Oh Wolken jeetje wat een gedoe zeg; en daar zou je idd nu helemaal niet mee bezig mee moeten zijn
Oh UD voor Nouk

Ja dat er een paar weekendbaby's komen

Of denken alle baby's zoek het lekker uit met dat warme weer van jullie

NJ wat zullen de dagen lang duren zo als je echt aan het 'wachten' bent tot er eindelijk iets gebeurt

Veel sterkte nog

Dat het toch echt niet heel lang meer mag duren voor je vrouwke

Helsinki jeetje wat een bezoek from hell zeg.... Gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging maar toch

Goeie nipt voor krijger
Klaproos wat klinkt je gelukkig

Het is ook zo gegund

Feyre aw yeahhh verlof!! Hier nog 3 weken *ook heel erg aan het aftellen

*
En wat een lompheden op de werkvloer zeg.. Wat dat betreft heb ik het hier niet zo slecht merk ik wel. Niemand die er ooit moeilijk over deed als ik even een uurtje ging liggen na de lunch omdat ik even bij moest komen of wat dan ook. Nu met halve dagen gaat het sowieso een stuk beter; maar ook daar houdt iedereen rekening dat ik er maar de helft meer ben.
VKV weekwissel

en ook al bijna verlof

Woohooo !
En hier lijkt de misselijkheid sinds gisteren spontaan weer verdwenen te zijn!

Kan weer gewoon eten (normale porties) zonder na 3 happen te denken dat alles er weer uit komt. Dit resulteerde natuurlijk in gisterenavond een flinke zak popcorn naar binnen werken want hongerrrrr

Straks na het werk gaan we richting Arnhem! Dan laten we een bellyprint maken en ik kijk er zo vreselijk naar uit

Ik vind het zo mooi dat we dit kunnen laten doen...
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7