Dit, waarom zij wel en jij niet?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:57 schreef Elpis het volgende:
Wat vindt ze van het idee dat jij voor seks buiten de deur gaat kijken?
Het is een voorstel van haar kant. Want ik ben gefrustreerd dat ik mijn 'goesting' niet kwijt kan. Op deze manier misschien wel.quote:
In de OP spreek je dat anders een beetje tegen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:10 schreef Tong1990 het volgende:
[..]
Het is een voorstel van haar kant. Want ik ben gefrustreerd dat ik mijn 'goesting' niet kwijt kan. Op deze manier misschien wel.
Dit.quote:Op woensdag 25 juli 2018 01:07 schreef Kamelenteen het volgende:
Je gaat eindigen als zaaddonor. En dan moet je maar hopen dat je je vrouw op de natuurlijke manier mag bevruchten.
Dit is geen gezonde relatie meer.. dus ik denk dat ik dr een voorzichtig einde aan zal maken.
Een andere benaming hiervoor is: schijnhuwelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2018 08:26 schreef GM78 het volgende:
Even serieus...
Je vrouw heeft dus een goed seksleven buiten de deur.
En jou raakt ze met geen vinger aan!!!
En dan ga je ook nog om advies vragen?![]()
![]()
Kappen met die handel
Zeer terechte vraag. Anders kan je het veel makkelijker uit maken en lekker weer de vrije markt op.quote:
Dit was het moment geweest om er mee op te houden. Geen verwijten naar elkaar maken, maar gewoon uit elkaar gaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:36 schreef Tong1990 het volgende:
Tijdens die sessies is ook naar boven gekomen dat ze haar eigenlijk aangetrokken voel tot vrouwen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:36 schreef Tong1990 het volgende:
Hallo iedereen,
Ze blijft zeggen dat ze mij graag zie en dat ze bij me wil blijven. Voor mij hoort bij een relatie seks. En dat hebben we amper. Ik zie haar ook nog steeds graag maar ik weet niet of ik hiermee verder kan gaan. Ik heb het haar ook al gezegd en dan vraagt ze me steeds of ik het wil uitmaken. Wat dus echt niet het geval is.
Gelukkig ben je er zelf ook al een beetje achter maar deze gedachten zijn het juiste antwoord. Je moet het inderdaad elders zoeken. Kortom, maak het jezelf niet moeilijker dan het is. Geef haar een hand, ga van haar weg en neem voorlopig geen contact meer op. Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Maar ik begin wel enorm te twijfelen. Want soms heb ik het gevoel dat we eigenlijk elkaar aan het lijntje aan het houden zijn. En vraag ik mij af of zij niet gelukkiger zou zijn moest ze mij niet meer hebben. Want dan zou ze ook minder schuldgevoelens hebben enzo..
Ik heb het gevoel dat we alles al hebben geprobeerd. Een ding nog niet. En dat is dat ik mezelf iemand zoek om seks mee te hebben. Ik stond in het begin niet echt open voor die optie want ik zou het liefst meer seks hebben met mijn vrouw. Maar ik heb duidelijk meer nodig dan dat zij me kan geven. Misschien moet ik het dan toch elders zoeken? Zodat de seks onze relatie niet meer gaat bepalen en dat we weer meer kunnen genieten van de tijd met elkaar zonder dat mijn vrouw het gevoel moet hebben dat we seks moeten hebben.
Accepteer dat je vrouw lesbisch is en niet met mannen sec wil hebben en ga allebij je eigen weg, dit wordt namelijk niet beter.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:36 schreef Tong1990 het volgende:
Hallo iedereen,
Ik ben nu reeds 9 jaar samen met mijn vrouw en ondertussen ook een jaar getrouwd. Op seksueel vlak is het nooit echt super gegaan tussen ons maar we zien elkaar duidelijk wel graag. Voor dit probleem zijn we dan ook naar een seksuoloog gegaan. We hebben hier al veel aan gehad. Zo leerden wel elkaar beter kennen. Maar toch bleef het punt van seks moeilijk. Mijn vrouw kan genieten van gewoon intiem te zijn maar wil heel vaak niet verder gaan. Zo hebben we maar 1 keer seks om de 1à2 maand. Wat voor mij te weinig is. Ik heb dit al vaak aangegeven en we hebben al naar oplossingen en manieren gezocht om mijn vrouw haar libido een beetje op te krikken. Tijdens die sessies is ook naar boven gekomen dat ze haar eigenlijk aangetrokken voel tot vrouwen. Op zich heb ik hier geen probleem mee. We hebben hier ook al veel gesprekken over gehad, zelfs even gesproken van een trio te proberen. Maar veel veranderde niet op seksueel vlak. Hoeveel moeite we ook deden.
Doordat zij zo weinig zin heeft en ik zoveel. Heeft ze schrik van mij teveel op te winden in ik schrik om teveel opgewonden te worden. Waardoor we snel in een viseuze cirkel terecht komen. En we geraken er maar moeilijk uit. Desondanks verschillende manieren en pogingen. Hierdoor ga in meer afstand nemen van haar en reageer ik snel geïrriteerd. Wat zeker niet helpt... Maar het duurt nu al zo lang dat ik echt mijn geduld aan het verliezen ben.
Mijn vrouw heeft ook een vriendin die lesbisch is. En ze komen nu al enkele jaren goed overeen maar puur vriendschappelijk. Tot maart dit jaar. Op een bepaald moment hebben ze aan mij de toestemming gevraagd om een relatie te mogen beginnen met elkaar. Ik heb dit toegestaan met de gedachte dat dit misschien ook onze relatie een boost zou geven. Zowel mijn vrouw als ik dachten dat dit zo zou zijn.
De voorwaarde was wel dat ze aan mij zei als ze seks hebben gehad. Dit vind ze niet zo leuk maar ze doet het wel. Waarom ik dit wil weten, weet ik niet. Het is gelijk dat ik niet buiten spel wil gezet worden.
Nu blijkt dat ze minstens 1 of soms zelfs 2 keer per week seks hebben met elkaar. Wat mij enorm onzeker maak want bij ons is het nu ondertussen al zeker 2.5maand geleden. Dit zorgt ervoor dat ik nog sneller geïrriteerd ben. En dat ik niet weet hoe ik ermee om moet gaan, hoe ik me erbij moet voelen. Ik heb heel veel vraagtekens in mijn hoofd, ik slaap er niet goed van en ik voel me ook steeds minder aangetrokken tot mijn vrouw.
Ze blijft zeggen dat ze mij graag zie en dat ze bij me wil blijven. Voor mij hoort bij een relatie seks. En dat hebben we amper. Ik zie haar ook nog steeds graag maar ik weet niet of ik hiermee verder kan gaan. Ik heb het haar ook al gezegd en dan vraagt ze me steeds of ik het wil uitmaken. Wat dus echt niet het geval is. Maar ik begin wel enorm te twijfelen. Want soms heb ik het gevoel dat we eigenlijk elkaar aan het lijntje aan het houden zijn. En vraag ik mij af of zij niet gelukkiger zou zijn moest ze mij niet meer hebben. Want dan zou ze ook minder schuldgevoelens hebben enzo..
Ik heb het gevoel dat we alles al hebben geprobeerd. Een ding nog niet. En dat is dat ik mezelf iemand zoek om seks mee te hebben. Ik stond in het begin niet echt open voor die optie want ik zou het liefst meer seks hebben met mijn vrouw. Maar ik heb duidelijk meer nodig dan dat zij me kan geven. Misschien moet ik het dan toch elders zoeken? Zodat de seks onze relatie niet meer gaat bepalen en dat we weer meer kunnen genieten van de tijd met elkaar zonder dat mijn vrouw het gevoel moet hebben dat we seks moeten hebben.
Is er nog iemand die zich herkend in deze situatie? Hebben jullie raad of tips. Want ik weet het even niet meer..
Hier heb je toch je antwoord?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:36 schreef Tong1990 het volgende:. Voor mij hoort bij een relatie seks. En dat hebben we amper.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:57 schreef Jordy-B het volgende:
Afkappen. Sowieso belachelijk dat je akkoord gaat met haar verzoek om buiten de pot te mogen pissen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:07 schreef Godshand het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Loop even naar een muur en doe dit icoontje na:
![]()
Ze heeft het voor je uitgespeld:
Ze is LESBISCH! Niet bi-seksueel maar LESBISCH!!!
Dat ze je graag ziet wil ik best geloven. Maar ze houd van je als een broer of haar vader. Daar ga je ook geen seks mee hebben.
Jij bent nog overduidelijk gek op haar. Ja spijtig maar ze gaat geen seks met je meer hebben. Ze wordt niet door je aan getrokken, want ze valt niet op mannen. Overduidelijk wordt ze meer geil op vrouwen want je zegt zelf dat ze met haar vriendin vaker ligt te scharen.
[..]
Gelukkig ben je er zelf ook al een beetje achter maar deze gedachten zijn het juiste antwoord. Je moet het inderdaad elders zoeken. Kortom, maak het jezelf niet moeilijker dan het is. Geef haar een hand, ga van haar weg en neem voorlopig geen contact meer op. Hoe oud ben je eigenlijk?
Er zijn genoeg hetero vrouwen of biseksuele vrouwen die een man willen en als jij tot hun type hoort willen ze je graag seks en aandacht geven. Daar heb je meer aan dan je huidige partner want die valt niet op mannen. Helaas heeft ze dat met jou moeten ontdekken maar het is niet anders.
Sterkte!
Lol relatie is niet echt meer hequote:Op woensdag 25 juli 2018 11:19 schreef dimmak het volgende:
Waarom neuk jij gewoon geen anderen? Al aan een open relatie gedacht?
Nee, sorry. Als een vrouw lesbisch is, dan sla ik meestal verzoeken voor een relatie af.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:36 schreef Tong1990 het volgende:
Hallo iedereen,
Is er nog iemand die zich herkent in deze situatie?
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 05:36 schreef SpecialK het volgende:
Het is 1 ding om een open relatie te hebben. Maar jouw vrouw wil jou niet eens meer. Dat is iets heel anders. Opbokken met dat wijf. En schande hoe ze jou nog als aanhangsel probeert te strikken ipv gewoon er een punt achter durft te zetten.
Dit, neem ook iemand erbij voor de sex en laat de relatie die je nu hebt aan voor de knuffels en de lieve woordjes...quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 07:14 schreef LeesFoknl het volgende:
Zij heeft haar sexuele behoeftes vervuld. Nu jij nog.
...
Sterkte !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |