abonnement Unibet Coolblue
pi_180976331
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 13:48 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Wij kijken het terug op videoland, maar de aflevering van vrijdag zetten ze er pas maandag op }:|
Wanneer je een abonnement op Videoland hebt, krijg je gratis RTLxl erbij. Daar staat hij er eerder op ;-)
  maandag 6 augustus 2018 @ 10:41:10 #152
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_180977289
Ik denk dat over een jaar alleen nog de 2 jonge stellen in Ollolai zullen wonen.

Sandra en Marcello hebben geen goed plan vrees ik en zullen noodgedwongen terug moeten om geld te verdienen in Nederland.

Chantal en Paul zullen waarschijnlijk merken dat de 'markt' niet groot genoeg is in hun vak om van te leven. Verder zullen ze veel geld kwijt zijn aan renovatie aangezien ze veel moeten uitbesteden.

Diederik en Brenda zijn aanpakkers, maar ik denk dat ze niet genoeg hebben aan paar festivalletjes per jaar en een kinderboerderij, ze zullen zich op den duur gaan vervelen in dat dorp.

Ovan en Marije geef ik goede kans het te redden daar. Zijn enthousiast en hebben genoeg ideeën. Dat kledingmerk gaat hem daar niet worden schat ik zo in, maar een bed&breakfast met hun 'experience' moet zeker kunnen lukken door de aandacht die dit tv programma geeft.

Joey en Danielle kunnen het ook redden. Ze hebben 2 paarden om op te wedden. Dat bruiloft gebeuren (ook door de aandacht van de tv) is aardig, maar Joey kan zijn handjes daar in dat dorp genoeg later wapperen. Hij lijkt mij daar kundig genoeg voor.
pi_180984593
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 10:41 schreef Rocket Ride het volgende:
Ik denk dat over een jaar alleen nog de 2 jonge stellen in Ollolai zullen wonen.

Sandra en Marcello hebben geen goed plan vrees ik en zullen noodgedwongen terug moeten om geld te verdienen in Nederland.

Chantal en Paul zullen waarschijnlijk merken dat de 'markt' niet groot genoeg is in hun vak om van te leven. Verder zullen ze veel geld kwijt zijn aan renovatie aangezien ze veel moeten uitbesteden.

Diederik en Brenda zijn aanpakkers, maar ik denk dat ze niet genoeg hebben aan paar festivalletjes per jaar en een kinderboerderij, ze zullen zich op den duur gaan vervelen in dat dorp.

Ovan en Marije geef ik goede kans het te redden daar. Zijn enthousiast en hebben genoeg ideeën. Dat kledingmerk gaat hem daar niet worden schat ik zo in, maar een bed&breakfast met hun 'experience' moet zeker kunnen lukken door de aandacht die dit tv programma geeft.

Joey en Danielle kunnen het ook redden. Ze hebben 2 paarden om op te wedden. Dat bruiloft gebeuren (ook door de aandacht van de tv) is aardig, maar Joey kan zijn handjes daar in dat dorp genoeg later wapperen. Hij lijkt mij daar kundig genoeg voor.
Denk dat Chantal en Paul ook wel blijven. Aangezien die Chantal raadslid was in Venlo, die vangt dan nog wel 4 jaar wacht geld.
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:36:22 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180984755
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:31 schreef den85 het volgende:

[..]

Denk dat Chantal en Paul ook wel blijven. Aangezien die Chantal raadslid was in Venlo, die vangt dan nog wel 4 jaar wacht geld.
Die kunnen zich schijnbaar sowieso wel permitteren om daar een tweede huis aan te houden, ook als ze het eerst voor ¤¤¤¤ moeten hebben laten verbouwen.
Maar als je voor ¤ 1,= koopt kan dat al snel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Forum Admin / PR maandag 6 augustus 2018 @ 23:31:17 #155
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_180993628
Diederik was MAD. :D

Morgen lekker ruziemaken _O_
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 00:42:10 #156
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180994687
Diederik is veel te fanatiek. Een open Ape (driewieler) kopen en die ombouwen tot foodtruck? En eens per jaar een festival organiseren levert genoeg geld op om daar te kunnen blijven wonen?

Sandra en Marcello zitten er volgens mij alleen maar voor de TV-show, want geen enkele sprake van ondernemerschap. Fantaseren over Nederlandse thema's en intussen hun 2000 euro oproken?

Jonge stel klust lekker voort.

Paul en Chantal weer niet iets zien doen vandaag.

Modekoppel heeft ook bedacht dat het misschien wel nodig is om ook iets aan het huis te gaan doen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_181000149
Ik heb de berichten nog niet gelezen, wilde eerst even zeuren over enkele deelnemers :D

Sandra en Marcello, zij mag dan wel half-Italiaanse kinderen hebben en hij mag dan wel half-Italiaans zijn, beiden hebben niets met de cultuur. Ze lijken er ook al klaar mee te zijn, alsof ze niet eens hun best meer doen. Maar dat kunnen ook de alcoholische trekjes zijn. Want wat een zuipschuit is die Sandra zeg. En Marcello 'lacht' alles maar weg, ik heb dat nog nooit iemand na iedere zin zien doen. Ze komen dom en arrogant over.

Paul de kwakzalver en Chantal, ik snap ze niet. Ze blijven erin geloven, vooral Chantal, dat Ollolai, dankzij hun, een of ander medisch kuuroord wordt. Of beter gezegd, dat ze ervoor kunnen zorgen dat iedereen die daar komt, genezen naar huis gaat. Zij is erg doordrammerig, maar voert geen flikker uit en ik heb af en toe het idee dat het zoon en moeder zijn. Vind dit oprecht een vreemd stel.

Diederik en Brenda. Zij lijkt veel ouder, zowel qua uiterlijk als gedrag, dan ze is en hij is een neuroot. Wat een vervelende man. Alles maar dan ook alles wordt gegooid op Klowee (ik weet dat het Chloé is), als ze hun zin niet krijgen noemen ze direct de naam van het kind. In dat fragment over die garage annex dakterras leggen ze uit dat ze het er niet mee eens zijn, omdat ze getekend hebben voor het geheel. Het fragment eindigt met Brenda die zichtbaar op het laatste moment lijkt te bedenken dat het handig is als ze ook nog even roept 'en voor Klowee natuurlijk, daar hebben we het voor gekozen, het wordt haar plekje' :r

Marije, Ovan, Joey en Danielle vind ik een stuk leuker om te kijken. Ik gun ze het tot nu toe beiden om te winnen. Erg leuk om te zien hoe Joey die muur weer opbouwde met stenen uit de omgeving. Zo blijft het authentiek. Als ze er blijven wonen, zou het me niets verbazen dat Joey verder gaat helpen, misschien wel betaald, met de restauratie van het dorp.
pi_181000379
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 23:31 schreef Sked het volgende:
Diederik was MAD. :D

Morgen lekker ruziemaken _O_
Was ook oerstom om er zoveel tijd in te steken aangezien ze de eerste opdracht al gewonnen hadden. Dat telt toch al dan niet bewust ook mee. Ik vond die van Sandra en marcello en ovan en marije ook beter trouwens..
pi_181018252
Wat een verschrikkelijk stomme koppels.
Neem die Marcello en Sandra, nul komma nul verstand van zaken.
Nu op zoek naar een taveerne, gaat die droeftoeter van een Marcello ineens de zakenman uit lopen hangen :') .
Cringe
pi_181018368
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:09 schreef TomDooley het volgende:
Ik heb de berichten nog niet gelezen, wilde eerst even zeuren over enkele deelnemers :D

Sandra en Marcello, zij mag dan wel half-Italiaanse kinderen hebben en hij mag dan wel half-Italiaans zijn, beiden hebben niets met de cultuur. Ze lijken er ook al klaar mee te zijn, alsof ze niet eens hun best meer doen. Maar dat kunnen ook de alcoholische trekjes zijn. Want wat een zuipschuit is die Sandra zeg. En Marcello 'lacht' alles maar weg, ik heb dat nog nooit iemand na iedere zin zien doen. Ze komen dom en arrogant over.

In elke kroeg is er een 'Sandra' te vinden: witte wijn en een oude rookbek. :r
  woensdag 8 augustus 2018 @ 01:06:41 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181022253
Marcello en Sandra veranderen per dag van idee. Eerst likeurstokerij, dan tussenhandel van likeur verkoperij die een ander heeft geproduceerd en nu een taverna in een ex-slagerij waar geen terras mogelijk is?
Morgen en midgedgolfbaan op Aruba beginnen (ik vertrek) ?
En stoppen met roken is ook 3uur volgehouden door 'zeg maar'.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Forum Admin / PR woensdag 8 augustus 2018 @ 01:25:23 #162
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_181022650
Och, wat sneu voor Brenda en Diederik zeg. Ben benieuwd of we die nog gaan zien de komende weken. Sandra en Marcello word je toch doodmoe van. Ene idee na het andere, willen snel opgeven als het niet meteen lukt en nu hebben ze ook nog al hun geld opgerookt. GENOT.

Dat feest moet wel helemaal misgaan :')
pi_181024162
Op fb beklaagt Chantal zich erover dat ze als 'typetjes' wordt neergezet:
https://www.facebook.com/(...)sts/1916926065032698

Verhuurt ook een vakantiehuis zie ik..
https://www.facebook.com/(...)4&id=428152247685042

[ Bericht 12% gewijzigd door Blues op 08-08-2018 07:55:31 ]
pi_181024470
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 07:45 schreef Bluezz het volgende:
Op fb beklaagt Chantal zich erover dat ze als 'typetjes' wordt neergezet:
https://www.facebook.com/(...)sts/1916926065032698

Verhuurt ook een vakantiehuis zie ik..
https://www.facebook.com/(...)4&id=428152247685042
En Chantal gooit het, uiteraard, op die toer. Als je het dan toch met een smoes wil afdoen, gebruik er dan in ieder geval één die niet uitgekauwd is.

Golfer, ik las je bericht eerder dan het zien van de aflevering en tijdens het kijken had ik even lol om 'En stoppen met roken is ook 3uur volgehouden door 'zeg maar'.' Als het al drie uur was haha. Zeg Maar de Droeftoeter (credits aan Golfer en Kiezekat1234) werd toch even flink op zijn plaats gezet toen die persoon aan de telefoon vertelde dat het allemaal niet zo makkelijk gaat. Hangt hij op, is de persoon ineens een blaaskalk, omdat Zeg Maar de Droeftoeter zijn zin niet kreeg. EN HAAL DIE GORE VOETEN VAN DE EETTAFEL SANDRA!

Sked, ook jouw bericht las ik eerder dan het zien van de aflevering en had hierdoor een bepaalde verwachting van Brenda en Diederik. Dit dus niet. Echt heel erg sneu inderdaad. Misschien ook wel een verklaring waarom sommige momenten vreemd over kwamen. De opname waarin ze de uitleg geven, ik vond het knap hoe ze zich hielden.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 08:43:22 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181024612
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 07:45 schreef Bluezz het volgende:
Op fb beklaagt Chantal zich erover dat ze als 'typetjes' wordt neergezet:
https://www.facebook.com/(...)sts/1916926065032698

Verhuurt ook een vakantiehuis zie ik..
https://www.facebook.com/(...)4&id=428152247685042
Ah gut, alsof ze niet zelf de eerste dagen gezegd hebben nog niets te gaan doen, niet zelf geroepen hebben dat ze de weekopdracht niets vinden, en zich er vervolgens met een Jantje van Leiden afgemaakt hebben.
Alsof Chantal niet zei dat ze wel betere dingen te doen had dan vergaderen over het Hollandse feest.
En Paul die iedere keer in een kraakhelder wit shirt aan het klussen is, doet hij ieder kwartier een vers shirt aan waarna Chantal het gelijk in een badje met chloor gooit ofzo?

En voor de duidelijkheid; helemaal prima als ze de verbouwing uitbesteden, maar ga dan niet verontwaardigd zitten doen dat ze niet laten zien dat je zelf wat doet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181025422
Ik geloof Chantal wel. Het is geen realityshow. Alles voor de kijkcijfers. Op de FB van de burgemeester kan je updates vinden over activiteiten die hebben plaatsgevonden.

De ondernemingen van Diederik en Brenda.
https://www.facebook.com/BBSantAntonioOllolai
https://www.facebook.com/barbagiainpiazza
https://www.facebook.com/casasoro1/
https://www.facebook.com/casa1euroollolai

[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2018 10:46:50 ]
pi_181026422
Even over Marcello & Sandra

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Forum Admin / PR woensdag 8 augustus 2018 @ 16:34:35 #168
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_181034862
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 07:45 schreef Bluezz het volgende:
Op fb beklaagt Chantal zich erover dat ze als 'typetjes' wordt neergezet:
https://www.facebook.com/(...)sts/1916926065032698

Verhuurt ook een vakantiehuis zie ik..
https://www.facebook.com/(...)4&id=428152247685042
Hier trappen wij niet in, Chantal. Dit smoesje heb ik iets te vaak gehoord.
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 16:40:54 #169
9859 crew  Karina
Woman
pi_181034995
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 10:35 schreef WorkBitch het volgende:
Even over Marcello & Sandra

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die twee hebben zo iets irritants over zich, vooral Sandra. Alleen al dat ik haar met blote voeten op tafel zag zitten ergerde ik me al aan :') En als zij 'Italiaans' begint te praten gaan helemaal mijn nekharen overeind staan, wat een vervelend mens.

Marije en Olvan vind ik echt superleuk, ook zo grappig dat hij een stuk kleiner is :D En wat een mooi haar heeft hij :o van de week had hij het een keer los, ik ben jaloers.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181035443
[quote]99s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:40 schreef Karina het volgende:

[..]

Die twee hebben zo iets irritants over zich, vooral Sandra. Alleen al dat ik haar met blote voeten op tafel zag zitten ergerde ik me al aan :') En als zij 'Italiaans' begint te praten gaan helemaal mijn nekharen overeind staan, wat een vervelend mens.

Marije en Olvan vind ik echt superleuk, ook zo grappig dat hij een stuk kleiner is :D En wat een mooi haar heeft hij :o van de week had hij het een keer los, ik ben jaloers.
[/quote]


Inderdaad een heel leuk koppel.
pi_181036429
Leesvoer *O*
https://interview-magazin(...)eriences-in-ollolai/

https://www.facebook.com/studio.amkina/

[ Bericht 20% gewijzigd door Blues op 08-08-2018 18:08:21 ]
  donderdag 9 augustus 2018 @ 00:23:15 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181044317
Dat is wel de laatste druppel bij Marcello en Sandra, denk ik. Ook nog eens een slooprijpe auto.
Benieuwd wat de productie voor oplossing voor ze heeft verzonnen.
En Luca kan een appartement huren terwijl hij geen inkomsten heeft?

Sneu voor Brenda en Diederik dat haar moeder is overleden en lief dat Danielle en Joey aanbieden ze te willen helpen.

Chantal die trots aan haar 2 homovrienden laat zien wat ze al die weken zelf heeft gedaan: een half hekje in de grondverf gezet. _O-

De Adamsfamilie (Morticia en Ovan) blijven leuk bezig met contacten leggen met lokale bevolking die aparte dingen doen, zoals nu weer met dat worstelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_181044478
quote:
Ah Irak, vroeg mij af of die een Italiaan was of zo. :@

Leuk stel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181044891
Leuk stel inderdaad. Bij Joey en Daniëlle vraag ik mezelf dan weer regelmatig af of het broer en zus is.
pi_181044970
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:51 schreef Stratotanker het volgende:
Leuk stel inderdaad. Bij Joey en Daniëlle vraag ik mezelf dan weer regelmatig af of het broer en zus is.
Daar zou ik niet eens raar van opkijken ja. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')