef 'm op. Held.quote:
Tom Kha Kai met ramen noedels, paddenstoelen en kip.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:05 schreef Myraela het volgende:
Wat eten jullie vanavond?
Ik heb deze week een beetje moeite met m'n groenten klaarmaken voordat ze slecht worden. Maar ook geen ruimte in de vriezer.
Ik denk risotto, met gerookte kip en champignonsquote:Op maandag 30 juli 2018 16:05 schreef Myraela het volgende:
Ik heb deze week een beetje moeite met m'n groenten klaarmaken voordat ze slecht worden. Maar ook geen ruimte in de vriezer.
Jam!! Ik heb nog truffel en parmezaan. Dat ga ik ook weer eens gauw makenquote:Op maandag 30 juli 2018 16:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk risotto, met gerookte kip en champignons
Curry die niet pittig isquote:Op maandag 30 juli 2018 16:27 schreef freecell het volgende:
Met dit weer ben ik echt slecht in groene groente. Kan er nog niet achter komen waarom
Gisteren curry (die was niet pittig genoeg...) vandaag chili. Eens kijken of ik het goed kan maken
Kipfajita´squote:Op maandag 30 juli 2018 16:05 schreef Myraela het volgende:
Er zijn een paar voorspellingen dat het vanaf volgende week dinsdah rondom de 25 gaat worden. Kan me niet snel genoeg zijn.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:31 schreef RobinOok het volgende:
Ik dacht dat het beter zou zijn met de temperatuur, maar ik heb er vandaag meer last van dan vorige week. Ben het zo ontzettend zat....
Geroosterde bloemkoolrijst met de gehaktballen van de Librije.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:05 schreef Myraela het volgende:
Volgende week is alles beter.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:31 schreef RobinOok het volgende:
Ik dacht dat het beter zou zijn met de temperatuur, maar ik heb er vandaag meer last van dan vorige week. Ben het zo ontzettend zat....
Ik snap nog steeds niet waarom je er altijd bij zegt dat het de gehaktballen van de Librije zijn.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:37 schreef golfer het volgende:
Geroosterde bloemkoolrijst met de gehaktballen van de Librije.
Altijd lekker. Waarom in de oven en niet in de pan eigenlijk?quote:Op maandag 30 juli 2018 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kipfajita´sGisteren gemaakt en voor de helft gegeten. Vanavond de andere helft. Zo simpel: kipfilet met reepjes paprika mixen met olie en een zakje fajitakruiden van de appie. Half uurtje in de oven. Op een wrap doen met mexicaanse dipsaus voor tortillachips, zure room en geraspte kaas
Omdat het het recept is van het personeel van de Librije en iedereen het ook zo benoemt:quote:Op maandag 30 juli 2018 16:38 schreef Myraela het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom je er altijd bij zegt dat het de gehaktballen van de Librije zijn.Ik vind het echt een heel basic recept.
Omdat ik lui ben en hier niet naar om hoef te kijkenquote:Op maandag 30 juli 2018 16:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Altijd lekker. Waarom in de oven en niet in de pan eigenlijk?
Ik was een pietsie teleurgesteld toen ik die maakte; had er van alles van verwacht, maar idd gewoon een heel basic recept. Wel lekker hoor, daar niet van.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:53 schreef Myraela het volgende:
Maar dat bloggers dat doen lijkt me logisch, dan wil je graag dat dingen interessanter klinken dan ze zijn.
Dat zijn gewoon gehaktballen zoals ik, mijn moeder en velen andere mensen ze al jaren maken. Niets fancy's. Gewoon ballen.
twitter:AFP twitterde op zaterdag 28-07-2018 om 08:13:01Ancient gods and goddesses appear to play with the ‘Blood Moon’ in Athens in a series of stunning pictures by #AFP photographer @ArisMessinis https://t.co/IhVF9QuOOo reageer retweet
Mooi hèquote:Op maandag 30 juli 2018 17:20 schreef Bluezz het volgende:
Nog even over die bloedmaan he, kwam ik net tegen op twitter:twitter:AFP twitterde op zaterdag 28-07-2018 om 08:13:01Ancient gods and goddesses appear to play with the ‘Blood Moon’ in Athens in a series of stunning pictures by #AFP photographer @ArisMessinis https://t.co/IhVF9QuOOo reageer retweet
Gaaf zeg!quote:Op maandag 30 juli 2018 17:20 schreef Bluezz het volgende:
Nog even over die bloedmaan he, kwam ik net tegen op twitter:twitter:AFP twitterde op zaterdag 28-07-2018 om 08:13:01Ancient gods and goddesses appear to play with the ‘Blood Moon’ in Athens in a series of stunning pictures by #AFP photographer @ArisMessinis https://t.co/IhVF9QuOOo reageer retweet
Kun je een snel pastaatje in elkaar draaien misschien? Dat is iig iets waar ik altijd wel dingen voor in huis heb.quote:Op maandag 30 juli 2018 17:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen risotto. De rijst die ik in de koelkast had bewaard waar een truffel in had gelegen was groen, zo ook de parm kaas. Nu even opnieuw gaan dnken want ik moet om 1845 de deur uit naar de dierenarts
Jawel, maar nul trek. Heb nog pesto in de vriezer, haal ik eruit en als ik dan om 1930 thuiskom hoef ik alleen maar pasta te kokenquote:Op maandag 30 juli 2018 17:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kun je een snel pastaatje in elkaar draaien misschien? Dat is iig iets waar ik altijd wel dingen voor in huis heb.
Boottochtje richting grotten = coolquote:Op maandag 30 juli 2018 17:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Iemand nog last-minute Maastricht-tips? Wat we écht moeten doen, zien, eten of drinken??Witloof staat gemarkeerd, Bonnefanten en Natuurhistorisch ook. Verder geen idee nog!
Zin in!
Erg goede recepten zijn meestal niet complex maar vereisen goede ingrediënten en technisch kunnen, 3sterrenchef Kevin Fehling heeft mij ooit een zachtgekookt ei geserveerd wat niet veel meer was dan dat. Alleen urenlang gegaard en heel erg lekkerquote:Op maandag 30 juli 2018 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom je er altijd bij zegt dat het de gehaktballen van de Librije zijn.Ik vind het echt een heel basic recept.
Heb je ze wel es gemaakt? Zijn erg lekker.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het zompige natte ballen, maar veel mensen schijnen dat lekker te vindenquote:Op maandag 30 juli 2018 18:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb je ze wel es gemaakt? Zijn erg lekker.
Ja dat leek mij ook leuk! Alleen Tav wil de grot niet in helaasquote:Op maandag 30 juli 2018 17:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Boottochtje richting grotten = cool
Sowieso ziet een stad vanaf het water er weer anders uit.
Zuurvlees eten bij stadscafé Lure: http://www.cafelure.nl eenvoudig eetcafé maar ze hebben het lekkerste zuurvlees van de stad. En je kunt natuurlijk niet naar Maastricht zonder zuurvlees te etenquote:Op maandag 30 juli 2018 17:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Iemand nog last-minute Maastricht-tips? Wat we écht moeten doen, zien, eten of drinken??Witloof staat gemarkeerd, Bonnefanten en Natuurhistorisch ook. Verder geen idee nog!
Zin in!
Paar jaar gewoond maar alweer te lang geleden dus weinig tipsquote:Op maandag 30 juli 2018 17:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Zin in!
quote:Op maandag 30 juli 2018 18:38 schreef Moelie het volgende:
[..]
Zuurvlees eten bij stadscafé Lure: http://www.cafelure.nl eenvoudig eetcafé maar ze hebben het lekkerste zuurvlees van de stad. En je kunt natuurlijk niet naar Maastricht zonder zuurvlees te etenLure ligt ook op een superleuk plekje (zeker als je buiten kunt zitten). De meeste toeristen komen niet verder dan de geijkte pleinen en dit is net een stukje buiten het toeristische centrum.
Daar in de buurt ligt ook Petit Bonheur: https://www.petitbonheur.nl
/kruipt weer onder steen
quote:Op maandag 30 juli 2018 18:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Paar jaar gewoond maar alweer te lang geleden dus weinig tips
Behalve zoorvleisch. En afkoelen in de OLV basiliek. Volgens mij kun je ook de toren in. En als je daar in de buurt bent: wandeling langs de (resten van) de stadswallen. Gedeelte ligt in het park en voor de rest knusse klinkerstraatjes.
Vrijthof inderdaad vermijden qua eten! Er zijn zoveel leukere plekken om te eten in Maastricht. Qua pleinen is het OLV-plein al een vele mooiere plek dan de Vrijthof.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:54 schreef Kreator het volgende:
In elk geval niet eten op het Andre Rieu plein. Twee keer geweest, twee keer ellende.
quote:Op maandag 30 juli 2018 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Wij hadden risotto met buffelmozarella en picorinoHeel lekker. Net comfortfood
Zweetboks.quote:Op maandag 30 juli 2018 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik had zin in wat stevig eten na afgelopen weken soepen en salades. Alleen nu zweet ik dus enorm
de avond is nog jongquote:Op maandag 30 juli 2018 19:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zweetboks.
750kcal onder m'n limiet. Dat dan weer wel.
OLV-plein: genoteerd!quote:Op maandag 30 juli 2018 19:12 schreef Moelie het volgende:
[..]
Vrijthof inderdaad vermijden qua eten! Er zijn zoveel leukere plekken om te eten in Maastricht. Qua pleinen is het OLV-plein al een vele mooiere plek dan de Vrijthof.
Meteen kathedraal basiliek doenquote:
Ja daar ben ik met mijn vader geweest, best tof die kant van het waterquote:Op maandag 30 juli 2018 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meteen kathedraal doen![]()
De Hoeg Brögk (hoge brug) is leuk om overheen te wandelen. Kun je meteen even rondkijken in de (relatief) nieuwe wijk Ceramique.
Nou ja, zolang je maar extra friet kan bestellen zonder bij te betalen vind ik het niet erg.quote:Op maandag 30 juli 2018 19:49 schreef RobinOok het volgende:
En ik háát het als je samen friet krijgt in 1 bakje.
Ik voel me instant bekocht. Ik wil gewoon mijn eigen bakje friet!!!
????quote:Op maandag 30 juli 2018 19:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, zolang je maar extra friet kan bestellen zonder bij te betalen vind ik het niet erg.
Tegen de tijd dat dat er is heb ik de rest vaak al op.quote:Op maandag 30 juli 2018 19:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, zolang je maar extra friet kan bestellen zonder bij te betalen vind ik het niet erg.
Hotel NY is vergane glorie, dat dan weer wel. Zou daar ook nooit weer gaan eten.
In de sauna waar ik het laatst geweest ben moest je bij betalen als je meer friet wilde.quote:
Zijn we daar niet gaan eten na het bezoek van körperwelten met een cul groepje?quote:Op maandag 30 juli 2018 19:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hotel NY is vergane glorie, dat dan weer wel. Zou daar ook nooit weer gaan eten.
Ja, was best slecht.quote:Op maandag 30 juli 2018 20:03 schreef z80 het volgende:
Zijn we daar niet gaan eten na het bezoek van körperwelten met een cul groepje?
Nou ja zegquote:Op maandag 30 juli 2018 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de sauna waar ik het laatst geweest ben moest je bij betalen als je meer friet wilde.
Achterlijk detail was dat als je alleen was, dan kreeg je 1 bakje friet.
Als je met z'n tweeën was, kreeg je 1 bakje friet. En kostte een 2e bakje extra![]()
Kom ik ook niet weer.
Hotel New York...een jaar of 10 geleden een avocadosalade besteld voor de lunch.quote:Op maandag 30 juli 2018 19:47 schreef RobinOok het volgende:
Wij aten bij hotel New York. (Hij surf en turf, ik zalm) Dat was echt suf zeg. Kreeg het gevoel op het terras van een dierentuin te zitten. Suf volk, suffe kaart en duur. Daar hoef ik ook nooit meer naartoe.
Jaquote:Op maandag 30 juli 2018 20:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nou ja zegBakjes even groot, neem ik aan?
Serieus?! Het is volgens mij best normaal als je extra groente of friet wilt, het vervolgens niet op je rekening verschijnt. Althans op de plaatsen waar ik wel eens kom.quote:Op maandag 30 juli 2018 20:05 schreef RobinOok het volgende:
All you can eat friet? Wel eens van gehoord. Nooit meegemaakt.
Is mijn ervaring ook. Zeker als het aanvullend op een compleet gerecht is. Al zul je natuurlijk ook varkens hebben die blijven bestellen om het bestellenquote:Op maandag 30 juli 2018 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja
[..]
Serieus?! Het is volgens mij best normaal als je extra groente of friet wilt, het vervolgens niet op je rekening verschijnt. Althans op de plaatsen waar ik wel eens kom.
quote:Op maandag 30 juli 2018 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik zie niets? Geen plaatje dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging opruimen en toen zag ik iets..
Komt wel mooi overeen bij rest van het lichaam...
Alles doet zo'n pijn dat ik deze niet had meegekregen
[spoiler[ [url=]http://imgur.com/kJzRC4e]afbeelding[/url] ][/spoiler]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou, ik ga er van uit dat normale mensen niet 6 porties friet naar binnen proppenquote:Op maandag 30 juli 2018 20:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Is mijn ervaring ook. Zeker als het aanvullend op een compleet gerecht is. Al zul je natuurlijk ook varkens hebben die blijven bestellen om het bestellen![]()
Morgen dagje sauna![]()
Ik zal de frietbevoorrading scherp in de gaten houden
Is stuk, net als de schouder.quote:
Serieus nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 30 juli 2018 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja
[..]
Serieus?! Het is volgens mij best normaal als je extra groente of friet wilt, het vervolgens niet op je rekening verschijnt. Althans op de plaatsen waar ik wel eens kom.
Nee...maar er wordt dan gevraagd of je meer wilt (omdat de bakjes duidelijk leeg zijn). En je gaat zo vaak uit eten! Alhoewel, meestal niet naar restaurants waar je bakjes friet krijgtquote:Op maandag 30 juli 2018 20:11 schreef RobinOok het volgende:
Serieus nog nooit meegemaakt.
Staat dat dan ook op de kaart aangegeven?
Ja, dat is nog erger. Dat het hoofdgerecht 17,95 is. Friet 3 euro. Groente 3 euro. Salade 2,50. Ben je mooi al 26,50 kwijt voor iets wat elders ook 17,95 kost.quote:Op maandag 30 juli 2018 20:17 schreef Myraela het volgende:
Ik zie vooral steeds vaker dat de bijgerechten gewoon helemaal niet meer standaard bij het gerecht zitten. Komt toch ook nog steeds wat gierig over.
quote:
Zag het pas vandaag.. de rest is nog veel kleurrijkerquote:
Netjesquote:
Dan vraag ik me af. Wat is het hoofdgerecht? Een kaal stuk vlees of vis?quote:Op maandag 30 juli 2018 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is nog erger. Dat het hoofdgerecht 17,95 is. Friet 3 euro. Groente 3 euro. Salade 2,50. Ben je mooi al 26,50 kwijt voor iets wat elders ook 17,95 kost.
Met een aardappeltoefje en een broccoliroosjequote:Op maandag 30 juli 2018 20:25 schreef z80 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af. Wat is het hoofdgerecht? Een kaal stuk vlees of vis?
Wat heb je gedaan? Gekeken of je zonder een traptreden aan te raken beneden kon komen? Wat duidelijk niet gelukt is.quote:Op maandag 30 juli 2018 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zag het pas vandaag.. de rest is nog veel kleurrijker
Oeh, ik vind het niet leuk dat ze overal een prijskaartje aan hangen... vlees, zoveel, vis zoveel, patat, zoveel, groente, zoveel, salade, zoveel..... Why???
Yep. incl gebroken schouderblad, gekneusde ribben en een blauwe elleboog waar ik niks van wist.. teveel pijn eldersquote:Op maandag 30 juli 2018 20:27 schreef z80 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Gekeken of je zonder een traptreden aan te raken beneden kon komen? Wat duidelijk niet gelukt is.
Jeetje joh Uniek, niet fijn dit, zeker niet als de rest van je lijf er ook zo uitziet.quote:
Ja.quote:Op maandag 30 juli 2018 20:25 schreef z80 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af. Wat is het hoofdgerecht? Een kaal stuk vlees of vis?
Beterschap!quote:Op maandag 30 juli 2018 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep. incl gebroken schouderblad, gekneusde ribben en een blauwe elleboog waar ik niks van wist.. teveel pijn elders
Ja, dat is echt gierig.quote:Op maandag 30 juli 2018 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is nog erger. Dat het hoofdgerecht 17,95 is. Friet 3 euro. Groente 3 euro. Salade 2,50. Ben je mooi al 26,50 kwijt voor iets wat elders ook 17,95 kost.
Tja, zal dat niet zijn omdat men steeds vaker uit eten wil en het steeds minder mag kosten?quote:Op maandag 30 juli 2018 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook nooit. Blijft ook altijd heel veel van over, vind het vaak zo zonde wanneer er veel los bijgezet wordt. Hier in de 2 restaurants in het dorp krijg je én friet, én gebakken aardappeltjes, én salade en bij de één een berg rauwkost en bij de ander compote (die erg lekker is, dat wel!). Veeeeel te veel, zeker als je 3 gangen neemt. (en er ligt ook al genoeg op het bord vaak, beetje afhankelijk wat je besteld..)quote:Op maandag 30 juli 2018 20:41 schreef mjan het volgende:
Ik vraag eigenlijk gewoon nooit om extra friet?
Ik ook niet. Of zelden iig. Maar als het apart op de kaart staat moet je de 2e portie gewoon betalen is mijn ervaring.quote:Op maandag 30 juli 2018 20:41 schreef mjan het volgende:
Vraag je welkom extra biefstuk?quote:Op maandag 30 juli 2018 20:41 schreef mjan het volgende:
In Duitsland heb je vaak een saladebar. Gerecht is bord vol eten en voor extra groenvoer, pasta aardappels kun je net zo veel opscheppen als je opeet.quote:Op maandag 30 juli 2018 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook nooit. Blijft ook altijd heel veel van over, vind het vaak zo zonde wanneer er veel los bijgezet wordt. Hier in de 2 restaurants in het dorp krijg je én friet, én gebakken aardappeltjes, én salade en bij de één een berg rauwkost en bij de ander compote (die erg lekker is, dat wel!). Veeeeel te veel, zeker als je 3 gangen neemt. (en er ligt ook al genoeg op het bord vaak, beetje afhankelijk wat je besteld..)
En idd wordt dat gratis aangevuld mocht het tóch op gaan..
Als ik *noem hier willekeurig stuk dood dier* bestel, verwacht ik daar iets omheen.quote:Op maandag 30 juli 2018 20:44 schreef Vanyel het volgende:
Een homp vlees is geen gerecht Ludolf. Lekker, ja, maar geen gerecht.
quote:Op maandag 30 juli 2018 20:48 schreef z80 het volgende:
[..]
In Duitsland heb je vaak een saladebar. Gerecht is bord vol eten en voor extra groenvoer, pasta aardappels kun je net zo veel opscheppen als je opeet.
Mijn soort kauwt alleen op verlepte slablaadjes. Maar nee, ik bestel eigenlijk nooit een navulling, van wat dan ook.quote:Op maandag 30 juli 2018 20:47 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Vraag je welkom extra biefstuk?
Of euh, nee, extra geitenkaas? Of linzen. Of wat jouw soort eet...
Altijd:@ en groente en saladequote:Op maandag 30 juli 2018 20:41 schreef mjan het volgende:
Ken eigenlijk maar één restaurant die dat doet...quote:Op maandag 30 juli 2018 20:48 schreef z80 het volgende:
[..]
In Duitsland heb je vaak een saladebar. Gerecht is bord vol eten en voor extra groenvoer, pasta aardappels kun je net zo veel opscheppen als je opeet.
Hier begint het net te plenzen juistquote:Op maandag 30 juli 2018 20:51 schreef fietsie het volgende:
Ja wat is dit. Kom ik steenkoud uit het water, droog me af. Zetten ze van boven de zon weer aan.
Maak dat de kat wijsquote:Op maandag 30 juli 2018 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier begint het net te plenzen juist
Ik dus ook niet. Terwijl ik wel vaak zin had gehad in meer friet.quote:Op maandag 30 juli 2018 20:50 schreef mjan het volgende:
[..]
Mijn soort kauwt alleen op verlepte slablaadjes. Maar nee, ik bestel eigenlijk nooit een navulling, van wat dan ook.
Oh jawel! Bij de nieuwe winkel, toen hadden ze echt héél lekker brood en boter bij een gerechtje.
Serieusquote:Op maandag 30 juli 2018 20:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs
Lijkt het hier in de verste verte niet op.
Dat laatste heb ik ook: gratis extra friet, bestáát dat?quote:Op maandag 30 juli 2018 20:57 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Terwijl ik wel vaak zin had gehad in meer friet.
Komt niet in mijn hoofd op om bij te bestellen. Al is het maar omdat het dan toch te laat komt.
Ik neem me wel soms voor om langs de MacDonalds te rijden om mijn frietbehoefte te bevredigen. Maar goed, dat is ook meestal teveel moeite dus doe ik niet.
Hoe dan, nu voel ik me nog méér bekocht! Dat anderen blijkbaar grátis extra friet krijgen en wij het samen met één kutkommetje doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vastklamp!! BF yo <3quote:Op maandag 30 juli 2018 20:58 schreef Tele6 het volgende:
Ik hou van saladebars. Ben ooit met m'n ouders volpension op vakantie geweest in Duitsland, inderdaad ook vaak saladebars in die hotels
Saladebar en ontbijtbuffet strijden een beetje om de eerste plek hier
Jaloers, hier nog 29 gr buitenquote:Op maandag 30 juli 2018 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier begint het net te plenzen juist
Hier ookquote:
Was hier ook vies benauwd en te warm, jakkes!quote:
Serieus? Ff de vuilisbakken legen en de kattenbak schoonmaken, en de vuilniszakken ad straat zetten leverde me een zweetaanval opquote:Op maandag 30 juli 2018 21:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hier ookmaar prima te doen in vergelijking met afgelopen donderdag en vrijdag. Ik heb zelfs net buiten gesport, intervallen gerend. En amper last gehad van de hitte
Je komt in de verkeerde tentenquote:Op maandag 30 juli 2018 20:57 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Terwijl ik wel vaak zin had gehad in meer friet.
Komt niet in mijn hoofd op om bij te bestellen. Al is het maar omdat het dan toch te laat komt.
Ik neem me wel soms voor om langs de MacDonalds te rijden om mijn frietbehoefte te bevredigen. Maar goed, dat is ook meestal teveel moeite dus doe ik niet.
Hoe dan, nu voel ik me nog méér bekocht! Dat anderen blijkbaar grátis extra friet krijgen en wij het samen met één kutkommetje doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idem.quote:Op maandag 30 juli 2018 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Serieus? Ff de vuilisbakken legen en de kattenbak schoonmaken, en de vuilniszakken ad straat zetten leverde me een zweetaanval op
Mijn (ooit jongste) kat is nu 16. En de eerste dagen dat het warm was vorige week kroop hij ook gewoon op schoot...quote:Op maandag 30 juli 2018 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Idem.
Niet dat schootkat zich daar wat van aantrekt
Ik niet. Entresol en vide en kan niet doorluchten. Beneden zal het wel wat afkoelen nu, boven niet vrees ik.quote:Op maandag 30 juli 2018 21:15 schreef RobinOok het volgende:
Ik vond het vandaag kutwarm.
Uurtje terug was het 27,5 hier bij het raam, nu 23!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boven zal het nog wel warmer zijn, maar als het zo blijft waaien heb ik goede hoop op een goede nacht.![]()
![]()
![]()
![]()
Eerste kat die ik thuis kan herinneren was ook altijd erg schuw. Toen een jaar of 14 was kwam ie ook vaker bij me.quote:Op maandag 30 juli 2018 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn (ooit jongste) kat is nu 16. En de eerste dagen dat het warm was vorige week kroop hij ook gewoon op schoot...
Maar hij vind het inmiddels ook te warm geloof ik
Overigens nooit een schootkat geweest tot hij bejaard werd. Of nadat de oudste kat overleden is. Viel een beetje samen.
Maar oude(re) katten worden vaak aanhankelijker begreep ik iig.
Ik merkte dat ook met mijn nierpoes. Die moest ouder worden en nierfalen krijgen om erachter te komen dat schootjes dikke prima zijnquote:Op maandag 30 juli 2018 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn (ooit jongste) kat is nu 16. En de eerste dagen dat het warm was vorige week kroop hij ook gewoon op schoot...
Overigens nooit een schootkat geweest tot hij bejaard werd. Of nadat de oudste kat overleden is. Viel een beetje samen.
Ik heb het nog niet opgeschreven of hij klimt op schootquote:Op maandag 30 juli 2018 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag gehouden bij een warming-up met voornamelijk balansoefeningen gevolgd door 2 rondjes cirkeltraining. Die ook voor een groot deel uit balansoefeningen bestond.quote:Op maandag 30 juli 2018 21:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hier ookmaar prima te doen in vergelijking met afgelopen donderdag en vrijdag. Ik heb zelfs net buiten gesport, intervallen gerend. En amper last gehad van de hitte
Er staat hier geen regen in de planning, wel 28 gr. Morgenochtend als 23 gr als ik naar kantoor fietsquote:Op maandag 30 juli 2018 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was hier ook vies benauwd en te warm, jakkes!
Hoop dat jij ook nog regen krijgt. Morgen zou het iig overal koeler moeyen zijn
Dat vond ik eind afgelopen week ook zo heerlijk aan kantoor en de supermarkt, koeltequote:Op maandag 30 juli 2018 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Er staat hier geen regen in de planning, wel 28 gr. Morgenochtend als 23 gr als ik naar kantoor fiets
Was net met de katten bij de dierenarts, daar was het zo heerlijk koel.
Nog steeds 26/27°C zie ik.quote:Op maandag 30 juli 2018 21:33 schreef Myraela het volgende:
Volgende week gaat het echt weer goed afkoelen.
Beiden de jaarlijkse controle en inentingen en voor één van de 2 extra nakijken. Die had in mei zwaar diaree en zit sinds begin juni op de prednison. Dat gaan we nu afbouwen.quote:Op maandag 30 juli 2018 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vond ik eind afgelopen week ook zo heerlijk aan kantoor en de supermarkt, koelte
Is er iets met je katten of gewoon controle en inentingen oid?
Morgen 28 graden in het oosten?
Sterkte!
Fijn dat dat afbouwen kanquote:Op maandag 30 juli 2018 21:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Beiden de jaarlijkse controle en inentingen en voor één van de 2 extra nakijken. Die had in mei zwaar diaree en zit sinds begin juni op de prednison. Dat gaan we nu afbouwen.
Je wou het niet (ver)kopen stiekem?quote:Op maandag 30 juli 2018 21:51 schreef AnneX het volgende:
En terug van een retourtje A’m in een ijskoude auto voor een marktplaats aankoop, die alsnog nog niet doorging.
Stiekem
We gaan het proberen. Zou beter zijn voor haar nieren.quote:
Oh heerlijk, beetje koukleumenquote:Op maandag 30 juli 2018 21:51 schreef AnneX het volgende:
En terug van een retourtje A’m in een ijskoude auto voor een marktplaats aankoop, die alsnog nog niet doorging.
Stiekem
Mn.X hoopte een aankoop te doen in de wereldstad.quote:Op maandag 30 juli 2018 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wou het niet (ver)kopen stiekem?
Succesquote:Op maandag 30 juli 2018 22:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
We gaan het proberen. Zou beter zijn voor haar nieren.
Ik vind het pand dan wel weer fraaiquote:Op maandag 30 juli 2018 19:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zeker. En mijn vader heeft nog op de Holland-Americalijn gevaren.quote:
Mijn oom ook als stuurman.quote:Op maandag 30 juli 2018 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zeker. En mijn vader heeft nog op de Holland-Americalijn gevaren.
Als klerk, maar ok
Hopelijk blijft de diarree lekker weg! Dat zou erg fijn zijn! Iets van ID voeding (of ander lichtverteerbaar voer ) toentertijd vast al geprobeerd?quote:Op maandag 30 juli 2018 22:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
We gaan het proberen. Zou beter zijn voor haar nieren.
Mijn vadet was klerk aan boordquote:Op maandag 30 juli 2018 22:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mijn oom ook als stuurman.
Toen het gebouw weer openging, liep hij zo de trap op naar kantoor... naar jouw vader![]()
Ludolf: “ boter bij de vis”![]()
Van alles en nogwat gedaan en onderzocht, ze is geen drollendraaier, maar toen was t echt erg, kwijlen en misselijk. Dit was het errste dat hielp, ze denken aan prikkebare darm (als je het zou omzetten naar de mens)quote:Op maandag 30 juli 2018 22:40 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hopelijk blijft de diarree lekker weg! Dat zou erg fijn zijn! Iets van ID voeding (of ander lichtverteerbaar voer ) toentertijd vast al geprobeerd?
En leuk jou ook hier te zien Cat! Ondanks dat ik niet dagelijks kan meeposten en de meesten hier mee amper kennen, vind ik het een leuke SC. Ik ben nog niet weggejaagd in elk geval
Ik reken te weinig af om te weten of extra friet doorberekend wordt... bedenk ik me nu...
Verder ben ik compleet gesloopt. Een vriend 2 dagen geholpen met zijn gekregen zeilboot. Nog een heel avontuur met slepen (en peddelen) maar het ding ligt/ staat nu op het droge in een loods in de jachthaven. Het echte werk kan nu beginnen... was overigens wel leuk hoor. Maar ik lees morgen terug
Inderdaad een moeizaam gesprek, ook wel levensecht en leerzaam.🤓quote:Op maandag 30 juli 2018 22:39 schreef Lot_1 het volgende:
pfoeh, amper vol te houden, dat Zomergasten. Maar uiteindelijk is het met enige volharding gelukt het af te kijken. Ik vraag me nu af of het minder ongemakkelijker wordt met Louis van gaal
Uiteraard, zeker bij MP aankopen/verkopen.quote:
Neuh...komop zeg. Kleine portemonnaie .quote:Op maandag 30 juli 2018 22:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uiteraard, zeker bij MP aankopen/verkopen.
Maar een enveloppe met geld, das dan een paar duizend euro, anders past het toch in je portemonnee
En dan toch een pondje opetenquote:Op maandag 30 juli 2018 20:07 schreef z80 het volgende:
Net een 1/2 kilo pak venco drop opengemaakt. Dat is ook vergane glorie. Bruine vormpjes die drop moeten voorstellen, en honingdrop die homeopathisch is. Lees naast de honing gestaan heeft.
Ik zie vaak patat ook bij bijgerechten staan maar dan hoort het ook al bij het hoofdgerecht. Misschien is het voor als je een voorgerecht kiest met patat erbij ofzo.quote:Op maandag 30 juli 2018 20:21 schreef realAIVD het volgende:
Mijn ervaring is dat je extra patat moet bijbetalen als het los op de kaart staat (voorbeeld: Loetje),
maar absoluut niet als zo'n bakje bij je gerecht hoort.
Werkelijk nog nooit meegemaakt dat we dat extra hebben moeten betalen, terwijl we vaak wel wat extra vragen (omdat 2 sneue bakjes niet voldoende zijn voor een groep van 5, of omdat we met z'n tweeen geen zin hebben om te vechten om het laatste frietje)
nee joh, lekker in je nakie in de zon op een ligstoelquote:Op maandag 30 juli 2018 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Morgen dagje sauna. It’d better be koeler buiten
quote:Op maandag 30 juli 2018 22:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Neuh...komop zeg. Kleine portemonnaie .
Zo veel zakgeld krijgt mn. X niet.
Voor mij mag t morgen 12 gr lager worden.quote:Op maandag 30 juli 2018 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee joh, lekker in je nakie in de zon op een ligstoel
Voor mij mag het altijd zomer blijven. Als het op werk maar te doen is en in m'n slaapkamer.
Ja héquote:Op maandag 30 juli 2018 22:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Inderdaad een moeizaam gesprek, ook wel levensecht en leerzaam.🤓
De krantenrecensies waren over het algemeen ook gelijkluidend moeizaam.
En hier op fok ook. Alhoewel wel sommige reacties wel weer stuitend foks. TV / Zomergasten 2018 #2: Moeizaam gesprek
Ja. Ongemakkelijker kan niet. Vond het echt slecht.quote:Op maandag 30 juli 2018 22:39 schreef Lot_1 het volgende:
pfoeh, amper vol te houden, dat Zomergasten. Maar uiteindelijk is het met enige volharding gelukt het af te kijken. Ik vraag me nu af of het minder ongemakkelijker wordt met Louis van gaal
Zonder te kijken, is dat die zoon die verstandelijk beperkt en autistisch is waarover ze praat alsof dat een cadeautje voor hem is of heb ik de verkeerde actrice voor me?quote:Op maandag 30 juli 2018 23:15 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Ja hébizarre reacties in dat topic.
Ik heb me overigens niet geïrriteerd aan haar gepraat over haar zoon, dat vond ik wel boeiend.
Freecell, heb jij ook gekeken? Hoe kijk jij daar naar?
Net een leuk gesprek gehad met de man over onze potentiële zomergasten-fragmenten. Nog nooit eerder over nagedacht.
Wat voor fragmenten zouden jullie laten zien als je uitgenodigd zou worden?
Ja.quote:Op maandag 30 juli 2018 23:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zonder te kijken, is dat die zoon die verstandelijk beperkt en autistisch is waarover ze praat alsof dat een cadeautje voor hem is of heb ik de verkeerde actrice voor me?
Totaal onvergelijkbaar bleek recent, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 30 juli 2018 23:25 schreef Lot_1 het volgende:
Jammer dat je niet gekeken hebt Vanyel, want ik ben ook benieuwd naar jouw mening. Aangezien je een vergelijkbaar? kind hebt.
De informatiefste SC van fokquote:Op maandag 30 juli 2018 23:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat betekent niet wat je denkt. Heb ik van Isabeau geleerd
Helemaal niet 'geheel terzijde'; nu ben ik benieuwd wat je bedoelt.quote:Op maandag 30 juli 2018 23:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Totaal onvergelijkbaar bleek recent, maar dat geheel terzijde.
Dan moet je het niet kijken inderdaad.quote:Ik kijk echt liever niet naar haar. Bij wat ik eerder gezien heb werd ik onpasselijk van hoe ze over hem praatte.
Dat vind ik fijn te horen. Want ik werd er ook niet goed van. Gelul was het. Ze lult.quote:Op maandag 30 juli 2018 23:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Totaal onvergelijkbaar bleek recent, maar dat geheel terzijde.
Ik kijk echt liever niet naar haar. Bij wat ik eerder gezien heb werd ik onpasselijk van hoe ze over hem praatte.
Nu moet ik alles één voor één aanklikken om te kunnen lezen om welke films het gaatquote:Op dinsdag 31 juli 2018 01:17 schreef minilot het volgende:
Filmkeuze:
https://m.imdb.com/title/tt1714915/ of https://m.imdb.com/title/tt1748122/ of https://m.imdb.com/title/tt0386117/ of https://m.imdb.com/title/tt2125435/ - kannie kiezen
Gisteravond Zomergasten aangezet op de achtergrond, maar toen na het fragment uit Life , Animated bleek dat op dat moment de hele film werd uitgezonden, waren ze mijn aandacht snel kwijt en heb ik nog snel met een half oog de tweede helft van die docu kunnen zien. Door jou twijfel ik wel erg of ik nog verder moet kijken naar de Zomergasten-aflevering.quote:Op maandag 30 juli 2018 22:39 schreef Lot_1 het volgende:
Ja, sorry!quote:Op dinsdag 31 juli 2018 06:21 schreef mjan het volgende:
[..]
Nu moet ik alles één voor één aanklikken om te kunnen lezen om welke films het gaat
De 1equote:Op dinsdag 31 juli 2018 01:17 schreef minilot het volgende:
Filmkeuze:
https://m.imdb.com/title/tt1714915/ of https://m.imdb.com/title/tt1748122/ of https://m.imdb.com/title/tt0386117/ of https://m.imdb.com/title/tt2125435/ - kannie kiezen
Oh grappig, hebben ze Jinek vervangen door een kind?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 01:25 schreef golfer het volgende:
Meiske dat Jinek vervangt doet het best wel goed.
terugkijkTV
Vertel even welke te zijn, dan hoef ik niet te klikken.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 06:21 schreef mjan het volgende:
[..]
Nu moet ik alles één voor één aanklikken om te kunnen lezen om welke films het gaat
Only Lovers Left Alivequote:Op dinsdag 31 juli 2018 07:22 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Vertel even welke te zijn, dan hoef ik niet te klikken.
Uit mijn hoofd: only lovers left alive, moonrise kingdom, where the wild things are, en iets met 'southern' en 'beast' oid, die ik niet kende en die me wel leuk leek.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 07:22 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Vertel even welke te zijn, dan hoef ik niet te klikken.
quote:Op maandag 30 juli 2018 23:57 schreef minilot het volgende:
Lot_1, op wat voor fragmenten kwam je zoal uit?
En ja, die onbevlekte ontvangenis is een weetje waar je op verjaardagen verrassend goed mee kunt scoren.![]()
Nou, ik zou zeggen dat daar veel winst valt te behalenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 07:34 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ken ze geen van allen. Weer een cultuur gebrek denk ik.
Hoe doe je dat danquote:Op dinsdag 31 juli 2018 07:47 schreef mjan het volgende:
Eerste persoon (bouwvakker) alweer boos op me gemaakt vandaag. Goed begin.
Maak je vaak mensen boos ja?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 07:47 schreef mjan het volgende:
Eerste persoon (bouwvakker) alweer boos op me gemaakt vandaag. Goed begin.
Snap ik en is ook wel relevant, maar ook nog duizend herkenbaarder dan alles wat ik ooit eerder online heb gezet, dus dat wil ik hier echt niet plaatsen.quote:Op maandag 30 juli 2018 23:37 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Helemaal niet 'geheel terzijde'; nu ben ik benieuwd wat je bedoelt.
Ik demonstreerde even dat ze een gat in de grond niet goed hadden afgezet door er met een sprongetje overheen te stappen. Dat vond hij niet grappig en hij moest zijn ongenoegen even kenbaar maken.quote:
Begrijpelijk, maar jammer voor ons; had het ook graag gelezen.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 08:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Snap ik en is ook wel relevant, maar ook nog duizend herkenbaarder dan alles wat ik ooit eerder online heb gezet, dus dat wil ik hier echt niet plaatsen.
Kat.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 08:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Alles doet pijn.
Het trekt in theorie weer weg. Ik sliep een beetje debiel. Voeteneinde omhoog, ik op mijn zij, kat tussen mijn benen op de deken.
Ze ligt hier natuurlijk zich van geen kwaad bewust (uhuh) superschattig te zijn met haar erogene oortjes.quote:
Herkenbaar. Ik heb op Facebook iets tijdelijks gekocht. Het voldoet beter dan gedacht zo lang ik nog niets anders heb gevonden.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 08:45 schreef Myraela het volgende:
We hebben echt moeite met een dressoir naar onze smaak vinden. Dus nu zit ik op marktplaats te zoeken naar iets wat we dan zelf kunnen opknappen. Vind ik daar ook alleen maar dingen mooi die nog duurder zijn dan nieuw iets kopen. Waarom lijken andere mensen altijd geweldige vondsten te doen, ook bij kringlopen, en kan ik dat echt nooit.
Ik ontdekte gisteren bij Sally een bult (tuurlijk) op haar buik. Kan gewoon een opgezette klier zijn of een insectenbeet. Even aankijken.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 08:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze ligt hier natuurlijk zich van geen kwaad bewust (uhuh) superschattig te zijn met haar erogene oortjes.
De Nederlandse Databank van Gezelschapsdieren vertelt me net dat Piep vandaag 10 jaar oud is.
Kutbeestenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 08:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ontdekte gisteren bij Sally een bult (tuurlijk) op haar buik. Kan gewoon een opgezette klier zijn of een insectenbeet. Even aankijken.
Toen ik er gisterenavond naar wilde kijken, want ze lag zo mooi op d'r rug, trapte ze me met volle kracht, met d'r achterpoot, op mijn oog.![]()
Dat is nu nog beetje gevoelig, maar iig niet blauw.
ik wist het ook niet!quote:Op dinsdag 31 juli 2018 07:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]en zo bijzonder dat er blijkbaar een collectief idee bestaat wat dat betekent! En dat dat niet klopt.
primaquote:Op dinsdag 31 juli 2018 08:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Snap ik en is ook wel relevant, maar ook nog duizend herkenbaarder dan alles wat ik ooit eerder online heb gezet, dus dat wil ik hier echt niet plaatsen.
Ik dacht dat in die databank dieren automatisch zouden komen te staan als ze gechipt worden, maar je moet ze zelf aanmelden?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 08:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze ligt hier natuurlijk zich van geen kwaad bewust (uhuh) superschattig te zijn met haar erogene oortjes.
De Nederlandse Databank van Gezelschapsdieren vertelt me net dat Piep vandaag 10 jaar oud is.
Een dierenarts kan ze gewoon aanmelden met een formulier, dus dat zou geregeld moeten zijn. Als dat niet is gebeurd kan je het alsnog zelf maar dat kost je eenmalig 6 euro.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:05 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat in die databank dieren automatisch zouden komen te staan als ze gechipt worden, maar je moet ze zelf aanmelden?
Inmiddels gezien in het paspoort dat mijn kat op 1-1-2008 is geboren. Ik denk dat dat een schatting is. Ook 10 jaar oud dus.
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 01:17 schreef minilot het volgende:
Wat fragmenten betreft, eh.
Iets uit de smakelijke Michiel van Erp-docu Pretpark Nederland.
De opening van de 80's jeugdserie De Zevensprong, naar het boek van Tonke Dragt.
Brian Cox die gloedvol vertelt over de Large Hadron Collider bij CERN:
De woordeloze scène uit de BBC miniserie London Spy, waarin het personage van Ben Whishaw in een dokterskamertje wacht op de uitslag van zijn HIV-test.
Mijn favoriete stukje muziek op Youtube evah:
De tofste stukjes van de openingsceremonie van de Olympische Spelen in 2012 onder regie vanDanny Boyle
En heus minder frivole shizzle over atheïsme en transseksualiteit en andere plechtige zaken, maar het is kwart over één en ik kan weinig serieus bedenken.![]()
Filmkeuze:
Volgens mij heeft de dierenarts het oorspronkelijk gedaan. Ik heb toen we hier kwamen wonen ons adres gewijzigd, sindsdien krijg ik mails.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een dierenarts kan ze gewoon aanmelden met een formulier, dus dat zou geregeld moeten zijn. Als dat niet is gebeurd kan je het alsnog zelf maar dat kost je eenmalig 6 euro.
Da's een beetje benauwd (zeker nu)quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:21 schreef Barreltje het volgende:
Mijn kat vind het altijd een goed idee om op mijn hoofd te gaan liggen ...
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:21 schreef Barreltje het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:21 schreef Barreltje het volgende:
Hier ook vaak, maar dan ben ik het. Normaal ligt ze op het dekbed maar afgelopen winter was ze eronder gekropen. Voelde raar aan, schrok me een hoedje.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Wij liggen lepeltje lepeltje nu. Zij is het achterste lepeltje.
kat ligt in de herfst, winter en lente ook onder de deken.. als een bolletje tegen mijn buik..quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier ook vaak, maar dan ben ik het. Normaal ligt ze op het dekbed maar afgelopen winter was ze eronder gekropen. Voelde raar aan, schrok me een hoedje.
je vriendin is ook thuis?quote:
Dat heb ik ook. Daarom blijf ik ook "eenzaam en alleen" in mijn hoekje op de etage zitten ipv bij de anderen. Zou wel gezelliger zijn, maar daar gaan de gesprekken ook vaak over kleding/makeup etc.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:46 schreef Myraela het volgende:
Ik vind thuiswerken kut nu ik altijd vanuit huis werk, maar zou het bij een volgende baan wel echt fijn vinden als ik nog één dag ofzo vanuit huis kan werken. Ik ben ook snel afgeleid op kantoor.
Doen ze elk jaar, misschien even een check doen of al je gegevens nog kloppen (e-mailadres bijv.)?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Op het werk aangekomen (45 min geleden) en eindelijk weer een beetje op termperatuur!
Vandaag laatste dag van collega. Eens kijken hoe het vanaf morgen gaat. Ben heel benieuwd.
Môgge allemaal!
Lonaa, hoe is het met de mond?
Ik heb nog nooit een berichtje gehad voor de verjaardagen van de katten of is dat alleen met een kroonjaar?
En eindelijk met wat minder rugpijn m'n bed uitgekomen, zou het dan toch goedkomen? Heb nu wel een nieuwe uitbedstaptechniek. Ik laat het bed tot zitstand omhoogkomen en hoef dan niet die vervelende draai met de onderrug te maken. Misschien help het.
Een van de katten vond het ook, net als bij L-S lekker om dicht tegen me aan te kruipen. 27 gr op de slaapkamer en dan een kat dicht tegen je aan.
Alleen Google maar die zegt niks als ik dat niet wil.quote:
zet je tv even aanquote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alleen Google maar die zegt niks als ik dat niet wil.
Ga ik vanavond even doen als ik alle gegevens. Huis adres klopt wel maar mail adres zeker niet meer.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doen ze elk jaar, misschien even een check doen of al je gegevens nog kloppen (e-mailadres bijv.)?
Oh de gezellige gesprekken vallen bij ons nog wel mee. Vaak gaat het wel over projecten. Maar dat haalt me dan even compleet uit waar ik mee bezig was, en dat komt altijd net op het verkeerde moment.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat heb ik ook. Daarom blijf ik ook "eenzaam en alleen" in mijn hoekje op de etage zitten ipv bij de anderen. Zou wel gezelliger zijn, maar daar gaan de gesprekken ook vaak over kleding/makeup etc.
Daar hebben de meeste mensen last van. Al zullen ze dat niet willen toegeven.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:23 schreef Vork het volgende:
Als ik thuis ga werken komt er veel te weinig van werken terecht. Daar heb ik helemaal geen discipline voor. Ook de baan niet trouwens, ik moet 95% van mijn werkzaamheden toch echt op de zaak zelf doen en da's, voor wat betreft de productiviteit, maar goed ook.
Als ik het me kon veroorloven, stopte ik morgen.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ze die uitkeringen gewoon wat hoger maken
Oh ja, doos gebak afgeven en wegwezenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ik het me kon veroorloven, stopte ik morgen.
Wat zeg ik, vandaag.
Gewoon meteen weggaan en gebak laten bezorgen. Afscheid nemen.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh ja, doos gebak afgeven en wegwezen
Laat dan het gebak ook maar zitten. Mailtje: doei, laterz!quote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon meteen weggaan en gebak laten bezorgen. Afscheid nemen.
Ja, ik zou niet helemaal niet willen werken, maar zou op m'n huidige baan toch wel snel stoppen.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:30 schreef Vork het volgende:
Ik weet niet of ik gelijk zou stoppen. Misschien zou ik wel wat anders gaan doen als het niet zou uitmaken of ik wat zou verdienen. In ieder geval wel een stuk minder uren, maat helemaal niet meer werken gaat ook vervelen (weet ik helaas uit ervaring).
Dat mis ik ook wel een beetje, al mis ik ook nog steeds de discipline om daadwerkelijk te studeren.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:32 schreef Myraela het volgende:
Misschien zou ik ook gewoon weer gaan studeren. Ik mis dat echt.
Ik denk dat 99,8% vd mensen die dat zeggen toch stopt met werken als dat verder geen financiële gevolgen heeft.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:32 schreef gcjoel het volgende:
Ik zou nooit willen stoppen met werken. Wel minder. Of vrijwilligerswerk gaan doen dan.
Ik verveel me al als ik 1 dag thuis zitquote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat 99,8% vd mensen die dat zeggen toch stopt met werken als dat verder geen financiële gevolgen heeft.
Hoe kun je je nou vervelen met een wereld aan toffe, interessante, merkwaardige en moeilijke dingen om je heen?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik verveel me al als ik 1 dag thuis zit![]()
Dat is misschien leuk als veel mensen in je omgeving ook vrij zijn en je genoeg geld hebt om veel leuke dingen te doen.
Ik moet er serieus niet aan denken het hele jaar thuis te zitten.
Ik had ook zo'n plan. Heeft mijn vrouw net besloten dat ze ws een dag minder wil werken. Met samen 6 werkzame dagen word het toch een tikje krapper weer, dat sparen voor later.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:35 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn plan is om met 55 te stoppen. Met werken
Moet goed komen.
Zoals wat?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:40 schreef mjan het volgende:
[..]
Hoe kun je je nou vervelen met een wereld aan toffe, interessante, merkwaardige en moeilijke dingen om je heen?
Spreek voor jezelf, ik ben echt als een baas bezigquote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:40 schreef fietsie het volgende:
Ah dit is echt het ideale optimistische motivatie topic als je op je werk zit en er he-le-maal niets uit je handen komt....
In gaten te springen?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:41 schreef mjan het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik ben echt als een baas bezig
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:40 schreef mjan het volgende:
[..]
Hoe kun je je nou vervelen met een wereld aan toffe, interessante, merkwaardige en moeilijke dingen om je heen?
Ik stop direct met werken als het financieel helemaal niks uitmaakt. (maar niet als dat 'financieel maakt het niets uit' een uitkering zou zijn,d at lijkt me vreselijk!)quote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:35 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat 99,8% vd mensen die dat zeggen toch stopt met werken als dat verder geen financiële gevolgen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |