quote:
Wel mooi om te zien hoe hard die beesten kunnen rennen, terwijl het van nature eigenlijk vrij kalme en rustige beesten zijn.quote:
En als je hem dan meerdere keren nodig hebt? Moet je dan per keer een nieuwe instance opnemen?quote:Op zondag 29 juli 2018 22:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je kan een struct anoniem opnemen waardoor je direct zijn methoden kan aantoepen en dus eigenlijk de methoden opneemt.![]()
Die was niet van plan te stervenquote:Op zondag 29 juli 2018 22:27 schreef I. het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien hoe hard die beesten kunnen rennen, terwijl het van nature eigenlijk vrij kalme en rustige beesten zijn.
Nu een jaartsj. Daarvoor ook iets gedaan in die trand dus was een makkelijke overgang.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe je aan gewichtheffen?
Hoe bedoel je meerdere keren nodig hebt?quote:Op zondag 29 juli 2018 22:28 schreef I. het volgende:
[..]
En als je hem dan meerdere keren nodig hebt? Moet je dan per keer een nieuwe instance opnemen?
Jupquote:Op zondag 29 juli 2018 22:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe bedoel je meerdere keren nodig hebt?
Meerdere instanties?
Dan een slice van structs alleen dat kan dan niet anoniem natuurlijk.quote:
Ik zou me er echt niet in thuisvoelen.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan een slice van structs alleen dat kan dan niet anoniem natuurlijk.
Maar dat is met inheritence ook niet. Je kan wel de holder struct met de anonieme nested struct gewoon meerdere keren aanmaken als dat meer het doel was.
450 ton tillen is beetje veelquote:
Degene die dat kan wordt gelijk winnaarquote:Op zondag 29 juli 2018 22:32 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik ben sterk maar zoveel wobbly kilo's kan ik niet aan
Ik gebruik in Java en C++ ook nooit inheritence meer eigenlijk.quote:
Hihi.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Degene die dat kan wordt gelijk winnaar
Ja, een tijdje terugquote:Op zondag 29 juli 2018 22:34 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hihi.
Heb je wel eens zijn livestreams bekeken?
Ja en ben nu weer boosquote:Op zondag 29 juli 2018 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is een lange dag! Ik snap wel dat je moe bent
In laravel (en zo'n beetje elk php framework) kan je tegenwoordig niet meer zonder.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik gebruik in Java en C++ ook nooit inheritence meer eigenlijk.
hehe gok eensquote:
Oh raar.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:36 schreef I. het volgende:
[..]
In laravel (en zo'n beetje elk php framework) kan je tegenwoordig niet meer zonder.
gratis zoveel eten daar zegt hij geen nee tegenquote:Op zondag 29 juli 2018 22:37 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Dat ze op een avond 10 pizza's, vis en drank hadden laten bezorgen op zijn adres
Die episodequote:Op zondag 29 juli 2018 22:37 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Dat ze op een avond 10 pizza's, vis en drank hadden laten bezorgen op zijn adres
Zou kunnen hoor, dat het gaat verdwijnen, zie het voor php alleen nog niet snel gebeurenquote:Op zondag 29 juli 2018 22:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh raar.![]()
In de javascript stappen ze er ook van weg, met Typescript en Purescript bestaat het ook niet meer afaik.
Iddquote:Op zondag 29 juli 2018 22:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mooi hoe ze dat beeld krijgen. Die eekhoorn is goed weggekomen
Ik heb al heel lang niks met php gedaan.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:44 schreef I. het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, dat het gaat verdwijnen, zie het voor php alleen nog niet snel gebeuren
pizza is onweerstaanbaarquote:Op zondag 29 juli 2018 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gratis zoveel eten daar zegt hij geen nee tegen
Heb het ooit geprobeerd, maar warm zijn ze toch lekkerderquote:
das waar.quote:
Versquote:Op zondag 29 juli 2018 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb het ooit geprobeerd, maar warm zijn ze toch lekkerder
nee idd wel van de pizza tent natuurlijk 🙌quote:Op zondag 29 juli 2018 22:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hangt wel van de pizza af. Koude diepvries pizzanee liever niet
Geen last van muggen?quote:Op zondag 29 juli 2018 22:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ben slim geweest heb nu mijn bed onder het raam gezet 😎 Lekker koel slapen
Verse zelfgemaakte pizza is altijd puur genotquote:
Blijf het een mooi taaltje vinden. Ondanks alle kritiek.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niks met php gedaan.
Yes dan welquote:Op zondag 29 juli 2018 22:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee idd wel van de pizza tent natuurlijk 🙌
pizza is love love is life 👯🔥quote:Op zondag 29 juli 2018 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb het ooit geprobeerd, maar warm zijn ze toch lekkerder
Ja voor mij is het: verse zelfgemaakte pizza door iemand andersquote:Op zondag 29 juli 2018 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verse zelfgemaakte pizza is altijd puur genot
quote:Op zondag 29 juli 2018 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
Heb volle flessen door de automaat gegooid om te testen, kreeg statiegeld
Het is jammer dat zelf deeg maken zo lang duurt, maar het is wel super lekker om ze helemaal zelf te maken!quote:Op zondag 29 juli 2018 22:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja voor mij is het: verse zelfgemaakte pizza door iemand anders
Bij welke super werkt dat nog?quote:Op zondag 29 juli 2018 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
Sowieso goed om goed in te zijn ze hebben bijna overal wel wat PHP draaien.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:50 schreef I. het volgende:
[..]
Blijf het een mooi taaltje vinden. Ondanks alle kritiek.
heeeeeeeeeerluk!! 😍quote:Op zondag 29 juli 2018 22:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En als ze zelfgemaakt zijn dan is het ook nog gezond
3 stuks maar, zat in een karretje voor de automaat die van niemand is en voor de automaat zat het bezaaid met flessen met statiegeld,quote:
echt een boef jijquote:Op zondag 29 juli 2018 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
was gewoon de AH, en het waren van die flessen la chouffequote:
drink je dat nu ook? Lekker biertje is datquote:Op zondag 29 juli 2018 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was gewoon de AH, en het waren van die flessen la chouffe
Moet ik ook maar eens gaan proberenquote:Op zondag 29 juli 2018 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was gewoon de AH, en het waren van die flessen la chouffe
Slaap lekker alvast!quote:Op zondag 29 juli 2018 22:55 schreef mtchel112 het volgende:
Ik ga een aflevering OITNB kijken en dan lekker slapie doen
slaap lekker mitsjul 🙏quote:Op zondag 29 juli 2018 22:55 schreef mtchel112 het volgende:
Ik ga een aflevering OITNB kijken en dan lekker slapie doen
Ik ben gewoon een hacker, maar dan zonder computerquote:
quote:Op zondag 29 juli 2018 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Sowieso goed om goed in te zijn ze hebben bijna overal wel wat PHP draaien.
zouden meer mensen dat geprobeerd hebben denk het eigenlijk nietquote:Op zondag 29 juli 2018 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
Schappen leeg, emballage vol met volle flessen
life hacker 👻quote:Op zondag 29 juli 2018 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een hacker, maar dan zonder computer
niet hetzelfde als trollen naar het systeem omzeilen 😎quote:Op zondag 29 juli 2018 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
Opeens weet je het, je wordt een analoge hacker
heb je dat weleens geprobeeerd?quote:Op zondag 29 juli 2018 22:58 schreef I. het volgende:
Gewoon een touwtje vastbinden aan de fleshals, en de fles telkens weer terugtrekken.
Nope, en ergens verwacht ik ook wel dat de streepjescodes gewoon geregistreerd worden en niet nogmaals te scannen zijn.quote:
Hey zo kan het ookquote:Op zondag 29 juli 2018 22:58 schreef I. het volgende:
Gewoon een touwtje vastbinden aan de fleshals, en de fles telkens weer terugtrekken.
hebben zelfde streepjescode hoor, als het zelfde product isquote:Op zondag 29 juli 2018 23:05 schreef I. het volgende:
[..]
Nope, en ergens verwacht ik ook wel dat de streepjescodes gewoon geregistreerd worden en niet nogmaals te scannen zijn.
Goed punt.quote:Op zondag 29 juli 2018 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hebben zelfde streepjescode hoor, als het zelfde product is
Volgens mij scannen die apparaten alleen de vorm van de flessen om te controleren of ze ingeleverd kunnen worden bij de leverancier.quote:Op zondag 29 juli 2018 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hebben zelfde streepjescode hoor, als het zelfde product is
ja denk het ookquote:Op zondag 29 juli 2018 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij scannen die apparaten alleen de vorm van de flessen om te controleren of ze ingeleverd kunnen worden bij de leverancier.
Jazeker, jij ook?quote:Op zondag 29 juli 2018 23:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hebben jullie een fijn weekend gehad?
Maar als je een fles zonder de "plastic sticker" inlevert dan pakt hij hem niet. Dus de verpakking moet er wel omheen zittenquote:Op zondag 29 juli 2018 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij scannen die apparaten alleen de vorm van de flessen om te controleren of ze ingeleverd kunnen worden bij de leverancier.
Weleens een fles coca cola uit Duitsland proberen in te leveren. Die nam hij ook nietquote:Op zondag 29 juli 2018 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op zondag 29 juli 2018 23:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar als je een fles zonder de "plastic sticker" inlevert dan pakt hij hem niet. Dus de verpakking moet er wel omheen zitten
Die moet je dan ook in Duitsland inleverenquote:Op zondag 29 juli 2018 23:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Weleens een fles coca cola uit Duitsland proberen in te leveren. Die nam hij ook niet
ja scannen ook label om te detecteren wat voor product het isquote:Op zondag 29 juli 2018 23:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar als je een fles zonder de "plastic sticker" inlevert dan pakt hij hem niet. Dus de verpakking moet er wel omheen zitten
Dat is ook verschillend per supermarkt. Lidl en Aldi doen alleen eigen producten.quote:Op zondag 29 juli 2018 23:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Weleens een fles coca cola uit Duitsland proberen in te leveren. Die nam hij ook niet
Prima, wel warm, en jij?quote:Op zondag 29 juli 2018 23:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hebben jullie een fijn weekend gehad?
ja kloptquote:Op zondag 29 juli 2018 23:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is ook verschillend per supermarkt. Lidl en Aldi doen alleen eigen producten.
Kaufland ken ik nietquote:Op zondag 29 juli 2018 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die moet je dan ook in Duitsland inleveren![]()
Je kan overigens bij Kaufland en Aldi wel Nederlandse blikjes inleveren en statie geld krijgen
Idd, kan je weer met die flessen naar een andere superquote:Op zondag 29 juli 2018 23:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja kloptje kan gewone pijpjes van andere merken niet eens daar inleveren, terwijl de aldi en lidl dat gewoon heeft
quote:Op zondag 29 juli 2018 23:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd, kan je weer met die flessen naar een andere super
Weleens de barcode van een fles zonnebloemolie op een lege frisdrank fles gedaan en ingeleverd bij de lidlquote:Op zondag 29 juli 2018 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja scannen ook label om te detecteren wat voor product het is
Even opzoeken, gwn in Nederland?quote:Op zondag 29 juli 2018 23:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
grote winkel bijna alles kun je er kopen
dat zeker maar kan er moeilijk aan wennen in de zin van de meeste mensen zijn dan juist druk en actief en niet vrijheid blijheidquote:
Nee klopt, kan me voorstellen dat dat wel lastig is ja.quote:Op zondag 29 juli 2018 23:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat zeker maar kan er moeilijk aan wennen in de zin van de meeste mensen zijn dan juist druk en actief en niet vrijheid blijheid
Vorig jaar bij de lidl en aldi geweest in Duitsland, maar hier in Nederland kan je toch echt meer kopen dan daar.quote:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 29 juli 2018 23:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
grote winkel bijna alles kun je er kopen
dat zijn geen megasupers. en aldi ligt er ook aan of je Aldi Nord of Sued hebtquote:Op zondag 29 juli 2018 23:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Vorig jaar bij de lidl en aldi geweest in Duitsland, maar hier in Nederland kan je toch echt meer kopen dan daar.
#foreveralonequote:Op zondag 29 juli 2018 23:19 schreef I. het volgende:
[..]
Nee klopt, kan me voorstellen dat dat wel lastig is ja.
mooi omschrevenquote:Op zondag 29 juli 2018 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Een SUPERmarkt in de meest pure vorm
Dan zal dat het zijn...viel nogal tegenquote:Op zondag 29 juli 2018 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat zijn geen megasupers. en aldi ligt er ook aan of je Aldi Nord of Sued hebt
Soms kan ik het wel, als ik mijn best doequote:
jullie verwarmen zeker mijn hart in de duisternisquote:
quote:Op zondag 29 juli 2018 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms kan ik het wel, als ik mijn best doe
vind die zuurdesemroggebrood wel lekker uit Duitslandquote:Op zondag 29 juli 2018 23:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Broodjes van de bakker bolletjes zijn ook heel anders dan hier, dat is echt de hemel daar
ohh ja heerlijk meeste mensen vinden dat niet broodachtig en niet zo lekkerquote:Op zondag 29 juli 2018 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind die zuurdesemroggebrood wel lekker uit Duitsland
Van tijd tot tijd vind ik dat best lekker om mee te ontbijten. Niet te vaak, maar af en toe best lekker!quote:Op zondag 29 juli 2018 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind die zuurdesemroggebrood wel lekker uit Duitsland
preciesquote:Op zondag 29 juli 2018 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van tijd tot tijd vind ik dat best lekker om mee te ontbijten. Niet te vaak, maar af en toe best lekker!
treat yourself 🤗quote:Op zondag 29 juli 2018 23:21 schreef I. het volgende:
Ik ga mezelf even trakteren op toastjes kip picanta salade.
ja smaakt wel anders dan tarwebroodquote:Op zondag 29 juli 2018 23:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ohh ja heerlijk meeste mensen vinden dat niet broodachtig en niet zo lekker
moeilijk ik doe er meestal extra dingen bij zoals komkommer tomaat beetje peper of bieslook erbijquote:
Ik doe er meestal kaas, tomaat en komkommer op als ontbijt.quote:Op zondag 29 juli 2018 23:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
moeilijk ik doe er meestal extra dingen bij zoals komkommer tomaat beetje peper of bieslook erbijzou niet kunnen kiezen jij?
echt genieten dan 😊 Zuivelspread met sambal en beleg is ook heerlijk btwquote:Op zondag 29 juli 2018 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doe er meestal kaas, tomaat en komkommer op als ontbijt.
Mocht er nog wat oud brood over zijn word het meestal tosti kaas, ham, sambal en heel dun gesneden tomaat.
die combo is Nice 👏quote:Op zondag 29 juli 2018 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
Heb chorizo op brood nuDoe er nog wat plakjes komkommer op
Ik ben niet zo van de spread, al kan komkommer spread me wel goed bekorenquote:Op zondag 29 juli 2018 23:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
echt genieten dan 😊 Zuivelspread met sambal en beleg is ook heerlijk btw
ahquote:Op maandag 30 juli 2018 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de spread, al kan komkommer spread me wel goed bekoren
Natuurlijk komt het goed. Het komt elke keer weer goed.quote:Op maandag 30 juli 2018 00:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Niet treuren sked want.... https://sportnieuws.nl/sportkalender-2018/ het komt goed 😎👯
aww gelukkigquote:Op maandag 30 juli 2018 00:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Natuurlijk komt het goed. Het komt elke keer weer goed.
Zal wel flink aangepakt worden door z'n vriendin momenteelquote:Op maandag 30 juli 2018 00:11 schreef Limoentjuh het volgende:
Waar is Haags ? Normaal is hij nou even online
Dat kan iets goeds en iets slechts zijnquote:Op maandag 30 juli 2018 00:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Zal wel flink aangepakt worden door z'n vriendin momenteel
Denk slechtquote:Op maandag 30 juli 2018 00:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat kan iets goeds en iets slechts zijn
zoals die haagse keeperquote:Op maandag 30 juli 2018 00:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Zal wel flink aangepakt worden door z'n vriendin momenteel
nachtsnackje beste snackje met toastjes en veel optiesquote:Op maandag 30 juli 2018 00:14 schreef I. het volgende:
[..]
Da's waar, heb ze ook met een smaakje. Tomaat/basilicum.Maar met salade is lekkerder.
Ik heb eigenlijk nog een ander bakje salade staan, maar die wou ik eigenlijk bewaren.quote:Op maandag 30 juli 2018 00:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nachtsnackje beste snackje met toastjes en veel opties
Of z'n begeleider?quote:Op maandag 30 juli 2018 00:15 schreef I. het volgende:
Haags is de laatste tijd steeds vroeger weg hier, in de avond. Zou hij een internetverbod gekregen hebben van vrouwlief in de avond?
waarom bewaren?quote:Op maandag 30 juli 2018 00:17 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog een ander bakje salade staan, maar die wou ik eigenlijk bewaren.
De verleiding is groot.
quote:Op maandag 30 juli 2018 00:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Of z'n begeleider?
Hij durft gewoon niet te FOK!ken met z'n vriendin in de buurt.
nee is het wat? Hij is wel echt bijzonder creatief met zijn typetjesquote:Op maandag 30 juli 2018 00:18 schreef I. het volgende:
Kennen jullie de nieuwe serie 'Who Is America' van Sacha Baron Cohen (Die Borat gast)?
Wel wat van meegekregen, over pistolengekkies toch?quote:Op maandag 30 juli 2018 00:18 schreef I. het volgende:
Kennen jullie de nieuwe serie 'Who Is America' van Sacha Baron Cohen (Die Borat gast)?
ohh ja dan zou ik het bewaren voor wanneer de nood hoog is 👻quote:Op maandag 30 juli 2018 00:19 schreef I. het volgende:
[..]
Voor morgen of overmorgen, of later.Heb ik dan ook nog wat
quote:Op maandag 30 juli 2018 00:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee is het wat? Hij is wel echt bijzonder creatief met zijn typetjes
Echt heel bizar. Hij laat door middel van die typetjes zien hoe gestoord de Amerikaanse gemeenschap nu in elkaar zit.quote:Op maandag 30 juli 2018 00:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel wat van meegekregen, over pistolengekkies toch?
waar kan je dat zien? Interessant kijkvoerquote:Op maandag 30 juli 2018 00:25 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Echt heel bizar. Hij laat door middel van die typetjes zien hoe gestoord de Amerikaanse gemeenschap nu in elkaar zit.
Mensen die niks meer durven zeggen over gedragingen van anderen, omdat ze anders misschien iemand beledigen..
Mensen die het normaal vinden dat er kinderprogramma's moeten zijn over "hoe te schieten met een vuurwapen"
Mensen die het normaal vinden dat ex-gedetineerden een nieuwe kans moeten krijgen, en daar alle zelfrespect en gezonde verstand voor opzij zetten, om zo maar goed voor de dag te komen..
Echt bizar.Wel echt geweldig hoe Sacha dat op deze wijze aan de kaak stelt.
eensquote:Op maandag 30 juli 2018 00:28 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar waarom zou een ex-gedetineerde geen nieuwe kansen moeten krijgen? Ik vind dat ook normaal dat ze nieuwe kansen krijgen
(Natuurlijk telt de misdaad wel mee, een psychopathische seriemoordenaar is een ander verhaal)
Die "three strikes" wetgeving vind ik gestoordquote:Op maandag 30 juli 2018 00:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Amerika is zeker een land van extremen
Heb het zelf gedownload, weet niet of de volledige afleveringen ergens online direct beschikbaar zijnquote:Op maandag 30 juli 2018 00:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
waar kan je dat zien? Interessant kijkvoer
Dan zeg je het nog mild, zeker met mongool Trump als president nu....quote:Op maandag 30 juli 2018 00:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Amerika is zeker een land van extremen
ok zoek zelf wel dat wil ik wel zienquote:Op maandag 30 juli 2018 00:31 schreef I. het volgende:
[..]
Heb het zelf gedownload, weet niet of de volledige afleveringen ergens online direct beschikbaar zijn
Die vind ik juist 1 van de betere....quote:Op maandag 30 juli 2018 00:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die "three strikes" wetgeving vind ik gestoord
quote:Op maandag 30 juli 2018 00:31 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
[..]
Dan zeg je het nog mild, zeker met mongool Trump als president nu....
ja dat ook ja.. miss om te voorkomen dat mensen draaideur crimineel wordenquote:Op maandag 30 juli 2018 00:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die "three strikes" wetgeving vind ik gestoord
Maar stel de 3e keer overtreed je de wet omdat je een pakje kauwgom ofzo hebt gejat (ja het is verkeerd) maar verdien je het om daarvoor 25 jaar achter de tralies te verdwijnen?quote:Op maandag 30 juli 2018 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die vind ik juist 1 van de betere....
niet alleen dat maar jaquote:Op maandag 30 juli 2018 00:31 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
[..]
Dan zeg je het nog mild, zeker met mongool Trump als president nu....
Waarom dan? Het is gewoon duidelijk, 3e keer veroordeeld ben je de lul, had je je maar niet 3x aan de zelfde steen moeten stoten... Eigen schuld dikke bult.quote:Op maandag 30 juli 2018 00:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja dat ook ja.. miss om te voorkomen dat mensen draaideur crimineel worden
Daar ben ik het ook mee eens, maar je vergeet het stukje "daar alle zelfrespect en gezonde verstand voor opzij zetten om zo maar goed voor de dag te komen"..quote:Op maandag 30 juli 2018 00:28 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar waarom zou een ex-gedetineerde geen nieuwe kansen moeten krijgen? Ik vind dat ook normaal dat ze nieuwe kansen krijgen
(Natuurlijk telt de misdaad wel mee, een psychopathische seriemoordenaar is een ander verhaal)
en of je echt eerlijk berecht dan word is maar de vraagquote:Op maandag 30 juli 2018 00:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar stel de 3e keer overtreed je de wet omdat je een pakje kauwgom ofzo hebt gejat (ja het is verkeerd) maar verdien je het om daarvoor 25 jaar achter de tralies te verdwijnen?
Of stel je steelt iets omdat je zo'n ongelofelijke honger hebt en je geen andere keuze zag?
Voor de arme mensen mensen ja. Maar als je geld en de juiste connecties hebt dan kan je overal mee wegkomen in Amerika. Dus die wetgeving is er meer voor de armere mensen (vind ik)quote:Op maandag 30 juli 2018 00:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja dat ook ja.. miss om te voorkomen dat mensen draaideur crimineel worden
watquote:Op maandag 30 juli 2018 00:35 schreef I. het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens, maar je vergeet het stukje "daar alle zelfrespect en gezonde verstand voor opzij zetten om zo maar goed voor de dag te komen"..
Als voorbeeld; Sacha doet zich voor als ex-gedetineerde die 21 jaar heeft vastgezeten, omdat hij 14x de fout in is gegaan. (Welke fout, geeft hij niet prijs) Hij zit in een kunstatelier bij de vrouwelijke eigenaresse en heeft het over kunst die hij maakt met z'n stront, bloed, en sperma, omdat dat de enige materialen waren die hij om handen had in de cel, en laat dan een paar voorbeelden zien.
Die vrouw gaat daar vervolgens zonder blikken of blozen op in en doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Vervolgens laat Sacha een kwastje zien, en zegt dat het gemaakt is van schaamhaar van mensen die veel voor hem hebben betekend. Dan vraagt hij of zij hem ook wat schaamhaar wil doneren. Nou, daar doet ze natuurlijk maar al te graag aan mee.
Gaat mij wel iets te ver hoor.
quote:Op maandag 30 juli 2018 00:35 schreef I. het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens, maar je vergeet het stukje "daar alle zelfrespect en gezonde verstand voor opzij zetten om zo maar goed voor de dag te komen"..
Als voorbeeld; Sacha doet zich voor als ex-gedetineerde die 21 jaar heeft vastgezeten, omdat hij 14x de fout in is gegaan. (Welke fout, geeft hij niet prijs) Hij zit in een kunstatelier bij de vrouwelijke eigenaresse en heeft het over kunst die hij maakt met z'n stront, bloed, en sperma, omdat dat de enige materialen waren die hij om handen had in de cel, en laat dan een paar voorbeelden zien.
Die vrouw gaat daar vervolgens zonder blikken of blozen op in en doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Vervolgens laat Sacha een kwastje zien, en zegt dat het gemaakt is van schaamhaar van mensen die veel voor hem hebben betekend. Dan vraagt hij of zij hem ook wat schaamhaar wil doneren. Nou, daar doet ze natuurlijk maar al te graag aan mee.
Gaat mij wel iets te ver hoor.
je kan ook gewoon ongeluk hebben in je leven ligt aan de context hequote:Op maandag 30 juli 2018 00:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom dan? Het is gewoon duidelijk, 3e keer veroordeeld ben je de lul, had je je maar niet 3x aan de zelfde steen moeten stoten... Eigen schuld dikke bult.
Precies !!quote:Op maandag 30 juli 2018 00:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
en of je echt eerlijk berecht dan word is maar de vraag
quote:Op maandag 30 juli 2018 00:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar stel de 3e keer overtreed je de wet omdat je een pakje kauwgom ofzo hebt gejat (ja het is verkeerd) maar verdien je het om daarvoor 25 jaar achter de tralies te verdwijnen?
Of stel je steelt iets omdat je zo'n ongelofelijke honger hebt en je geen andere keuze zag?
Stelen omdat je honger hebt.... tja, zelfs in Amerika zijn er daklozen opvang plaatsen waar je gratis eten kan krijgen...quote:Op maandag 30 juli 2018 00:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom dan? Het is gewoon duidelijk, 3e keer veroordeeld ben je de lul, had je je maar niet 3x aan de zelfde steen moeten stoten... Eigen schuld dikke bult.
ja preciesquote:Op maandag 30 juli 2018 00:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Voor de arme mensen mensen ja. Maar als je geld en de juiste connecties hebt dan kan je overal mee wegkomen in Amerika. Dus die wetgeving is er meer voor de armere mensen (vind ik)
Die vrouw vond het allemaal heel inspirerend; "Je gebruikt iets wat jou in je lichaam dwars zit, om dat uiteindelijk uit te drukken in iets heel moois op doek"quote:
quote:Op maandag 30 juli 2018 00:39 schreef I. het volgende:
[..]
Die vrouw vond het allemaal heel inspirerend; "Je gebruikt iets wat jou in je lichaam dwars zit, om dat uiteindelijk uit te drukken in iets heel moois op doek"!
En dan ben ik nog maar net met de 1e aflevering bezig, kijk nog maar 18 minuten van de 28 minuten.quote:
Uiteraard, ik heb tot nu toe ook wel behoorlijk wat ongeluk gehad in mijn leven, zie je mij misdrijven plegen? Het is aan de persoon zelf om die beslissing te nemen, ja of nee. Worden ze dan voor de 3e keer gepakt, ja jammer joh, of je had slimmer moeten zijn in je misdrijf, of had op school gebleven....quote:Op maandag 30 juli 2018 00:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je kan ook gewoon ongeluk hebben in je leven ligt aan de context he
apart hahaha jeetjequote:Op maandag 30 juli 2018 00:39 schreef I. het volgende:
[..]
Die vrouw vond het allemaal heel inspirerend; "Je gebruikt iets wat jou in je lichaam dwars zit, om dat uiteindelijk uit te drukken in iets heel moois op doek"!
het is niet altijd zo zwart-wit maar ok we verschillen van mening en ja vaak is het iemand zijn eigen schuldquote:Op maandag 30 juli 2018 00:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb tot nu toe ook wel behoorlijk wat ongeluk gehad in mijn leven, zie je mij misdrijven plegen? Het is aan de persoon zelf om die beslissing te nemen, ja of nee. Worden ze dan voor de 3e keer gepakt, ja jammer joh, of je had slimmer moeten zijn in je misdrijf, of had op school gebleven....
klinkt afschuwelijk wat die man zegt man man manquote:Op maandag 30 juli 2018 00:44 schreef I. het volgende:
Ook zo'n vent die pro-gun fanatiekeling is, die het vreemd vind dat 4 tot 12 jarigen geen wapens zouden mogen gebruiken. Want het zijn in die leeftijd juist handige soldaten, omdat ze nog geen bewustzijn hebben en niet weten wat goed en fout is.
WTFquote:Op maandag 30 juli 2018 00:44 schreef I. het volgende:
Ook zo'n vent die pro-gun fanatiekeling is, die het vreemd vind dat 4 tot 12 jarigen geen wapens zouden mogen gebruiken. Want het zijn in die leeftijd juist handige soldaten, omdat ze nog geen bewustzijn hebben en niet weten wat goed en fout is.
Dat weet ik wel maar als je slim genoeg bent, zorg je er gewoon voor dat je niet een 3e keer gepakt word. Hoe dan ook. Of door slim te zijn en geen 3e (vaak tig meer maar voor de meeste zijn ze niet gepakt) keer meer een misdrijf te begaan.quote:Op maandag 30 juli 2018 00:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het is niet altijd zo zwart-wit maar ok we verschillen van mening en ja vaak is het iemand zijn eigen schuld
ja dat is zoquote:Op maandag 30 juli 2018 00:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel maar als je slim genoeg bent, zorg je er gewoon voor dat je niet een 3e keer gepakt word. Hoe dan ook. Of door slim te zijn en geen 3e (vaak tig meer maar voor de meeste zijn ze niet gepakt) keer meer een misdrijf te begaan.
1+1+1= 3 dat weet de domste crimineel nog wel....
quote:Op maandag 30 juli 2018 00:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het is niet altijd zo zwart-wit maar ok we verschillen van mening en ja vaak is het iemand zijn eigen schuld
Jij niet dan?quote:Op maandag 30 juli 2018 00:48 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit ziet, moet je toch direct denken dat het een grap is? Maar nee hoor, die vent vind het oprecht een goed idee.
quote:Op maandag 30 juli 2018 00:48 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit ziet, moet je toch direct denken dat het een grap is? Maar nee hoor, die vent vind het oprecht een goed idee.
Die wapens vind ik wel leuk hoor, als volwassenen daarmee over straat lopen voortaan. Maar kinderen van 4 tot 12 niet nee.quote:
op hetzelfde levelquote:Op maandag 30 juli 2018 00:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Je haalt de woorden uit mijn mond.
Maar Possiequote:Op maandag 30 juli 2018 00:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel maar als je slim genoeg bent, zorg je er gewoon voor dat je niet een 3e keer gepakt word. Hoe dan ook. Of door slim te zijn en geen 3e (vaak tig meer maar voor de meeste zijn ze niet gepakt) keer meer een misdrijf te begaan.
1+1+1= 3 dat weet de domste crimineel nog wel....
Inderdaad. Een unicorn is meer iets voor baby's en peuters.quote:Op maandag 30 juli 2018 00:49 schreef I. het volgende:
[..]
Die wapens vind ik wel leuk hoor, als volwassenen daarmee over straat lopen voortaan. Maar kinderen van 4 tot 12 niet nee.
Daarmee een overal plegenquote:Op maandag 30 juli 2018 00:48 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh, daar is de BFF voorquote:Op maandag 30 juli 2018 00:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Inderdaad. Een unicorn is meer iets voor baby's en peuters.
Aaahw die is wel heel schattigquote:Op maandag 30 juli 2018 00:51 schreef I. het volgende:
[..]
Nee joh, daar is de BFF voor
[ afbeelding ]
Deze zou ik zonder twijfel aan mijn kind geven.quote:Op maandag 30 juli 2018 00:51 schreef I. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
word steeds erger wat de fuckquote:Op maandag 30 juli 2018 00:51 schreef I. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je kinderen Sked ?quote:Op maandag 30 juli 2018 00:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Deze zou ik zonder twijfel aan mijn kind geven.
Puur als afschrik bewind is die 3 strikes and your out dan toch niet zo een verkeerd systeem? Als je wel een 3e keer gepakt wordt voor iets is het toch echt je eigen schuld. En ja dan ga je levenslang de bak in.quote:
Die tekst heeft Sacha Baron Cohen er bijgezet en geschreven, maar die man die je ziet, gaat daar dus volledig in mee, en leest die teksten ook vol overtuiging op.. Hij staat daar volledig achter.quote:
het punt is als je een lichte overtreding pleegt en daar extreem zwaar voor berecht word dat is niet helemaal eerlijkquote:Op maandag 30 juli 2018 00:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Puur als afschrik bewind is die 3 strikes and your out dan toch niet zo een verkeerd systeem? Als je wel een 3e keer gepakt wordt voor iets is het toch echt je eigen schuld. En ja dan ga je levenslang de bak in.
Moet wel zeggen, dat als je 2x een gewapende overval hebt gedaan, je leven hebt verbeterd en dan bv luiers steelt voor je net geboren kleine omdat je er geen geld voor hebt, vind ik dat niet meer dan een waarschuwing waard maar ook dan ga je levenslang de bak in als je gepakt word.....
Ik hoop het wel jaquote:Op maandag 30 juli 2018 00:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel in verschillende kleuren beschikbaar? Blauw voor zoonlief en roze voor dochtertje
ja sickquote:Op maandag 30 juli 2018 00:54 schreef I. het volgende:
[..]
Die tekst heeft Sacha Baron Cohen er bijgezet en geschreven, maar die man die je ziet, gaat daar dus volledig in mee, en leest die teksten ook vol overtuiging op.. Hij staat daar volledig achter.
Ziek dan weer ijs koud met serieus kippen vel en koude rillingen en dan weer veel te fokking warm.... Daarnaast bezoek van pa, gemotoriseerde figuurzaag gehad met 50 eu er in gestopt...quote:Op maandag 30 juli 2018 00:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar PossieHoe was je dag (gisteren dan)
Ben ik met je eens maar dat weet je voor dat je het besluit neemt om dat lichte vergrijp te doen....quote:Op maandag 30 juli 2018 00:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het punt is als je een lichte overtreding pleegt en daar extreem zwaar voor berecht word dat is niet helemaal eerlijk
quote:Op maandag 30 juli 2018 00:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ziek dan weer ijs koud met serieus kippen vel en koude rillingen en dan weer veel te fokking warm.... Daarnaast bezoek van pa, gemotoriseerde figuurzaag gehad met 50 eu er in gestopt...
quote:Op maandag 30 juli 2018 00:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel in verschillende kleuren beschikbaar? Blauw voor zoonlief en roze voor dochtertje
ok we kunnen blijven sparren maar ik ga slapenquote:Op maandag 30 juli 2018 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar dat weet je voor dat je het besluit neemt om dat lichte vergrijp te doen....
Mijn papa is dan ook heel erg lief!quote:Op maandag 30 juli 2018 00:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nog steeds ziek he.. dat is minder
Maar van je vader is wel leuk en lief
Ja ik wil niet zelfde voor de kinderen. Anders gaan ze ruzie maken welke nou van wie is... en dat kan een bloederig eind hebbenquote:
Ow dat moet je niet zeggen.quote:Op maandag 30 juli 2018 01:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik wil niet zelfde voor de kinderen. Anders gaan ze ruzie maken welke nou van wie is... en dat kan een bloederig eind hebben
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 juli 2018 00:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok we kunnen blijven sparren maar ik ga slapenslaap lekker later allen 👋
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |