jij doet de helft volgens mijquote:Op zaterdag 8 september 2018 18:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Rij jij elke dag heen en weer naar Vuren vanaf waar jouw huis woont?
weekend vieren is wel ietsquote:
ik werk vanuit huis, behalve op vrijdagen. Maar ik krijg wel alle mailtjes, ook die met wat er nu weer bij de balie staatquote:Op zaterdag 8 september 2018 18:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Rij jij elke dag heen en weer naar Vuren vanaf waar jouw huis woont?
En ik donderdagavond maar druk zwaaienquote:Op zaterdag 8 september 2018 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik werk vanuit huis, behalve op vrijdagen. Maar ik krijg wel alle mailtjes, ook die met wat er nu weer bij de balie staat
koffietijdquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:00 schreef Anne het volgende:
Mogguh.
Laatste dag werken en dan vekaaaaaansie.
eindelijkquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:00 schreef Anne het volgende:
Mogguh.
Laatste dag werken en dan vekaaaaaansie.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 08:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Gaan jullie nog weg?
* Alfisti tapt ondertussen nog een rondje koffie
quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
En het állermongolerigste: ik was daar op de terugweg zelf langsgereden, ze lagen midden op de fucking rijstrook
X twaalfmiljoentrilbiljoen
Mot jij zegge; jij rijdt erlangs terwijl je ernaar op zoek bentquote:
Lekkah! Klinkt als een prima vakantie.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:15 schreef Anne het volgende:
[..].
We zitten binnenkort op de Azoren.
Ik neem lekker 4 leesboeken mee; NIKS (tot weinig) doen is het doel. Beetje wandelen, rondcruisen en dat was het wel denk ik.
Je bent ook wel een gehaktbal hè :’)quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
En het állermongolerigste: ik was daar op de terugweg zelf langsgereden, ze lagen midden op de fucking rijstrook
X twaalfmiljoentrilbiljoen
Dewd, lees je het topic wel?quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:52 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij zijn jullie toe aan vakaansie.![]()
Gaan jullie nog weg?
Mét jus en uitjesquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je bent ook wel een gehaktbal hè :’)
Ik was net op tijd met de editquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dewd, lees je het topic wel?
Ik weet dat het moeilijk bij te houden is in dat moordende tempo, maar doe toch maar effe af en toe![]()
jajajaja, geef mij maar de schuldquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik was net op tijd met de editDe posts over je sleutel avonturen waren veul spannender
Doe ik toch ookquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jajajaja, geef mij maar de schuld
Klinkt als een opgegeten turbo met unhappy end.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:49 schreef derLudolf het volgende:
Ik zag gisteren een witte auto met een compleet zwarte achterkant staan waar ook allerlei vloeistoffen lagen. Was bovenop een afrit van de autosnelweg. Lijkt me niet heel best
quote:
Een feestje met heel veel kinderen. En boodschappen doen.quote:Op zondag 16 september 2018 11:08 schreef Alfisti het volgende:
Riep er iemand koffie?
Hebben de PTA vriendjes nog leuke plannen voor vandaag?
Oh jee....... ik zal aan je denkenquote:Op zondag 16 september 2018 11:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een feestje met heel veel kinderen.
quote:Op zondag 16 september 2018 11:08 schreef Alfisti het volgende:
Riep er iemand koffie?
alleen minder leuke, helaas. Werken en mantelzorgen.quote:Op zondag 16 september 2018 11:08 schreef Alfisti het volgende:
Riep er iemand koffie?
* Alfisti danst op tafel nu de smurfen weg zijn!quote:Op zondag 16 september 2018 12:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Drin en optyfen.
Das minder inderdaadquote:Op zondag 16 september 2018 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen minder leuke, helaas. Werken en mantelzorgen.
in die volgorde? Dan kan je dat biertje goed gebruiken [/proost]quote:Op zondag 16 september 2018 11:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een feestje met heel veel kinderen. En boodschappen doen.
Andersom.quote:Op zondag 16 september 2018 21:38 schreef lipje het volgende:
[..]
in die volgorde? Dan kan je dat biertje goed gebruiken [/proost]
kan je morgen schoonmaken en opnieuw boodschappen doenquote:
Het kinderfeest was elders!quote:Op zondag 16 september 2018 23:05 schreef lipje het volgende:
[..]
kan je morgen schoonmaken en opnieuw boodschappen doen
dat scheelt schoonmakenquote:
nu al terug?quote:
Tis niet slekt.. we zouden een relax vakantie houden, alleen dat lukt niet echtquote:
mooi kan je straks weer er vol tegenaanquote:Op vrijdag 21 september 2018 01:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tis niet slekt.. we zouden een relax vakantie houden, alleen dat lukt niet echt![]()
kep al wekkers om half 7 gehad, en onze huurauto heeft al 500 km weg, en dat op een eilandje van 65 bij 12 km ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |