Duurt alsnog veel te langquote:
Jij kijkt zeker ook Temptation Island.quote:
mijn ex doet mee aan temptation islandquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker ook Temptation Island.
Die broekjes ook van die Oostenrijkers hahaha.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:26 schreef Karina het volgende:
Schone denkt ook: ik doe dat shirt binnenstebuiten aan dan zie je de reclames niet.
Wiequote:Op woensdag 25 juli 2018 22:26 schreef KingRoland het volgende:
DOE MIJ MAAR BIER
[..]
mijn ex doet mee aan temptation island
AZ en Vitesse moeten sowieso hun wedstrijden wel winnen. Als je al van een ploeg van f***ing Kazachstan niet meer kan winnen dan zijn we wel heel diep gezakt hier in Nederland.quote:
Zag er niet uit idd. aan de voorkant EN achterkant reclame.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die broekjes ook van die Oostenrijkers hahaha.
Wie ontwerpt die meuk
Ook gewoon dat vakje op het stukje pener in een andere kleur.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die broekjes ook van die Oostenrijkers hahaha.
Wie ontwerpt die meuk
Ben wel benieuwd met welke aanval AZ gaat aantreden dan, Stengs is nog niet fit.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
AZ en Vitesse moeten sowieso hun wedstrijden wel winnen. Als je al van een ploeg van f***ing Kazachstan niet meer kan winnen dan zijn we wel heel diep gezakt hier in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |