Jij kijkt zeker ook Temptation Island.quote:
mijn ex doet mee aan temptation islandquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker ook Temptation Island.
Die broekjes ook van die Oostenrijkers hahaha.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:26 schreef Karina het volgende:
Schone denkt ook: ik doe dat shirt binnenstebuiten aan dan zie je de reclames niet.
Wiequote:Op woensdag 25 juli 2018 22:26 schreef KingRoland het volgende:
DOE MIJ MAAR BIER
[..]
mijn ex doet mee aan temptation island
AZ en Vitesse moeten sowieso hun wedstrijden wel winnen. Als je al van een ploeg van f***ing Kazachstan niet meer kan winnen dan zijn we wel heel diep gezakt hier in Nederland.quote:
Zag er niet uit idd. aan de voorkant EN achterkant reclame.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die broekjes ook van die Oostenrijkers hahaha.
Wie ontwerpt die meuk
Ook gewoon dat vakje op het stukje pener in een andere kleur.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die broekjes ook van die Oostenrijkers hahaha.
Wie ontwerpt die meuk
Ben wel benieuwd met welke aanval AZ gaat aantreden dan, Stengs is nog niet fit.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
AZ en Vitesse moeten sowieso hun wedstrijden wel winnen. Als je al van een ploeg van f***ing Kazachstan niet meer kan winnen dan zijn we wel heel diep gezakt hier in Nederland.
Als alles bij elkaar blijft zie ik ze wel weer stunten in de EL , CL is PSV terrein.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als dit bij elkaar blijft zie ik zelfs Europees mogelijkheden.²
En ik weet nog steeds niet welk merk ze nu willen promoten, dus het heeft helemaal geen zin.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Zag er niet uit idd. aan de voorkant EN achterkant reclame.
Iets met EEquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik weet nog steeds niet welk merk ze nu willen promoten, dus het heeft helemaal geen zin.
Is Weg Wouthorst al weg? AZ moet sowieso een goeie aanvaller kopen, als ze nog mee willen doen in de bovenste rangen van de Eredivisie.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd met welke aanval AZ gaat aantreden dan, Stengs is nog niet fit.
AZ zal wel een saai seizoen krijgen. Te slecht voor de top 2, te goed voor de rest.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is Weg Wouthorst al weg? AZ moet sowieso een goeie aanvaller kopen, als ze nog mee willen doen in de bovenste rangen van de Eredivisie.
Woutje en Jahanbakshs allebei, alleen die Roemeen van Brugge gehuurd volgens mij.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is Weg Wouthorst al weg? AZ moet sowieso een goeie aanvaller kopen, als ze nog mee willen doen in de bovenste rangen van de Eredivisie.
Wel 30 miljoen binnen gekregen, daar moet je best wat leuks voor kunnen halen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
AZ zal wel een saai seizoen krijgen. Te slecht voor de top 2, te goed voor de rest.
En spelers die naar Alkmaar willen gaan.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel 30 miljoen binnen gekregen, daar moet je best wat leuks voor kunnen halen.
Ik ben een fan. Wat een entiteit man.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tadic is wel lekker afgetraind hoor.
Die tijden komen terug mijn vriendquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eerste Europese overwinning sinds Lyon-thuis
Als ze dit beleid vol kunnen houden met spelers voor veel verkopen kunnen ze wel Ajax in het klein worden.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En spelers die naar Alkmaar willen gaan.
Ze wilde ook bijvoorbeeld SolGod kopen. Sol had daar weinig trek in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |