En als Gutiérrez pas gekocht wordt nadat Arias is verkocht, dan zegt dat natuurlijk nog niks. Kan dan nog altijd om moeizame onderhandelingen gaan.quote:Op maandag 30 juli 2018 20:35 schreef tja77 het volgende:
We zullen zien wie er gelijk heeft, mocht Gutierrez komen voordat er een uitgaande transfer van minimaal 8-10 miljoen is dan wel groepsfase CL een zekerheid is, dan ben ik mans genoeg toe te geven dat ik er naast zat.
Vrasaljko naar Inter.quote:Op maandag 30 juli 2018 20:44 schreef tja77 het volgende:
Overigens ontbrak Arias op de teamfoto van PSV vandaag. Die zal wel vertrekken.
Veel te grote stap.quote:Op maandag 30 juli 2018 21:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maakt de weg vrij voor Arias naar Atletico. Al vind ik dat wel meteen een enorme stap omhoog.
True, maar Vrsaljko was gewoon “slechts” 2e in pikorde achter Juanfran.quote:Op maandag 30 juli 2018 21:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maakt de weg vrij voor Arias naar Atletico. Al vind ik dat wel meteen een enorme stap omhoog.
Vorig seizoen was ie basisspelerquote:Op maandag 30 juli 2018 21:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
True, maar Vrsaljko was gewoon “slechts” 2e in pikorde achter Juanfran.
Vrsaljko was afgelopen seizoen een van de beste backs van Europaquote:Op maandag 30 juli 2018 21:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
True, maar Vrsaljko was gewoon “slechts” 2e in pikorde achter Juanfran.
Juanfran stelt ook niet meer veel voor.quote:
Simeone schijnt hem graag te willen houden, maar hij was niet altijd even betrouwbaar in de grote wedstrijden.quote:Op maandag 30 juli 2018 21:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik volg Atletico niet op de voet.
Maar waarom laten ze hem dan vertrekken?
SB7?quote:Op maandag 30 juli 2018 11:24 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Bergwijn heeft van alles wel iets meer dan Younes: snelheid, doelgerichtheid, vertrouwen, een schot, overzicht en vooral een club die in hem gelooft en trots op hem is.
En dan zouden ze voor Arias gaan?quote:Op maandag 30 juli 2018 21:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Simeone schijnt hem graag te willen houden, maar hij was niet altijd even betrouwbaar in de grote wedstrijden.
Tsja, de droomrechtsback Álvaro Odriozola is naar Real Madrid gegaan. Veel fantastische rechtsbacks zijn er ook niet voor een appel en een peer te krijgen. Dan kom je in dit segment uit.quote:Op maandag 30 juli 2018 21:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dan zouden ze voor Arias gaan?
Dan zeg ik ook dat de stap te groot is voor onze Colombiaanse baas.
Post die teamfoto eens. Kan ik m in de OP zetten als Badder akkoord is. Staat nu nog de selectiefoto van vorig seizoen.quote:Op maandag 30 juli 2018 20:44 schreef tja77 het volgende:
Overigens ontbrak Arias op de teamfoto van PSV vandaag. Die zal wel vertrekken.
Hier staat ie.quote:Op maandag 30 juli 2018 21:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Post die teamfoto eens. Kan ik m in de OP zetten als Badder akkoord is. Staat nu nog de selectiefoto van vorig seizoen.
Kan de OP ineens niet meer aanpassen zie ik. Dan moet de volgende TS m er maar in zetten.quote:Op maandag 30 juli 2018 21:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier staat ie.
https://www.ed.nl/psv/san(...)amfoto-psv~a23e7b13/
Speciaal voor jou een TR gezet, dus wordt gefixedquote:Op maandag 30 juli 2018 22:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kan de OP ineens niet meer aanpassen zie ik. Dan moet de volgende TS m er maar in zetten.
Waar is LBM eigenlijk?quote:Op maandag 30 juli 2018 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een TR gezet, dus wordt gefixed
Opgelost.quote:Op maandag 30 juli 2018 22:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kan de OP ineens niet meer aanpassen zie ik. Dan moet de volgende TS m er maar in zetten.
Vakantie.quote:
Ik vond het vooral ontzettend Calimerogedrag om dat in de OP te zetten. Maar goed, als mijn mede PSV supporters het prachtig vinden, dan blijft ie er lekker in.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 01:35 schreef Sked het volgende:
Verder zie ik niet zoveel kwaads in een plaatje van Sjaak Swart.
Waar maak je je toch druk omquote:Op dinsdag 31 juli 2018 06:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vond het vooral ontzettend Calimerogedrag om dat in de OP te zetten. Maar goed, als mijn mede PSV supporters het prachtig vinden, dan blijft ie er lekker in.
Ik had meer verwacht van supporters van de landskampioen. Maar helaas.
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 06:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vond het vooral ontzettend Calimerogedrag om dat in de OP te zetten. Maar goed, als mijn mede PSV supporters het prachtig vinden, dan blijft ie er lekker in.
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 06:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Rennes en Besiktas dus (niet Benfica). Op zich een logisch moment om een volgende stap te maken. Paar seizoenen gehad, nu niet zeker van een basisplek, Obispo staat klaar.quote:Nicolas Isimat-Mirin over toekomst: 'Er is al contact geweest met Stade Rennes en Benfica'
In gesprek met het Franse Foot Mercato geeft Nicolas Isimat-Mirin aan dat het nog niet zeker is of hij ook komend seizoen voor PSV speelt. "De club wil graag dat ik blijf. Ze zijn erg dankbaar, maar is ook niet tegen een vertrek," zo geeft Isimat aan.
PSV Netwerk
De verdediger vervolgt: "Ze laten de keuze aan mij. Ze staan open voor alle mogelijkheden. Als ik echt wil blijven, kunnen we het bespreken. Voor nu ben ik meer bezig met de start van het seizoen."
Isimat kijkt echter al om zich heen en staat ook in de belangstelling van meerdere clubs. "Ik denk dat het tijd is voor iets anders. Maar dat zal altijd in overleg met de club gaan," zegt hij daarover. "Er is al contact geweest met Stade Rennes en Besiktas, maar er zijn ook nog andere clubs."
Een transfer voor de verdediger lijkt er dan ook in te zitten. "We bevinden ons in een situatie waarbij we tot een akkoord met een club kunnen komen. We kijken vooral of ik in het profiel pas wat ze zoeken," aldus Isimat. "Het gaat nu nog niet door op twee of drie kleine details. Niets echt schokkend. We moeten gewoon geduld hebben."
Precies, hij is niet voor de toekomst, maar zal ook komend seizoen zeker z'n minuten krijgen. 5 miljoen ongeveer.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Rennes en Besiktas dus (niet Benfica). Op zich een logisch moment om een volgende stap te maken. Paar seizoenen gehad, nu niet zeker van een basisplek, Obispo staat klaar.
4 tot 6 miljoen gok ik
Echt he. Ik heb dit al een aantal keren aangekaart maar krijg ik een hoop kots over me heen en ben ik een "act".quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik die bedragen hoor dan moet ik binnensmonds kotsen. Vier tot zes miljoen terwijl de transfermarkt explodeert. PSV lijkt wel de Aldi van de voetbalclubs.
LET IT GO, LET IT GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Echt he. Ik heb dit al een aantal keren aangekaart maar krijg ik een hoop kots over me heen en ben ik een "act".
Ik dacht tot 2019?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:38 schreef Moustachio het volgende:
Ik vind het ook een mager bedrag eigenlijk. Voor 3 miljoen gekocht. Dan is 4 miljoen gewoon te weinig. Zeker met een contract tot 2020.
quote:
Ik moest googlen maar dit was de eerste hit.quote:Dinsdagavond kwam PSV al tot een akkoord met AS Monaco over een te betalen transfersom van 2,5 miljoen euro. Dat bedrag kan door middel van een aantal bonussen nog oplopen tot 3 miljoen euro. Met Isimat zelf had PSV al een tijdje een akkoord bereikt over een contract tot de zomer van 2020.
4 miljoen haal je een bamischijf voor tegenwoordig. Dan kunnen ze hem beter gewoon aan z'n contract houden. Ik zou gaan voor minimaal 10 en anders geen deal.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Rennes en Besiktas dus (niet Benfica). Op zich een logisch moment om een volgende stap te maken. Paar seizoenen gehad, nu niet zeker van een basisplek, Obispo staat klaar.
4 tot 6 miljoen gok ik
4 tot 6 miljoen? (lol)quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
4 tot 6 miljoen gok ik
Nu.nl meldt het volgende;quote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:00 schreef Moustachio het volgende:
[..]
[..]
Ik moest googlen maar dit was de eerste hit.
Maar die zitten er wel vaker langs.quote:PSV bereid mee te werken aan vertrek Isimat-Mirin
Nicolas Isimat-Mirin hoopt deze transferperiode nog te vertrekken bij PSV. De 26-jarige verdediger uit Frankrijk zegt toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. "De club wil graag dat ik blijf, maar zou een vertrek niet tegenhouden", aldus Isimat-Mirin. "Ze laten het aan mij en helpen me om mijn doelen te bereiken." De verdediger, die nog een contract heeft tot medio 2019 in Eindhoven, zegt dat er contact is geweest met Stade Rennes en Besiktas. "Maar er zijn ook andere clubs geïnteresseerd. Ik wacht rustig af." (Bron: Foot Mercato)
12 miljoen kan ik mee akkoord. Is in deze markt normaal met 2020 contract.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 11:43 schreef BadderHaring het volgende:
Vorig jaar basisspeler en heel degelijk gespeeld, weinig fout gedaan. Grote sterke neger en dat zien ze vooral in Engeland graag.
Minimaal 12 vragen dus. Voor 10 laten gaan.
Maar zal wel een Brenetje worden, inderdaad.
Aldi is tegenwoordig ook tering duur hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik die bedragen hoor dan moet ik binnensmonds kotsen. Vier tot zes miljoen terwijl de transfermarkt explodeert. PSV lijkt wel de Aldi van de voetbalclubs.
die jongen is toch helemaal niet zo bijzonder, ja hij kan zingen geloof ik maar qua ontwikkeling ook niet echt in een stijgende lijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 11:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
12 miljoen kan ik mee akkoord. Is in deze markt normaal met 2020 contract.
Las overigens dat Atletico zich officieel heeft gemeld voor Arias. Die hebben geld zat dus hopelijk durft PSV op 20 in te zetten om 18 + bonussen over te houden.
En dan snel Guti ophalen.
In de kleine ruimte een prima verdediger zolang ie niet aan tegenstanders loopt te trekken en pingels veroorzaakt. Paste perfect in t verdedigend systeem van Cocu. Past alleen niet in t systeem dat Bommel wil gaan spelen. Ruimte in zn rug is zwakke schakel.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
die jongen is toch helemaal niet zo bijzonder, ja hij kan zingen geloof ik maar qua ontwikkeling ook niet echt in een stijgende lijn.
Arias is wel wat anders
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In de kleine ruimte een prima verdediger zolang ie niet aan tegenstanders loopt te trekken en pingels veroorzaakt. Paste perfect in t verdedigend systeem van Cocu. Past alleen niet in t systeem dat Bommel wil gaan spelen. Ruimte in zn rug is zwakke schakel.
Maar past dus prima in een team dat de ruimtes klein houdt. Heb je een prima verdediger aan. Dan kom je al snel uit op 12 in deze markt.
Eens hoor, maar de bedragen gaan nergens meer over momenteel. Het is ook afhankelijk van welke club er komt. Een subtopper in Frankrijk gaat geen 10 miljoen betalen voor een CV, maar een laagvlieger in Engeland tikt dat lachend af. Ook voor Isimat.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
die jongen is toch helemaal niet zo bijzonder, ja hij kan zingen geloof ik maar qua ontwikkeling ook niet echt in een stijgende lijn.
Arias is wel wat anders
ja dat is ook weer waar, moet je een beetje geluk mee hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eens hoor, maar de bedragen gaan nergens meer over momenteel. Het is ook afhankelijk van welke club er komt. Een subtopper in Frankrijk gaat geen 10 miljoen betalen voor een CV, maar een laagvlieger in Engeland tikt dat lachend af. Ook voor Isimat.
quote:Van Marwijk laat gezicht zien op training PSV, Arias ontbreekt
Bert van Marwijk heeft vandaag voor het eerst zijn opwachting gemaakt op een openbare training op De Herdgang, het trainingscomplex van PSV. De Limburger staat dit seizoen hoofdtrainer en schoonzoon Mark van Bommel bij.
Santiago Arias ontbreekt zoals verwacht op de training. De Colombiaan is in gesprek met Atlético Madrid.
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:38 schreef Moustachio het volgende:
Ik vind het ook een mager bedrag eigenlijk. Voor 3 miljoen gekocht. Dan is 4 miljoen gewoon te weinig. Zeker met een contract tot 2020.
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
4 miljoen haal je een bamischijf voor tegenwoordig. Dan kunnen ze hem beter gewoon aan z'n contract houden. Ik zou gaan voor minimaal 10 en anders geen deal.
Ho ho ho, let op de smiley. Ik roep maar wat bedragen om Scarface te plagen.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 11:38 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
4 tot 6 miljoen? (lol)
[ afbeelding ]
Vind dit wel erg slim van PSV. Zo voorkom je hetzelfde scenario als in 2013 toen Cocu in het diepe werd gegooid en met de winterstop in het rechterrijtje stond. Al was de selectie toen ook minder in balans dan het nu is.quote:
met diezelfde selectie bleef hij vervolgens na zijn operatie wel aardig ongeslagen.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:36 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Vind dit wel erg slim van PSV. Zo voorkom je hetzelfde scenario als in 2013 toen Cocu in het diepe werd gegooid en met de winterstop in het rechterrijtje stond. Al was de selectie toen ook minder in balans dan het nu is.
Klopt, dat was een prima ommekeer die hij daarmee bereikte, want die selectie was niets speciaals. Ook niet na de komst van Ruiz in de winterstop.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 15:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met diezelfde selectie bleef hij vervolgens na zijn operatie wel aardig ongeslagen.
Wel genoten van Ji-Sung Park dat jaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt, dat was een prima ommekeer die hij daarmee bereikte, want die selectie was niets speciaals. Ook niet na de komst van Ruiz in de winterstop.
Als je die spelerslijst ziet en daarin meeneemt wat de leeftijden van die spelers zijn (of heel jong, of al ver over hun top), dan is het een wonder dat we dat jaar Europees voetbal hebben gehaald.
? Begin jij nu ook al?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 11:43 schreef BadderHaring het volgende:
Vorig jaar basisspeler en heel degelijk gespeeld, weinig fout gedaan. Grote sterke neger en dat zien ze vooral in Engeland graag.
Minimaal 12 vragen dus. Voor 10 laten gaan.
Maar zal wel een Brenetje worden, inderdaad.
Had toen een onervaren elftal ,kan je niet vergelijken met nuquote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:36 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Vind dit wel erg slim van PSV. Zo voorkom je hetzelfde scenario als in 2013 toen Cocu in het diepe werd gegooid en met de winterstop in het rechterrijtje stond. Al was de selectie toen ook minder in balans dan het nu is.
Snap ik. Als Napoli twijfelt tussen jou of een derde keeper om die laatste non-EU plek in te vullen, dan voel je je ook niet echt heel erg gewild.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:00 schreef tja77 het volgende:
Arias ondertussen in Madrid gespot voor te onderhandelen.
Dit idd. Dumfries doet het goed tot dusver en voor nood is die Teze ook wel ok!quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:36 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Snap ik. Als Napoli twijfelt tussen jou of een derde keeper om die laatste non-EU plek in te vullen, dan voel je je ook niet echt heel erg gewild.
Lekker hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:00 schreef tja77 het volgende:
Arias ondertussen in Madrid gespot voor te onderhandelen.
Mooie transfer en volledig verdiend.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 22:05 schreef Masterminded het volgende:
https://www.psv.nl/psv/ni(...)-atletico-madrid.htm
Officieel.
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 22:05 schreef Masterminded het volgende:
Officieel.
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooie transfer en volledig verdiend.
Maar voor hoeveel geld???quote:Op dinsdag 31 juli 2018 22:05 schreef Masterminded het volgende:
Officieel.
Voetbalzone.quote:
quote:Santiago Arias maakt per direct de overstap van PSVnaar Atlético Madrid, zo meldt de Spaanse club via de officiële kanalen. Met de transfer is naar verluidt een bedrag van ongeveer elf miljoen euro gemoeid.
Welke backs in de Eredivisie met 1 jaar contract gingen voor meer weg? Overigens is het niet officieel.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 22:21 schreef Scarface88 het volgende:
11 miljoen zie ik![]()
![]()
We zijn echt de Lidl van het voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |