Ik ben nog niet overtuigd eigenlijk. Waar is dat op gebaseerd?quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:08 schreef skysherrif het volgende:
Mazraoui kan denk ik echt furore gaan maken op de back positie, speelt blij vlagen erg goed.
speelt sterk iddquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:08 schreef skysherrif het volgende:
Mazraoui kan denk ik echt furore gaan maken op de back positie, speelt blij vlagen erg goed.
quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind dat sturm graz een doelpunt verdien op basis van het vertoonde spel
Ja bah, moet er niet aan dekken. Streampje met ventilator aan is ook dikke prima.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zat ook net te denken dat gespring de hele tijd, zweten als een malle.
Paar goeie intercepties en ballen vanaf zijn kantquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd eigenlijk. Waar is dat op gebaseerd?²
ben jij al voorbereid op een nieuw voetbalseizoen met GGMM tijdens de livetopics?quote:
Oh ja die is terug he. Genotquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben jij al voorbereid op een nieuw voetbalseizoen met GGMM tijdens de livetopics?
Nieuwswaarde, jij gaat met oude vrouwen naar bed?quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je beseft dat vrouwen na de menopauze ook klaar kunnen komen he?
Corry zou ik best doen hoorquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nieuwswaarde, jij gaat met oude vrouwen naar bed?²
Dat weet jij vast wel.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je beseft dat vrouwen na de menopauze ook klaar kunnen komen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |