Met name als toeristische bestemming en dat het zo lomp oud is enzoquote:Op donderdag 26 juli 2018 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
CNN over Tarnovo?Wel fucking toeval inderdaad
Hier ook. Overdag is het wel een beetje warm en plakkerig nu met blote voeten.quote:Op donderdag 26 juli 2018 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier ligt nog een groen grasveldje
In een tram zitten waar de ramen openstaan ipv de aircoquote:Op donderdag 26 juli 2018 15:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat zijn jullie aan het doen dan?
Wel geinig om te zien: bij ons en bij de buren is het gras groen, aan de overkant (weiland ipv tuin) is het al een tijd bruin en dor.quote:Op donderdag 26 juli 2018 15:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hier ook. Overdag is het wel een beetje warm en plakkerig nu met blote voeten.
quote:Op donderdag 26 juli 2018 15:47 schreef spiritusbus het volgende:
Die temperatuurschaal
[ afbeelding ]
Bofkontquote:Op donderdag 26 juli 2018 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In Zuid-Italië heb ik wel een paar keer La Luna Rossa gezien. Dat ziet er hetzelfde uit. Is dat eigenlijk ook hetzelfde verschijnsel? Dat komt daar wel vaker voor. Maar alleen helemaal in het zuiden en dan als de zee in het oosten is.quote:Op donderdag 26 juli 2018 15:45 schreef Greys het volgende:
Morgenavond allemaal op een knus dor knisperend grasveldje gaan liggen kijken he?Bloedmaan.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)jemutje-vol-geweldig
Met enige regelmaat sproeien (geen kraanwater uiteraard, grondwater uit de tuin) helpt dan ookquote:Op donderdag 26 juli 2018 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
BofkontHier is alles knisperend en geel.
Hier ook, maar waag het eens erop te gaan staan. Het plastic brand je voetzool weg nuquote:Op donderdag 26 juli 2018 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Levende mensen ook.quote:Op donderdag 26 juli 2018 15:30 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Dode mensen cremeren zichzelf met deze temperaturen.
Lomp oudquote:Op donderdag 26 juli 2018 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met name als toeristische bestemming en dat het zo lomp oud is enzo
Ja is volgens mij hetzelfde. Hier ook vaker te zien maar de vorige keer viel de verduistering volgens mij om half vier in de nacht dus hebben velen het niet gezien. Nu is de tijd heel kijkvriendelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2018 15:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
In Zuid-Italië heb ik wel een paar keer La Luna Rossa gezien. Dat ziet er hetzelfde uit. Is dat eigenlijk ook hetzelfde verschijnsel? Dat komt daar wel vaker voor. Maar alleen helemaal in het zuiden en dan als de zee in het oosten is.
Dat bedoel ik. Maar heb er geen spijt van. Bevalt supergoed.quote:Op donderdag 26 juli 2018 15:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hier ook, maar waag het eens erop te gaan staan. Het plastic brand je voetzool weg nu
Ja, maar ik heb geen gras, ik bedoel het park aan de overkant hier en in de hele omgeving eigenlijk. Dat ga ik niet sproeienquote:Op donderdag 26 juli 2018 15:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met enige regelmaat sproeien (geen kraanwater uiteraard, grondwater uit de tuin) helpt dan ook
35,1°C in De Biltquote:
Beetje flauw. Je zet toch ook water voor de egeltjes neer.quote:Op donderdag 26 juli 2018 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen gras, ik bedoel het park aan de overkant hier en in de hele omgeving eigenlijk. Dat ga ik niet sproeien
Hier is alles eng groen want vorige maand 200mm en deze maand 200mm terwijl er jaren zijn waar maar 400mm valtquote:Op donderdag 26 juli 2018 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
BofkontHier is alles knisperend en geel.
Zelfs ik heb grenzen!quote:Op donderdag 26 juli 2018 15:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Beetje flauw. Je zet toch ook water voor de egeltjes neer.
Dat klinkt én heel mooi én heel plakkerigquote:Op donderdag 26 juli 2018 15:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier is alles eng groen want vorige maand 200mm en deze maand 200mm terwijl er jaren zijn waar maar 400mm valtNet een jungle. Hoge luchtvochtigheid, weinig zon, veel neerslag, temperaturen tussen de 26/30 graden. Het is echt de tropen geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |