Je plee doorspoelen met bierquote:Op zondag 5 augustus 2018 23:33 schreef DieselTank het volgende:
Ik heb nog een paar kratten bier staan dus laat de watersnoodramp of schoonwater te kort maar komen
Die drinken wel uit sloot hoor. IJsselmeer is hier 10 min vandaan en die zal vast niet leegrakenquote:Op zondag 5 augustus 2018 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Je plee doorspoelen met bier
Nee ik zou het ook wel even redden op cola of pina colada maar voor m'n huisdieren is water dan toch net wat handiger
De enige sloot hier in de wijk is totaal leeg en gortdroog inmiddels en verder overal blauwalg-waarschuwingen hier. Dus ik hou het wel even op fleswater voor nood voor m'n honden.quote:Op maandag 6 augustus 2018 17:27 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Die drinken wel uit sloot hoor. IJsselmeer is hier 10 min vandaan en die zal vast niet leegraken
Spannend.quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:58 schreef Perrin het volgende:
Morgenavond kans op tornado's volgens Estofex.. Hamster nu het nog kan
gelukkig moest ik nog boodschappen doen vandaagquote:Op maandag 6 augustus 2018 22:58 schreef Perrin het volgende:
Morgenavond kans op tornado's volgens Estofex.. Hamster nu het nog kan
Je kan je iig, tot er hulp komt, een paar dagen redden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb het in de keuken in de onderdetrapkast staan.
Maar ik ga binnenkort ook een klein deel op zolder zetten omdat het huis beneden NAP ligt en de zolder droog blijft![]()
Dus beneden gewoon verpakte flessen water en wat blikjes voor als er even geen leidingwater is en op zolder de dingen voor een evt overstroming (dekens, water, noodradio, blikjes knakworst tonijn ananas ravioli, zak met 7 kg hondenbrokken).
Ik ben niet een die-hard prepper dus daar moet ik het maar mee doen dan
Ik vind dit altijd zo'n gezellig ideequote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:57 schreef Greys het volgende:
en op zolder de dingen voor een evt overstroming (dekens, water, noodradio, blikjes knakworst tonijn ananas ravioli, zak met 7 kg hondenbrokken).
Ik snap wel wat je bedoelt, klinkt als kamperen in je eigen huis.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo'n gezellig idee(terwijl het in de praktijk natuurlijk angstig en kut is
)
Vanavond ff “Blast from the past” kijken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, klinkt als kamperen in je eigen huis.
Maar als je je op dat moment af zit te vragen op zolder of iedereen het wel heeft overleefd in je buurt en familie wordt het snel minder gezellig denk ik idd.
Wat is dat ook alweer, is dat met die lui die jaren in die schuilkelder zitten terwijl.. Etc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 16:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vanavond ff “Blast from the past” kijken?
Ja... 35 jaar...quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dat ook alweer, is dat met die lui die jaren in die schuilkelder zitten terwijl.. Etc.
Nou, die zou ik best willen hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:42 schreef Piles het volgende:
Geen luchtdichte atoomschuilkelder hebben
Ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:09 schreef Perrin het volgende:
MeteoGroup waarschuwt voor wateroverlast en vallende bomen
We gaan er weer aan
Oh dear.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |