Penalty missen is wel wat minpunten 😂quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
Eindelijk wat puntjes, El Khayatigod.
Ja dat las ik later pas.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:08 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Penalty missen is wel wat minpunten 😂
Ja, dit is heel leuk. En dan te bedenken dat ik hem pas net gekocht hadquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mazraoui moet banken.
Dat wordt over 2 weken een ander spelertje op die positie.
Oh El Jebli speelt ook al niet. Godsammequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook leuk, Hamdaoui speelde niet bij Graafschap, dus heb hem er uit gehaald en Serrarens erin gezet. Hamdaoui speelt nu wèl, maar mijn middenvelder El Jebli niet
Dat is eenmalig gezien zijn keuze voor Marokko of NL. Wacht maar even af. Wel ingevallen overigens dus gewoon punten voor de nul houden etc.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mazraoui moet banken.
Dat wordt over 2 weken een ander spelertje op die positie.
63 punten, genot.quote:Nijland 0
Serrarens 2
Sol 13
El Khayati 9
Tadic 9
El Jebli -
Burnet 9
Kum 2
V.d. Werff 6
Ouwejan 6
Bizot 7
Sol heeft deze ronde z'n punten al dik binnen, alles meer dan 8-10 punten is meegenomen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:26 schreef govie het volgende:
Probleem van sol is dat hij komend weekend tegen een topper moet. Dus dan lever je toch weer in.
36, met morgen Tadic, Ouwejan, V.d. Werff en Bizot nog. Nice.quote:Nijland 3
Serrarens 4
Sol 5
El Jebli 3
El Khayati 21
Kum 2
Burnet -2
Vandaag. Van de 18 wedstrijden zijn er nu 6 ingevoerd en de rest volgt vandaag, net als de transfersquote:Op zondag 2 september 2018 07:26 schreef stpn het volgende:
Wanneer worden de nieuwe spelers toegevoegd?
Ach ja, dat heb ik ook (je wilt niet weten wie ik wel ervoor gekocht hebquote:Op zondag 2 september 2018 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
EL khayati is nu wel heel veel punten waard
Had m duidelijk moeten kopen ipv Koopmeiners
Wedsen dattie het niet gaat redden? 😘🤔quote:Op zondag 2 september 2018 14:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Trouwens benieuwd of Drizzt dit vol gaat houden, want ik denk wel dat er een top 3 voor hem in zit na dit weekend
Ik weet wel zeker van nietquote:Op zondag 2 september 2018 19:41 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Wedsen dattie het niet gaat redden? 😘🤔
41 slechts, kut AZquote:Nijland 3
Serrarens 4
Sol 5
El Jebli 3
El Khayati 21
Tadic 9
Kum 2
Burnet -2
V.d. Werff -2
Ouwejan -1
Bizot -1
Niet genoeg voor top 10.quote:Op zondag 2 september 2018 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
41 slechts, kut AZRondetotaal van 104, niks mis mee.
quote:Op zondag 2 september 2018 20:23 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Niet genoeg voor top 10.
Ik zou al je AZ spelers wisselen 😂😇
Nog een half uurtje en dan mag het weer. Hebben we weer minstens 6 wissels klaarstaan?quote:Op maandag 20 augustus 2018 00:17 schreef govie het volgende:
[..]
Die wil ik er natuurlijk weer er in stoppen maar ik ben er al weer uit!
Edit: Op acht plaatsen gewisseld op hoop van zeges (want dat is de strategie dit seizoen, winnende spelers selecteren)!
[ afbeelding ]
Ja maar wat koop je terug? Voor 800k-1.000 koop je weinig bijzonders. Heb hetzefde pribleem....quote:Op maandag 3 september 2018 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga 1 wissel doen, EL jebli zal denk ik het veld gaan ruimen
ik moet nog, goeie morguh!quote:Op zondag 2 september 2018 23:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nog een half uurtje en dan mag het weer. Hebben we weer minstens 6 wissels klaarstaan?
Ik overweeg een Vitesse-verdediger. Of misschien dat ik El Khayati net aan kan nog, maar die is natuurlijk fiks in prijs gestegen.quote:Op maandag 3 september 2018 06:07 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ja maar wat koop je terug? Voor 800k-1.000 koop je weinig bijzonders. Heb hetzefde pribleem....
quote:
Juichen toetertjes genotquote:Op maandag 3 september 2018 06:07 schreef SnuggLe het volgende:
Verrek, plek 10 Drizzt. Geniet er van.
wat ik begrepen heb is hij naar de beloften (?) teruggezet bij AZ? Hij komt iig niet meer in de plannen van Van den Brom voor.quote:Op maandag 3 september 2018 09:46 schreef govie het volgende:
1. Fred friday staat nog op de lijst als az speler maar hij speelt in zweden nu of zoiets.
Mijn excuses je hebt gelijk denk ik. Ik haalde de tekst uit de wiki door elkaar.quote:Op maandag 3 september 2018 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wat ik begrepen heb is hij naar de beloften (?) teruggezet bij AZ? Hij komt iig niet meer in de plannen van Van den Brom voor.
Mochten er andere spelers missen of niet goed staan, dan hoor ik het graag
Red ik net niet, El Khayati.quote:Op maandag 3 september 2018 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik overweeg een Vitesse-verdediger. Of misschien dat ik El Khayati net aan kan nog, maar die is natuurlijk fiks in prijs gestegen.
Optie 1. Unnerstal 3 tegendoelpunten.quote:Op maandag 3 september 2018 13:37 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Red ik net niet, El Khayati.
Ik twijlfel.
Optie 1: Bijlow gezien vele tegendoelpunten upgraden voor Zoet/Onana
Optie 2: Vitesse-verdediger kwijt, daar Willem 2 van maken gezien programma en bv van Persie kopen (Bijlow blijft dan)
Optie 3: El Jebli of iemand van Fortuna eruit voor een middenvelder van circa 900k-1 miljoen OF een Vitesse-verdediger.
Optie 4: Novakovich eruit voor Sol
Vraag mij af of Crowley zijn basisplaats aan Anita gaat kwijtraken .
Misschien wel meer dan datquote:Op zondag 2 september 2018 23:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nog een half uurtje en dan mag het weer. Hebben we weer minstens 6 wissels klaarstaan?
Odegaard scoort en assist weinig hoor, Thorsby speelt ook vaak niet bij Heerenveen.quote:Op maandag 3 september 2018 13:38 schreef govie het volgende:
[..]
Optie 1. Unnerstal 3 tegendoelpunten.
Optie 2. VVV verdedigers 3 tegendoelpunten
Optie 3. Thornsby/Odegaard
Optie 4. Beide niks mis mee maar sol gewoon betere deal, ze moeten ook tegen elkaar binnenkort.
Over crowley/anita zit ik ook mee in mijn maag en overweeg daarom om ook geen sol te nemen (ik wil dat teams winnen).
Willem II is natuurlijk alleen maar sterker geworden met de komst van Anita. En als Anita inderdaad in plaats van Crowley zal gaan spelen, dan zal Sol alleen maar meer punten gaan pakken. Anita is meer een aangever dan een afmaker namelijk.quote:Op maandag 3 september 2018 13:38 schreef govie het volgende:
[..]
Optie 1. Unnerstal 3 tegendoelpunten.
Optie 2. VVV verdedigers 3 tegendoelpunten
Optie 3. Thornsby/Odegaard
Optie 4. Beide niks mis mee maar sol gewoon betere deal, ze moeten ook tegen elkaar binnenkort.
Over crowley/anita zit ik ook mee in mijn maag en overweeg daarom om ook geen sol te nemen (ik wil dat teams winnen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |