Pfff, ik had weer wat vanmiddag

Ik ga vanmiddag om een uurtje of 1 effe naar Nijmegen op de motor, boodschappie doen. Rijd ik hier een km of 5, 6 vandaan achter een vrachtwagen die ik wilde inhalen op de provinciale weg, en op het moment dat ik gas geef om erlangs te vliegen word ik op mijn linkerarm geraakt door iets, ik zie niet wat, mijn focus ligt op die linkerbaan.. ik denk 'kutvrachtwagen'; stokkie of een denneappel ofzo wat van de bak af waait. Verder geen aandacht op geslagen, gas erop en doorrijden.. Boodschappie gedaan, was voor Anne, dus ikke zelfde weg terug binnendoor, en vanaf ons durp nog een km of 20 verder binnendoor naar Anne d'r werkplek.. beetje geouwehoerd en wat dingen gekocht daar, ikke weer terug naar huis.. Thuisgekomen was ik een beetje bezweet, best warm, otorpakkie, dus ik plof in de tuin neer op een stoel en ga effe lekker zitten opdrogen/uitzweten.. half uurtje later mot ik pissen, dus ik wil naar binnen, deur nog op slot natuurlijk, dus ik wil mijn huissleutels pakken............ weg.
Half uur rondjes achter mijn eigen staart aangelopen, overal gekeken, motorkleding 32 keer doorzocht.. ne rien.. nada. kurva.
Anne was inmiddels ook thuis, samen gezocht, en ineens moest ik denken aan dat 'stokkie' achter die vrachtwagen.....
Samen die weg teruggereden, en ja hoor... midden op de provinciale weg, had daar een uurtje of 4 lang mijn sleutelbos gelegen.. 3 sleutels eraan, 2 (fixable) krom, de derde was mijn Benz sleutel, plus een nagelnieuwe 128Gb usb stick..
![XilHBId.jpg]()
Maar: wél terug, en Benz-kwaliteit; die prak je terug inelkaar en dan werkt het gewoon weer eh