abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:29:06 #251
56471 pinquit
oh my lama!
pi_180917444
Wolken, ga es gauw liggen jij :o
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_180917708
Oh wolken wat balen! Zowel van het zieke personeel als de inbraak! Daar zou je je nu helemaal niet mee bezig moeten/willen houden.
8-8-2018 klinkt inderdaad als een mooie datum, maar wat je zegt wel een beetje ver weg.
pi_180919869
Neem je wel voldoende rust Wolken? Helemaal niet goed joh om nog zoveel te doen! :@

---

Wij zijn zojuist bij de verloskundige geweest (48 uur geen verloskundige afspraak gehad, hoezee! :P ) Vriendin was gaan liggen met buikpijn/kramp, in slaap gevallen en werd wakker met een natte broek. Vocht opgevangen, rook wat neutraal, wel ook witte vlokjes.. Dus ja, misschien vruchtwater? Maar nee, onderzocht en lijkt niets te lopen.. Zal toch een combinatie van zweet/afscheiding/urine zijn geweest, hoe gek dan ook.. Dus weer niks.

't blijft rommelen, maar er zet niets door. VK zei nog: 'hopen dat je gewoon het weekend bevalt, hoef je volgende week niet meer naar de afspraak'. Dan denken wij: waarom zeg je dat? :P Is toch geen aanleiding toe? Buik is continu gespannen, dat zou iets kunnen betekenen, maar ja.. Zo is de buik hier al sinds week 20.

--

Oftewel: dat er dit weekend toch maar veel baby's geboren mogen worden! O+
pi_180919917
Ach, Wolken, pas goed op jezelf. Deze tijd krijg je nooit meer terug, hè?

Pfff, Nj, ik benijd jullie niet. Sterkte met de laatste loodjes!
pi_180920676
Oh Wolken jeetje wat een gedoe zeg; en daar zou je idd nu helemaal niet mee bezig mee moeten zijn :( :*

Oh UD voor Nouk O+ Ja dat er een paar weekendbaby's komen :D *O* Of denken alle baby's zoek het lekker uit met dat warme weer van jullie :')

NJ wat zullen de dagen lang duren zo als je echt aan het 'wachten' bent tot er eindelijk iets gebeurt -O- Veel sterkte nog :* Dat het toch echt niet heel lang meer mag duren voor je vrouwke :*

Helsinki jeetje wat een bezoek from hell zeg.... Gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging maar toch :X

Goeie nipt voor krijger *O* *O* O+

Klaproos wat klinkt je gelukkig O+ Het is ook zo gegund :*

Feyre aw yeahhh verlof!! Hier nog 3 weken *ook heel erg aan het aftellen :D *

En wat een lompheden op de werkvloer zeg.. Wat dat betreft heb ik het hier niet zo slecht merk ik wel. Niemand die er ooit moeilijk over deed als ik even een uurtje ging liggen na de lunch omdat ik even bij moest komen of wat dan ook. Nu met halve dagen gaat het sowieso een stuk beter; maar ook daar houdt iedereen rekening dat ik er maar de helft meer ben.

VKV weekwissel *O* en ook al bijna verlof :D Woohooo !

En hier lijkt de misselijkheid sinds gisteren spontaan weer verdwenen te zijn! :D Kan weer gewoon eten (normale porties) zonder na 3 happen te denken dat alles er weer uit komt. Dit resulteerde natuurlijk in gisterenavond een flinke zak popcorn naar binnen werken want hongerrrrr :')

Straks na het werk gaan we richting Arnhem! Dan laten we een bellyprint maken en ik kijk er zo vreselijk naar uit O+ Ik vind het zo mooi dat we dit kunnen laten doen... O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_180920938
Ik duim mee voor weekendbabies! Die van mij ook graag dan 😜 Ben nu 39.2 en kan niet wachten! Vind het nu ook best pittig worden. Kan niet lang zitten/liggen/staan dus hele tijd wisselen. Gisteren ook vochtverlies dus dacht even dat het mijn vliezen waren maar toch niet, was ook zweet/afscheiding/urine volgens verloskundige. Was wel even flink teleurgesteld dat het niks was. Vanaf 4 uur sochtends wakker van gelegen en dan toch weer afwachten. Nu heb ik verder niet veel klachten dus ik hou het nog wel vol als moet. Merk vooral dat ik het mentaal heel zwaar ga vinden. Ga nog wel de deur uit, maar zit toch veel alleen binnen en daar word ik wat somber van. Hopelijk snel babyknuffelen! Succes met laatste loodjes dames! En papas 😉
O en Wolken, denk aan jezelf, dan maar sluiten vanwege ‘omstandigheden’!
pi_180921848
UD voor Nouk *O* Mijlpaal der mijlpalen *O* Goede nipt voor krijgertje *O* Feyre verlof *O*

En een hoop mama’s en papa’s die op hun baby’s wachten! Kom maar buiten spelen hoor, ik ben wel klaar voor een babyboom 8-) O+
:* voor jullie laatste loodjes en de spanningen en onzekerheden!

Helsinki, fijn dat je helemaal gecheckt bent en er geen zwangerschapsvergiftiging is. Maar mensen in het ziekenhuis kunnen nog een hoop leren soms :X

Wolken wat ontzettend pittig zo met eigen bedrijf in topdrukte en ziek personeel. Eens met de rest, pas goed op jezelf en baby :*

Klaproos O+ Wat ben ik blij dat er heuse baby bij gaat komen bij jullie!

VKV weekwissel *O* Ik doe mee met de 35 weken vandaag!
Gister weer helemaal goedgekeurd in het ziekenhuis en laatste grote babyspullen gekocht. Gehad van schoonouders. Zo lief en zo blij mee O+
Toch handig zo’n verlof, de afgelopen week hebben we echt een hoop klaar gemaakt.
Alleen die naam he, ik kom er echt niet uit. Vindt niks leuk genoeg. Het is het allemaal net niet. Man heeft wel 2 favo’s, die ik okay vind, maar ik ben niet overtuigd. Ik vind het ook zo’n grote beslissing!
  Manager PR/Moderator vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:48:13 #258
269689 crew  Viv
pi_180921873
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:10 schreef Wolken het volgende:
2 van 3 personeelsleden ziek dus ik kon vanmorgen weer aan de slag
Wolken, hoe hadden jullie het opgelost qua personeel als de krampen wél doorgezet hadden en Bikkel nu al op je buik lag? Ik snap dat het bij een eigen bedrijf anders gaat dan in loondienst, maar doorwerken tot ver na je UD lijkt me niet heel gunstig, je hebt je energie straks nog hard nodig! :*

En verder :( voor die lamme takken die jullie kassa leeggeroofd hebben.
pi_180922640
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:48 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Wolken, hoe hadden jullie het opgelost qua personeel als de krampen wél doorgezet hadden en Bikkel nu al op je buik lag? Ik snap dat het bij een eigen bedrijf anders gaat dan in loondienst, maar doorwerken tot ver na je UD lijkt me niet heel gunstig, je hebt je energie straks nog hard nodig! :*

En verder :( voor die lamme takken die jullie kassa leeggeroofd hebben.
+1 en inderdaad :( Wat een lef hebben mensen toch!
Wat kan je het altijd goed verwoorden Viv!
pi_180926515
@ [b]Jentin, Priemgirl,
O+

--

@Priemgirl:
Yay, misselijkheid weg! Dat was echt een feestdag dat dat hier eindelijk weer minder werd! Geniet van je cravings nu haha!

@noa11
Herkenbaar verhaal! Houd vol, jullie kunnen het!

--

Ik duim gewoon voor gerommel dit weekend. Nadat ik weer aan het werk ben gegaan na het verloskundige-bezoekje vanmiddag (door de gedachte/gehoopte vruchtwaterverlies) heeft m'n vriendin de hele middag weer op bed gelegen met harde buiken, maar .. je raadt het al, niets. :P Begin me nu vooral een beetje zorgen te maken over het mentale stukje. Bijna elke dag heb ik haar wel één of meerdere keren huilend bij me dat ze het even niet meer trekt. Op zich is het nog maximaal 3 weken (tot week 42), maar er komt natuurlijk ook nog een bevalling, kraamtijd e.d. aan.. Hoop dat ik niet nadien ineens met een postnataal depressieve vrouw zit. Gun haar zoveel meer.. [/klaag]

Ik werk zelf trouwens ook in een eigen zaak (winkel), vriendin werkt er ook (maar sinds week 20 dus niet meer) en merk dat wel super veel klanten (en ook familie en vrienden) de UD hebben onthouden.. Krijgen zoveel lieve berichtjes van mensen die aan je denken.. Nog nooit zoveel contacten gehad. :9
pi_180929995
NJ; lastig hè dat afwachten en niet weten wanneer het dan echt gaat gebeuren. Sterkte voor je vrouw en voor jou! En misschien goed om je zorgen over mentale problemen na de bevalling ook vast met de verloskundige te bespreken?

*O* voor Priem voor weer gewoon kunnen eten! Lekker hoor!

Noa; herkenbaar dat mentale stukje. :* hopelijk hebben jullie dit weekend kans om lekker samen op pad te gaan.

Fuchsia; fijn dat jullie nu alle grote spullen hebben! Jij stelde toch een aantal weken geleden de vraag over een co-sleeper? Welke is het geworden?
Lastig dat je nog geen ‘die is het!’ gevoel heb bij een naam. Wij hadden allebei een lijstje gemaakt met namen en er was maar 1 naam die op beide lijstjes voorkwam. Dit gaat dan ook haar naam worden. Was niet mijn nummer 1 naam maar afgelopen weken is het wel al helemaal haar naam geworden O+

Hier vandaag sinds 1.5 week ineens een hele dag geen voor-weeën gehad. Alleen af en toe een harde buik en dat terwijl ik toch echt actiever ben geweest dan afgelopen dagen. En gek genoeg, voelt het wel zo rustig. Vandaag geen enkel moment gedacht ‘zal ze vandaag komen, gaat het nu doorzetten?’. Morgenochtend controle in het ziekenhuis, ben benieuwd.

Veel baby’s op de lijst die buiten mogen komen spelen. Joehoe, we zijn er klaar voor! :s)
pi_180930474
Oeh dat zei ik ook vier jaar geleden Takkie ;)
mag jij raden wat er ‘s nachts gebeurde ;)

Verder ben ik het alweer kwijt, dus ik zeg gewoon: slaap lekker iedereen! Tenzij je een hele goede reden hebt om niet te slapen ;)
pi_180933842
@Takkie
Bespreken het van nu sowieso inderdaad, dat is ook een van de redenen dat we mogelijk met 39+5/40 al richting ziekenhuis gaan i.p.v. met 41. Maar ja, dan nog afwachten wat ze willen doen natuurlijk. Even zien wat er komen gaat de komende dagen..

Ik ga voor je duimen, stiekem hoopte ik dat je vannacht gewoon al bezig was, maar wens je voor nu vooral veel succes bij de controle! :)

--

Hier weer gewoon een nacht zoals het al gaat sinds april: keer of 2-3 wakker door gerommel en buikpijn, maar verder niks. Ik ga rustig naar het werk, telefoon aan en hopen tegen beter weten in. :P
pi_180933895
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:33 schreef Loj het volgende:
Oeh dat zei ik ook vier jaar geleden Takkie ;)
mag jij raden wat er ‘s nachts gebeurde ;)

Verder ben ik het alweer kwijt, dus ik zeg gewoon: slaap lekker iedereen! Tenzij je een hele goede reden hebt om niet te slapen ;)
Het was helaas geen stilte voor de storm ;)
Maar ik voel me opvallend rustig. Zo even lekker in bad en dan gaan we het wel zien in het ziekenhuis.

En vandaag weer weekwissel, 41 weken. Ik jompel niet voor de weekwissel. Wel voor het feit dat mijn lichaam zwanger zijn blijkbaar heel goed kan *O* :P
Zo toch eens proberen of ik op het forum ook foto’s geplaatst krijg, voor in het grote buiken topic

[ Bericht 0% gewijzigd door Takkie88 op 04-08-2018 06:58:44 ]
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 09:28:24 #265
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_180935038
Ik wens de hoogzwangeren succes in de hitte en hopelijk hebben jullie gauw jullie babies gekregen!

Aanhaken is nog best lastig!

Vandaag voor het eerst ziekgemeld (of eh, plusuren opgenomen) vanwege zwangerschapskwaaltjes. ‘S nachts wakker om te plassen en had ik een laag bloedsuiker. Met veel moeite een eierkoek naar binnen gekregen die er later weer uit kwam.
Vandaag lekker rustig aan doen en komt mijn schatje weer thuis van een week zeilen. Ik heb hem zondag voor het laatst gezien (en toen verteld van de baby).

Morgen gaan we kijken voor positie bikini’s. Hebben jullie tips?
Nu 7w5d of zoiets. 13/8 eerste echo. Zo spannend!
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:19:56 #266
319308 Tink89
To live is to dance
pi_180937967
Bikini online bestellen bij bonprix, c&a of prenatal. Of de h&m. In de winkel hangt drie keer niks...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_180938458
Sowieso vond ik het aanbod positiekleding in de echte winkels erg tegenvallen. Heel veel winkels verkopen online meer dan dat ze in de winkel hebben hangen.

Vanochtend controle in het ziekenhuis gehad. En nog nooit zo’n rustige ctg gehad qua harde buiken/weeën registratie. In ruim 3 kwartier maar 3 milde harde buiken, piek op max 50 terwijl de pieken met 36.2 weken boven de 100 zaten. Ctg was helemaal goed, echo ook, nog voldoende vruchtwater. Enige tegenvaller; er is nog helemaal geen ontsluiting. De baarmoedermond was wel iets aan het verweken. Maar ja, met zoveel harde buiken en voor-weeën had ik natuurlijk anders gehoopt.
Maandag weer voor controle naar het ziekenhuis. Op dit moment voel ik me rustig en lukt het me zowaar om het los te laten. Vriend gaat nog maar een avonddienst doen vandaag.

Maar er mogen best wat baby’s voorpiepen in de wachtrij hoor... ;)
pi_180938740
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 12:51 schreef Takkie88 het volgende:

Maar er mogen best wat baby’s voorpiepen in de wachtrij hoor... ;)
Van mij niet hoor, Ik wil nu eerst :P

Maar raar dat je dan helemaal geen ontsluiting hebt met je voorgeschiedenis. De 2cm die ik al heb zie ik ook echt als een cadeautje omdat ik helemaal nergens last van heb gehad.

En dames, jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk. Vanochtend na wat kleine klusjes ben ik lekker weer in bed gedoken en ben heerlijk aan het Netflixen en aan het wachten.

Verder hoor en lees ik overal dat seks het beste middel is om weeën op te wekken, Maar wie heeft er in hemelsnaam zo ver in je zwangerschap nog enige zin in enige lichamelijke activiteit?

Inbreker heeft trouwens een rondje gemaakt door het dorp en we waren niet de enige waar hij even langs is geweest. En gelukkig hebben de overburen een camera hangen en staat hij er zeer duidelijk op. Nu hopen dat iemand hem herkend.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_180938876
Mijn libido was belachelijk hoog tijdens mijn zwangerschap, zelfs in de laatste weken :') als ik nu hoogzwanger zou zijn zou ik vooral geen zin hebben vanwege het warme weer denk ik :P

Goed dat je het rustig aan doet Wolken! Ik hoop voor je dat het snel door gaat zetten!

Ben benieuwd wanneer de babyboom hier los barst, succes en sterkte nog voor alle laatste loodjes dames (en heren) :*
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 13:38:40 #270
342418 VKV
Plausibel
pi_180939188
Haha Wolken, ik vraag me af wie met deze temperaturen überhaupt al zin heeft in lichamelijke inspanning. ;) Daar hoef ik niet eens zwanger voor te zijn om me lamlendig te voelen met dit weer. Ventilator is al enkele weken m'n beste vriend en gaat overal in huis mee.

Nou nog een weekje dames en dan zijn de weersgoden ons als het goed is beter gezind :D
pi_180939327
Nou wolken, geloof me, seks geeft blijkbaar ook geen enkele garantie... :s)

Goed dat je het rustiger aan doet nu! En vooruit dan de voorpiepende baby’s mogen alleen mij voorbij, jij bent eerst aan de beurt. ;)
pi_180939662
Het is dat we boven airco hebben en ik nadien lekker kouwe douche pak na het 'zweetwerk' :P echter de lange sessies hoeven voor mij ook niet met dit weer :+

Ik duim voor je mee wolken!! En stiekem ook voor NJ :*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_180944124
Wat een leuke en spannende verhalen allemaal. Leuk om te lezen!

Wij hebben vandaag de eerste echo gehad, blijkbaar al 9 (!) weken zwanger. Wel fijn, het eerste gedeelte zit er alweer op.
M’n vrouw is wel heel moe dat vindt ze zelf wel vervelend.

We gaan weer door, over tien dagen de termijnecho. Het lijkt inmiddels bijna alsof ik er verstand van krijg!
Ja, hoi!
pi_180945649
@Takkie
Toch een soort van hoera voor 41 weken? Nog maximaal een week! Hoera! ? :P

Wel een bummer van het resultaat vandaag in het ziekenhuis.. De baby maar even influisteren dat het straks toch echt wel tijd gaat worden eruit te komen. Eigenwijs ding!

Houd je rustig! Hopen wij even voor te kruipen. :P

@VenusFlyTrap:
Pak je rust thuis in 't begin.. Heel belangrijk! Geniet van het samenzijn met je vriend! :D

@Wolken:
Wij kregen ook al de tip seks te hebben om de bevalling op te wekken, maar hoe dan?! De laatste keer is alweer maart/april? Ik hoef er niet over te beginnen hoor.. :P

@Luukiemaster
9 weken al, zo zeg! Stukje eerste stress al weg dan! Op naar de 20 weken-echo!

@PriemGirl
Heuj! Dankjewel! :D

Vandaag hele dag van huis geweest voor het werk terwijl ik berichtjes kreeg van m'n vriendin dat het een pyjamaparty was geworden met de kat. :') Hele dag wisselen van bed, logeerbed, bank.. Hele dag harde buiken, duizelig, misselijk.. Maar geen kramp, dus lijkt erop dat we nog niet verder zijn gekomen helaas.
pi_180945709
Ik duim ook nog voor Fien10 en Nouk84 natuurlijk! Dat al die jongens maar geboren mogen worden!

Wij hadden morgen (5/8) groots omcirkeld qua gewenste datum, maar dan moet er nog wel veel gebeuren. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')