Mij? Hmm...quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:49 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Helaas, het gebeurt regelmatig. Ook door jou. Dat iemand een opmerking krijgt dat het in het verkeerde topic geplaatst wordt. Of dat het elders al gezegd is. Ik snap dat het vervelend is als je wel overal post, en je leest overal dubbele dingen (waarom ik ook uit het silly en nieuws topic blijft). Maar het is nog vervelender als er regelmatig op gewezen wordt dat iemand niet alles minutieus bij houdt.
Nou kan het mij niet heel veel uitmaken, ik krijg er geen hartklachten door. Maar is misschien wel handig dat jij als blauwe je er bewust van bent.
De manier van verwijzen kan ook al heel erg helpen. Stond al in ss, klinkt heel anders dan: Voor meer van dat soort nieuws kun je het diepe in bij het ss topic. Oid.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij? Hmm...
Maar goed, waar we uiteindelijk naartoe willen werken is dat er in de gerichte topics een wat diepgaandere discussie wordt gevoerd over bepaalde onderwerpen. In het Silly Topic worden bijvoorbeeld geregeld hele lijstjes gepost die een mooi onderwerp geven. Als je wil blijven volgen wie waar terecht kan komen is dat een heel mooi topic om gewoon in je AT te houden. En dan is het natuurlijk fijn als ook iedereen weet dat dat topic er is, zeker nieuwe users die nog niet helemaal wegwijs zijn in het forum.
Tegelijk is het algemene topic er nog voor om alles op een hoop te gooien en gewoon slap over de F1 te ouwehoeren. Het is helemaal niet erg om daar nieuws te posten, zeker voor de personen die gewoon alles op een plek willen hebben. Het live topic is overigens niet echt de plek voor nieuws, gezien het daar snel ondersneeuwt.
En zoals je wellicht al gemerkt hebt, zit hier een vervelende tegenstelling in. Zal er nog even over nadenken hoe dit het beste aangepakt kan worden.
En daar geef ik je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 16:04 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
De manier van verwijzen kan ook al heel erg helpen. Stond al in ss, klinkt heel anders dan: Voor meer van dat soort nieuws kun je het diepe in bij het ss topic. Oid.
Daar post niemand omdat het vol zit met trollen. Dus vervelen die zichzelf en gaan weer trollen in het live topic. Was natuurlijk ook te verwachten. Die lui willen niet met elkaar lopen praten over hoe kut max is, maar puur mensen frustreren en komen dus weer terug.quote:
PTA / [PTA F1] Formule 1 #3; Monzaaaaa!quote:Op zondag 2 september 2018 17:16 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heb die afkorting vaker gezien vandaag... wat is dat?
Heeft blijkbaar ook niet gewerkt.
johquote:Op zondag 2 september 2018 17:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
Daar post niemand omdat het vol zit met trollen. Dus vervelen die zichzelf en gaan weer trollen in het live topic. Was natuurlijk ook te verwachten. Die lui willen niet met elkaar lopen praten over hoe kut max is, maar puur mensen frustreren en komen dus weer terug.
quote:
Wat een aannames weer. We hebben geen trol gezien en het is ook geen troltopic, het is een topic zonder gezeur en gehuil en gewoon lekker over F1 ouwehoeren. Jammer dat het hier nog steeds zo doorgaat, daar is er nog geen sprake van geweest.quote:Op zondag 2 september 2018 17:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
Daar post niemand omdat het vol zit met trollen. Dus vervelen die zichzelf en gaan weer trollen in het live topic. Was natuurlijk ook te verwachten. Die lui willen niet met elkaar lopen praten over hoe kut max is, maar puur mensen frustreren en komen dus weer terug.
Daar is het topic in PTA helemaal niet voor.quote:
Aannames, het is daar gewoon gezellig en volgens mij is er nog geen 1 post verwijderd, maar ga lekker door met je gekanker op ons.quote:Op zondag 2 september 2018 17:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
En dat is dan meteen het antwoord op je vraag van de vorige post.quote:Op maandag 3 september 2018 07:43 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Daar zitten ook geen trollen, die zijn hier gewoon gebleven. De mensen daar hebben hier alleen af en toe een ongenuanceerde mening gegeven, en zijn daardoor als dusdanig bestempelt.
Dus dan maar een safe-zone waar je lekker veilig voor de boze wereld niet voor je zelf op hoeft te komen? Voelt niet echt des-FOK's nmm.quote:Op maandag 3 september 2018 07:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En dat is dan meteen het antwoord op je vraag van de vorige post.
Welke fittie?quote:Op maandag 3 september 2018 09:09 schreef Nattekat het volgende:
Dit is niet de plek om fitties uit te vechten.
Verkeerde plek om het te vragen, maar ja.quote:Op maandag 3 september 2018 10:35 schreef PietCasso het volgende:
Hi, ik heb een vraag mbt het manager spel. Worden de punten na het uitvallen van Grosjean nog aangepast voor 19.59? Thanx. Grt
Waarom komt er geen reactie op deze post? En waarom is het topic nog open?quote:Op maandag 3 september 2018 21:31 schreef KillerBee4ever het volgende:
F1 / Wie wordt in 2020 de teamgenoot van Gasly?
Een verkapte troll topic en niemand die het ziet?![]()
Het is niet eens leuk (als dat zijn bedoeling is tenminste?), het is trollerig en blijft gewoon staan.
Het lijkt hier nogal alsof sommigen de grenzen aan het aftasten zijn en kijken tot hoe ver ze mogen en kunnen gaan. Missie geslaagd...
Niet op reageren en dan zakt het vanzelf wel weg. De grens van wel of niet trollen is geen in steen gekerfde en is niet altijd even duidelijk. Om nou elke anti-Max post weg te halen gaat me ook iets te ver.quote:Op maandag 3 september 2018 21:31 schreef KillerBee4ever het volgende:
F1 / Wie wordt in 2020 de teamgenoot van Gasly?
Een verkapte troll topic en niemand die het ziet?![]()
Het is niet eens leuk (als dat zijn bedoeling is tenminste?), het is trollerig en blijft gewoon staan.
Het lijkt hier nogal alsof sommigen de grenzen aan het aftasten zijn en kijken tot hoe ver ze mogen en kunnen gaan. Missie geslaagd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |