u bent het levende voorbeeld?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt wel weer terugIedereen komt weer terug.
En waar wonen die?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 09:29 schreef essnhills het volgende:
Bij mij is het vannacht afgekoeld van 29 graden naar 28 graden
En boven was het nog steeds 31.
Ik geef me over, ik ben op de vlucht geslagen naar m'n ouders
Wie weet is dat ook wel zo..quote:Op vrijdag 27 juli 2018 09:34 schreef UitStraling het volgende:
Laatste dagje lieve mensen, ik vind het ook wel sexy weer, ieder vrouwengezicht ziet eruit alsof ze net de beurt van hun leven hebben gehad
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 09:34 schreef UitStraling het volgende:
Laatste dagje lieve mensen, ik vind het ook wel sexy weer, ieder vrouwengezicht ziet eruit alsof ze net de beurt van hun leven hebben gehad
20 minuten verderop, maar koud huis en tuin om vanavond in uit te dampenquote:
Beidequote:Op vrijdag 27 juli 2018 10:48 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Te warm of geen slachtoffer gevonden ?
Jouw kwakje is ook enkel een druppel op een gloeiende plaatquote:
Ik was net gewend aan je vorige uitquote:
ik heb per ongeluk dus op verwijderen gedrukt en toen wassie wegquote:Op vrijdag 27 juli 2018 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was net gewend aan je vorige uit
Edel pretzaad hierquote:Op vrijdag 27 juli 2018 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beide
[..]
Jouw kwakje is ook enkel een druppel op een gloeiende plaat
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb per ongeluk dus op verwijderen gedrukt en toen wassie weg![]()
Ja hoor, ik heb ook wel tijden gehad dat ik fok even zat wasquote:
Wie nietquote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb ook wel tijden gehad dat ik fok even zat was
Succesverhaal!quote:Op vrijdag 27 juli 2018 09:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Goedemorgnnn!
Hangmatnacht was een gedeeltelijk succes. Echt lekker lag ik er toch niet in (of ik blijk een grotere woeler te zijn dan ik dacht) want ik werd regelmatig wakker om te draaien.
Temperatuur was goddelijk![]()
Tot ik rond een uur of vier wakker werd omdat het onder mijn lakentje ietwat fris was en toen ben ik mijn eigen bed in gedoken. BAM! Warm
Ik vind het overdag ook wel heerlijk hoor, slapen is gewoon kut, alsof je gummibeertjes een minuut in de magnetron stoptquote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:36 schreef Deisyy het volgende:
De warmte gaat wennen, ik liep vanmorgen buiten en dacht "mmm, lekker weertje", was het toch al 28 graden.
Ik slaap juist als een roosje, vanmorgen lag mijn wekker al 2 minuten af te gaan zonder dat ik het hoordequote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het overdag ook wel heerlijk hoor, slapen is gewoon kut, alsof je gummibeertjes een minuut in de magnetron stopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |