Die hangt misschien wel verstrikt in de hangmat.quote:
mijn ouders wonen in een koud huis. Het gaat daar echt wel echt warm worden vandaag, maar niet zo warm als bij mij. En s avonds daar lekker in de tuin zittenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 09:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben van 28 naar 27 graden gegaan vannacht.
Boven zal het rond de 30 zijn.
Dus nu weer sfeervol in de rolluikschemering.![]()
Vluchten naar mijn ouders gaat niet helpen, die meldden ook al 28 graden binnen.
Maar veel last heb ik er niet van. Alleen maakt de ventilator overuren.
Fijnquote:Op vrijdag 27 juli 2018 09:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
mijn ouders wonen in een koud huis. Het gaat daar echt wel echt warm worden vandaag, maar niet zo warm als bij mij. En s avonds daar lekker in de tuin zitten
Morgen een dagje bijkomen
tuinquote:
Jij hebt een tuin/balkon/potten des doodsquote:
whehehequote:Op vrijdag 27 juli 2018 09:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij hebt een tuin/balkon/potten des doods![]()
ja zolang alles genoeg water heeft gast het echt belachelijk snelquote:Op vrijdag 27 juli 2018 09:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Op mijn balkon zieltogen de Afrikanen (je zou het niet verwachten).
En dan heb ik nog iets op stam, daar gooi ik om de dag water in en die BLOEIT
Nog nooit zoveel bloemen eraan gezien als nu.
Theekruiden? Wasda?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 09:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
whehehe
Nee die op mijn vensterbank doen het juist uitstekend. Om de 2 dagen ofzo verdrink ik ze, en vervolgens groeien ze als kool en voordat ze uitdrogen verdrink ik ze weer
Super makkelijk. Had van het weekend ook potjes met zaadjes voor theekruiden gezaaid. De eerste 3 potjes komen al uit.
Komt wel weer terugquote:
Nou, dan zie ik liever vrouwengezichten die hard toe zijn aan de beurt van hun levenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 09:34 schreef UitStraling het volgende:
Laatste dagje lieve mensen, ik vind het ook wel sexy weer, ieder vrouwengezicht ziet eruit alsof ze net de beurt van hun leven hebben gehad
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dan zie ik liever vrouwengezichten die hard toe zijn aan de beurt van hun leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |