Koert Westermanquote:
quote:
nee op naar de woning van toornstra.....quote:
quote:Op zondag 29 juli 2018 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee op naar de woning van toornstra.....
Hahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 29 juli 2018 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee op naar de woning van toornstra.....
Daar gaat hij zijn keus niet op baseren hoorquote:Op zondag 29 juli 2018 15:50 schreef satecl het volgende:
Legioen geeft wel een signaal af richting Gio betreft 1e keeper.
Ik kan me ook niet voorstellen dat Gio Jones opstelt als eerste keeper.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:50 schreef satecl het volgende:
Legioen geeft wel een signaal af richting Gio betreft 1e keeper.
Scheelt dat Massaverkrachtingsproduct is vertrokken uit de eredivisie.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Vilhena samen met Beugelsdijk het laagste IQ van de eredivisie heeft.
Kluivert jr?quote:Op zondag 29 juli 2018 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scheelt dat Massaverkrachtingsproduct is vertrokken uit de eredivisie.
onzin je vergeet dat Jorgensen straks ook nog terug komtquote:
Levente is gewoon gemiddeld gezien gewoon altijd een middenmoter in spanjequote:Op zondag 29 juli 2018 16:05 schreef onlogisch het volgende:
Hoe komt Feyenoord er ook bij om tegen een degradatiekandidaat te gaan oefenen?
Laatste 3 jaar 20ste in La Liga, 1e in Segunda en 15e in La Ligaquote:Op zondag 29 juli 2018 16:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Levente is gewoon gemiddeld gezien gewoon altijd een middenmoter in spanje
is toch gewoon middenmoot joh...de ene jaar heb ze soms een goed jaar en de andere jaar gaat het wat minderquote:Op zondag 29 juli 2018 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatste 3 jaar 20ste in La Liga, 1e in Segunda en 14e in La Liga
6/13 is middenmoot klaas.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is toch gewoon middenmoot joh...de ene jaar heb ze soms een goed jaar en de andere jaar gaat het wat minder
quote:maar pleur zo een Levante dan in de nederlandse competitie die eindigen waarschijnlijk gewoon ergens bij de top 4
quote:Op zondag 29 juli 2018 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
maar pleur zo een Levante dan in de nederlandse competitie die eindigen waarschijnlijk gewoon ergens bij de top 4
Gewoon negeren en hopen dat ie zo snel mogelijk oprot.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
6/13 is middenmoot klaas.
[..].
Ok klaas.
wonnen afgelopen seizoen gewoon met 5-4 van barca en speelde met 2-2 gelijk tegen Real Madrid in de competitie goserquote:Op zondag 29 juli 2018 16:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
6/13 is middenmoot klaas.
[..].
Ok klaas.
Die zijn vandaag dan niet opgesteld of hebben duidelijk hun dag niet.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:13 schreef Duveldrinker het volgende:
Levante heeft wat mindere jaren maar daar lopen echt wel goede spelers rond altijd.
ja en worden afgedroogd door Zwollequote:Op zondag 29 juli 2018 16:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wonnen afgelopen seizoen gewoon met 5-4 van barca en speelde met 2-2 gelijk tegen Real Madrid in de competitie goser
quote:Op zondag 29 juli 2018 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is toch gewoon middenmoot joh...de ene jaar heb ze soms een goed jaar en de andere jaar gaat het wat minder
maar pleur zo een Levante dan in de nederlandse competitie die eindigen waarschijnlijk gewoon ergens bij de top 4
ALS JE PUNTEN HAALT TEGEN REAL EN BARCA DAN BEN JE GEWOON EEN STUNT PLOEG...quote:
Oke Klaas.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ALS JE PUNTEN HAALT TEGEN REAL EN BARCA DAN BEN JE GEWOON EEN STUNT PLOEG...
Spanje is gewoon de zwaarste competitie van de wereld
quote:Op zondag 29 juli 2018 16:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ALS JE PUNTEN HAALT TEGEN REAL EN BARCA DAN BEN JE GEWOON EEN STUNT PLOEG...
Spanje is gewoon de zwaarste competitie van de wereld
quote:Op zondag 29 juli 2018 16:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Levente is gewoon gemiddeld gezien gewoon altijd een middenmoter in spanje
quote:
quote:Op zondag 29 juli 2018 16:16 schreef Duveldrinker het volgende:
Op naar zaterdag tegen de lampenkappen.
Dat wordt een eenvoudige overwinning voor onze vrienden uit Eindhoven.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:16 schreef Duveldrinker het volgende:
Op naar zaterdag tegen de lampenkappen.
Gisteren speelde Levante met het tweede elftal tegen Zwolle geloof ik.quote:
Dan nu ook tegen ons, in de eerste of 2e helft. Er werden 9 man gewisseld.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gisteren speelde Levante met het tweede elftal tegen Zwolle geloof ik.
Ik zie niet wat de wedstrijd van zaterdag te maken heeft met jouw grenzeloos domme opmerking over Levante.quote:
Denk ik niet eigenlijk. Maar een scenario als 2 seizoenen terug vind ik prima.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wordt een eenvoudige overwinning voor onze vrienden uit Eindhoven.
6 andere spelers inderdaad,quote:Op zondag 29 juli 2018 16:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gisteren speelde Levante met het tweede elftal tegen Zwolle geloof ik.
relevantequote:Op zondag 29 juli 2018 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Lekker druk maken om Levante
Feyenoord speelt gewoon een aardige wedstrijd
het maakt geen reet uit of je nou tegen nummer 1 van spanje speelt of tegen een degradatiekandidaat
vriendschappelijke zijn niet serrieus te nemen...
heeft er iemand een gele kaart gehad...
heeft er iemand een harde tackle gezien
nee
dus hou je muil gewoon over de tegenstander...is helemaal niet relevant
Dan kan je net zo goed tegen de B2 van Ajax spelen en met 1-0 winnen? Maakt toch geen reet uit volgens jou.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:
het maakt geen reet uit of je nou tegen nummer 1 van spanje speelt of tegen een degradatiekandidaat
nee
serrieusquote:Op zondag 29 juli 2018 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:
nee
Ik stond op het punt hem te maken.....quote:
Doe mij ook eens een dram whisky.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:26 schreef Duveldrinker het volgende:
Die Larsson is echt een miskoop. Je kan nog beter el Hankouri opstellen of die Columbiaan.
Die durft meer dan Larsson. Larsson die doet helemaal niks. Is gewoon droevig. En whisky met dit weer drink ik niet.quote:
Jones is gewoon de eerste keeperquote:Op zondag 29 juli 2018 16:58 schreef Buitendam het volgende:
Gio wil niet zeggen wie zijn eerste keeper is, maar hij maakt Jones vandaag aanvoerder.
Heel erg benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Leeftijd zegt geen fuck. Ben je goed genoeg, dan ben je goed genoeg. En dat is Bijlow.quote:Op zondag 29 juli 2018 17:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jones is gewoon de eerste keeper
lijkt me ook gewoon logische
Bijlow heeft nog 1 of 2 seizoenen nodig denk ik
is een veel te groot risico om hem nu al voor de leeuwen te gooien heeft het verleden bewezen....
Eens.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:42 schreef fetX het volgende:
Larsson begon goed, maar daarna werd het minder. Clasie speelde echt heel prima, Juste ook. Berghuis en v Persie tandem is heerlijk. De rest was medium. Met een creatieve middenvelder en Janmaat erbij (kan Juste naar het centrum) worden we wel echt een stuk sterker.
Laten we nog even afwachten, maar het is fijn te zien dat Clasie altijd naar voren denkt en ook een goede inspeelpass heeft. In dat opzicht ipv El Ahmadi wel een vooruitgang.quote:Op zondag 29 juli 2018 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens.
Mooi om te zien dat wij nu al gelijk krijgen mbt Clasie.
quote:Op zondag 29 juli 2018 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens.
Mooi om te zien dat wij nu al gelijk krijgen mbt Clasie.
Clasie moet echt beter gaan voetballenquote:Op zondag 29 juli 2018 18:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we nog even afwachten, maar het is fijn te zien dat Clasie altijd naar voren denkt en ook een goede inspeelpass heeft. In dat opzicht ipv El Ahmadi wel een vooruitgang.
Aparte redenering.quote:Op zondag 29 juli 2018 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Clasie moet echt beter gaan voetballen
KEA was medeverantwoordelijk voor de titel...
Clasie heeft het pas beter gedaan dan KEA als we dit seizoen kampioen worden....
Magnum.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:
nee
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat er nog steeds geen creatieve aanvallende middenvelder is gehaald. We weten al bijna een heel seizoen dat we die missen.quote:Op zondag 29 juli 2018 19:00 schreef Maastoren het volgende:
Wat een ambiance in De Kuip vandaagWat ontzettend treurig zeg. Nog nooit zo'n lege Kuip meegemaakt bij een openingswedstrijd. Wel geheel in de lijn van de eerste training en open dag. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor dat men beseft dat zelfs de loyaliteit van Feyenoord-supporters grenzen heeft.
Als Jones volgende week op doel staat / eerste keeper wordt kunnen we beter ophouden en lekker met z'n allen naar de SC gaan kijken.
Met deze selectie wordt het knokken met Vitesse en de andere kneusjes om de derde plek.
Kramer was ook medeverantwoordelijk voor de titel met een paar belangrijke goals.quote:Op zondag 29 juli 2018 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Clasie heeft het pas beter gedaan dan KEA als we dit seizoen kampioen worden....
Nee joh, selectie is op orde. Groetjes Martin.quote:Op zondag 29 juli 2018 19:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat er nog steeds geen creatieve aanvallende middenvelder is gehaald. We weten al bijna een heel seizoen dat we die missen.
Ik kon niet want verjaardag maar dat was het eerste wat me op viel op de foto’s.quote:Op zondag 29 juli 2018 19:00 schreef Maastoren het volgende:
Wat een ambiance in De Kuip vandaagWat ontzettend treurig zeg. Nog nooit zo'n lege Kuip meegemaakt bij een openingswedstrijd. Wel geheel in de lijn van de eerste training en open dag. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor dat men beseft dat zelfs de loyaliteit van Feyenoord-supporters grenzen heeft.
Als Jones volgende week op doel staat / eerste keeper wordt kunnen we beter ophouden en lekker met z'n allen naar de SC gaan kijken.
Met deze selectie wordt het knokken met Vitesse en de andere kneusjes om de derde plek.
Ik geloof dat er al 7 jaar geen meer rondloopt.quote:Op zondag 29 juli 2018 19:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat er nog steeds geen creatieve aanvallende middenvelder is gehaald. We weten al bijna een heel seizoen dat we die missen.
Van Persie kan prima op 10 als Jorgensen weer terug is.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:42 schreef fetX het volgende:
Larsson begon goed, maar daarna werd het minder. Clasie speelde echt heel prima, Juste ook. Berghuis en v Persie tandem is heerlijk. De rest was medium. Met een creatieve middenvelder en Janmaat erbij (kan Juste naar het centrum) worden we wel echt een stuk sterker.
Jones maakt een grote fout bij de 2-1, want die mag er nooit in. Vervolgens een geweldige redding op verder de enige kans van Levante. Dat is Jones in een notendop.quote:Op zondag 29 juli 2018 19:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vond hem geen geweldige indruk maken, in elk geval. Maar dat doet hij eigenlijk noiit hè?
Van Persie gaat straks gewoon weer op het middenveld spelen om zijn steekballetjes te geven....quote:Op zondag 29 juli 2018 19:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Kramer was ook medeverantwoordelijk voor de titel met een paar belangrijke goals.
Van Persie heeft het pas beter gedaan dan Kramer als we dit seizoen kampioen worden.
2e, 3e, 2e en 4e met het overleven van groepsfase Europa League (de enige keer in inmiddels meer dan 10 jaar). Noem het maar superslecht, ik zou nu meteen tekenen voor een 2e plaatsquote:Op zondag 29 juli 2018 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
in zijn eerste periode was Feyenoord gewoon superslecht en dan blink je al gauw uit tussen kneuzen...
30 euro voor een kaartje (voor de niet-seizoenskaarthouders), compleet gestoord natuurlijk.quote:Op zondag 29 juli 2018 19:00 schreef Maastoren het volgende:
Ik zou niet heel die periode superslecht noemen maar zijn laatste seizoen was gewoon dramatische. Bovendien in de seizoenen dat het redelijk ging was hij nou niet die dominante figuur zoals een KEA dat is geweest.quote:Op zondag 29 juli 2018 21:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2e, 3e, 2e en 4e met het overleven van groepsfase Europa League (de enige keer in inmiddels meer dan 10 jaar). Noem het maar superslecht, ik zou nu meteen tekenen voor een 2e plaats
Effe serieusquote:Op zondag 29 juli 2018 19:00 schreef Maastoren het volgende:
Die laatste zin is natuurlijk onzin.quote:Op zondag 29 juli 2018 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
ja en neequote:Op zondag 29 juli 2018 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die laatste zin is natuurlijk onzin.
KEA blinkt alleen maar uit in ballen afpakken en meters maken. Laten we nu niet doen of t een of andere superster is, want de passjes diep of schoten op doel laten zich op een heel seizoen op twee handen tellen.quote:Op zondag 29 juli 2018 21:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja en nee
Clasie is gewoon niet de speler die Feyenoord naar een hoger niveau kan tillen...
hij zal gewoon zijn wedstrijden spelen maar hij zal het verschil niet maken.
Zijn impact zal niet zo groot Zijn als KEA.
Maar we gaan het zien.....misschien verrast hij mij....
Hij heeft nu ook een paar jaar stil gestaan in het buitenland
Clasie is wel meer voetballer dan KEA, maar als meest defensieve middenvelder zie ik meer een type kEA die keihard tackelt...de ballen afpakt en de tegenstander intimideert met overtredingen.
Juistquote:Op zondag 29 juli 2018 22:18 schreef fetX het volgende:
KEA kon heel goed ballen afpakken en aanvallen eruit halen, maar was niet de man van de pass. Clasie kan ook prima ballen afpakken, heeft een goede pass en denkt altijd naar voren.
Inderdaad. En dat is precies wat we nodig hebben naast een speler als Vilhena, die is goed genoeg om een deel van dat stofzuiger te doen, maar is niet de sterkste speler in de opbouw. Teveel een postbode en geeft nooit een steekpass.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:18 schreef fetX het volgende:
KEA kon heel goed ballen afpakken en aanvallen eruit halen, maar was niet de man van de pass. Clasie kan ook prima ballen afpakken, heeft een goede pass en denkt altijd naar voren.
hoe meer prijzen er worden gewonnen hoe futlozer het legioen wordt lijkt wel.quote:Op zondag 29 juli 2018 19:00 schreef Maastoren het volgende:
Wat een ambiance in De Kuip vandaagWat ontzettend treurig zeg. Nog nooit zo'n lege Kuip meegemaakt bij een openingswedstrijd. Wel geheel in de lijn van de eerste training en open dag.
Ik kan me niet voorstellen dat het aan de prijzen ligt. Gewonnen prijzen that isquote:Op maandag 30 juli 2018 00:07 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
hoe meer prijzen er worden gewonnen hoe futlozer het legioen wordt lijkt wel.
KEa was de beste Feyenoorder in het kampioensjaar.quote:Op zondag 29 juli 2018 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
KEA blinkt alleen maar uit in ballen afpakken en meters maken. Laten we nu niet doen of t een of andere superster is, want de passjes diep of schoten op doel laten zich op een heel seizoen op twee handen tellen.
Het maakt je kritischer. Zo’n seizoen als vorig jaar heeft er denk ik bij iedereen ingehakt. In die 10 jaar dat ik een seizoenskaart had heb ik echt wel slechtere seizoenen dan vorig jaar meegemaakt, maar ik ben niet zo vaak met zoveel tegenzin naar het stadion gegaan als vorig jaar. Volgens mij was ik niet de enige.quote:Op maandag 30 juli 2018 00:07 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
hoe meer prijzen er worden gewonnen hoe futlozer het legioen wordt lijkt wel.
Inderdaad, maar het ligt denk ik ook aan hoe het Legioen door de club behandeld wordt. Meer besloten trainingen, weinig rekening houden met timing van eerste training, minder toestaan bij dat soort evenementen, netten ophangen tijdens Europese wedstrijden. Er wordt aangenomen dat dat allemaal gepikt wordt en dat er vanzelf wel een ander type (lees: braver) volk op af komt. Dat blijkt nu tegen te vallen, want die hebben blijkbaar wel wat beters te doen.quote:Op maandag 30 juli 2018 08:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het maakt je kritischer. Zo’n seizoen als vorig jaar heeft er denk ik bij iedereen ingehakt. In die 10 jaar dat ik een seizoenskaart had heb ik echt wel slechtere seizoenen dan vorig jaar meegemaakt, maar ik ben niet zo vaak met zoveel tegenzin naar het stadion gegaan als vorig jaar. Volgens mij was ik niet de enige.
We zien allemaal alweer die donkere wolk boven de spelersgroep hangen dat die Gio weer voor Jones in de goal gaat kiezen ipv Bijlow, en we zijn allemaal nier zo gek om onze vakantie te skippen of 30 piek te betalen voor een nietszeggende oefenwedstrijd.
Dat had vorig seizoen natuurlijk ook met de verwachtingen te maken. PSV eindigde 3e het seizoen daarvoor en verloor Guadardo, Willems en Morena. Ze gingen er vroeg uit in Europa. Het zag er daar niet best uit. Ajax verloor Nouri, Bosz en verloren meteen van Heracles.quote:Op maandag 30 juli 2018 08:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het maakt je kritischer. Zo’n seizoen als vorig jaar heeft er denk ik bij iedereen ingehakt. In die 10 jaar dat ik een seizoenskaart had heb ik echt wel slechtere seizoenen dan vorig jaar meegemaakt, maar ik ben niet zo vaak met zoveel tegenzin naar het stadion gegaan als vorig jaar. Volgens mij was ik niet de enige.
We zien allemaal alweer die donkere wolk boven de spelersgroep hangen dat die Gio weer voor Jones in de goal gaat kiezen ipv Bijlow, en we zijn allemaal nier zo gek om onze vakantie te skippen of 30 piek te betalen voor een nietszeggende oefenwedstrijd.
Ach.... vorig seizoen hadden we het thuis ook vaak genoeg lastig tegen de kleintjes.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatste 3 jaar 20ste in La Liga, 1e in Segunda en 15e in La Liga
dan vorig seizoen.quote:Op maandag 30 juli 2018 10:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord doet mee om de titel als de selectie zo blijft
Het is ook hopen dat psv en ajax allebei de CL gaan halen.
Dan zie ik Feyenoord gewoon beter presteren als vorig seizoen.
dat maakt ik zelfs wel effe uittquote:
Denk dat het seizoen voor jou wat gaat tegenvallen dan.quote:Op maandag 30 juli 2018 10:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord doet mee om de titel als de selectie zo blijft
Zou niet weten waarom Feyenoord met dit materiaal ineens mee zou doen om de titel. Je hebt gewoon een creatieve middenvelder en een rechtsback die het verschil maakt nodig.quote:Op maandag 30 juli 2018 11:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat het seizoen voor jou wat gaat tegenvallen dan.
Er moeten zeker 2 versterkingen bij willen we meedoen om de titel.
Minstens, inderdaad. Iedereen ziet het, behalve onze grote vriend van Geel.quote:Op maandag 30 juli 2018 11:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom Feyenoord met dit materiaal ineens mee zou doen om de titel. Je hebt gewoon een creatieve middenvelder en een rechtsback die het verschil maakt nodig.
Een creatieve middenvelder gaat er denk ik niet meer komen, maar het is te hopen dat van Persie op '10' gaat spelen, en Clasie is wat mij betreft ook een vooruitgang wat creativiteit betreft ten opzichte van El Ahmadi althans.quote:Op maandag 30 juli 2018 11:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom Feyenoord met dit materiaal ineens mee zou doen om de titel. Je hebt gewoon een creatieve middenvelder en een rechtsback die het verschil maakt nodig.
Met die basiself zou ik kunnen leven ja, maar dan moet er niet ineens een Vilhena nog weg gaan.quote:Op maandag 30 juli 2018 11:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een creatieve middenvelder gaat er denk ik niet meer komen, maar het is te hopen dat van Persie op '10' gaat spelen, en Clasie is wat mij betreft ook een vooruitgang wat creativiteit betreft ten opzichte van El Ahmadi althans.
Wat betreft rechtsback; ik verwacht dat Feyenoord nog steeds aan het proberen is om Janmaat hierheen te halen, dus dat zou ik dan ook toejuichen. Hopelijk komt dat rond.
Rechtsback? Juste is met afstand de beste rehtsback van Nederlandquote:Op maandag 30 juli 2018 11:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie st juste liever centraal. Kun je ook verder van de goal spelen wat een van Persie meer ten goede komt.quote:Op maandag 30 juli 2018 11:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Rechtsback? Juste is met afstand de beste rehtsback van Nederland
Als je versterkingen nodig heb dan is dat op linksbuiten plek
Het is allemaal afhankelijk of Jorgensen en vilhenna nog blijven
Voor de rest hebben we gewoon zat talenten die moten doorstromen.
Ik Denk dat Feyenoord helemaal niet zo sleht is wat beweerd wordt hier in dit topic. De lijn van de laatste 10 wedstrijden kan doorgezet worden. Feyenoord gaat gewoon zijn punten bij elkaar sprokkelen...
Dat dachten we 2 jaar terug ook na de JC schaal tegen PSV. Toen was het ook niet best. Week daarna wonnen we zomaar 0-5 bij Groningen en toen ging het lopen.quote:Op maandag 30 juli 2018 11:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 juli 2016 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dramatisch maar wel fascinerend ideeloos.
quote:Op zondag 31 juli 2016 18:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een man die zoveel clichés uitbraakt heeft niet veel hoogstandjes in huis.
Ik vrees dat we genoeg hebben gezien van Gio
quote:Op zondag 31 juli 2016 18:52 schreef timmmmm het volgende:
Ergste is nog dat ik geen idee hen hoe je dit beter kan maken. Kuyt eruit. Nelon eruit. Berhuis erbij ipv Toornstra.
Is het dan wel goed? Denk het niet, alleen minder slecht
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach, het is ook niet verrassend eigenlijk.. er lopen nagenoeg dezelfde spelers als vorig seizoen en die hebben zelden een fatsoenlijke wedstrijd op de mat gelegd. Het is kennelijk het niveau waar we het mee moeten doen.
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:03 schreef hafcfan het volgende:
Jullie zijn nog slechter dan verwacht. Dat wordt weer niks dit jaar
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:08 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het aan de trainer ligt. El Ahmadi is ontzettend goed in positiespel bijvoorbeeld, dat heeft hij in het verleden zat laten zien. De opdracht/rol die hij nu krijgt is draven en bezorgen, naar voren naar voren. Kuyt is tactisch slim genoeg. Hij doet maar wat. Dat ligt echt aan de coach hoor. Er is geen samenspel.
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[Wel mooi, weer dacht ik dat we dit jaar misschien wel mee zouden kunnen doen om het kampioenschap en dan zie ik nu dit en sta ik weer met beide benen op de grond]
Dat was dan ook wel een beetje dom om te denken
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vilhena is eigenlijk de enige speler die kan voetballen van onze selectie
quote:Op zondag 31 juli 2016 20:27 schreef satecl het volgende:
Op dit moment in metro richting huis. Wat een flut wedstrijd in alle opzichten. Ten eerste de sfeer opzich. Hoeveel man zat er? 15.000? Echt lachwekkend!! Doe deze wedstrijd voortaan in het stadion van de kampioen of bekerwinnaar, want dit ging nergens over.
De wedstrijd heeft verder weer laten zien dat Feyenoord weer alles mag doen om 3e te worden, want meer zit er niet in. Creativiteit kennen we niet. Gio heeft weer laten zien dat het een kut trainer is, met de Nelom en slechte wissels. Voorspelbaar voetbal.
Het was zo slecht, dat ik zelfs begon te genieten van Propper. Zo'n klasbak hebben we niet.
Al m'n hoop is nu op Berghuis. En dat zegt eigenlijk al genoeg.
10 maanden later:quote:Op zondag 31 juli 2016 22:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zolang Gio hoofdtrainer is zal er weinig veranderen vrees ik.
Het wordt weer een heel seizoen hetzelfde opportunistische toevalsvoetbal als afgelopen seizoen.
Er lijkt totaal geen gedachte of tactiek achter te zitten, spelers spelen veel te behoudend (veel te laag tempo, veel balletjes breed in plaats van naar voren of een goede steekpass) en veel te veel gebaseerd op "hard werken" en fysieke arbeid. Daarnaast veel te veel de lange bal en voorzetten die te lang onderweg zijn of te makkelijk zijn te verdedigen.
Ons middenveld is ook niet dynamisch genoeg, handelingstempo vaak te traag, en een goede pass blijft vaak uit. Zo wordt je nooit gevaarlijk natuurlijk, en krijg je het ook tegen clubs als PEC Zwolle en Heracles Almelo moeilijk.
Alle bovenstaande punten moeten vervolgens worden gecompenseerd door een hoop gedraaf en fysieke kracht, maar dat kost natuurlijk op de lange termijn erg veel kracht. Zeker met 6 extra Europese wedstrijden op het programma.
Bovendien loop je daardoor veel sneller tegen puntverlies aan wanneer het een dagje een keer wat minder loopt of als spelers vermoeid zijn, dan wanneer je kunt terugvallen op een goede basistactiek en gedachte.
De 2de helft vond ik ons vandaag ook niet echt geweldig spelen ofzo. Maar spelers en technische staf zijn schijnbaar snel tevreden want overal lees ik terug dat ze met opgeheven hoofd naar huis kunnen en dat ze voldoende aanknopingspunten hebben gezien.
Kortom, op deze manier wordt het echt niet beter dan vorig seizoen. 3e plaats weer het hoogst haalbare. Maar dat wist ik al vooraf natuurlijk. Maar waar ik eerst de hoop had dat we dit seizoen wellicht mochten hopen op tenminste iets beter voetbal, laat ik die hoop bij deze ook maar vast weer varen.
Beleidsbepalers zijn al decennia bezig om alle rotte appels en excessen uit het stadion te weren. En dat lijkt nu eindelijk zijn vruchten af te werpen.quote:Op maandag 30 juli 2018 09:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het ligt denk ik ook aan hoe het Legioen door de club behandeld wordt. Meer besloten trainingen, weinig rekening houden met timing van eerste training, minder toestaan bij dat soort evenementen, netten ophangen tijdens Europese wedstrijden. Er wordt aangenomen dat dat allemaal gepikt wordt en dat er vanzelf wel een ander type (lees: braver) volk op af komt. Dat blijkt nu tegen te vallen, want die hebben blijkbaar wel wat beters te doen.
Het verschil is te groot om het allemaal aan prijzen op te hangen, al zie je inderdaad wel het verschil met 3 jaar geleden.
Clasie en V Persie is in potentie een hele bak creativiteit ten opzichte van vorig seizoen, ik zeg in potentie omdat ik geen idee heb waar Clasie staat op dit moment en/of V Persie überhaupt meer dan 10 wedstrijden gaat spelen.quote:Op maandag 30 juli 2018 11:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een creatieve middenvelder gaat er denk ik niet meer komen, maar het is te hopen dat van Persie op '10' gaat spelen, en Clasie is wat mij betreft ook een vooruitgang wat creativiteit betreft ten opzichte van El Ahmadi althans.
Wat betreft rechtsback; ik verwacht dat Feyenoord nog steeds aan het proberen is om Janmaat hierheen te halen, dus dat zou ik dan ook toejuichen. Hopelijk komt dat rond.
Misschien kan je die citaat van mij nog terugvinden waarin ik het seizoen voor het kampioensjaar hier beweerde dat Feyenoord met de ploeg die ze toen hadden met een goede spits kampioen zou worden...quote:Op maandag 30 juli 2018 11:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat dachten we 2 jaar terug ook na de JC schaal tegen PSV. Toen was het ook niet best. Week daarna wonnen we zomaar 0-5 bij Groningen en toen ging het lopen.
Leuk om de reacties terug te lezen op Fok na die JC schaal:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
10 maanden later:
[ afbeelding ]
Terecht.quote:Telegraaf: 'Gio' kiest voor Verdonk als vervanger van Haps
Tyrell Malacia lijkt het de komende tijd te moeten doen met een plek op de reservebank van Feyenoord. Hoofdtrainer Calvin Verdonk is de linksback van Feyenoord zolang Ridgeciano Haps geblesseerd is. Dit schrijft De Telegraaf maandagochtend.
De 21-jarige Verdonk kwam deze zomer terug bij Feyenoord na een verhuurperiode bij NEC. De verdediger zou in eerste instantie aansluiten bij Jong Feyenoord, maar werd door de blessure van Haps toch bij het eerste elftal gehaald. "Ik voel me goed en ik voel vertrouwen van de club", sprak Verdonk zondag na de oefenwedstrijd tegen Levante (2-1 winst).
Het contract van Verdonk bij Feyenoord loopt door tot medio 2020. Eerder speelde hij ook al op huurbasis bij PEC Zwolle.
Jij lult zoveel. Dan kan er inderdaad wel eens iets kloppen. Jammer alleen dat niemand je serieus neemt.quote:Op maandag 30 juli 2018 12:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Misschien kan je die citaat van mij nog terugvinden waarin ik het seizoen voor het kampioensjaar hier beweerde dat Feyenoord met de ploeg die ze toen hadden met een goede spits kampioen zou worden...
en toen kwam jorgensen
Jij roept zoveel dat je het vast ook wel eens juist hebt. Overigens vind ik roepen dat een top 3 team met een goede spits kampioen wordt niet zo’n gewaagde uitspraak, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 30 juli 2018 12:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Misschien kan je die citaat van mij nog terugvinden waarin ik het seizoen voor het kampioensjaar hier beweerde dat Feyenoord met de ploeg die ze toen hadden met een goede spits kampioen zou worden...
en toen kwam jorgensen
Ja ik zit er ook op te wachten dat clowns zoals jij mij serieus gaan nemen.quote:Op maandag 30 juli 2018 12:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij lult zoveel. Dan kan er inderdaad wel eens iets kloppen. Jammer alleen dat niemand je serieus neemt.
Waarom is dat terecht? Zou gezien het potentieel en goede spel dat Malacia aan de dag heeft gelegd vorig seizoen hij niet een logischere vervanger zijn zolang Haps geblesseerd is?quote:
Wat lult zoveelquote:Op maandag 30 juli 2018 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij roept zoveel dat je het vast ook wel eens juist hebt. Overigens vind ik roepen dat een top 3 team met een goede spits kampioen wordt niet zo’n gewaagde uitspraak, maar dat geheel terzijde.
Geloof er geen bal van dat PSV zo goed is dat we afgeslacht gaan worden.quote:Op maandag 30 juli 2018 12:06 schreef DonRaja het volgende:
Misschien maar een belletje naar Eindhoven doen:
'Wij komen niet, hou die schaal maar. We hebben toch die gouden versie al...'
Ik heb geen zin om daar geslacht te worden omdat Gio blijft vasthouden aan: Jones, Toornstra, Verdonk (?)
Heb je de wedstrijd gister gezien? PSV hoeft niet goed te zijn.quote:Op maandag 30 juli 2018 12:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Geloof er geen bal van dat PSV zo goed is dat we afgeslacht gaan worden.
Vriendschappelijke potjes...niet serieus te nemenquote:Op maandag 30 juli 2018 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gister gezien? PSV hoeft niet goed te zijn.
Jones --> Bijlowquote:Op maandag 30 juli 2018 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Vriendschappelijke potjes...niet serieus te nemen
Die pot tegen psv zal de eerste conclusie voor mij zijn en dan nog...
Hopelijk is Jorgensen fit en kan van persie terug naar het middenveld en toornstra lekker op de bank.....
Malacia is gewoon zwaar overschat. Komt net kijken en moet je lekker in o/19 houden. De hele voorbereiding al loopt ie te schutteren. Tegen Young Boys en Fenerbache was het gewoon genant. Omdat hij tegen Napoli zo goed begon denkt iedereen dat het een toptalent is, maar dat valt wel mee.quote:Op maandag 30 juli 2018 12:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom is dat terecht? Zou gezien het potentieel en goede spel dat Malacia aan de dag heeft gelegd vorig seizoen hij niet een logischere vervanger zijn zolang Haps geblesseerd is?
Ik vond Verdonk gister helemaal niet zo goed. Volkomen risicoloos aanvallend, dat kan. Maar ook verdedigend niet sterk.quote:Op maandag 30 juli 2018 12:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Malacia is gewoon zwaar overschat. Komt net kijken en moet je lekker in o/19 houden. De hele voorbereiding al loopt ie te schutteren. Tegen Young Boys en Fenerbache was het gewoon genant. Omdat hij tegen Napoli zo goed begon denkt iedereen dat het een toptalent is, maar dat valt wel mee.
Verdonk speelde zowel gisteren als tegen Basel gewoon erg goed. Laat zien veel meer voetballend vermogen te hebben en is ook niet zo wild. Bij NEC hadden ze hem ook maar al te graag willen houden, want ook daar was hij een van de betere.
niet het niveau wat Feyenoord moet nastreven, maar dat is Haps wel.
Verdonk is overigens ook nog maar 20 jaar. Wie weet bloeit hij eindelijk door. Het was namelijk wel een groot talent samen met Jari Schuurman.
Dan doe je het al beter dan Malacia. Verder vond ik zijn aanspeelpass goed om te zien.quote:Op maandag 30 juli 2018 12:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond Verdonk gister helemaal niet zo goed. Volkomen risicoloos aanvallend, dat kan. Maar ook verdedigend niet sterk.
Ik was niet echt onder de indruk, maar goed hij had dan ook geen steun van Larsson. Die liep ook maar een beetje te kutten.quote:Op maandag 30 juli 2018 12:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan doe je het al beter dan Malacia. Verder vond ik zijn aanspeelpass goed om te zien.
Malacia is beter dan Haps en Verdonkin als hij in goede doen isquote:Op maandag 30 juli 2018 12:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Malacia is gewoon zwaar overschat. Komt net kijken en moet je lekker in o/19 houden. De hele voorbereiding al loopt ie te schutteren. Tegen Young Boys en Fenerbache was het gewoon genant. Omdat hij tegen Napoli zo goed begon denkt iedereen dat het een toptalent is, maar dat valt wel mee.
Verdonk speelde zowel gisteren als tegen Basel gewoon erg goed. Laat zien veel meer voetballend vermogen te hebben en is ook niet zo wild. Bij NEC hadden ze hem ook maar al te graag willen houden, want ook daar was hij een van de betere.
niet het niveau wat Feyenoord moet nastreven, maar dat is Haps wel.
Verdonk is overigens ook nog maar 20 jaar. Wie weet bloeit hij eindelijk door. Het was namelijk wel een groot talent samen met Jari Schuurman.
Ja.quote:Op maandag 30 juli 2018 12:25 schreef Elan het volgende:
Dan moet je Malacia eigenlijk verhuren toch, in de winterstop.
Wtf is met Haps, meer geblesseerd dan spelen sinds zijn komst. Was dat bij AZ ook al zo´n zorgenkindje?
Tegen een Spaanse laagvlieger in een thuiswedstrijd niet overtuigen. Het eerste schot richting doel was volgens mij pas in de 35e minuut...quote:Op maandag 30 juli 2018 12:20 schreef satecl het volgende:
Ik vind het trouwens ook allemaal niet zo slecht zoals vele hier wel vinden.
Malacia zit enorm veel potentieel in maar hij is nog wel bizar onbesuisd. Moet echt nog veel leren.quote:Op maandag 30 juli 2018 12:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Malacia is beter dan Haps en Verdonkin als hij in goede doen is
hij heeft vorig seizoen geen slechte wedstrijd gespeeld
Haps komt alleen maar weer in het elftal omdat hij een transfersom heeft gekost en vertegenwoordigd.
Iedereen in de voetbalwereld heeft al geroepen dat Malacia een supertalentje is voor Feyenoord.
Hij heeft gewoon een slechte voorbereiding gehad nu dat kan gebeuren.
ik heb geen idee waar jij het allemaal over hebt dat hij er ineens niets meer van kan. Je maak jezelf compleet belachelijk.
Ja, klopt. Maar het is een oefenpotje in een heel matig gevulde Kuip. Je kon het bijna geen thuiswedstrijd noemen. Straks is Jorgensen er weer bij, kan van Persie op 10. Clasie heeft weer laten zien meer voetbal in zijn benen te hebben dan El Ahmadi. Denkt alleen maar vooruit. Dat gaat ons ook aan meer kansen helpen.quote:Op maandag 30 juli 2018 12:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegen een Spaanse laagvlieger in een thuiswedstrijd niet overtuigen. Het eerste schot richting doel was volgens mij pas in de 35e minuut...
Vilhena weg is dus Janmaat en Fer erbij.quote:Feyenoord lijkt streep te zetten door duo
Enige tijd worden Daryl Janmaat en Leroy Fer gelinkt aan een terugkeer bij Feyenoord. Diverse media schreef dat het duo zelf ook zou willen terugkeren in de Kuip. Het Algemeen Dagblad schrijft vandaag dat Feyenoord de financiële mogelijkheden (nog) niet heeft voor het tweetal.
Feyenoord zelf zou graag zien dat naast Clasie, ook Fer en Janmaat nog deze zomer terugkeren in Rotterdam. De spelers zouden zelf ook interesse hebben om terug te keren. Het punt is alleen: de mogelijkheden zijn er (nog) niet. Feyenoord zou eerst nog een goede verkoop moeten doen voordat de mogelijkheden enigszins bespreekbaar zijn.
De krant trekt nog even de conclusie over het duidelijke verschil tussen Feyenoord, Ajax en PSV: ''Ajax trekt achteloos 30 miljoen uit om twee spelers te halen, terwijl PSV de selectie eveneens de gewenste impuls kon geven.'' Feyenoord onderhandelt op zijn beurt weken met Southampton of Jordy Clasie voor een seizoen te huur is. Even leek het erop het het financiële gedeelte de wens van Feyenoord en Jordy Clasie doen te mislukken. ''Het geeft de verhoudingen tussen de topclubs in essentie weer.''
De kans is aanzienlijk groot dat Feyenoord aankomende zaterdag, wanneer tegen PSV gestreden wordt om de Johan Cruijff Schaal, het met deze selectie moet gaan doen dit seizoen. ''Het is voor Feyenoord en voor het Legioen te hopen dat dit op 1 september, na het sluiten van de transfermarkt, anders is'.'
Dat weten alle beleidsbepalers gelukkig. Zo'n Malacia hype laat wel weer zien hoe kortzichtig we soms zijn met talenten. Iedereen die wel eens bij de jeugd van Feyenoord kijkt weet dat Malacia in de jeugd helemaal niet zo geweldig was. Maakte tot voor kort nog geregeld grote blunders, onnodige rode kaarten etc. Dat hij het zo goed deed in die seizoenshelft was een volstrekte verassing, ook niets meer dan logisch dat we daarom de best haalbare linksback van de Eredivisie hadden gekocht (Hapsie).quote:Op maandag 30 juli 2018 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Malacia zit enorm veel potentieel in maar hij is nog wel bizar onbesuisd. Moet echt nog veel leren.
Is dat huur of koop?quote:Op maandag 30 juli 2018 12:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Vilhena weg is dus Janmaat en Fer erbij.
De laatste 10 wedstrijden van het seizoen wonnen we all 10 op rij. Dat had in mijn optiek ook zeker te maken dat Haps er weer in stond.quote:Op maandag 30 juli 2018 12:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat weten alle beleidsbepalers gelukkig. Zo'n Malacia hype laat wel weer zien hoe kortzichtig we soms zijn met talenten. Iedereen die wel eens bij de jeugd van Feyenoord kijkt weet dat Malacia in de jeugd helemaal niet zo geweldig was. Maakte tot voor kort nog geregeld grote blunders, onnodige rode kaarten etc. Dat hij het zo goed deed in die seizoenshelft was een volstrekte verassing, ook niets meer dan logisch dat we daarom de best haalbare linksback van de Eredivisie hadden gekocht (Hapsie).
Spelers als Kongolo en Karsdorp die speelde pas verschrikkelijk in hun begintijd bij Feyenoord..quote:Op maandag 30 juli 2018 12:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat weten alle beleidsbepalers gelukkig. Zo'n Malacia hype laat wel weer zien hoe kortzichtig we soms zijn met talenten. Iedereen die wel eens bij de jeugd van Feyenoord kijkt weet dat Malacia in de jeugd helemaal niet zo geweldig was. Maakte tot voor kort nog geregeld grote blunders, onnodige rode kaarten etc. Dat hij het zo goed deed in die seizoenshelft was een volstrekte verassing, ook niets meer dan logisch dat we daarom de best haalbare linksback van de Eredivisie hadden gekocht (Hapsie).
Kongolo begon ook niet meteen in de basis en is met alle zorgvuldigheid bij het eerste gebracht.quote:Op maandag 30 juli 2018 12:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Spelers als Kongolo en Karsdorp die speelde pas verschrikkelijk in hun begintijd bij Feyenoord..
En kijk hoe het met hun gegaan is....
Zo een Malacia kan na 2 seizoenen basis Feyenoord gewoon 15-20 miljoen gaan opleveren maar je moet gewoon in zo toptalent investeren en hem laten staan...
Hij had BMI en de Neel voor zich toch? Logisch dat je dan moet banken.quote:Op maandag 30 juli 2018 13:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Kongolo begon ook niet meteen in de basis en is met alle zorgvuldigheid bij het eerste gebracht.
2011 - 2012 - 1 wedstrijd
2012 -2013 - 5 wedstrijden
2013 - 2014 - 17 wedstrijden
2014 - 2015 - 31 wedstrijden
Ja maar die brak eigenlijk ook veel jonger door denk ikquote:Op maandag 30 juli 2018 13:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Kongolo begon ook niet meteen in de basis en is met alle zorgvuldigheid bij het eerste gebracht.
2011 - 2012 - 1 wedstrijd
2012 -2013 - 5 wedstrijden
2013 - 2014 - 17 wedstrijden
2014 - 2015 - 31 wedstrijden
Waren beide 18, alleen Kongolo debuteerde als invaller tegen Excelsior en speelde dat seizoen verder geen wedstrijd meer .quote:Op maandag 30 juli 2018 13:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja maar die brak eigenlijk ook veel jonger door denk ik
maar wat ik ook mee wil zeggen is dat er nu overal geroepen wordt dat malacia er niets van kan na een paar wedstrijdjes na de zomerstop....
dat is allemaal dom gelul
Omdat Amrabat waarschijnlijk al afgeschreven is.quote:
Kloptquote:Op maandag 30 juli 2018 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Waren beide 18, alleen Kongolo debuteerde als invaller tegen Excelsior en speelde dat seizoen verder geen wedstrijd meer .
Komt vanzelf wel als de tijd er rijp voor is, heeft ook bijgetekend, als Verdonk er een potje van maakt kan hij er altijd nog in.
Dan lekker jeugd inpassen. Dat kan prima voor als je 3e in de rij bent.quote:Op maandag 30 juli 2018 13:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Omdat Amrabat waarschijnlijk al afgeschreven is.
Mocht Vilhena vertrekken, wordt Fer gewoon als basisspeler gehaald natuurlijk.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan lekker jeugd inpassen. Dat kan prima voor als je 3e in de rij bent.
Zo werkt dat dus niet hé.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan lekker jeugd inpassen. Dat kan prima voor als je 3e in de rij bent.
Lijkt me een heerlijke speler om er bij te hebben. Clasie voor de passing en Fer als beuker in de El Ahmadi rolquote:Op maandag 30 juli 2018 14:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Mocht Vilhena vertrekken, wordt Fer gewoon als basisspeler gehaald natuurlijk.
Wanneer moeten jeugdspelers volgens jou dan wel de kans krijgen? Je hebt dan Ayoub en Amrabat, en dan ga je vervolgens nog Fer kopen? Terwijl Wehrmann en Bouchataoui het tijdens de voorbereiding heel prima hebben gedaan.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet hé.
Wat er staat mag dan middelmaat zijn, je moet ook niet de arrogantie hebben om te denken dat te pas en te pas matige jeugdspelers je wel even derde maken.
En zonde van je jeugdopleiding.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Wanneer moeten jeugdspelers volgens jou dan wel de kans krijgen? Je hebt dan Ayoub en Amrabat, en dan ga je vervolgens nog Fer kopen? Terwijl Wehrmann en Bouchataoui het tijdens de voorbereiding heel prima hebben gedaan.
Zo wordt jeugd alleen uit nood geboren en dat zie ik toch anders.
Ik vind het zonde om dan geld uit te geven aan Fer. Dat is een niet-scorende, lompe middenvelder.
Sowieso natuurlijk achterlijk dat Amrabat na 1 seizoen meteen al geen krediet meer lijkt te hebben. Maar wel Bilal jaren blijven gebruiken.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Wanneer moeten jeugdspelers volgens jou dan wel de kans krijgen? Je hebt dan Ayoub en Amrabat, en dan ga je vervolgens nog Fer kopen? Terwijl Wehrmann en Bouchataoui het tijdens de voorbereiding heel prima hebben gedaan.
Ik vind het zonde om dan geld uit te geven aan Fer. Dat is een niet-scorende, lompe middenvelder.
Fer is van een compleet ander kaliber als de spelers die jij opnoemt. Geen buitencategorie of zo, maar wel een speler die zorgt voor een kwaliteitsimpuls die je mag verwachten bij een club als Feyenoord.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Komt gewoon enorm tekort ook hoor.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso natuurlijk achterlijk dat Amrabat na 1 seizoen meteen al geen krediet meer lijkt te hebben. Maar wel Bilal jaren blijven gebruiken.
Mensen die zoveel leestekens nodig hebben, zijn niet eens de moeite van het quoten waard.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:32 schreef F.M.D. het volgende:
Niet gek dat de sfeer/beleving steeds slechter wordt met de steeds groter wordende afstand tussen club en supporters . Verslag van een supporter die 1908 bezocht vandaag.
--------------------------------------------------------------
Een volksclub ??? Vanmorgen bij de "open" training van Feyenoord Rotterdam geweest. De omheining zo hoog langs het veld, dat de kinderen niets kunnen zien. De "warming-up" op een veld waar de supporter niet bij kan. De "dure" heren trainen in het verste hoekje bij de supporters vandaan. Er is welgeteld één speler zo vriendelijk geweest om naar ons toe te komen. Eric Bothegin....
SCHANDE Feyenoord, neem een voorbeeld aan andere ere-divisie clubs !!!
--------------------------------------------------------------
Dit dus.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:38 schreef hhh38 het volgende:
Als Fer meteen wordt gehaald als Vilhena vertrekt weten Amrabat, Tapia, Ayoub en in zekere zin zelfs El Boutchaoui ook weer waar ze staan
Als we dan eindelijk wat geld hebben zie ik liever dat er op andere vlakken wordt geïnvesteerd. Naast Janmaat bijvoorbeeld een centrale verdediger en een creatieve middenvelder of een linksbuiten bijvoorbeeld.
Maar Fer zal het verschil niet maken tussen plek 2 en 3. En boven AZ moet je ook makkelijk zónder Fer kunnen eindigen. Dan zie ik liever dat wat jeugd de kans krijgt of Ayoub het opvangt.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Fer is van een compleet ander kaliber als de spelers die jij opnoemt. Geen buitencategorie of zo, maar wel een speler die zorgt voor een kwaliteitsimpuls die je mag verwachten bij een club als Feyenoord.
Als Vilhena vertrekt moet je daar een waardige en geroutineerde opvolger voor hebben. Niet een of andere middelmatige speler van FC utrecht of een jeugdspeler met 0 minuten in het eerste.
Fer was in die laatste reeks wedstrijden voor zijn vertrek wel behoorlijk imposant. Ik zie in hem veel meer toegevoegde waarde dan bijvoorbeeld een Vilhena. Ik zou alleen zelf wel de voorkeur geven aan een creatieve middenvelder of desnoods een linksbuiten die in ieder geval IETS kan. Je hebt immers al genoeg lopende middenvelders die kunnen meeverdedigen.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit dus.
Het is echt onzin om Fer te halen als je al 2 spelers hebt voor die positie en daarachter nog 2 jeugdspelers met potentie.
Een van de dingen waarom ik ergens niet blij ben met Gio als trainer. Jeugdspelers krijgen in de voorbereiding de kans, presteren goed en zie je vervolgens niet meer (tenzij iedereen geblesseerd is). Op lange termijn is de jeugd de bron van meer geld en groei.
Kampioen worden we toch niet met de huidige selectie. Ook niet met Fer als vervanger van Vilhena.
Klopt. Liever investeren in spelers die we écht kunnen gebruiken.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fer was in die laatste reeks wedstrijden voor zijn vertrek wel behoorlijk imposant. Ik zie in hem veel meer toegevoegde waarde dan bijvoorbeeld een Vilhena. Ik zou alleen zelf wel de voorkeur geven aan een creatieve middenvelder of desnoods een linksbuiten die in ieder geval IETS kan. Je hebt immers al genoeg lopende middenvelders die kunnen meeverdedigen.
Dat weet je op voorhand toch niet. Kijk naar Elia, werd Van Geel ook voor verguisd door velen in dit topic en heeft inmiddels bijna een cultstatus.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar Fer zal het verschil niet maken tussen plek 2 en 3. En boven AZ moet je ook makkelijk zónder Fer kunnen eindigen. Dan zie ik liever dat wat jeugd de kans krijgt of Ayoub het opvangt.
Van Persie kan toch voor de broodnodige creativiteit zorgen is gebleken vorig seizoen, of zie jij dat anders?quote:Op maandag 30 juli 2018 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fer was in die laatste reeks wedstrijden voor zijn vertrek wel behoorlijk imposant. Ik zie in hem veel meer toegevoegde waarde dan bijvoorbeeld een Vilhena. Ik zou alleen zelf wel de voorkeur geven aan een creatieve middenvelder of desnoods een linksbuiten die in ieder geval IETS kan. Je hebt immers al genoeg lopende middenvelders die kunnen meeverdedigen.
In principe zijn Van Persie, Berghuis en Larsson allemaal hele creatieve spelers. Larsson is alleen een enorme slappe zak net als die Gustafsson.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Persie kan toch voor de broodnodige creativiteit zorgen is gebleken vorig seizoen, of zie jij dat anders?
Maar hoeveel gaat die spelen...quote:Op maandag 30 juli 2018 14:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Persie kan toch voor de broodnodige creativiteit zorgen is gebleken vorig seizoen, of zie jij dat anders?
De plekken waarin we moeten investeren zijn vooral een creatieve middenvelder en een verdediger. Daar liggen onze zwakke punten. Van Persie is top, maar gaat lang niet alles kunnen spelen. Heeft hij zelf aangegeven. Toornstra als back-up is echt een enorme achteruitgang. Alle creativiteit meteen weg. Ons verdedigende centrum is onthutsend zwak in vergelijking met Ajax en PSV.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat weet je op voorhand toch niet. Kijk naar Elia, werd Van Geel ook voor verguisd door velen in dit topic en heeft inmiddels bijna een cultstatus.
Fer is niet geweldig, laat ik dat voorop stellen. Inderdaad lichtelijk motorisch gestoord en de draaicirkel van een Sherman-tank.
Maar wel gewoon beter dan wat we van Amrabat gezien hebben, die viel vies tegen. En op voorhand hopen op de doorbraak van een jeugdige middenvelder met 0 eredivisie ervaring is een beetje de goden verzoeken.
Clasie en Fer is op zich wel een lekker blok hoor, Van Persie er voor en Jorgensen.. als dat gaat renderen kun je zomaar weer meedoen om het kampioenschap. Al maak ik me wel zorgen over de linkerkant. Nu Haps ook weer geblesseerd is , Larsson geen knikker raakt en Boetius die in de regen moet gaan spelen kan dat zomaar escaleren.
Dat is de belangrijkste vraag. Want daar valt of staat het komende seizoen inderdaad volledig bij. Samen met het wel of niet vertrekken van Berghuis en/of Jorgensen.quote:
Gio heeft er eigenlijk nog geen een keer naast gezeten met het wel/niet inbrengen van jeugdspelers. Mensen liepen te janken over spelers die een kans moesten krijgen, het gros van die gasten speelt nu in de KKD. Ongeschikt voor Feyenoord 1.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:02 schreef fetX het volgende:
[..]
De plekken waarin we moeten investeren zijn vooral een creatieve middenvelder en een verdediger. Daar liggen onze zwakke punten. Van Persie is top, maar gaat lang niet alles kunnen spelen. Heeft hij zelf aangegeven. Toornstra als back-up is echt een enorme achteruitgang. Alle creativiteit meteen weg. Ons verdedigende centrum is onthutsend zwak in vergelijking met Ajax en PSV.
We hebben op het middenveld nu Clasie, Ayoub, Amrabat, Vilhena en Tapia. Als er 1 vertrekt kun je dat prima opvangen met jeugd (achterin de rij aansluiten). Dan heb je de keuze uit Wehrmann, Bouchataoui en misschien zelfs Burger. Die het allen prima deden in de voorbereiding. Zonde om je geld dan uit te geven aan die positie.
Maar nogmaals, wanneer mag de jeugd volgens jou dan de kans krijgen? Als Amrabat echt zo slecht is als de meesten beweren, zullen de jeugdspelers het niet minder doen. Die speelden bij vlagen ook echt heel goed vorig jaar in de Youth League.
Als je de jeugdspelers niet de kans wil geven, dan moet je ze nu gaan verhuren.
Vaak ook een fysiek en mentaal verhaal, dat is lastig in te schatten op jonge leeftijd hoe zich dat gaat ontwikkelen. Niemand had verwacht dat Clasie het zou redden, Achabbar en Schuurman waren in oranje u17 echt toppers en bleken de stap niet te kunnen zetten.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Er zijn inderdaad nogal wat spelers voortkomende uit onze eigen jeugd geweest waar het legioen schreeuwde dat hij speeltijd verdiende maar deze nooit kreeg en waarvan later bleek dat ze er inderdaad geen reet van kunnen.
Achahbar en Sleegers schieten me zo meteen te binnen, maar er zijn er velen geweest waar je nu nooit meer wat van hoort.
Clasie redt het ook enkel in de eredivisie. Tandje hoger en meneer houdt de bank warm. Zelfde zal gebeuren met Vilhena. Werd op 17 jarige leeftijd ook omschreven door sommige hier als hét talent. Zal ook niet verder komen dan een middenmoot ergens in Duitsland/Italië.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:18 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vaak ook een fysiek en mentaal verhaal, dat is lastig in te schatten op jonge leeftijd hoe zich dat gaat ontwikkelen. Niemand had verwacht dat Clasie het zou redden, Achabbar en Schuurman waren in oranje u17 echt toppers en bleken de stap niet te kunnen zetten.
Klopt, maar van die twee werd hier nogal hard geroepen dat ze beter waren als wat er op dat moment speelde. De staf van Feyenoord die met die gasten werkte op dat moment kon niks goed doen.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:18 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vaak ook een fysiek en mentaal verhaal, dat is lastig in te schatten op jonge leeftijd hoe zich dat gaat ontwikkelen. Niemand had verwacht dat Clasie het zou redden, Achabbar en Schuurman waren in oranje u17 echt toppers en bleken de stap niet te kunnen zetten.
Het niet opstellen van jeugdspelers zou het einde kunnen betekenen van Feyenoordquote:Op maandag 30 juli 2018 15:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Er zijn inderdaad nogal wat spelers voortkomende uit onze eigen jeugd geweest waar het legioen schreeuwde dat hij speeltijd verdiende maar deze nooit kreeg en waarvan later bleek dat ze er inderdaad geen reet van kunnen.
Achahbar en Sleegers schieten me zo meteen te binnen, maar er zijn er velen geweest waar je nu nooit meer wat van hoort.
Clasie - Van Haaren de Xavi en Iniesta van de Maas.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Clasie redt het ook enkel in de eredivisie. Tandje hoger en meneer houdt de bank warm. Zelfde zal gebeuren met Vilhena. Werd op 17 jarige leeftijd ook omschreven door sommige hier als hét talent. Zal ook niet verder komen dan een middenmoot ergens in Duitsland/Italië.
Ja maar dat zegt op zich allemaal niet zo heel veel.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Clasie redt het ook enkel in de eredivisie. Tandje hoger en meneer houdt de bank warm. Zelfde zal gebeuren met Vilhena. Werd op 17 jarige leeftijd ook omschreven door sommige hier als hét talent. Zal ook niet verder komen dan een middenmoot ergens in Duitsland/Italië.
AZ verkoopt gewoon voor miljoenen terwijl het 3e werd en geen enkele topwedstrijd heeft gewonnen. Nu hebben ze ook nog eens een hoop kapitaal met Til, Koopmeiners en Stengs ergens gaat er iets mis bij ons.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het niet opstellen van jeugdspelers zou het einde kunnen betekenen van Feyenoord
Om geld binnen te krijgen zijn er 2 mogelijkheden
eigen jeugd opleiden die verkocht wordt
of CHampions League voetbal halen.
Dan moet je maar lekker 4 in de competitie worden en proberen jeugd op te leiden om hoge transfersommen binnen te halen om als club te kunnen overleven....Dat Scenario heeft Feyenoord toch al gehad?![]()
Of gewoon op deze weg doorgaan en lekker failliet gaan.
En Ajax wint jaren op rij niks en is steenrijk. Dat kampioenschap verbloemt te veel. Wat is naast megalomane projecten zoals het nieuwe stadion precies het beleid wat Feyenoord volgt om uit deze financiële positie te komen? Want met deze coach ben je als jeugdspeler ook wel gek om bij te tekenen ipv naar het buitenland te vertrekken.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:26 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
AZ verkoopt gewoon voor miljoenen terwijl het 3e werd en geen enkele topwedstrijd heeft gewonnen. Nu hebben ze ook nog eens een hoop kapitaal met Til, Koopmeiners en Stengs ergens gaat er iets mis bij ons.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat weet je op voorhand toch niet. Kijk naar Elia, werd Van Geel ook voor verguisd door velen in dit topic en heeft inmiddels bijna een cultstatus.
Fer is niet geweldig, laat ik dat voorop stellen. Inderdaad lichtelijk motorisch gestoord en de draaicirkel van een Sherman-tank.
Maar wel gewoon beter dan wat we van Amrabat gezien hebben, die viel vies tegen. En op voorhand hopen op de doorbraak van een jeugdige middenvelder met 0 eredivisie ervaring is een beetje de goden verzoeken.
Clasie en Fer is op zich wel een lekker blok hoor, Van Persie er voor en Jorgensen.. als dat gaat renderen kun je zomaar weer meedoen om het kampioenschap. Al maak ik me wel zorgen over de linkerkant. Nu Haps ook weer geblesseerd is , Larsson geen knikker raakt en Boetius die in de regen moet gaan spelen kan dat zomaar escaleren.
Het plan van Martin vanGeel was om 2x achter elkaar kampioen te worden om zo 50 miljoen uit de Cl pot te halen vandaar dat hij vorig seizoen zoveel geld heeft uitgegeven,quote:Op maandag 30 juli 2018 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En Ajax wint jaren op rij niks en is steenrijk. Dat kampioenschap verbloemt te veel. Wat is naast megalomane projecten zoals het nieuwe stadion precies het beleid wat Feyenoord volgt om uit deze financiële positie te komen? Want met deze coach ben je als jeugdspeler ook wel gek om bij te tekenen ipv naar het buitenland te vertrekken.
Misschien moeten we ophouden met onze jeugd zo omhoog te prijzen. Zo goed zijn ze nou ook weer niet. Natuurlijk hoop ik ook graag dat bijvoorbeeld Geertruida de voorkeur krijgt boven van der Heijden. Maar tegen Swift zagen we ook dat de Geertruida van de A1 niet meer zo goed is.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En Ajax wint jaren op rij niks en is steenrijk. Dat kampioenschap verbloemt te veel. Wat is naast megalomane projecten zoals het nieuwe stadion precies het beleid wat Feyenoord volgt om uit deze financiële positie te komen? Want met deze coach ben je als jeugdspeler ook wel gek om bij te tekenen ipv naar het buitenland te vertrekken.
LEUK verhaaltje wat op niets is gebaseerd.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Misschien moeten we ophouden met onze jeugd zo omhoog te prijzen. Zo goed zijn ze nou ook weer niet. Natuurlijk hoop ik ook graag dat bijvoorbeeld Geertruida de voorkeur krijgt boven van der Heijden. Maar tegen Swift zagen we ook dat de Geertruida van de A1 niet meer zo goed is.
Het gat is gewoon te groot. Feyenoord 2 weet op de maandagavond totaal geen potten te breken. De A1 is al jaren geen kampioen meer geworden. Wij hebben op dit moment gewoon geen talent rond lopen als Dolberg, Bergwijn, F. de Jong of De Ligt. Jongens als Vente, Wehrmann en Malacia zijn gewoon een klasse minder.
Die hadden we weer, maar spelen nu bij Manchester United en Bayern Munchen.
Laten we eerst maar proberen dat 2e elftal in de KK divisie te krijgen. Als het meezit duurt dat 4 jaar. Dan maken ze veel makkelijker de stap.
Zie het er eerst maar eens voor te krijgen en daarnaast waardige vervangers ervoor te halen. Je geld is vliegensvlug op en als die aankopen niet slagen dan ben je gewoon weer bij 0 en zoals Klaas zegt ben je dan gedwongen om eigen jeugd op te stellen. Het feit dat Gio wederom voor Jones kiest en zijn manier van spelen en wisselkeuzes zegt genoeg over de behoudendheid die hem kenmerkt en waar hij gewoon aan vast lijkt te houden. Of het feit dat Gio niet voor jeugdspelers kiest dan direct betekent dat geen enkele van de jeugdspelers in potentie mee kan draaien, dat vind ik dan ook maar de vraag, want van iemand die wederom voor Jones gaat kiezen vind ik het oordeel dan ook wat minder serieus te nemen.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:54 schreef Elan het volgende:
Ja leuk hoor AZ....
Als Larsson en/of Haps of St Juste een goed seizoen draaien kunnen ze in potentie ook gewoon 15 miljoen of meer opleveren.Berghuis gaat als hij nu verkocht zou worden ook met een riante winst weg. Jorgensen idem. Ayoub komt transfervrij dus moet ook wel heel raar lopen als je daar geld op verliest. En dan zijn er nog een heleboel spelers waarvan het onzeker is wat ze doen.
Het beeld wat sommigen schetsen door in te zoemen op de missers is nogal gechargeerd. uiteindelijk is het niet zo dat van Geel alleen maar investeert in middelmaat zonder restwaarde. Zelfs een totale miskoop als Bilal heeft (excl salaris) ´slechts´ 2 miljoen gekost.
Netto doet hij het echt wel heel goed volgens mij als je de aankopen af zou zetten tegen wat hij verkocht heeft. Vorig seizoen was veelal zaaien, hopelijk dit of volgend seizoen weer oogsten op de transfermarkt.
Laten we net als toen inderdaad jongens van 17/18 gewoon voor de leeuwen gooien. Wie weet verliezen we dan wel weer een keer met 10-0quote:Op maandag 30 juli 2018 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie het er eerst maar eens voor te krijgen en daarnaast waardige vervangers ervoor te halen. Je geld is vliegensvlug op en als die aankopen niet slagen dan ben je gewoon weer bij 0 en zoals Klaas zegt ben je dan gedwongen om eigen jeugd op te stellen. Het feit dat Gio wederom voor Jones kiest en zijn manier van spelen en wisselkeuzes zegt genoeg over de behoudendheid die hem kenmerkt en waar hij gewoon aan vast lijkt te houden. Of het feit dat Gio niet voor jeugdspelers kiest dan direct betekent dat geen enkele van de jeugdspelers in potentie mee kan draaien, dat vind ik dan ook maar de vraag, want van iemand die wederom voor Jones gaat kiezen vind ik het oordeel dan ook wat minder serieus te nemen.
Ik weet niet of jij spelers zoals BMI hebt zien stuntelen in het begin, maar dat sloeg ook compleet nergens op. Alleen we hadden niks anders. Uiteindelijk haalt zo'n gozer wel het NL efltal en een prima transfer.
Ik bedoel er maar mee te zeggen dat jonge spelers die veel speeltijd krijgen zich ook kunnen ontwikkelen tot iets wat ergens op lijkt.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Laten we net als toen inderdaad jongens van 17/18 gewoon voor de leeuwen gooien. Wie weet verliezen we dan wel weer een keer met 10-0Genot!
Malacia en Vente hebben vorig seizoen genoeg minuten gemaakt voor spelers van hun leeftijd/kwaliteit. Taak voor hun om de seizoen die minuten x 1,5 te maken en zo rustig stappen maken. We praten niet over Sneijder of Van Persie. Gewoon aardige spelers die met veel mentaliteit misschien wel een vaste waarde voor Feyenoord 1 kan worden. Net als BMI.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bedoel er maar mee te zeggen dat jonge spelers die veel speeltijd krijgen zich ook kunnen ontwikkelen tot iets wat ergens op lijkt.
Inb4 daarom worden ze ook verhuurd Hans.
Vente zou je eigenlijk moeten verhuren wanneer Jorgensen blijft.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Malacia en Vente hebben vorig seizoen genoeg minuten gemaakt voor spelers van hun leeftijd/kwaliteit. Taak voor hun om de seizoen die minuten x 1,5 te maken en zo rustig stappen maken. We praten niet over Sneijder of Van Persie. Gewoon aardige spelers die met veel mentaliteit misschien wel een vaste waarde voor Feyenoord 1 kan worden. Net als BMI.
Over Bijlow ben ik het wel met je eens. Maar ik denk nog steeds dat dat onze eerste doelman gaat worden. Bijlow is namelijk wél een exceptioneel talent.
vanmiddag nog zijn naam genoemd als 1 van de 3 spelers waarvan ik verwachtte dat ze een transfer kunnen opleveren voor Feyenoord.quote:Volop interesse voor Van Beek: ''Ook clubs uit Italië en Duitsland hebben interesse''
30 juli 2018 | 20:07 ( 0 reacties)
Volop interesse voor Van Beek: ''Ook clubs uit Italië en Duitsland hebben interesse''
Het lijkt slechts een kwestie van tijd te zijn voordat Sven van Beek uit Rotterdam vertrekt. Volgens Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam is er meer dan genoeg interesse.
De journalist van Voetbal International zegt dat er weinig namen worden genoemd. "Het is geen geheim dat Van Beek wordt gevolgd door een aantal Europese clubs. Niet alleen vanuit Turkije, maar ook clubs uit Italië en Duitsland hebben interesse"
Van Beek speelt sinds 2013 in de hoofdmacht van Feyenoord. In totaal kwam hij tot nog toe 93 keer in actie voor de Rotterdamse club waarin hij drie maal wist te scoren.
Jammer dat de overige 99% van wat je uitkraamt altijd onzin blijkt.quote:Op maandag 30 juli 2018 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vanmiddag nog zijn naam genoemd als 1 van de 3 spelers waarvan ik verwachtte dat ze een transfer kunnen opleveren voor Feyenoord.
Het is een paar uur later al bevestigd
[ afbeelding ]
Liever niet. Ga er maar van uit dat RVP een aantal wedstrijden zal moeten missen door blessures. Dan hebben we alleen Jorgensen over als spits. Niet dat hij bijzonder blessuregevoelig is, maar heeft in 2 seizoenen toch 10 competitiewedstrijden niet kunnen spelen. Lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk dat er een moment komt dat beide spelers niet kunnen spelen. Dan is het wel fijn als Vente in de spits kan spelen ipv Boetiusquote:Op maandag 30 juli 2018 18:29 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vente zou je eigenlijk moeten verhuren wanneer Jorgensen blijft.
Bevestigd door Krabby.quote:Op maandag 30 juli 2018 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vanmiddag nog zijn naam genoemd als 1 van de 3 spelers waarvan ik verwachtte dat ze een transfer kunnen opleveren voor Feyenoord.
[ afbeelding ]
heb je hem ook weer met zijn mongolen berichtenquote:Op maandag 30 juli 2018 20:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jammer dat de overige 99% van wat je uitkraamt altijd onzin blijkt.
Dat is wel te hopen voor dit seizoen nog.quote:Op maandag 30 juli 2018 21:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bevestigd door Krabby.![]()
Die blijft dus gewoon in Rotterdam
Wat wil je hier nou mee zeggen man?quote:Op maandag 30 juli 2018 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die komen echt niet bij ons terug hoor. Hebben interesse in Rondon van West Bromquote:Op maandag 30 juli 2018 21:28 schreef Duveldrinker het volgende:
Newcastle heeft wel poen nu Mitrovic weg is.
Vind van Persie meer een extra dan iemand waar je een heel seizoen op kan bouwen.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een visionair ben je toch. Niemand die dit had verwacht.quote:Op maandag 30 juli 2018 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Achabar had Te Vrede en Kazim voor zich. Die hebben na Feyenoord ook werkelijk nergens wat laten zien. Dat was destijds ook veel meer de discussie dan dat Achabar een topper zou worden. Daarnaast is het voor jonge spelers essentieel om minuten te maken, het blijft niet te voorspellenn waar ze hadden gestaan als ze iedere jaar 30+ wedstrijden hadden gespeeld.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt, maar van die twee werd hier nogal hard geroepen dat ze beter waren als wat er op dat moment speelde. De staf van Feyenoord die met die gasten werkte op dat moment kon niks goed doen.
En achteraf bleken Gio&co dus gewoon goed te zitten, maar daar hoor je dan niemand meer over.
Neequote:Op maandag 30 juli 2018 22:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee zeggen man?Een paar dagen terug werd toch al gemeld dat Udinese interesse heeft?
Als het echt zo zou zijn dat "Feyenoord geen transfers meer wil" terwijl er nog wél een miljoenenbudget te besteden is, dan zou je de technische staf als een tikkeltje te optimistisch mogen bestempelen.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:45 schreef fetX het volgende:
Feyenoord wil blijkbaar geen transfers meer. Mijn hemel, het wordt toch een keer tijd voor een andere td als dit daadwerkelijk zo is. Met deze selectie word je hooguit derde.
Als er geen geld is...quote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:45 schreef fetX het volgende:
Feyenoord wil blijkbaar geen transfers meer. Mijn hemel, het wordt toch een keer tijd voor een andere td als dit daadwerkelijk zo is. Met deze selectie word je hooguit derde.
Schijnt dat van Beek al meerdere keren heeft aangegeven niet weg te willen bij Feyenoord. Jammer wel. Ook jammer dat er geen intresse is in Tapia. Na het WK hoopte ik dat we hem zouden lozen voor 3 miljoen ofzo.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 11:49 schreef Sejt het volgende:
Ik denk dat ze Van Beek verkopen, St. Juste naar het centrum gooien (al dan niet in plaats van Botteghin), Janmaat halen met het geld van Van Beek, en Nieuwkoop als backup voor rechtsback.
Enige onzekere is of het geld + vrijgekomen salaris van Van Beek genoeg is om Janmaat te halen.
Ik zie het nog meer in Tapia zitten dan in Amrabat.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Schijnt dat van Beek al meerdere keren heeft aangegeven niet weg te willen bij Feyenoord. Jammer wel. Ook jammer dat er geen intresse is in Tapia. Na het WK hoopte ik dat we hem zouden lozen voor 3 miljoen ofzo.
Vilhena en van Beek weg en daarvoor Janmaat en Fer. Dan maak je een kans op het kampioenschap.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:22 schreef macca728 het volgende:
Vilhena zal toch wel weggaan ? Dan heb je geld om bv Janmaat te halen.
Anders zit je met teveel middenvelders, al voldoen Amrabat en Tapia niet en heb je ook nog Ayoub en Clasie, Toornstra en evt Van Persie.
Ik ook. Ook meer dan in Ayoubquote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie het nog meer in Tapia zitten dan in Amrabat.
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:32 schreef klaasweetalles het volgende:
VAn Beek moet wel verkocht worden want zijn contract loopt volgend seizoen af
Waarom zijn contract niet verlengd is na vorig seizoen is mijn een raadsel...
Nu loopt die bijna voor niets straks de deur uit...
van Geel kon wel het contract van BIlal verlengen terwijl die geen fuck presteerde en toch verlengen
Die van Geel moet gewoon opdonderen maar dat roep ik nu al 3 seizoenen...wat maakt die man er een teringzooitje van
Heb Ayoub nog niet zien spelen. Vind het wel zo'n speler die wellicht een stapje meer kan. Heeft wel de mentaliteit om zich op te werken tot nuttige speler voor Feyenoord verwacht ik.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:32 schreef klaasweetalles het volgende:
van Geel kon wel het contract van BIlal verlengen terwijl die geen fuck presteerde en toch verlengen
Die van Geel moet gewoon opdonderen maar dat roep ik nu al 3 seizoenen...wat maakt die man er een teringzooitje van
Ik zie maar een echte prijs. Twee B-prijzen, en een C-prijs.quote:
Woest.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 13:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zie maar een echte prijs. Twee B-prijzen, en een C-prijs.
Gefeliciteerd. Je kunt tellen.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 13:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zie maar een echte prijs. Twee B-prijzen, en een C-prijs.
quote:
WTFquote:
Ik zou wel eens een duidelijke specificatie willen zien van de begroting van Feyenoord en PSV in een oogopslag. Hoe kan het toch dat hun zoveel meer inkomsten halen dan Feyenoord? Dan gaat er commercieel toch iets mis.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 14:51 schreef Elan het volgende:
Directeurtje liep gisteren lekker janken over de centjes van Ajax op radio 1. In plaats van dat ze nou zelf aan een dergelijke opzet werken
Er moet is een rekensommetje gemaakt gaan worden hoeveel geld martin van geel besteed heeft in zijn Feyenoord tijdquote:Op dinsdag 31 juli 2018 14:51 schreef Elan het volgende:
Directeurtje liep gisteren lekker janken over de centjes van Ajax op radio 1. In plaats van dat ze nou zelf aan een dergelijke opzet werken
Begrotingen liggen redelijk dicht bij elkaar, maar zij kopen gewoon beter in en hebben een veel betere jeugdopleiding waar ze uit kunnen putten op dit moment.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 15:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een duidelijke specificatie willen zien van de begroting van Feyenoord en PSV in een oogopslag. Hoe kan het toch dat hun zoveel meer inkomsten halen dan Feyenoord? Dan gaat er commercieel toch iets mis.
Nou begin maar dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 15:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er moet is een rekensommetje gemaakt gaan worden hoeveel geld martin van geel besteed heeft in zijn Feyenoord tijd
en dan moet er een lijstje gemaakt worden welke spelers allemaal miskopen waren
Dan schrik je waarschijnlijk helemaal rot
Ik schrok van de CL inkomsten van PSV en Feyenoord van de afgelopen 17 jaar:quote:Op dinsdag 31 juli 2018 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Begrotingen liggen redelijk dicht bij elkaar, maar zij kopen gewoon beter in en hebben een veel betere jeugdopleiding waar ze uit kunnen putten op dit moment.
En ze hebben natuurlijk periodes gekend waarin ze heel veel geld hebben gemaakt met uitgaande transfers, 100 miljoen tussen 2013 en 2015. Bijvoorbeeld.
Tel daar bij op alle CL-inkomsten van de jaren dat ze kampioen werden toen er nog sprake was van directe plaatsing en her en der een gemeentedeal en het verschil is immens.
Laat klaas lekker lullen joh.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou begin maar dan.
Het lijstje van miskopen onder zijn voorgangers was sowieso vele malen groter.
grote bullshitquote:Op dinsdag 31 juli 2018 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Het lijstje van miskopen onder zijn voorgangers was sowieso vele malen groter.
Kom je uit een EI ofzo...quote:[quote]Op dinsdag 31 juli 2018 15:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik schrok van de CL inkomsten van PSV en Feyenoord van de afgelopen 17 jaar:
Feyenoord: 14 miljoen
PSV: 165 miljoen
[..]
Niemand verkocht ook voor zoveel als V Geel.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 15:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
grote bullshit
|Niemand gaf zoveel geld uit als td als martin van geel
Je bent knettergekquote:Op dinsdag 31 juli 2018 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Niemand verkocht ook voor zoveel als V Geel.
Daarbij is de club nu relatief gezond vergeleken met de clowns die de club in het verleden runden. Al ben ik het beleidsmatig verder niet zo met de huidige gang van zaken eens, hij heeft samen met Gudde wel een wereldprestatie neergezet de afgelopen 10 jaar door de club weer schuldenvrij te maken.
Eigenlijk zou je gewoon het voltallige spul wat nu bij AZ het beleid uit zet een wereldaanbieding moeten doen.
Feyenoord is gered door Vrienden van Feyenoordquote:Op dinsdag 31 juli 2018 16:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je bent knettergek
Feyenoord is gered door de spelers van Varkenoord.
Het had echt geen fuk uitgemaakt wie daar nou in het maasgebouw had gezeten.
Ze doen allemaal precies hetzelfde volgens bepaalde richtlijnen om schuldenvrij te raken
alsof Gudde en van Geel nou grote economen zijn ......Het wordt allemaal op de achtergrond geadviseerd en geregeld door accountants en fiscale specialisten.
De redding van Feyenoord is geweest dat noodgedwongen spelers van Varkenoord werden opgesteld en die bakken vol geld binnenhaalde voor Feyenoord.
Van Geel heeft ondanks de destijds enorm zwakke onderhandelingspositie van Feyenoord altijd het maximale uit de kan weten te halen. Ook qua aankopen, Guidetti, Pelle, Jorgensen, Elia, Berghuis heeft hij het gewoon prima gedaan. Gered zijn we door de VvFquote:Op dinsdag 31 juli 2018 16:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je bent knettergek
Feyenoord is gered door de spelers van Varkenoord.
Het had echt geen fuk uitgemaakt wie daar nou in het maasgebouw had gezeten.
Ze doen allemaal precies hetzelfde volgens bepaalde richtlijnen om schuldenvrij te raken
alsof Gudde en van Geel nou grote economen zijn ......Het wordt allemaal op de achtergrond geadviseerd en geregeld door accountants en fiscale specialisten.
De redding van Feyenoord is geweest dat noodgedwongen spelers van Varkenoord werden opgesteld en die bakken vol geld binnenhaalde voor Feyenoord.
Ik heb dat een tijdje terug ergens in een topic (waarschijnlijk deze) uitgerekend. Geen idee wanneer of hoe ik dat terug kan vinden helaasquote:Op dinsdag 31 juli 2018 15:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een duidelijke specificatie willen zien van de begroting van Feyenoord en PSV in een oogopslag. Hoe kan het toch dat hun zoveel meer inkomsten halen dan Feyenoord? Dan gaat er commercieel toch iets mis.
BEENHAKKER TERUG NUquote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Sodemieter toch lekker op manquote:Op dinsdag 31 juli 2018 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Geel heeft ondanks de destijds enorm zwakke onderhandelingspositie van Feyenoord altijd het maximale uit de kan weten te halen. Ook qua aankopen, Guidetti, Pelle, Jorgensen, Elia, Berghuis heeft hij het gewoon prima gedaan. Gered zijn we door de VvFonder wiens voorspraak V Geel geïnstalleerd is.
Wat je alleen niet moet doen, daar kunnen ze bij Ajax over meepraten is de beste man met een grote zak geld uit winkelen sturen. Eigenlijk had je imo na het kampioensjaar al voor een compleet andere koers moeten kiezen met hele gerichte en jonge aankopen en het verbeteren van de (jeugd)scouting die nog steeds in armoedige toestand verkeerd..
Overigens pleitte ik hier in dit topic 2 jaar geleden al voor een terugkeer van Stanley Brard (destijds het grote succes achter Varkenoord) die daar toen ook wel oren naar had.... Onbegrijpelijk dat Feyenoord die man niet terug gehaald heeft, zoveel goeds voor de club betekend.
Dat zouden dit jaar dan een Berghuis en een Jorgenson worden, ik houd ze voor dat geld liever bij ons overigens, als Haps fit was gebleven had ie overigens ook zo rond de 15+ waard geweest, is gewoon een vrij degelijke back die fysiek sterk zat is om in een zwaardere competitie mee te kunnen, en linksbacks zijn nu eenmaal schaars in Europaquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Sodemieter toch lekker op man
als we niet die miljoenen binnen hadden gekregen VAN de spelertjes van varkenoord had Feyenoord nou allang in de eerste divisie gespeeld
SPELERS VERKOPEN ZICHZELF DOOR WAT ZE OP HET VELD LATEN ZIEN......
als martin van geel en het bestuur het allemaal gedaan zouden hebben laat van geel dan nu ook een paar transfers doen van 15 tot 20 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
Terug af bij welke situatie precies?quote:o SHIT.....
we hebben geen spelers meer die voor die credits voor martin van geel gaan zorgen dat hij zo een geweldig TD IS
Feyenoord is terug naar af
dat lijkt me wel hun taak jaquote:Alleen Gio en de huidige spelersgroep kunnen er het beste van gaan maken dat er weer wat geld gaat binnen komen.
Zonder Van Geel geen Gio, geen talenten die in die moeilijke tijd voor de max verkocht werden, geen kampioenschap en een redelijk grote kans op dat we al lang failliet waren geweestquote:FUCK VAN GEEL
Vooral omdat veel van die verkopen eigen jeugd waren.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 15:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er moet is een rekensommetje gemaakt gaan worden hoeveel geld martin van geel besteed heeft in zijn Feyenoord tijd
en dan moet er een lijstje gemaakt worden welke spelers allemaal miskopen waren
Dan schrik je waarschijnlijk helemaal rot
Mee eens, qua verkopen prima.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Geel heeft ondanks de destijds enorm zwakke onderhandelingspositie van Feyenoord altijd het maximale uit de kan weten te halen. Ook qua aankopen, Guidetti, Pelle, Jorgensen, Elia, Berghuis heeft hij het gewoon prima gedaan. Gered zijn we door de VvFonder wiens voorspraak V Geel geïnstalleerd is.
Wat je alleen niet moet doen, daar kunnen ze bij Ajax over meepraten is de beste man met een grote zak geld uit winkelen sturen. Eigenlijk had je imo na het kampioensjaar al voor een compleet andere koers moeten kiezen met hele gerichte en jonge aankopen en het verbeteren van de (jeugd)scouting die nog steeds in armoedige toestand verkeerd..
Overigens pleitte ik hier in dit topic 2 jaar geleden al voor een terugkeer van Stanley Brard (destijds het grote succes achter Varkenoord) die daar toen ook wel oren naar had.... Onbegrijpelijk dat Feyenoord die man niet terug gehaald heeft, zoveel goeds voor de club betekend.
Halverwege Gio's eerste seizoen, ten tijde van die dramatische reeks, riep men ook dat we "terug naar [sic] af" waren. Alles was kut, onze grootste talenten van de gouden generatie verkocht voor een habbekrats, de overgebleven spelers uit de eigen opleiding konden er niks van en zouden we geen cent voor krijgen.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als we niet die miljoenen binnen hadden gekregen VAN de spelertjes van varkenoord had Feyenoord nou allang in de eerste divisie gespeeld
als martin van geel en het bestuur het allemaal gedaan zouden hebben laat van geel dan nu ook een paar transfers doen van 15 tot 20 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
o SHIT.....
we hebben geen spelers meer die voor die credits voor martin van geel gaan zorgen dat hij zo een geweldig TD IS
Alleen Gio en de huidige spelersgroep kunnen er het beste van gaan maken dat er weer wat geld gaat binnen komen.
FUCK VAN GEEL
maar jij snapt wel meer niet, dus dat lag wel in de lijn der verwachtingenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 20:04 schreef PSVCL het volgende:
Klaas heeft gelijk
Snap nie waarom hij hier belachelijk wordt gemaakt .
De echte kenners met een andere mening worden altijd belachelijk gemaaktquote:Op dinsdag 31 juli 2018 20:21 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
maar jij snapt wel meer niet, dus dat lag wel in de lijn der verwachtingen
Wie denk je dat de onderhandelingen voor al die (jeugd) contracten naar veeljarige profcontracten heeft gevoerd?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
o SHIT.....
Alleen Gio en de huidige spelersgroep kunnen er het beste van gaan maken dat er weer wat geld gaat binnen komen.
FUCK VAN GEEL
Blijf lekker je domme sprookje geloven dat van geel de credits moet krijgenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:43 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat zouden dit jaar dan een Berghuis en een Jorgenson worden, ik houd ze voor dat geld liever bij ons overigens, als Haps fit was gebleven had ie overigens ook zo rond de 15+ waard geweest, is gewoon een vrij degelijke back die fysiek sterk zat is om in een zwaardere competitie mee te kunnen, en linksbacks zijn nu eenmaal schaars in Europa
[..]
Terug af bij welke situatie precies?
[..]
dat lijkt me wel hun taak ja
[..]
Zonder Van Geel geen Gio, geen talenten die in die moeilijke tijd voor de max verkocht werden, geen kampioenschap en een redelijk grote kans op dat we al lang failliet waren geweest
Maar goed, zolang jij denkt dat Toornstra geen waarde heeft gekend voor Feyenoord en liever met Malacia dan Haps speelt, wordt een inhoudelijke discussie voeren best lastig, dan heb je ofwel een heel andere kijk ofwel geen kijk op het gehele spelletje
haha, verneuken is niet hetzelfde als investeren in de langere termijn, zoals het jeugdcomplex. Hoe kun je daar tegen zijn als je zo pro-eigen-jeugd bent?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 20:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Blijf lekker je domme sprookje geloven dat van geel de credits moet krijgen
vorig seizoen een kapitaal uitgegeven aan haps larsson en amrabat en ze falen allemaal
IK geef alle credits aan Gio en de talenten van varkenoord dat feyenoord erbovenop is gekomen
Hoe kun je als je 30 miljoen op je bankrekening heb dat allemaal 1 seizoen verneuken....zeker als je de voorgeschiedenis van Feyenoord kent
Martin van Geel is echt een mongool eerste klas
Die aankopen waren in totaal 30 miljoen of meerquote:Op dinsdag 31 juli 2018 20:39 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
haha, verneuken is niet hetzelfde als investeren in de langere termijn, zoals het jeugdcomplex. Hoe kun je daar tegen zijn als je zo pro-eigen-jeugd bent?
Daarnaast, Haps heeft een ruime voldoende en Larsson totnogtoe een 6je, maar zie ik dit seizoen wel gaan opbloeien.
Ik vind Malacia echt nog lang niet goed genoeg. Moet vaak de sliding inzetten als laatste redmiddel of z'n handen gebruiken en neemt daardoor veel risico. Ook aanvallend brengt Haps veel meer. 6 miljoen is inderdaad veel geld, maar dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 20:52 schreef macca728 het volgende:
Van Geel heeft genoeg goede dingen gedaan, inderdaad veel contracten op tijd verlengd, spelers heel goed verkocht.
Alleen aankoopbeleid is niet zo denderend, veel bord op schoot en subtoppers halen in de hoop dat ze aanpikken.
Haps is op zich een goede aankoop maar blijkbaar blessuregevoelig en je had Malacia ook al.
Dan is 6 miljoen best veel geld.
quote:Feyenoord-doelman Brad Jones staat voor een transfer. De 36-jarige Australiër is op weg naar Al Nassr, de club uit Saoedi-Arabië waar ook Nordin Amrabat sinds kort onder contract staat. Jones kent de keeperstrainer van die club goed.
Met een transfer is Jones de keuze van Giovanni van Bronckhorst voor. De Feyenoord-trainer hakt voor de strijd om de Johan Cruijff Schaal van zaterdag de knoop door over wie de eerste doelman van de Rotterdammers is in het nieuwe seizoen. Justin Bijlow en Kenneth Vermeer zijn de andere opties.
Jones was in de voorbije twee seizoenen basisspeler bij Feyenoord en had ook een belangrijk aandeel in het winnen van de landstitel in het seizoen 2016/17. Vorig seizoen was de routinier wisselvalliger.
Feyenoord wil het gat dat Jones achterlaat dichten met een nieuwe derde doelman in de selectie van Van Bronckhorst. Volgens bronnen is Joris Delle gepolst. De 28-jarige Fransman is transfervrij na zijn vertrek bij NEC eerder deze zomer.
Ik weet alleen dat die gozert een waardeloze keeper is.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had die vent geen motivatieproblemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |