Kongolo begon ook niet meteen in de basis en is met alle zorgvuldigheid bij het eerste gebracht.quote:Op maandag 30 juli 2018 12:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Spelers als Kongolo en Karsdorp die speelde pas verschrikkelijk in hun begintijd bij Feyenoord..
En kijk hoe het met hun gegaan is....
Zo een Malacia kan na 2 seizoenen basis Feyenoord gewoon 15-20 miljoen gaan opleveren maar je moet gewoon in zo toptalent investeren en hem laten staan...
Hij had BMI en de Neel voor zich toch? Logisch dat je dan moet banken.quote:Op maandag 30 juli 2018 13:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Kongolo begon ook niet meteen in de basis en is met alle zorgvuldigheid bij het eerste gebracht.
2011 - 2012 - 1 wedstrijd
2012 -2013 - 5 wedstrijden
2013 - 2014 - 17 wedstrijden
2014 - 2015 - 31 wedstrijden
Ja maar die brak eigenlijk ook veel jonger door denk ikquote:Op maandag 30 juli 2018 13:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Kongolo begon ook niet meteen in de basis en is met alle zorgvuldigheid bij het eerste gebracht.
2011 - 2012 - 1 wedstrijd
2012 -2013 - 5 wedstrijden
2013 - 2014 - 17 wedstrijden
2014 - 2015 - 31 wedstrijden
Waren beide 18, alleen Kongolo debuteerde als invaller tegen Excelsior en speelde dat seizoen verder geen wedstrijd meer .quote:Op maandag 30 juli 2018 13:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja maar die brak eigenlijk ook veel jonger door denk ik
maar wat ik ook mee wil zeggen is dat er nu overal geroepen wordt dat malacia er niets van kan na een paar wedstrijdjes na de zomerstop....
dat is allemaal dom gelul
Omdat Amrabat waarschijnlijk al afgeschreven is.quote:
Kloptquote:Op maandag 30 juli 2018 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Waren beide 18, alleen Kongolo debuteerde als invaller tegen Excelsior en speelde dat seizoen verder geen wedstrijd meer .
Komt vanzelf wel als de tijd er rijp voor is, heeft ook bijgetekend, als Verdonk er een potje van maakt kan hij er altijd nog in.
Dan lekker jeugd inpassen. Dat kan prima voor als je 3e in de rij bent.quote:Op maandag 30 juli 2018 13:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Omdat Amrabat waarschijnlijk al afgeschreven is.
Mocht Vilhena vertrekken, wordt Fer gewoon als basisspeler gehaald natuurlijk.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan lekker jeugd inpassen. Dat kan prima voor als je 3e in de rij bent.
Zo werkt dat dus niet hé.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan lekker jeugd inpassen. Dat kan prima voor als je 3e in de rij bent.
Lijkt me een heerlijke speler om er bij te hebben. Clasie voor de passing en Fer als beuker in de El Ahmadi rolquote:Op maandag 30 juli 2018 14:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Mocht Vilhena vertrekken, wordt Fer gewoon als basisspeler gehaald natuurlijk.
Wanneer moeten jeugdspelers volgens jou dan wel de kans krijgen? Je hebt dan Ayoub en Amrabat, en dan ga je vervolgens nog Fer kopen? Terwijl Wehrmann en Bouchataoui het tijdens de voorbereiding heel prima hebben gedaan.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet hé.
Wat er staat mag dan middelmaat zijn, je moet ook niet de arrogantie hebben om te denken dat te pas en te pas matige jeugdspelers je wel even derde maken.
En zonde van je jeugdopleiding.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Wanneer moeten jeugdspelers volgens jou dan wel de kans krijgen? Je hebt dan Ayoub en Amrabat, en dan ga je vervolgens nog Fer kopen? Terwijl Wehrmann en Bouchataoui het tijdens de voorbereiding heel prima hebben gedaan.
Zo wordt jeugd alleen uit nood geboren en dat zie ik toch anders.
Ik vind het zonde om dan geld uit te geven aan Fer. Dat is een niet-scorende, lompe middenvelder.
Sowieso natuurlijk achterlijk dat Amrabat na 1 seizoen meteen al geen krediet meer lijkt te hebben. Maar wel Bilal jaren blijven gebruiken.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Wanneer moeten jeugdspelers volgens jou dan wel de kans krijgen? Je hebt dan Ayoub en Amrabat, en dan ga je vervolgens nog Fer kopen? Terwijl Wehrmann en Bouchataoui het tijdens de voorbereiding heel prima hebben gedaan.
Ik vind het zonde om dan geld uit te geven aan Fer. Dat is een niet-scorende, lompe middenvelder.
Fer is van een compleet ander kaliber als de spelers die jij opnoemt. Geen buitencategorie of zo, maar wel een speler die zorgt voor een kwaliteitsimpuls die je mag verwachten bij een club als Feyenoord.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Komt gewoon enorm tekort ook hoor.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso natuurlijk achterlijk dat Amrabat na 1 seizoen meteen al geen krediet meer lijkt te hebben. Maar wel Bilal jaren blijven gebruiken.
Mensen die zoveel leestekens nodig hebben, zijn niet eens de moeite van het quoten waard.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:32 schreef F.M.D. het volgende:
Niet gek dat de sfeer/beleving steeds slechter wordt met de steeds groter wordende afstand tussen club en supporters . Verslag van een supporter die 1908 bezocht vandaag.
--------------------------------------------------------------
Een volksclub ??? Vanmorgen bij de "open" training van Feyenoord Rotterdam geweest. De omheining zo hoog langs het veld, dat de kinderen niets kunnen zien. De "warming-up" op een veld waar de supporter niet bij kan. De "dure" heren trainen in het verste hoekje bij de supporters vandaan. Er is welgeteld één speler zo vriendelijk geweest om naar ons toe te komen. Eric Bothegin....
SCHANDE Feyenoord, neem een voorbeeld aan andere ere-divisie clubs !!!
--------------------------------------------------------------
Dit dus.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:38 schreef hhh38 het volgende:
Als Fer meteen wordt gehaald als Vilhena vertrekt weten Amrabat, Tapia, Ayoub en in zekere zin zelfs El Boutchaoui ook weer waar ze staan
Als we dan eindelijk wat geld hebben zie ik liever dat er op andere vlakken wordt geïnvesteerd. Naast Janmaat bijvoorbeeld een centrale verdediger en een creatieve middenvelder of een linksbuiten bijvoorbeeld.
Maar Fer zal het verschil niet maken tussen plek 2 en 3. En boven AZ moet je ook makkelijk zónder Fer kunnen eindigen. Dan zie ik liever dat wat jeugd de kans krijgt of Ayoub het opvangt.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Fer is van een compleet ander kaliber als de spelers die jij opnoemt. Geen buitencategorie of zo, maar wel een speler die zorgt voor een kwaliteitsimpuls die je mag verwachten bij een club als Feyenoord.
Als Vilhena vertrekt moet je daar een waardige en geroutineerde opvolger voor hebben. Niet een of andere middelmatige speler van FC utrecht of een jeugdspeler met 0 minuten in het eerste.
Fer was in die laatste reeks wedstrijden voor zijn vertrek wel behoorlijk imposant. Ik zie in hem veel meer toegevoegde waarde dan bijvoorbeeld een Vilhena. Ik zou alleen zelf wel de voorkeur geven aan een creatieve middenvelder of desnoods een linksbuiten die in ieder geval IETS kan. Je hebt immers al genoeg lopende middenvelders die kunnen meeverdedigen.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit dus.
Het is echt onzin om Fer te halen als je al 2 spelers hebt voor die positie en daarachter nog 2 jeugdspelers met potentie.
Een van de dingen waarom ik ergens niet blij ben met Gio als trainer. Jeugdspelers krijgen in de voorbereiding de kans, presteren goed en zie je vervolgens niet meer (tenzij iedereen geblesseerd is). Op lange termijn is de jeugd de bron van meer geld en groei.
Kampioen worden we toch niet met de huidige selectie. Ook niet met Fer als vervanger van Vilhena.
Klopt. Liever investeren in spelers die we écht kunnen gebruiken.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fer was in die laatste reeks wedstrijden voor zijn vertrek wel behoorlijk imposant. Ik zie in hem veel meer toegevoegde waarde dan bijvoorbeeld een Vilhena. Ik zou alleen zelf wel de voorkeur geven aan een creatieve middenvelder of desnoods een linksbuiten die in ieder geval IETS kan. Je hebt immers al genoeg lopende middenvelders die kunnen meeverdedigen.
Dat weet je op voorhand toch niet. Kijk naar Elia, werd Van Geel ook voor verguisd door velen in dit topic en heeft inmiddels bijna een cultstatus.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar Fer zal het verschil niet maken tussen plek 2 en 3. En boven AZ moet je ook makkelijk zónder Fer kunnen eindigen. Dan zie ik liever dat wat jeugd de kans krijgt of Ayoub het opvangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |