"Ik ga je volgende wedstrijd belonen door je in de 92e minuut in te brengen."quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
Wat zou zo'n Ten Hag nou tegen Jan Klaassen zeggen?
Je zit in een proces.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
Wat zou zo'n Ten Hag nou tegen Jan Klaassen zeggen?
Nee maar hij werd vaak gewisseld voor huntelaar dus nu lacht hij in zijn vuistje.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk te denken, gezien de manier waarop ie speelt.
Oh godzijdank dat hij gewisseld wordt.
En een goal die geen buitenspel was.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed gespeeld, met een goal die de keeper had moeten hebben en een penalty die de keeper had moeten hebben
Definieer winnenquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed gespeeld, met een goal die de keeper had moeten hebben en een penalty die de keeper had moeten hebben
Ik vind hem wel stukken minder irritant dan voorheen. HIj is wat normaler geworden.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat Ziyech het niet erg zou vinden als hij nog een jaar blijft. Je ziet de spelvreugde van zijn face afspatten.²
Wacht nou maar tot het minder gaatquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem wel stukken minder irritant dan voorheen. HIj is wat normaler geworden.
En zelfs dat viel mee.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem wel stukken minder irritant dan voorheen. HIj is wat normaler geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |