Dat vind ik juist het enge. We zijn te afhankelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2018 18:20 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
En als hier iets misgaat, is er vaak direct paniek omdat wij gewend zijn dat alles prima werkt.
Best iets om eens serieus naar te kijken.
Jup. We zijn te verwend.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 18:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Logisch, want het gebeurt te weinig. In landen waar nutsvoorzieningen minder betrouwbaar zijn, zijn mensen veel beter voorbereid.
Wereldwijd is het op dit moment extreem. In grote delen veels te warm. Vooralsnog wijzen ze naar 'toeval' maar tegelijkertijd naar de opwarming van de aarde en dat we deze zomers vaker gaan zien.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 17:42 schreef Starmanelon het volgende:
Is het eigenlijk bekend wat dit weer veroorzaakt?
Pasta en blikjes tonijn heb ik. Omdat ik zowel mezelf als honden en kat dat kan geven in geval van nood.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 18:20 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Lijkt overdreven maar je weet nooit of het eens van pas komt. Al moet ik bekennen dat we geen voorraad eten hebbenMisschien maar eens een lading pasta kopen.
Bij de grote stroomstoring in Amsterdam werd massaal 112 gebeldquote:Op vrijdag 27 juli 2018 18:20 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
En als hier iets misgaat, is er vaak direct paniek omdat wij gewend zijn dat alles prima werkt.
Best iets om eens serieus naar te kijken.
Is er zo'n topic? Ik zou dat wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Pasta en blikjes tonijn heb ik. Omdat ik zowel mezelf als honden en kat dat kan geven in geval van nood.Maar tis lang niet genoeg. Misschien moeten we het prepperstopic nieuw leven inblazen of een nieuwe beginnen binnenkort. Wel leuk misschien.
Hele oude volgens mij, weet niet eens of het subforum nog bestaat waar het toen in stond. Zal vanavond eens zoeken en anders starten we een verse nieuwe.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 18:25 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Is er zo'n topic? Ik zou dat wel leuk vinden.
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hele oude volgens mij, weet niet eens of het subforum nog bestaat waar het toen in stond. Zal vanavond eens zoeken en anders starten we een verse nieuwe.
Ja! Tofquote:Op vrijdag 27 juli 2018 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hele oude volgens mij, weet niet eens of het subforum nog bestaat waar het toen in stond. Zal vanavond eens zoeken en anders starten we een verse nieuwe.
Jaaaa interessant! Ik heb een soort 'oerinstinct' om te preppen. Komt vaak erg handig uit.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 18:28 schreef Qunix het volgende:
Aanrader om het laatste nieuwsitem terug te kijken van het NOS journaal om 18:00 uur. Gaat over het net niet halen van het warmterecord en het huidige record van 1944.
Kan zomaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 18:51 schreef klaasweetalles het volgende:
jullie zijn echt vreselijke mietjes dat jullie om buien vragen
ik heb wat betaberekeningen op los gelaten voor de komende 5 jaar
en ik heb slecht nieuws voor jullie
we gaan in de komende 5 jaar temperaturen boven de 40 graden mee maken
geloof me maar niet....klaas krijgt altijd gelijk
Goede vragen!quote:Op vrijdag 27 juli 2018 18:59 schreef sacha het volgende:
ik heb het nog maar 376 keer gevraagd...
- wie zorgt voor de 'waar woont iedereen'?
- is die lijst nog up to date?
- kan ik mijzelf ook toevoegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |