Nah moet wel heel raar zijn als hij ineens zijn interesse is verloren.Denk ik...quote:Op maandag 30 juli 2018 15:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eigenlijk meer de laatste zin zie ik nu. Daten doe ik niet om het daten, maar omdat ik geïnteresseerd ben in iemand en wil kijken of er meer in zit. Als het toch niet klikt met iemand, hoef ik niet per se met iemand anders al gelijk op date. Ik ben zelf niet iemand die met meerdere mensen date en dan wel ziet wie er blijft plakken.
[..]
Ahhh, dat gevoel ja. Been there, done that ( niet per se nu) ik duim met je mee!
Ik denk wie jij bent als persoonquote:Op maandag 30 juli 2018 15:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik eigenlijk niet zo goed. je bedoeld op date gebied?
Maar dan ben je dus in de kern heel onzeker? Waarom eigenlijk. Iemand heeft het 10 jaar lang leuk met jou gehad. Dat zal toch een reden hebben.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Zo jong ben ik niet maar heb ruim 10 jaar een relatie gehad.
Niet eens. bv Als jullie een dag met vrienden weggeweest zijn. Ik heb daar in het verleden wel veel aan gehad. De bevestiging krijgen dat je grappig/gezellig whatever bent.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik eigenlijk niet zo goed. je bedoeld op date gebied?
Mja lastig te zeggen zoquote:
Ik date niet om het daten. Ik ben wel op zoek naar een relatie. Maar ik zie de route daar naartoe niet als een verplichting, maar als part of the fun.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:44 schreef FritsFlits het volgende:
Eigenlijk meer de laatste zin zie ik nu. Daten doe ik niet om het daten, maar omdat ik geïnteresseerd ben in iemand en wil kijken of er meer in zit. Als het toch niet klikt met iemand, hoef ik niet per se met iemand anders al gelijk op date. Ik ben zelf niet iemand die met meerdere mensen date en dan wel ziet wie er blijft plakken.
Ja maar heb altijd het gevoel gehad dat die relatie van zijn kant zo lang heeft geduurd omdat het wel lekker makkelijk was voor hem. Heb ook wel teveel gedaan voor hem. Maar van nature geloof ik niet zo dat mensen mij leuk zouden kunnen vinden om wie ik ben maar meer dat ze iets van mij zouden willen.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus in de kern heel onzeker? Waarom eigenlijk. Iemand heeft het 10 jaar lang leuk met jou gehad. Dat zal toch een reden hebben.
Wat is er leuk aan jou. Som dat eens op.
Er valt niets te lerenquote:Op maandag 30 juli 2018 15:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Teach me. Gebruik het nu weer een paar weken. 2 matches. Ben het verleerd.
Goede tekst is bewezen succesvol. Snap niet dat zo weinig mannen er gebruik van maken. Nouja.. Houden zo.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan moet je interessant zijn.
Ik zie natuurlijk weinig mannenprofielen van tinder (alleen die doorgestuurd worden door vriendinnen en dat zijn met name de rampprofielen uiteraard), maar als ik gewoon naar de profielen van vrouwen kijk worden de foto's vooral gebruikt als een 'zo zie ik eruit' en niet als 'zo ben ik'.
Je hebt vast foto's die interesse kunnen wekken.
En een profieltekst. Slaan ook veel mensen over. Zonde.
Mijn profiel is overigens gemaakt door een vriendin van mij, samen met mij uiteraard. Kun je ook eens vragen.
En hoe kan jij dan niet leuk zijn als date?quote:Op maandag 30 juli 2018 15:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar denk leuk om tijd mee door te brengen. Loyaal en zorgzaam. Grappig en sommige vinden mij ook wel slim/verstandig.
Ja ik denk dat dat wel een leuk persoon zou zijn jaquote:Op maandag 30 juli 2018 15:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En hoe kan jij dan niet leuk zijn als date?
Lees het nog eens alsof het op iemand anders slaat en vraag je dan eens af of je denkt dat die persoon een leuke date zou zijn.
Klinkt prima voor een date toch! Lachen, gesprek kunnen voeren.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja lastig te zeggen zo
De vriendinnen die ik nu heb ik al heel erg lang. Had vroeger ook wel redelijk van jongens als vrienden maar mijn ex vond dat niet tof dus dat zijn helaas geen vriendschappen meer.
Maar denk leuk om tijd mee door te brengen. Loyaal en zorgzaam. Grappig en sommige vinden mij ook wel slim/verstandig.
Als je een hoofd als een grafzerk hebt, dan maakt tekst niet uit. Al zou het op de steen kunnen, dat wel.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Goede tekst is bewezen succesvol. Snap niet dat zo weinig mannen er gebruik van maken. Nouja.. Houden zo.
Nee maar als je dan dus op date gaat dan is dat het doel en dan ligt er gelijk zoveel druk op.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Klinkt prima voor een date toch! Lachen, gesprek kunnen voeren.
Als de klik er dan niet is komt dat niet omdat jij niet leuk bent. Maar alleen omdat die ene persoon een voorkeur heeft voor iets anders.
Dan moet je echt even aan jouw eigenwaarde gaan werken. Want daar zit wel een probleem dus. Dat hoeft helemaal niet zo moeilijk te zijn hoor. Er is zoveel keuze om dat te gaan doen. Gewoon even kijken tussen het aanbod wat jou aanspreekt.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar heb altijd het gevoel gehad dat die relatie van zijn kant zo lang heeft geduurd omdat het wel lekker makkelijk was voor hem. Heb ook wel teveel gedaan voor hem. Maar van nature geloof ik niet zo dat mensen mij leuk zouden kunnen vinden om wie ik ben maar meer dat ze iets van mij zouden willen.
Tenminste zo denk ik..
Dat is ook weer waar.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Goede tekst is bewezen succesvol. Snap niet dat zo weinig mannen er gebruik van maken. Nouja.. Houden zo.
Je bedoeld door curssusen ofzo?quote:Op maandag 30 juli 2018 16:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan moet je echt even aan jouw eigenwaarde gaan werken. Want daar zit wel een probleem dus. Dat hoeft helemaal niet zo moeilijk te zijn hoor. Er is zoveel keuze om dat te gaan doen. Gewoon even kijken tussen het aanbod wat jou aanspreekt.
Als je daarmee begint kun je snel flinke stappen maken. Want je krijgt zelfvertrouwen, dat is aantrekkelijk dus krijg je positieve feedback, wat jou meer zelfvertrouwen geeft, enz.
De kunst is dus in de juiste lift te komen.
Lees het gewoon eens iedere keer vlak voor een date. Voel dan dat je inderdaad leuk bent en overstem dat stomme stemmetje dat toch alleen maar onzin uitkraamt.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat wel een leuk persoon zou zijn ja![]()
Nja hoe het brein werkt is lastig.
Dat is zonde!quote:Op maandag 30 juli 2018 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar heb altijd het gevoel gehad dat die relatie van zijn kant zo lang heeft geduurd omdat het wel lekker makkelijk was voor hem. Heb ook wel teveel gedaan voor hem. Maar van nature geloof ik niet zo dat mensen mij leuk zouden kunnen vinden om wie ik ben maar meer dat ze iets van mij zouden willen.
Tenminste zo denk ik..
Ik ken jouw hoofd verder niet. Maar als ook jouw omgeving meent dat je volstrekt onooglijk bent, dan is tinder niet de beste ingang. Dan moet je dus een betere omgeving zoeken voor jou.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Als je een hoofd als een grafzerk hebt, dan maakt tekst niet uit. Al zou het op de steen kunnen, dat wel.
Kan. Je hebt er ook boeken voor. Online.quote:
Ik denk bv ook nooit dat een compliment naar mij oprecht is. Alsof er altijd een gemeen plannetje achter zit bij die persoon omdat te geven.quote:
Sowieso geen foto's waar je ergens in een bar hangt. Geen petjes, geen brillen, geen groepsfoto's pas op met selfies (alhoewel al mijn foto's selfies zijnquote:Op maandag 30 juli 2018 15:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik las laatst ergens dat het sowieso een goede tip is om iemand anders je foto's uit te laten kiezen omdat zij heel anders er naar kijken.
Mja dat moet ik dan googelen. Misschien wel een goed idee.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kan. Je hebt er ook boeken voor. Online.
Maakt allemaal niet uit. Het is geen rocketscience.
Op dit moment vertelt jouw brein jou dat je niet goed genoeg bent. Jouw brein moet getriggerd worden om jou te vertellen dat je wel leuk bent.
Want je bent al leuk, dus daar hoef je al niet meer aan te werken (dat is veel moeilijker).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |