Penalty missen is wel wat minpunten 😂quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
Eindelijk wat puntjes, El Khayatigod.
Ja dat las ik later pas.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:08 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Penalty missen is wel wat minpunten 😂
Ja, dit is heel leuk. En dan te bedenken dat ik hem pas net gekocht hadquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mazraoui moet banken.
Dat wordt over 2 weken een ander spelertje op die positie.
Oh El Jebli speelt ook al niet. Godsammequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook leuk, Hamdaoui speelde niet bij Graafschap, dus heb hem er uit gehaald en Serrarens erin gezet. Hamdaoui speelt nu wèl, maar mijn middenvelder El Jebli niet
Dat is eenmalig gezien zijn keuze voor Marokko of NL. Wacht maar even af. Wel ingevallen overigens dus gewoon punten voor de nul houden etc.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mazraoui moet banken.
Dat wordt over 2 weken een ander spelertje op die positie.
quote:
63 punten, genot.quote:Nijland 0
Serrarens 2
Sol 13
El Khayati 9
Tadic 9
El Jebli -
Burnet 9
Kum 2
V.d. Werff 6
Ouwejan 6
Bizot 7
Sol heeft deze ronde z'n punten al dik binnen, alles meer dan 8-10 punten is meegenomen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:26 schreef govie het volgende:
Probleem van sol is dat hij komend weekend tegen een topper moet. Dus dan lever je toch weer in.
36, met morgen Tadic, Ouwejan, V.d. Werff en Bizot nog. Nice.quote:Nijland 3
Serrarens 4
Sol 5
El Jebli 3
El Khayati 21
Kum 2
Burnet -2
Vandaag. Van de 18 wedstrijden zijn er nu 6 ingevoerd en de rest volgt vandaag, net als de transfersquote:Op zondag 2 september 2018 07:26 schreef stpn het volgende:
Wanneer worden de nieuwe spelers toegevoegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |