Daar lijkt het wel op met deze teaserquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:12 schreef Felagund het volgende:
Drie kopmannen in de tour? Of doet Tom de tour niet?
Over een paar seconden weet je het.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:12 schreef rubbereend het volgende:
Je kan dus uittekenen dat Dumoulin Giro + OS zal doen en dan Vuelta of najaarsklassiekers
De Plus of Sjors dan voor de Giro?quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, dat kan echt niet met ook nog OS.
Hoeft ook niet direct met een kopman voor het klassement te zijn. Ze gaan al met Groenewegen voor de sprints.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:15 schreef Felagund het volgende:
Wie doet dan de Giro, Laurens de Plus?
Sjors?quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:15 schreef Felagund het volgende:
Wie doet dan de Giro, Laurens de Plus?
Denk dat het voornamelijk met Dylan te maken heeft.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sjors?
Best matig, ik had dan toch een van de grote namen naar de Giro gestuurd.
Sjors kan ook, maar Giro is toch een mooi parcours voor Dumoulin of Roglic?quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sjors?
Best matig, ik had dan toch een van de grote namen naar de Giro gestuurd.
misschien in 2021, ruimte maken voor Roglic, Dumoulin en de talenten. Zeker als er meer sprints in zitten dan is er een blok voor Groenewegen nodigquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:16 schreef Aguero het volgende:
Jammer dat Kruijswijk niet naar de Giro gaat.
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 20-12-2019 om 14:17:34Ik zou alvast drie weken vrij nemen in juli. En een verse joggingbroek aanschaffen. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |