Hij zegt toch al dat het even geleden is dattie natuurkunde heeft gehad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou, iemand vraagt je om uitleg nadat je keihard faalt. En meteen daarna gooi je het topic dicht. Waarom niet nog even open gelaten? Bang voor gezichtsverlies?
Wordt hier nog op gereageerd?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou, iemand vraagt je om uitleg nadat je keihard faalt. En meteen daarna gooi je het topic dicht. Waarom niet nog even open gelaten? Bang voor gezichtsverlies?
Sorry hoor maar je lijkt wel een ander persoon in dat topic. Het is dan echt niet vreemd dat sommige je als troll zien als het vergelijkt met je posts in het algemene en/of live topic.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:33 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zou vooral ook aanraden om hier PTA / [PTA F1] Formule 1 #2; Frankorsjamps te posten als je dit gezeik hier ook zat bent, gewoon even een tip
Misschien actie, reactie? Soms is die jongen ruig, ben ik ook, maar uiteindelijk zijn we allemaal lieve mensen die gewoon gezelligheid willen op FOK!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Sorry hoor maar je lijkt wel een ander persoon in dat topic. Het is dan echt niet vreemd dat sommige je als troll zien als het vergelijkt met je posts in het algemene en/of live topic.
Je hoeft niet steeds op Maxfappers te reageren. Dat is een eigen keuze. Als je er niet mee om kan gaan kan je beter wegblijven inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien actie, reactie? Soms is die jongen ruig, ben ik ook, maar uiteindelijk zijn we allemaal lieve mensen die gewoon gezelligheid willen op FOK!
Het gaat niet alleen om Maxfappers. Volgens mij is Anne een uberMaxFapper en yvonne ook, boeie.. dat mag. Het gaat om A) het modden, B) geen huilies en C) het is gewoon FOK! weetje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je hoeft niet steeds op Maxfappers te reageren. Dat is een eigen keuze. Als je er niet mee om kan gaan kan je beter wegblijven inderdaad.
Niks ruzie, niet zo negatief doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:06 schreef Nattekat het volgende:
Blijf lekker in PTA als het daar zo bevalt ipv hier ruzie lopen zoeken.
Waarom negeer je me?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:06 schreef Nattekat het volgende:
Blijf lekker in PTA als het daar zo bevalt ipv hier ruzie lopen zoeken.
Waarom maak je er zo druk om. Laat het lekker gaan.quote:
Ik hoop omdat jij een nare user bent die niet bezig is met de inhoudelijke discussie (open er dan een topic over of start de discussie in het algemene topic), maar per se bevestiging van nattekat wil zien dat hij 'faalt', terwijl hij al aangeeft dat zijn lessen natuurkunde lang geleden was.quote:
Omdat je pohi genoeg zegt over je ware intenties. Als die link niet in de VBL SC geplaatst werd hadden we je zeer waarschijnlijk niet eens gezien in dit topic.quote:
Dat is niet relevant lijkt me.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je pohi genoeg zegt over je ware intenties. Als die link niet in de VBL SC geplaatst werd hadden we je zeer waarschijnlijk niet eens gezien in dit topic.
Gezien dit een topic is voor mensen die FB hebben voor het reilen en zeilen in F1 lijkt het me zeer relevant dat iemand die een dergelijke post plaatst ook daadwerkelijk iets te maken heeft met F1 en hier niet alleen maar komt omdat er een link in zijn favoriete SC gepost werd.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is niet relevant lijkt me.
Het kan toch dat ik het topic volg maar niet meepost?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezien dit een topic is voor mensen die FB hebben voor het reilen en zeilen in F1 lijkt het me zeer relevant dat iemand die een dergelijke post plaatst ook daadwerkelijk iets te maken heeft met F1 en hier niet alleen maar komt omdat er een link in zijn favoriete SC gepost werd.
Dus nee, ik ga niet op je post in.
Je geeft mij ook geen antwoord en ik post hier wel geregeld mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je pohi genoeg zegt over je ware intenties. Als die link niet in de VBL SC geplaatst werd hadden we je zeer waarschijnlijk niet eens gezien in dit topic.
En op jou ben ik weldegelijk in gegaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je geeft mij ook geen antwoord en ik post hier wel geregeld mee.
Maar ik ben wel klaar met het beleid hier, gelukkig loopt er een topic in PTA.
Helaas, het gebeurt regelmatig. Ook door jou. Dat iemand een opmerking krijgt dat het in het verkeerde topic geplaatst wordt. Of dat het elders al gezegd is. Ik snap dat het vervelend is als je wel overal post, en je leest overal dubbele dingen (waarom ik ook uit het silly en nieuws topic blijft). Maar het is nog vervelender als er regelmatig op gewezen wordt dat iemand niet alles minutieus bij houdt.quote:
Mij? Hmm...quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:49 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Helaas, het gebeurt regelmatig. Ook door jou. Dat iemand een opmerking krijgt dat het in het verkeerde topic geplaatst wordt. Of dat het elders al gezegd is. Ik snap dat het vervelend is als je wel overal post, en je leest overal dubbele dingen (waarom ik ook uit het silly en nieuws topic blijft). Maar het is nog vervelender als er regelmatig op gewezen wordt dat iemand niet alles minutieus bij houdt.
Nou kan het mij niet heel veel uitmaken, ik krijg er geen hartklachten door. Maar is misschien wel handig dat jij als blauwe je er bewust van bent.
De manier van verwijzen kan ook al heel erg helpen. Stond al in ss, klinkt heel anders dan: Voor meer van dat soort nieuws kun je het diepe in bij het ss topic. Oid.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij? Hmm...
Maar goed, waar we uiteindelijk naartoe willen werken is dat er in de gerichte topics een wat diepgaandere discussie wordt gevoerd over bepaalde onderwerpen. In het Silly Topic worden bijvoorbeeld geregeld hele lijstjes gepost die een mooi onderwerp geven. Als je wil blijven volgen wie waar terecht kan komen is dat een heel mooi topic om gewoon in je AT te houden. En dan is het natuurlijk fijn als ook iedereen weet dat dat topic er is, zeker nieuwe users die nog niet helemaal wegwijs zijn in het forum.
Tegelijk is het algemene topic er nog voor om alles op een hoop te gooien en gewoon slap over de F1 te ouwehoeren. Het is helemaal niet erg om daar nieuws te posten, zeker voor de personen die gewoon alles op een plek willen hebben. Het live topic is overigens niet echt de plek voor nieuws, gezien het daar snel ondersneeuwt.
En zoals je wellicht al gemerkt hebt, zit hier een vervelende tegenstelling in. Zal er nog even over nadenken hoe dit het beste aangepakt kan worden.
En daar geef ik je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 16:04 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
De manier van verwijzen kan ook al heel erg helpen. Stond al in ss, klinkt heel anders dan: Voor meer van dat soort nieuws kun je het diepe in bij het ss topic. Oid.
Daar post niemand omdat het vol zit met trollen. Dus vervelen die zichzelf en gaan weer trollen in het live topic. Was natuurlijk ook te verwachten. Die lui willen niet met elkaar lopen praten over hoe kut max is, maar puur mensen frustreren en komen dus weer terug.quote:
PTA / [PTA F1] Formule 1 #3; Monzaaaaa!quote:Op zondag 2 september 2018 17:16 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heb die afkorting vaker gezien vandaag... wat is dat?
Heeft blijkbaar ook niet gewerkt.
johquote:Op zondag 2 september 2018 17:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
Daar post niemand omdat het vol zit met trollen. Dus vervelen die zichzelf en gaan weer trollen in het live topic. Was natuurlijk ook te verwachten. Die lui willen niet met elkaar lopen praten over hoe kut max is, maar puur mensen frustreren en komen dus weer terug.
quote:
Wat een aannames weer. We hebben geen trol gezien en het is ook geen troltopic, het is een topic zonder gezeur en gehuil en gewoon lekker over F1 ouwehoeren. Jammer dat het hier nog steeds zo doorgaat, daar is er nog geen sprake van geweest.quote:Op zondag 2 september 2018 17:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
Daar post niemand omdat het vol zit met trollen. Dus vervelen die zichzelf en gaan weer trollen in het live topic. Was natuurlijk ook te verwachten. Die lui willen niet met elkaar lopen praten over hoe kut max is, maar puur mensen frustreren en komen dus weer terug.
Daar is het topic in PTA helemaal niet voor.quote:
Aannames, het is daar gewoon gezellig en volgens mij is er nog geen 1 post verwijderd, maar ga lekker door met je gekanker op ons.quote:Op zondag 2 september 2018 17:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
En dat is dan meteen het antwoord op je vraag van de vorige post.quote:Op maandag 3 september 2018 07:43 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Daar zitten ook geen trollen, die zijn hier gewoon gebleven. De mensen daar hebben hier alleen af en toe een ongenuanceerde mening gegeven, en zijn daardoor als dusdanig bestempelt.
Dus dan maar een safe-zone waar je lekker veilig voor de boze wereld niet voor je zelf op hoeft te komen? Voelt niet echt des-FOK's nmm.quote:Op maandag 3 september 2018 07:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En dat is dan meteen het antwoord op je vraag van de vorige post.
Welke fittie?quote:Op maandag 3 september 2018 09:09 schreef Nattekat het volgende:
Dit is niet de plek om fitties uit te vechten.
Verkeerde plek om het te vragen, maar ja.quote:Op maandag 3 september 2018 10:35 schreef PietCasso het volgende:
Hi, ik heb een vraag mbt het manager spel. Worden de punten na het uitvallen van Grosjean nog aangepast voor 19.59? Thanx. Grt
Waarom komt er geen reactie op deze post? En waarom is het topic nog open?quote:Op maandag 3 september 2018 21:31 schreef KillerBee4ever het volgende:
F1 / Wie wordt in 2020 de teamgenoot van Gasly?
Een verkapte troll topic en niemand die het ziet?![]()
Het is niet eens leuk (als dat zijn bedoeling is tenminste?), het is trollerig en blijft gewoon staan.
Het lijkt hier nogal alsof sommigen de grenzen aan het aftasten zijn en kijken tot hoe ver ze mogen en kunnen gaan. Missie geslaagd...
Niet op reageren en dan zakt het vanzelf wel weg. De grens van wel of niet trollen is geen in steen gekerfde en is niet altijd even duidelijk. Om nou elke anti-Max post weg te halen gaat me ook iets te ver.quote:Op maandag 3 september 2018 21:31 schreef KillerBee4ever het volgende:
F1 / Wie wordt in 2020 de teamgenoot van Gasly?
Een verkapte troll topic en niemand die het ziet?![]()
Het is niet eens leuk (als dat zijn bedoeling is tenminste?), het is trollerig en blijft gewoon staan.
Het lijkt hier nogal alsof sommigen de grenzen aan het aftasten zijn en kijken tot hoe ver ze mogen en kunnen gaan. Missie geslaagd...
Gossiemijne zeg, waarom heb ik hier nou toch zelf niet aan gedacht?!quote:Op woensdag 5 september 2018 18:46 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Doe dan gewoon TR ipv er aandacht aan te geven
Kan er wat harder opgetreden worden tegen dit soort gezeur? Het is een F1-topic, als het onderwerp van een discussie je niet aanstaat dan lees je het gewoon niet. Dit soort pseudo-mod gedoe heeft niemand wat aan.quote:Op woensdag 5 september 2018 20:58 schreef flipsen het volgende:
Teringjantje zeg, nog steeds dit gezeik? Zelfs RBR hoor je er niet meer over, zouden we een voorbeeld aan moeten nemen. Dat straffen inconsequent zijn, daar zijn we intussen wel aan gewend toch? Doe je niets aan en al helemaal niet via een forum als dit.
Dat ze wat harder optreden tegen het wellus/nietus gezeik ja! Of open er een apart topic over... Maar tis al goed, ik ben weer pleittequote:Op woensdag 5 september 2018 22:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kan er wat harder opgetreden worden tegen dit soort gezeur? Het is een F1-topic, als het onderwerp van een discussie je niet aanstaat dan lees je het gewoon niet. Dit soort pseudo-mod gedoe heeft niemand wat aan.
Kan me best voorstellen dat mensen ellenlange non-discussies (want er wordt 20+ posts niet op elkaar gereageerd, maar alleen de eigen mening herverpakt), tot irritatie leidt.quote:Op woensdag 5 september 2018 22:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kan er wat harder opgetreden worden tegen dit soort gezeur? Het is een F1-topic, als het onderwerp van een discussie je niet aanstaat dan lees je het gewoon niet. Dit soort pseudo-mod gedoe heeft niemand wat aan.
Dan lees je het gewoon niet.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:18 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat mensen ellenlange non-discussies (want er wordt 20+ posts niet op elkaar gereageerd, maar alleen de eigen mening herverpakt), tot irritatie leidt.
Dat doe ik dan over het algemeen ook niet als jij weer eens van je eigen gelijk overtuigd bent. Maar ik zeg dus dat ik snap als mensen voor een andere optie kiezen.quote:
Zullen we reacties op FB overlaten aan de moderators van het forum? Dankjewel.quote:
Ik wacht op zoem's reactie.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zullen we reacties op FB overlaten aan de moderators van het forum? Dankjewel.
Laten we er van uit gaan dat het inderdaad een trollpoging is. Dan kunnen we als moderator twee dingen doen: of het topic op slot gooien waarna die troll naar een andere plek uitwijkt en daar vervelend gaat doen, of we proberen er een positieve draai aan te geven door het spelletje mee te spelen zodat het voor de troll in kwestie dan toch minder aantrekkelijk is om hetzelfde in de toekomst nogmaals te doen.quote:Op woensdag 5 september 2018 21:25 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Gossiemijne zeg, waarom heb ik hier nou toch zelf niet aan gedacht?!![]()
![]()
Dit was allang gedaan, maar er is niet op gereageerd, er is niets mee gedaan en een mod die in dat topic gezellig mee met de trollollol, dus dat verklaard dan idd het negeren van de TR én bovendien mijn eerdere post in dit feedback topic. Nu er hier door meerderen op wordt gereageerd, vind mod het ineens wél nodig om te reageren(??).
En als je een beetje had opgelet, wolfjesamadeus, dan had je ook gezien dat ik niet gereageerd heb in het betreffende topic, maar dit netjes in het feedback topic heb gemeld (NA de TR).
Ook met een ieniemienie klein beetje mensenkennis, zie je al van mijlenver waar dit troll topic om te doen was. Maar nee, mod doet gezellig mee en laat het topic open, want het is hem niet altijd 'even duidelijk'. Tja, dat had ik al gezien...
[edit]zag Zoem's post pas na het plaatsen van de mijne. Sorrie zoem, maar ben het hiermee oneens, juist vanwege het feit dat het hier elk race weekend de pan uit rijst met trollen. Als ik dan zelfs een mod zie mee doen in een dergelijk topic, waar hebben we dan nog mods voor?
Dit gaat al heel lang, veel en veel te ver. Maar goed, het is jullie 'feestje'...
De toon had wat vriendelijker gekund, maar in de basis is ook dat gewoon een toevoeging aan de discussie. Je kan het er dan wel niet mee eens zijn, maar dat betekent niet automatisch dat die post dan maar weg moet.quote:Op woensdag 5 september 2018 22:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Normaal blijft die discussie beperkt tot het live-topic en het slotje dat daar op volgt. Dat is de bedoeling iig. Dat is nu even wat anders gelopen (en dat was meer dan prima gezien de omstandigheden) en gaat hopelijk de komende race niet weer gebeuren.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:18 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat mensen ellenlange non-discussies (want er wordt 20+ posts niet op elkaar gereageerd, maar alleen de eigen mening herverpakt), tot irritatie leidt.
Een livetopic volproppen met een oeroude discussie die iedereen inmiddels wel kent is voor mij een grens als er gewoon een prachtig algemeen topic is voor die discussie. Tuurlijk mag het nog gewoon over randzaken gaan als het wat minder hard loopt.quote:Op zondag 16 september 2018 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een F1-discussie mag alweer niet meer in een livetopic?
Dan kun je dus alleen bespreken wat je letterlijk op je schermpje ziet. Dan komt een livetopic dus niet verder dan VettelGodGenot of MaxGOD of haha Max staat weer in de grindbak.
Als je nu niveau in die hele zooi wil houden moet je dat juist een beetje loslaten.
Ja, dat sommige users een bepaalde langspeelplaat hebben die steeds opnieuw afspeelt is ook wel weer waar, fair.quote:Op zondag 16 september 2018 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een livetopic volproppen met een oeroude discussie die iedereen inmiddels wel kent is voor mij een grens als er gewoon een prachtig algemeen topic is voor die discussie. Tuurlijk mag het nog gewoon over randzaken gaan als het wat minder hard loopt.
Huh, een Lewis fantopic mag wel en een Vettel fantopic niet? Vreemd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:13 schreef fathank het volgende:
Waarom nee? Inzake mijn Vettel topic.
Laat ze daar elkaar lekker van alles wijsmaken en de Grote Duitse Leider naar nog grotere hoogtes pijpen.
De insteek van dat topic maak je nu weer heel duidelijk. Hou elkaar gewoon in waarde.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:13 schreef fathank het volgende:
Waarom nee? Inzake mijn Vettel topic.
Laat ze daar elkaar lekker van alles wijsmaken en de Grote Duitse Leider naar nog grotere hoogtes pijpen.
De insteek waarmee het reguliere topic structureel verneukt wordt door 2 figuren die er overduidelijk op uit zijn niet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De insteek van dat topic maak je nu weer heel duidelijk. Hou elkaar gewoon in waarde.
Wat dat betreft geef ik je gelijk, maar je kan ook best wat meer moeite steken in een dergelijk topic om de discussie weg te halen uit het algemene topic. Daar werk ik dan graag aan mee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
De insteek waarmee het reguliere topic structureel verneukt wordt door 2 figuren die er overduidelijk op uit zijn niet?
Alsof je met Trump aan het praten bent..
Gun die 2 lekker hun eigen hoekje waar ze hun verdraaide waarheden en conspiracies over safety cars kunnen deponeren.
Hear hear..... ik post al nauwelijks meer in dat topic.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
De insteek waarmee het reguliere topic structureel verneukt wordt door 2 figuren die er overduidelijk op uit zijn niet?
Alsof je met Trump aan het praten bent..
Gun die 2 lekker hun eigen hoekje waar ze hun verdraaide waarheden en conspiracies over safety cars kunnen deponeren.
Vanwege firefly en weltschmerz?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hear hear..... ik post al nauwelijks meer in dat topic.
Ja ze spelen steeds opnieuw hetzelfde plaatje af. Dat gezemel steeds. Ik negeer ze ook en reageer er niet op maar stoor me er wel aan. Dus blijf ik weg. Mijn gedrag was daar altijd onbesproken. Dus hou op over mijn gedragingen zeg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 00:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vanwege firefly en weltschmerz?
Jeetje je bent toch geen kind. Negeer de twee die je niet uit kan staan en richt je op anderen, ga je eigen gedragingen niet als argument aandragen aub
Ik heb over jouw 'gedrag' in de vorige posting, niet over toen in dat andere topic. Ik erger me ook aan beiden figure, maar dat is geen argument om beiden te toegang te ontzeggen, irritatie is nooit een argument. Doen we dat wel, valt er een casus te maken om ons twee nav vanavond ook de toegang te ontzeggen. Nogal onredelijk nietwaar?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 00:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja ze spelen steeds opnieuw hetzelfde plaatje af. Dat gezemel steeds. Ik negeer ze ook en reageer er niet op maar stoor me er wel aan. Dus blijf ik weg. Mijn gedrag was daar altijd onbesproken. Dus hou op over mijn gedragingen zeg.
Ik kan me iig goed voorstellen dat er meer mensen zich ergeren en wellicht wegblijven.
Gelukkig, jouw gezeik kon ik ook niet uitstaan. Mijn doel is bereikt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 00:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja ze spelen steeds opnieuw hetzelfde plaatje af. Dat gezemel steeds. Ik negeer ze ook en reageer er niet op maar stoor me er wel aan. Dus blijf ik weg.
Als dit weer gebeurt maak ik een apart topic voor ze aan waar ze verder kunnen. Jij bent niet de enige die er helemaal klaar mee is en ik wil die troep niet meer in een centraal topic.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 00:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja ze spelen steeds opnieuw hetzelfde plaatje af. Dat gezemel steeds. Ik negeer ze ook en reageer er niet op maar stoor me er wel aan. Dus blijf ik weg. Mijn gedrag was daar altijd onbesproken. Dus hou op over mijn gedragingen zeg.
Ik kan me iig goed voorstellen dat er meer mensen zich ergeren en wellicht wegblijven.
Gebeurt altijd op donderdagavond. Normaalgesproken. Nu was er een beetje het probleem dat dat vergeten keihard wordt afgestraft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:48 schreef StephanL het volgende:
Kunnen jullie het openen van het live topic niet wat meer afstemmen op het tijdstip van FP1? Nu was het midden in de nacht, maar het live topic had prima denk ik gisteravond geopend kunnen worden.
Okquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gebeurt altijd op donderdagavond. Normaalgesproken. Nu was er een beetje het probleem dat dat vergeten keihard wordt afgestraft.
Niemand hoeft een ban. Discussies horen op een forum en maken het concept juist leuk. In beginsel ook die van hen. Maar sommigen zijn zo op een eigen gelijk gefixeerd dat ze maar in de discussie blijven hangen. Daarbij gaat het op een gegeven moment op de man (mooi voorbeeld weer in post 177), komt er een modje of user die zegt dat het wel even minder kan en een dag later begint het weer van voren af aan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 00:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb over jouw 'gedrag' in de vorige posting, niet over toen in dat andere topic. Ik erger me ook aan beiden figure, maar dat is geen argument om beiden te toegang te ontzeggen, irritatie is nooit een argument. Doen we dat wel, valt er een casus te maken om ons twee nav vanavond ook de toegang te ontzeggen. Nogal onredelijk nietwaar?
En er posten nog tig mensen, waarom negeer je die? Omdat er twee mensen zijn waar één daarvan alleen wil praten over hoe geweldig Vettel is? Ik begrijp niet waarom je de rest dat ook maar negeert.
En ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat mensen wegblijven. Gebeurt dat wel, mooi. Weg met die lui. We zitten niet in de zandbak waar huilen een argument is. Vind je iemand irritant, dan negeer je dat omdat de ander niet voor rede vatbaar is en anders stamp je die persoon lekker op zijn smoel, ben je zelf weg, maar is het opgelost. Doe iets
Een mooie oplossing zou een + of - systeem zijn, een forum waar kwaliteit centraal staat. Het 'management' gelooft daar niet niet in, dus elke posting is 'even waar'. Het is niet anders.
Dus dan maar posten in het F1 topic in PTA, dasr komen beide doerakken niet.
to prove my point, tnxquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 08:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gelukkig, jouw gezeik kon ik ook niet uitstaan. Mijn doel is bereikt.
Hoedewatte?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 16:27 schreef potjecreme het volgende:
Goede suggesties zijn niet welkom in het live-topic.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:32 schreef trein2000 het volgende:
Kan iemand die Dimachaerus en andere trolls even aanpakken?
De enige die ik zie trollen zijn tevens de personen die in dit topic reageren. Het is niet verboden om een andere mening te hebben. Ga er op een normale manier op in of reageer er überhaupt niet op.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:32 schreef trein2000 het volgende:
Kan iemand die Dimachaerus en andere trolls even aanpakken?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik blijf weg als die kuttrolls mogen blijven. Al krijgt dat sowieso vast veel bijval.
Stop feeding them.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:35 schreef Nattekat het volgende:
De enige die ik zie trollen zijn tevens de personen die in dit topic reageren. Het is niet verboden om een andere mening te hebben. Ga er op een normale manier op in of reageer er überhaupt niet op.
Klopt de verbetering niet dan? Of heb je gewoon een minderwaardigheidscomplex?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
En aub ook even onze alwetende verbeteraar hierboven mij?
Die is ook altijd sfeerverpestend.
Ik troll niet, ik reageer sarcastisch. Is wat anders, bovendien is dit geen mening meer. Deze grapjas komtpas in het topic als Max uitvalt. Das al signaa 1. Vervolgens komt ie gelijk met een “prikkelende” post. En vervolgens praat ie ook nog aantoonbare onzin.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige die ik zie trollen zijn tevens de personen die in dit topic reageren. Het is niet verboden om een andere mening te hebben. Ga er op een normale manier op in of reageer er überhaupt niet op.
Jouw mening boeit me niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]Ja inderdaad! Want zoals Nattekat zegt.
[..]
Stop feeding them.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt de verbetering niet dan? Of heb je gewoon een minderwaardigheidscomplex?
Je verbetering klopt dus niet.quote:A curb (American English), or kerb (Australian English, British English; see spelling differences), is the edge where a raised sidewalk (pavement in British English; pavement or footpath in Australian English) or road median/central reservation meets a street or other roadway.
Nee hoor dame. Ik smijt niet met modder, noch begin ik met zeiken. Spiegeltje zou van pas komen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[..]
Je verbetering klopt dus niet.
Verder ben jij degene die constant met modder zit te gooien, nu ook weer met je minderwaardigheidscomplex etc.
Om jou maar te quoten. Wat sneu.
Sarcastisch reageren is ook gewoon een vorm van trollen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik troll niet, ik reageer sarcastisch. Is wat anders, bovendien is dit geen mening meer. Deze grapjas komtpas in het topic als Max uitvalt. Das al signaa 1. Vervolgens komt ie gelijk met een “prikkelende” post. En vervolgens praat ie ook nog aantoonbare onzin.
Dan ben je er uur op uit om te trollen...
True, maar het is wel gewoon schijtirritant dat degene die altijd het hardste zeurt dat het topic verpest wordt er zelf een enorm aandeel aan heeft.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:41 schreef Nattekat het volgende:
En dit is niet de plek om elkaar in de haren te vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |